-
Καλησπερα
ΕΧω το grande punto multijet 1.3 90hp με 130.000κμ.Το προβλημα εδω και καιρο ειναι πως μερικες φορες η αποκριση γκαζιου ειναι χαλια και το αυτοκινητο να μην τραβαει καθολου και μερικες φορες με τις ιδιες παντα συνθηκες να πηγαινει αυτο που θα επρεπε. Κυριως τα πρωινα που το βαζω μπρος η αποκριση ειναι αρκετα καλη αν ομως σβησω και ξαναβαλω μπρος το αμαξι 2 -3 φορες αφου ζεσταθει τοτε η αποκριση πεφτει αρκετα.Απο το διαγνωστικο δεν φενεται καμια βλαβη , οι αισθητηρες και στην μια και στην αλλη περιπτωση παιρνουν τις ιδιες τιμες. Ξερει κανενας τι μπορει να φταιει? Σερβις εχουν γινει κανονικα και πολυ πιο πριν απο την ωρα τους και λαδια αλλαζω καθε 5.000κμ
Ευχαριστω -
Καλησπερα
ΕΧω το grande punto multijet 1.3 90hp με 130.000κμ.Το προβλημα εδω και καιρο ειναι πως μερικες φορες η αποκριση γκαζιου ειναι χαλια και το αυτοκινητο να μην τραβαει καθολου και μερικες φορες με τις ιδιες παντα συνθηκες να πηγαινει αυτο που θα επρεπε. Κυριως τα πρωινα που το βαζω μπρος η αποκριση ειναι αρκετα καλη αν ομως σβησω και ξαναβαλω μπρος το αμαξι 2 -3 φορες αφου ζεσταθει τοτε η αποκριση πεφτει αρκετα.Απο το διαγνωστικο δεν φενεται καμια βλαβη , οι αισθητηρες και στην μια και στην αλλη περιπτωση παιρνουν τις ιδιες τιμες. Ξερει κανενας τι μπορει να φταιει? Σερβις εχουν γινει κανονικα και πολυ πιο πριν απο την ωρα τους και λαδια αλλαζω καθε 5.000κμ
Ευχαριστω -
Καλησπερα
ΕΧω το grande punto multijet 1.3 90hp με 130.000κμ.Το προβλημα εδω και καιρο ειναι πως μερικες φορες η αποκριση γκαζιου ειναι χαλια και το αυτοκινητο να μην τραβαει καθολου και μερικες φορες με τις ιδιες παντα συνθηκες να πηγαινει αυτο που θα επρεπε. Κυριως τα πρωινα που το βαζω μπρος η αποκριση ειναι αρκετα καλη αν ομως σβησω και ξαναβαλω μπρος το αμαξι 2 -3 φορες αφου ζεσταθει τοτε η αποκριση πεφτει αρκετα.Απο το διαγνωστικο δεν φενεται καμια βλαβη , οι αισθητηρες και στην μια και στην αλλη περιπτωση παιρνουν τις ιδιες τιμες. Ξερει κανενας τι μπορει να φταιει? Σερβις εχουν γινει κανονικα και πολυ πιο πριν απο την ωρα τους και λαδια αλλαζω καθε 5.000κμ
Ευχαριστω -
Την εισαγωγη την ελεξατε?Απο πετρελαιο τι βαζεις?Εχω παραδειγμα απο mercedes E270 cdi που εβαζε παντα το 'φθηνο' και το πηγαινε και χαλαρα και ειχε τα ιδια συμτωματα με εσενα. Ασε τι ειχε μεσα το ντεποζιτο για κανε εναν ελενχο και εκει η μπορεις να δοκιμασεις και σε σχεδον αδειο ντεποζιτο ενα μπουκαλι καθαριστικο για diesel της sonax και κατευθειαν φουλαρισμα με v-power diesel και μετα οδηγιση με διαδοχικα ανοιγματα και ξανα φουλαρισμα με v=power diesel.
-
Μπαινει κανονικο πετρελαιο , ο μαφ διαβαζει κανονικα 85g/sec και η τουρμπινα 1.5bar over
Το ολο θεματο ξεκινησε οταν ηταν στα 80.000κμ και ανεβαινα ενα βουνο με το γκαζι στο πατακι και σε καποια φαση οταν εφτασα το καταλαβα οτι δεν εδινε γκαζι χωρις να αναψει καποιο σφαλμα. Απο τοτε κανει αυτα τα προβληματα.
Η πιεση rail φτανει μεχρι 160.000kpa δηλαδη ειναι κανονικη..Κανενας ομως δεν μπορει να βρει τι φταιει -
Δε βαζεις ενα sprint booster?
-
Μπορει να θελει καθαρισμα η πεταλουδα γκαζιου ή να εχει προβλημα ο αισθητηρας πεταλουδας γκαζιου ή καποιο αλλο προβλημα σχετικα με τη τροφοδοσια
-
Και τα μπουζί μπορεί να έχουν πρόβλημα, όπως και η αντλία βενζίνης.
Πετρέλαιο λεει άνθρωπε μου, ντεν εκεί πενταλουδα γκαζιού.
Mad Max, σκέψου λιγο πριν προτείνεις κάτι ασχετο.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και τα μπουζί μπορεί να έχουν πρόβλημα, όπως και η αντλία βενζίνης.Πετρέλαιο λεει άνθρωπε μου, ντεν εκεί πενταλουδα γκαζιού.
Mad Max, σκέψου λιγο πριν προτείνεις κάτι ασχετο.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και τα μπουζί μπορεί να έχουν πρόβλημα, όπως και η αντλία βενζίνης.Πετρέλαιο λεει άνθρωπε μου, ντεν εκεί πενταλουδα γκαζιού.
Mad Max, σκέψου λιγο πριν προτείνεις κάτι ασχετο.
Sent from my Tab using a pigeon.
+1
οποτε το αναφερω για το diesel yaris μου, ολοι με κοιτανε περιεργα και ρωτανε 'και πως δουλευει χωρις πεταλουδα?'
-
-
Στο φορτηγό μου έχει λίγο πρόβλημα το κλαπέτο και καμιά φορά κολάει μισάνοιχτο και κάνει τα συμπτώματα που λέει και ο φίλος.
Τα επιβατικά diesel έχουν κλαπέτο?
-
δεν χρειαζετε στα επιβατικα διοτι το συστημα πεδησης ειναι αρκετα ικανο ωστε να σταματησει το οχημα την κατηφορα
τι φορτηγο εχεις
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στο φορτηγό μου έχει λίγο πρόβλημα το κλαπέτο και καμιά φορά κολάει μισάνοιχτο και κάνει τα συμπτώματα που λέει και ο φίλος.Τα επιβατικά diesel έχουν κλαπέτο?
Κλαπέτο δεν έχουν αλλά έχουν καταλύτη που μπορεί να σπάσει από υπερθέρμανση και να βουλώσει την εξάτμιση.
Αν το φορτηγό με το κλαπέτο μισάνοιχτο κάνει τα ίδια, τότε χρειάζεται έλεγχος στην εξάτμιση. -
Παιδια συγνωμη για την δεν το ηξερα οτι δεν εχει πεταλουδα γκαζιου απλα να βοηθησω ηθελα και παλι συγνωμη.
-
Ο χρήστης E36Lover έγραψε:
Παιδια συγνωμη για την δεν το ηξερα οτι δεν εχει πεταλουδα γκαζιου απλα να βοηθησω ηθελα και παλι συγνωμη.δεν εγινε και τιποτα εξαλου κανενας δεν γενιθηκε μαθημενος, απλα δες τα λινκ που εβαλα σε προιγουμενο ποστ μου
-
Τουλαχιστον ηξερα οτι οι πετρελαιοκινητρες δεν εχουν μπουζι
-
Έχεις φίλτρο σωματιδίων;
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
:lol: δεν χρειαζετε στα επιβατικα διοτι το συστημα πεδησης ειναι αρκετα ικανο ωστε να σταματησει το οχημα την κατηφορατι φορτηγο εχεις
Mercedes 814
Στο δικό μου φορτηγό πάντως το κλαπέτο μόνο σβήνει τη μηχανή, δέν λειτουργεί σαν φρένο, μάλλον δέν έχει αρκετή δύναμη να κόψει τη ροή των καυσαερίων εν κινήσει.
Στα αυτοκίνητα πώς σβήνει η μηχανή? Δέν έχουν κλαπέτο, τουλάχιστον τα παλιότερα που είχαν μηχανικές αντλίες?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στα αυτοκίνητα πώς σβήνει η μηχανή? Δέν έχουν κλαπέτο, τουλάχιστον τα παλιότερα που είχαν μηχανικές αντλίες?
με το κλειδι σβηνει, για τα πολυ παλαια δεν ξερω
Αποκριση γκαζιου Diesel