Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αποκριση γκαζιου Diesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αποκριση γκαζιου Diesel
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    44
    2024
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vlous last edited by

      Καλησπερα
      ΕΧω το grande punto multijet 1.3 90hp με 130.000κμ.Το προβλημα εδω και καιρο ειναι πως μερικες φορες η αποκριση γκαζιου ειναι χαλια και το αυτοκινητο να μην τραβαει καθολου και μερικες φορες με τις ιδιες παντα συνθηκες να πηγαινει αυτο που θα επρεπε. Κυριως τα πρωινα που το βαζω μπρος η αποκριση ειναι αρκετα καλη αν ομως σβησω και ξαναβαλω μπρος το αμαξι 2 -3 φορες αφου ζεσταθει τοτε η αποκριση πεφτει αρκετα.Απο το διαγνωστικο δεν φενεται καμια βλαβη , οι αισθητηρες και στην μια και στην αλλη περιπτωση παιρνουν τις ιδιες τιμες. Ξερει κανενας τι μπορει να φταιει? Σερβις εχουν γινει κανονικα και πολυ πιο πριν απο την ωρα τους και λαδια αλλαζω καθε 5.000κμ
      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vlous last edited by

        Καλησπερα
        ΕΧω το grande punto multijet 1.3 90hp με 130.000κμ.Το προβλημα εδω και καιρο ειναι πως μερικες φορες η αποκριση γκαζιου ειναι χαλια και το αυτοκινητο να μην τραβαει καθολου και μερικες φορες με τις ιδιες παντα συνθηκες να πηγαινει αυτο που θα επρεπε. Κυριως τα πρωινα που το βαζω μπρος η αποκριση ειναι αρκετα καλη αν ομως σβησω και ξαναβαλω μπρος το αμαξι 2 -3 φορες αφου ζεσταθει τοτε η αποκριση πεφτει αρκετα.Απο το διαγνωστικο δεν φενεται καμια βλαβη , οι αισθητηρες και στην μια και στην αλλη περιπτωση παιρνουν τις ιδιες τιμες. Ξερει κανενας τι μπορει να φταιει? Σερβις εχουν γινει κανονικα και πολυ πιο πριν απο την ωρα τους και λαδια αλλαζω καθε 5.000κμ
        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vlous last edited by

          Καλησπερα
          ΕΧω το grande punto multijet 1.3 90hp με 130.000κμ.Το προβλημα εδω και καιρο ειναι πως μερικες φορες η αποκριση γκαζιου ειναι χαλια και το αυτοκινητο να μην τραβαει καθολου και μερικες φορες με τις ιδιες παντα συνθηκες να πηγαινει αυτο που θα επρεπε. Κυριως τα πρωινα που το βαζω μπρος η αποκριση ειναι αρκετα καλη αν ομως σβησω και ξαναβαλω μπρος το αμαξι 2 -3 φορες αφου ζεσταθει τοτε η αποκριση πεφτει αρκετα.Απο το διαγνωστικο δεν φενεται καμια βλαβη , οι αισθητηρες και στην μια και στην αλλη περιπτωση παιρνουν τις ιδιες τιμες. Ξερει κανενας τι μπορει να φταιει? Σερβις εχουν γινει κανονικα και πολυ πιο πριν απο την ωρα τους και λαδια αλλαζω καθε 5.000κμ
          Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            postruck last edited by

            Την εισαγωγη την ελεξατε?Απο πετρελαιο τι βαζεις?Εχω παραδειγμα απο mercedes E270 cdi που εβαζε παντα το 'φθηνο' και το πηγαινε και χαλαρα και ειχε τα ιδια συμτωματα με εσενα. Ασε τι ειχε μεσα το ντεποζιτο για κανε εναν ελενχο και εκει η μπορεις να δοκιμασεις και σε σχεδον αδειο ντεποζιτο ενα μπουκαλι καθαριστικο για diesel της sonax και κατευθειαν φουλαρισμα με v-power diesel και μετα οδηγιση με διαδοχικα ανοιγματα και ξανα φουλαρισμα με v=power diesel.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vlous last edited by

              Μπαινει κανονικο πετρελαιο , ο μαφ διαβαζει κανονικα 85g/sec και η τουρμπινα 1.5bar over
              Το ολο θεματο ξεκινησε οταν ηταν στα 80.000κμ και ανεβαινα ενα βουνο με το γκαζι στο πατακι και σε καποια φαση οταν εφτασα το καταλαβα οτι δεν εδινε γκαζι χωρις να αναψει καποιο σφαλμα. Απο τοτε κανει αυτα τα προβληματα.
              Η πιεση rail φτανει μεχρι 160.000kpa δηλαδη ειναι κανονικη..Κανενας ομως δεν μπορει να βρει τι φταιει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Δε βαζεις ενα sprint booster?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  e36lover last edited by

                  Μπορει να θελει καθαρισμα η πεταλουδα γκαζιου ή να εχει προβλημα ο αισθητηρας πεταλουδας γκαζιου ή καποιο αλλο προβλημα σχετικα με τη τροφοδοσια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Και τα μπουζί μπορεί να έχουν πρόβλημα, όπως και η αντλία βενζίνης.

                    Πετρέλαιο λεει άνθρωπε μου, ντεν εκεί πενταλουδα γκαζιού.

                    Mad Max, σκέψου λιγο πριν προτείνεις κάτι ασχετο.

                    Sent from my Tab using a pigeon.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Και τα μπουζί μπορεί να έχουν πρόβλημα, όπως και η αντλία βενζίνης.

                      Πετρέλαιο λεει άνθρωπε μου, ντεν εκεί πενταλουδα γκαζιού.

                      Mad Max, σκέψου λιγο πριν προτείνεις κάτι ασχετο.

                      Sent from my Tab using a pigeon.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cyberguy last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Και τα μπουζί μπορεί να έχουν πρόβλημα, όπως και η αντλία βενζίνης.

                        Πετρέλαιο λεει άνθρωπε μου, ντεν εκεί πενταλουδα γκαζιού.

                        Mad Max, σκέψου λιγο πριν προτείνεις κάτι ασχετο.

                        Sent from my Tab using a pigeon.

                        +1

                        οποτε το αναφερω για το diesel yaris μου, ολοι με κοιτανε περιεργα και ρωτανε 'και πως δουλευει χωρις πεταλουδα?'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • U
                          umaga last edited by

                          για οσους δεν εχουν ιδεα τι σημαινει diesel

                          http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Στο φορτηγό μου έχει λίγο πρόβλημα το κλαπέτο και καμιά φορά κολάει μισάνοιχτο και κάνει τα συμπτώματα που λέει και ο φίλος.

                            Τα επιβατικά diesel έχουν κλαπέτο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • U
                              umaga last edited by

                              δεν χρειαζετε στα επιβατικα διοτι το συστημα πεδησης ειναι αρκετα ικανο ωστε να σταματησει το οχημα την κατηφορα

                              τι φορτηγο εχεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                Στο φορτηγό μου έχει λίγο πρόβλημα το κλαπέτο και καμιά φορά κολάει μισάνοιχτο και κάνει τα συμπτώματα που λέει και ο φίλος.

                                Τα επιβατικά diesel έχουν κλαπέτο?

                                Κλαπέτο δεν έχουν αλλά έχουν καταλύτη που μπορεί να σπάσει από υπερθέρμανση και να βουλώσει την εξάτμιση.
                                Αν το φορτηγό με το κλαπέτο μισάνοιχτο κάνει τα ίδια, τότε χρειάζεται έλεγχος στην εξάτμιση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  e36lover last edited by

                                  Παιδια συγνωμη για την δεν το ηξερα οτι δεν εχει πεταλουδα γκαζιου απλα να βοηθησω ηθελα και παλι συγνωμη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • U
                                    umaga last edited by

                                    Ο χρήστης E36Lover έγραψε:
                                    Παιδια συγνωμη για την δεν το ηξερα οτι δεν εχει πεταλουδα γκαζιου απλα να βοηθησω ηθελα και παλι συγνωμη.

                                    δεν εγινε και τιποτα εξαλου κανενας δεν γενιθηκε μαθημενος, απλα δες τα λινκ που εβαλα σε προιγουμενο ποστ μου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      e36lover last edited by

                                      Τουλαχιστον ηξερα οτι οι πετρελαιοκινητρες δεν εχουν μπουζι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Έχεις φίλτρο σωματιδίων;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Ο χρήστης umaga έγραψε:
                                          :lol: δεν χρειαζετε στα επιβατικα διοτι το συστημα πεδησης ειναι αρκετα ικανο ωστε να σταματησει το οχημα την κατηφορα

                                          τι φορτηγο εχεις

                                          Mercedes 814

                                          Στο δικό μου φορτηγό πάντως το κλαπέτο μόνο σβήνει τη μηχανή, δέν λειτουργεί σαν φρένο, μάλλον δέν έχει αρκετή δύναμη να κόψει τη ροή των καυσαερίων εν κινήσει.

                                          Στα αυτοκίνητα πώς σβήνει η μηχανή? Δέν έχουν κλαπέτο, τουλάχιστον τα παλιότερα που είχαν μηχανικές αντλίες?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • U
                                            umaga last edited by

                                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                            Στα αυτοκίνητα πώς σβήνει η μηχανή? Δέν έχουν κλαπέτο, τουλάχιστον τα παλιότερα που είχαν μηχανικές αντλίες?

                                            με το κλειδι σβηνει, για τα πολυ παλαια δεν ξερω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr