Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρικο Χειροφρενο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρικο Χειροφρενο
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    29
    484
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theo13 last edited by

      ανοιγω αυτο το θεμα γιατι βλεπω τελευταια οτι ολο και περισσοτερα αυτοκινητα καταργουν το κλασσικο χειροφρενο και το αντικαθιστουν με ηλεκτρικο. λογω και προσωπικης εμπειριας (passat) νομιζω οτι δεν ειναι οτι καλυτερο καθως μου δημιουργει αισθημα ανασφαλειας σε εντονες κατηφορες κλπ. βλακεια θα πειτε αλλα δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theo13 last edited by

        ανοιγω αυτο το θεμα γιατι βλεπω τελευταια οτι ολο και περισσοτερα αυτοκινητα καταργουν το κλασσικο χειροφρενο και το αντικαθιστουν με ηλεκτρικο. λογω και προσωπικης εμπειριας (passat) νομιζω οτι δεν ειναι οτι καλυτερο καθως μου δημιουργει αισθημα ανασφαλειας σε εντονες κατηφορες κλπ. βλακεια θα πειτε αλλα δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theo13 last edited by

          ανοιγω αυτο το θεμα γιατι βλεπω τελευταια οτι ολο και περισσοτερα αυτοκινητα καταργουν το κλασσικο χειροφρενο και το αντικαθιστουν με ηλεκτρικο. λογω και προσωπικης εμπειριας (passat) νομιζω οτι δεν ειναι οτι καλυτερο καθως μου δημιουργει αισθημα ανασφαλειας σε εντονες κατηφορες κλπ. βλακεια θα πειτε αλλα δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Δέν ξέρω πώς ακριβώς δουλεύουν αλλά υποθέτω οτι για λόγους ασφαλείας θα είναι όπως στα φορτηγά. Δηλαδή όταν είναι 'δεμένο' έχει ελατήρια τα οποία πιέζουν τα τακάκια πάνω στο δίσκο. Όταν πατάς το κουμπί για να 'λύσει' τότε το ηλεκτρικό μοτέρ τραβάει τα ελατήρια και ελευθερώνονται οι τροχοί.

            Οπότε σε περίπτωση βλάβης πιστεύω το χειρόφρενο θα δέσει μόνο του, όπως στα φορτηγά όταν χάσουν αέρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lll last edited by

              Θέμα συνήθειας είναι πιστεύω. Βαλε μια ταχύτα μέσα και είσαι οκ σε κατηφορες. Στο πασατ πάντως αναφέρεται ως ηλεκτρομηχανικό φρένο στάθμευσης. Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fokion_sportage last edited by

                Δηλ αν χαλασει ο ηλεκτρονικός μηχανισμός, τα ελατηρια θα σφιξουν τα τακακια και θα κανεις ενα ( στην καλυτερη ) μεγαλοπρεπεστατο τετ α κε......

                Μηπως το παραεχουν ξηλωσει με τα ηλεκτρονικά?? ( για καποιες λειτουργειες τουλαχιστον)
                Χαλαγε κανεναν η ντιζουλα???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                  Δηλ αν χαλασει ο ηλεκτρονικός μηχανισμός, τα ελατηρια θα σφιξουν τα τακακια και θα κανεις ενα ( στην καλυτερη ) μεγαλοπρεπεστατο τετ α κε......

                  Μηπως το παραεχουν ξηλωσει με τα ηλεκτρονικά?? ( για καποιες λειτουργειες τουλαχιστον)
                  Χαλαγε κανεναν η ντιζουλα???

                  Σε σαξο 1,1 φιλου χαλασε το ταμπουρο εν κινηση και μπλοκαρε .Παλι καλα που δεν σκοτωθηκε η συζυγος του που το οδηγαγε.
                  Δεν υπαρχει συστημα που να μην χαλαει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    To χειρόφρενο κατά περίπτωση μπορεί να σε σώσει από κάποια δύσκολη συνθήκη, αν εισαι και λίγο έμπειρος.
                    Γι' αυτό δεν καλοβλέπω τα ηλεκτρονικά χειρόφρενα, καθώς και το ποδόφρενο της Μercedes.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                      Δηλ αν χαλασει ο ηλεκτρονικός μηχανισμός, τα ελατηρια θα σφιξουν τα τακακια και θα κανεις ενα ( στην καλυτερη ) μεγαλοπρεπεστατο τετ α κε......

                      Μηπως το παραεχουν ξηλωσει με τα ηλεκτρονικά?? ( για καποιες λειτουργειες τουλαχιστον)
                      Χαλαγε κανεναν η ντιζουλα???

                      Σε σαξο 1,1 φιλου χαλασε το ταμπουρο εν κινηση και μπλοκαρε .Παλι καλα που δεν σκοτωθηκε η συζυγος του που το οδηγαγε.
                      Δεν υπαρχει συστημα που να μην χαλαει.

                      δεν ειπε κανεις κατι τετοιο...
                      Αλλα ποσες φορες αναλλογα αστοχει κατι ηλεκτρονικο, αυτο εννοω..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Για οικονομία οι κατασκευαστές καταργούν το χειρόφρενο και ενεργοποιούν ηλεκτρονικά τα πίσω φρένα ως φρένο στάθμευσης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          πως λειτουργει???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Δεν ξέρω, νομίζω ότι χρησιμοποιούν την αντλία του ABS για να ανεβάσουν την πίεση στα πίσω φρένα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Σε μερικά υπάρχει σερβομηχανισμος που απλά τραβάει το συρματόσχοινο.

                              Sent from my Desire using smoke signals.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lll last edited by

                                http://sites.google.com/site/1810martin ... park-brake

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Πιστεύω το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα απαράδεκτης και εξ'αρχής λάθους πρακτικής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    theo13 last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    Πιστεύω το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα απαράδεκτης και εξ'αρχής λάθους πρακτικής.

                                    συμφωνω. τις προαλλες ειχα παει ναυπλιο και εξω απο το ξενοδοχειο παρκαρα σε κατηφορα. με το που πατησα το κουμπι εβγαλε σφαλμα.μετα απο λιγη ωρα εδεσε αλλα ειχε το λαμπακι του σφαλματος αναμμενο. τελικα μες την νυχτα κουβαλουσα πετρες γιατι μονο με ταχυτητα δεν ηθελα να εχω ιστοριες.... ανασφαλεια πληρης. συν το οτι σε περιπτωσεις εκτακτης αναγκης χανει καποιος ενα σημαντικο ενδεχομενως βοηθημα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harlek last edited by

                                      Ο χρήστης lll έγραψε:
                                      http://sites.google.com/site/1810martin/passat-b6-electric-park-brake

                                      Εξαιρετικό link. Το πιο απίστευτο; ότι η πίεση αναπτύσσεται από το μοτεράκι στη δαγκάνα μέσω μικρού οδοντωτού ιμάντα! Βέβαια δε δέχεται μεγάλες τάσεις λόγω τρελού υποπολλαπλασιασμού, αλλά δεν παύει να είναι... ιμάντας!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        Σε μερικά υπάρχει σερβομηχανισμος που απλά τραβάει το συρματόσχοινο.

                                        Sent from my Desire using smoke signals.

                                        Γιατί, εμείς κουλοί είμαστε?

                                        Μμμμ, τώρα που το καλοσκέφτομαι, μπροστά σε 2-3 γκουρού της οδήγησης εδώ μέσα, κουλοί είμαστε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                          Σε μερικά υπάρχει σερβομηχανισμος που απλά τραβάει το συρματόσχοινο.

                                          Sent from my Desire using smoke signals.

                                          Γιατί, εμείς κουλοί είμαστε?

                                          Μμμμ, τώρα που το καλοσκέφτομαι, μπροστά σε 2-3 γκουρού της οδήγησης εδώ μέσα, κουλοί είμαστε.

                                          Και κουτσοι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fokion_sportage last edited by

                                            Δηλ αν μεινει απο μπαταρια και χασει την ταση ο ηλεκτροκινητηρας-ηλεκτρομαγνητης τι γινεται??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr