-
Ψαχνω να πάρω άλλο αμάξι γιατί δεν μπόρεσα να υποφέρω άλλο την άλφα 159 1.9 jts που είχα και μόλις την πούλησα με το ζόρι 10 χιλιάρικα. Θέλω μεγαλούτσικο αμάξι και στις αγγελίες είδα πως οι τιμές μίας μεταχείρω μερσέντες Ε200 1.8 κομπρέσορ από 2006 και δώθε είναι αρκετά συμφέρουσες πλέον. Κυμαίνονται από 17 μέχρι 24 χιλιάρικα. Αξίζει κατά τη γνώμη σας να την αγοράσω αντί για ένα καινούργιο σε αυτά τα χρήματα; Δεδομένου πως τα ακριβά αμάξια πλέον μετά από 5 χρόνια χάνουν μέχρι και τα 2/3 της αξίας τους που συνεπάγεται πεταμένα λεφτά στο δρόμο κυριολεκτικά, θεωρώ πως μία μεταχείρω μερσέντες των 20.000 είναι καλή τιμή αν σκεφτεί κανείς πως πριν από ελάχιστα χρόνια δαπανούσε κάποιος κοντά στα 50 χιλιάρικα για να την αποκτήσει... Και ναι θέλω χώρους και μέγεθος λόγω οικογενείας και γιατί όχι και πρεστίζ, το γνωρίζω το αμάξι επειδή το έχει συγγενής ταξιτζής και είναι φοβερά άνετο αλλά δεν ξέρω το ίδιο σε βενζίνα εάν είναι και αξιόπιστο γιατί έχω διαβάσει και κάτι περίεργα για τη σειρά Ε... Εντωμεταξύ σε μέχρι 24 χιλιαρικα δεν έχω βρει κάτι σε καινούριο που να με συγκινεί ιδιαίτερα εκτός από το S60 άσε όμως που δεν θα πιάνει και μία σε μεταπώληση μετά από λίγο όπως προανέφερα και από χώρους είναι κλάφτα Χαράλαμπε. Ποια είναι η γνώμη σας; Ευχαριστώ.
-
Ψαχνω να πάρω άλλο αμάξι γιατί δεν μπόρεσα να υποφέρω άλλο την άλφα 159 1.9 jts που είχα και μόλις την πούλησα με το ζόρι 10 χιλιάρικα. Θέλω μεγαλούτσικο αμάξι και στις αγγελίες είδα πως οι τιμές μίας μεταχείρω μερσέντες Ε200 1.8 κομπρέσορ από 2006 και δώθε είναι αρκετά συμφέρουσες πλέον. Κυμαίνονται από 17 μέχρι 24 χιλιάρικα. Αξίζει κατά τη γνώμη σας να την αγοράσω αντί για ένα καινούργιο σε αυτά τα χρήματα; Δεδομένου πως τα ακριβά αμάξια πλέον μετά από 5 χρόνια χάνουν μέχρι και τα 2/3 της αξίας τους που συνεπάγεται πεταμένα λεφτά στο δρόμο κυριολεκτικά, θεωρώ πως μία μεταχείρω μερσέντες των 20.000 είναι καλή τιμή αν σκεφτεί κανείς πως πριν από ελάχιστα χρόνια δαπανούσε κάποιος κοντά στα 50 χιλιάρικα για να την αποκτήσει... Και ναι θέλω χώρους και μέγεθος λόγω οικογενείας και γιατί όχι και πρεστίζ, το γνωρίζω το αμάξι επειδή το έχει συγγενής ταξιτζής και είναι φοβερά άνετο αλλά δεν ξέρω το ίδιο σε βενζίνα εάν είναι και αξιόπιστο γιατί έχω διαβάσει και κάτι περίεργα για τη σειρά Ε... Εντωμεταξύ σε μέχρι 24 χιλιαρικα δεν έχω βρει κάτι σε καινούριο που να με συγκινεί ιδιαίτερα εκτός από το S60 άσε όμως που δεν θα πιάνει και μία σε μεταπώληση μετά από λίγο όπως προανέφερα και από χώρους είναι κλάφτα Χαράλαμπε. Ποια είναι η γνώμη σας; Ευχαριστώ.
-
Ψαχνω να πάρω άλλο αμάξι γιατί δεν μπόρεσα να υποφέρω άλλο την άλφα 159 1.9 jts που είχα και μόλις την πούλησα με το ζόρι 10 χιλιάρικα. Θέλω μεγαλούτσικο αμάξι και στις αγγελίες είδα πως οι τιμές μίας μεταχείρω μερσέντες Ε200 1.8 κομπρέσορ από 2006 και δώθε είναι αρκετά συμφέρουσες πλέον. Κυμαίνονται από 17 μέχρι 24 χιλιάρικα. Αξίζει κατά τη γνώμη σας να την αγοράσω αντί για ένα καινούργιο σε αυτά τα χρήματα; Δεδομένου πως τα ακριβά αμάξια πλέον μετά από 5 χρόνια χάνουν μέχρι και τα 2/3 της αξίας τους που συνεπάγεται πεταμένα λεφτά στο δρόμο κυριολεκτικά, θεωρώ πως μία μεταχείρω μερσέντες των 20.000 είναι καλή τιμή αν σκεφτεί κανείς πως πριν από ελάχιστα χρόνια δαπανούσε κάποιος κοντά στα 50 χιλιάρικα για να την αποκτήσει... Και ναι θέλω χώρους και μέγεθος λόγω οικογενείας και γιατί όχι και πρεστίζ, το γνωρίζω το αμάξι επειδή το έχει συγγενής ταξιτζής και είναι φοβερά άνετο αλλά δεν ξέρω το ίδιο σε βενζίνα εάν είναι και αξιόπιστο γιατί έχω διαβάσει και κάτι περίεργα για τη σειρά Ε... Εντωμεταξύ σε μέχρι 24 χιλιαρικα δεν έχω βρει κάτι σε καινούριο που να με συγκινεί ιδιαίτερα εκτός από το S60 άσε όμως που δεν θα πιάνει και μία σε μεταπώληση μετά από λίγο όπως προανέφερα και από χώρους είναι κλάφτα Χαράλαμπε. Ποια είναι η γνώμη σας; Ευχαριστώ.
-
τι προβλημα ειχε η 159;;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τι προβλημα ειχε η 159;;Και τι δεν είχε, κόντεψα να πάθω κατάθλιψη με αυτό το αμάξι, αλλά ας μην πιάσουμε αυτή την κουβέντα, αποτελεί ήδη παρελθόν.
-
αν αποφασισεις τελικα για Ε200 να παρεις μονο την facelift
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν αποφασισεις τελικα για Ε200 να παρεις μονο την faceliftΠότε είχε βγει η facelift;
-
2007
φαινεται και απο το σχημα αλλα μπορεις να την αναγνωρισεις απο τα 184 αλογα της
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν αποφασισεις τελικα για Ε200 να παρεις μονο την facelift+1
Έχει και +20 άλογα σε σχέση με την προ-fl που είναι τάφος...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
αν αποφασισεις τελικα για Ε200 να παρεις μονο την facelift
+1
Έχει και +20 άλογα σε σχέση με την προ-fl που είναι τάφος...
Ε όχι και τάφος .....μιά χαρά σβέλτη είναι
-
ωχ οι facelift του 2007 βαράνε από 27 χιλιάρικα όπως βλέπω.... Δεν δίνω τόσα λεφτά για μεταχειρισμένο. Άρα παραμένουμε στα προ facelift εκεί γύρω στο 2004 με 2006 αλλά μάλλον δεν αξίζει τελικά γιατί και εκεί βλέπω κάτι χιλιόμετρα πάνω από 100.000. Μερικοί βέβαια πουλάνε αμάξια του 2005 με 16 χιλιάρικα και 50.000 χιλιόμετρα αλλά σίγουρα τα 50.000 χλμ είναι μαιμού.... Αρχίζω να σκέπτομαι τώρα που το βλέπω καλύτερα το πράμα, πως τελικά δεν αξίζει....
-
Να με συγχωράτε κε SV2 αλλά τάφος είναι. Μπορεί όταν μαζέψει χιλιόμετρα να τα διατηρεί με ευκολία, αλλά σε ρεπρίζ είναι λίγο δράμα η κατάσταση. Μπορεί να φταίει και το θεόμακρο κιβώτιο βέβαια...
-
Από πότε ένα αυτοκίνητο που κάνει 0-100 σε 10'' περίπου είναι τάφος? Εγώ το χαρακτηρίζω γρήγορο.
-
Από τότε που τα αυτοκίνητα μισής αξίας κάνουν 2' κάτω το 0-100...
-
Η βασική διαφορά της f/l είναι στα φρένα που δεν είναι πλέον by-wire και είναι πολύ φθηνότερα στη συντήρηση. Είτε f/l είτε όχι είναι πολύ καλή επιλογή αλλά ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να τσεκάρεις πως έχει γίνει σχολαστικά η συντήρηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αν είναι παραμελημένο ή έχει κάνει σέρβις στον μπαρμπα-αντώνη που 'ξέρει καλύτερα' ετοιμάσου για εκπλήξεις.
Γενικά η συντήρηση έχει πολύ λογικό κόστος (μόνο τα τακάκια είναι τσιμπιμένα στις προ f/l) και η κατανάλωση είναι μικρή (ειδικά σε ταξίδι καίει ελάχιστα, κάτω από 10λ/100χλμ με ταχύτητες ~150-160).
Η γνώμη μου είναι να το πάρεις αφού ξεκαθαρίσεις πως έχει συντηρηθεί άψογα. Για το f/l οι διαφορές είναι μικρές, εννοείται όσο πιο πρόσφατο μοντέλο τόσο καλύτερα. Για το αν είναι τάφος ή όχι απλώς δες τις επιδόσεις. Αν σε καλύπτουν εσύ το ξέρεις, εδώ μπορεί κάποιος να θεωρήσει την McLaren F1 τάφο ή το Fiat panda πύραυλο, είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα.
ΥΓ. 10' (ίσως και κάτι λογότερο) για 0-100 κάνει το αυτόματο.
ΥΓ2. stefan147 γιατί να μη μπάρει ένα Punto GT με 2000 τότε? Τρελό κέρδος. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Από τότε που τα αυτοκίνητα μισής αξίας κάνουν 2' κάτω το 0-100...Δεν αμφιβάλω ότι υπάρχουν κουβάδες που είναι γρηγορότεροι αλλά είναι κουβάδες.Η δικιά μου με 9.9'' στα 100 δεν με προβληματίζει πουθενά.Και καίει σαν 1400.....
-
Κουβάς μια 159tbi ή ένα Passat tsi ή μια C5 thp?
Εγώ όσες φορές έχω οδηγήσει W211 (και είναι πολλές γιατί είχαμε άπειρες στην Avis) εκτός του ότι έχω βλαστημίσει για την καραβίσια οδική συμπεριφορά, έχω προβληματιστεί πολύ με τις επιδόσεις της. Πέραν της Ε320 4matic βέβαια που ήταν proper limo.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η βασική διαφορά της f/l είναι στα φρένα που δεν είναι πλέον by-wire και είναι πολύ φθηνότερα στη συντήρηση. Είτε f/l είτε όχι είναι πολύ καλή επιλογή αλλά ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να τσεκάρεις πως έχει γίνει σχολαστικά η συντήρηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αν είναι παραμελημένο ή έχει κάνει σέρβις στον μπαρμπα-αντώνη που 'ξέρει καλύτερα' ετοιμάσου για εκπλήξεις.Γενικά η συντήρηση έχει πολύ λογικό κόστος (μόνο τα τακάκια είναι τσιμπιμένα στις προ f/l) και η κατανάλωση είναι μικρή (ειδικά σε ταξίδι καίει ελάχιστα, κάτω από 10λ/100χλμ με ταχύτητες ~150-160).
Η γνώμη μου είναι να το πάρεις αφού ξεκαθαρίσεις πως έχει συντηρηθεί άψογα. Για το f/l οι διαφορές είναι μικρές, εννοείται όσο πιο πρόσφατο μοντέλο τόσο καλύτερα. Για το αν είναι τάφος ή όχι απλώς δες τις επιδόσεις. Αν σε καλύπτουν εσύ το ξέρεις, εδώ μπορεί κάποιος να θεωρήσει την McLaren F1 τάφο ή το Fiat panda πύραυλο, είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα.
ΥΓ. 10' (ίσως και κάτι λογότερο) για 0-100 κάνει το αυτόματο.
ΥΓ2. stefan147 γιατί να μη μπάρει ένα Punto GT με 2000 τότε? Τρελό κέρδος.Κατατοπιστικό το ποστ σου φίλε και ευχαριστώ. Σίγουρα θέλει ιδιαίτερη προσοχή η αγορά μεταχειρισμένου και το ψιλοφοβάμαι γιατί δεν έχω ποτέ αγοράσει μεταχειρισμένο. Πάντως για τις επιδόσεις της προ facelift δεν έχω πρόβλημα μιας και η 159 1.9 που είχα, περίπου ίδιες ήταν όπως βλέπω και με καλύπτουν. Με τρομάζει όμως η ιδέα μην πέσω πάλι σε καμιά λούμπα περί αξιοπιστίας και χάσω πάλι τον ύπνο μου. Μήπως να χτυπήσω κάνα avensis, κασκάι, ASX, γιαπωνέζο δηλαδή να ησυχάσω; Δεν ξέρω, αλλά με όλα όσα έχω περάσει με το πρώην αυτοκίνητο μου, δεν ξέρω τι να πω πια...
-
Η Ε200 και γενικώς τα Μερσέντες αυτής της εποχής δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Κουβάς μια 159tbi ή ένα Passat tsi ή μια C5 thp?Εγώ όσες φορές έχω οδηγήσει W211 (και είναι πολλές γιατί είχαμε άπειρες στην Avis) εκτός του ότι έχω βλαστημίσει για την καραβίσια οδική συμπεριφορά, έχω προβληματιστεί πολύ με τις επιδόσεις της. Πέραν της Ε320 4matic βέβαια που ήταν proper limo.
Εγώ αυτήν την αίσθηση έχω....γι΄αυτό και κστίζει τα διπλάσια.Μιά κατηγορία επάνω.
Η 159 μετά από 5 χρόνια θα είναι γιά πέταμα και η Γερμανίδα σαν καινούργια.
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ MERCEDES E200 'H ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ;