-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Γιατί ρε τι έχει ο Σεφερλής?? Έχει και ωραία γκόμενα...
Youtube Videoomg... κάποιοι απο κάτω γελάνε...
-
ειναι θεος ο σεφερλης
βαριεμαι να εξηγησω το γιατι..
-
-
**Offtopic
Υπαρχει αναλογο θεμα για τετοια βιντεακια
** -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτό μου θυμίζει μια παπαριά που είχε γράψει ο μέγας μάγιστρος της αυτοκίνησης Χαρίτος πριν κάποια χρόνια στο Drive περί ιταλικών αυτοκινήτων. Έλεγε (ανάμεσα σε άλλα) ότι όποιος έχει αμάξι που ο κινητήρας του έχει κατασκευαστεί στην Ιταλία είναι άνθρωπος ανώτερου επιπέδου, έχει γούστο, έχει παιδεία, έχει totis ποιότης, έχει τα αγαθά του Ισαάκ κλπ.
Και στο επόμενο τεύχος έστειλε ένας επιστολή που έλεγε ότι είδε τυχαία στο δρόμο το Σεφερλή στο τιμόνι μιας 146...Δεν το είχε γράψει ο χαρίτος , ήταν ένα ηλίθιο τέστ για το πόσο χαρακτήρα έχει το αυτοκίνητό σας αν έχει ζάντες βάλτε 10 μονάδες αν είναι ιταλικό άλλες 10 αν το έχει οδηγίσει ο μπάρκουλης βάλτε 15 , αν το έχει οδηγίσει ο τζανετάκος βάλτε 5 και αν το έχει οδηγίσει ο σεφερλής βγάλτε 10
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μηπως επασχε απο ελλεψη σωστης αντιληψης ως προς τις αναγκες/προτεραιοτητες που ειχε το κοινο της κατηγοριας, αλλα και της μαρκας γενικοτερα?
Εμενα μου δινει την αισθηση οτι προσπαθησαν με μια γενικευμενη φιλοσοφια να καλυψουν αρκετους τομεις
που απαιτει η κατηγορια, σε στυλ 'λιγο απ' ολα' και μπαλαντερ, να μπει δηλαδη σφηνα αναμεσα στο D και E segment, -αφου
η 166 πλεον αποτελεσε παρελθον το 2007-, αλλα χωρις παραλληλα να διαπρεπει, να κανει την διαφορα καπου, (περα πο την εμφανιση) ωστε να προτιμηθει σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Παραλληλα, περα απο την εμφανη προσοχη στην ποιοτητα του εσωτερικου, σε σχεση με την 156, ισως αυτο που ελλειπε ηταν
μια καινοτομια πχ σε επιπεδο κινητηρων, οπως αυτη που ηρθε σχετικα αργα με τον tbi αλλα και με τον Multiair...Καμία σφήνα ανάμεσα σε segments,αφού οτιδήποτε παρουσιάστηκε στην κατηγορία ένα με ενάμιση χρόνο αργότερα,είτε από γενικό είτε από premium κατασκευαστή, είχε παραπλήσιες ή μεγαλύτερες διαστάσεις και ανάλογα μεγαλύτερο βάρος.
Προβλήματα συναρμολόγησης-ποιότητας δεν υπήρχαν εμφανή (απόδειξη ότι η Brera που συναρμολογείτο από την Pininfarina δεν υπερίσχυε στο παραμικρό από την 159 του αμαρτωλού Pomigliano),ενώ ό,τι πρόβλημα αξιοπιστίας εμφανίστηκε με συχνότητα όπως αντλία νερού και ηλεκτρονικά δεν είχαν να κάνουν με το εργοστάσιο συναρμολόγησης.Αν θες να βρεις τεχνικές αδυναμίες σώνει και καλά...σημείωσε
-τον V6 καγκουρώ του οποίου η απόδοση περιορίστηκε στα 260 άλογα λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας και αντοχής του πίσω διαφορικού
-τον 1,9 jtd των 160 ίππων euro 4 και dpf που μπορεί να φάνηκε λίγος σε σχέση με τον 1,9jtd euro 3 150 ίππων που κινούσε την ελαφρύτερη (και μικρότερη 156).
Προσωπικά δεν θεωρώ πρόβλημα ούτε τον 1800αρη της Opel (που δεν αγόραζε σχεδόν κανείς)ούτε βέβαια των 2,2 jts των 185 ίππων που είναι ανώτερος από τον δίλιτρο της BMW.Tα βασικά προβλήματα παραμένουν το target price που δεν μπορούσε να τραβήξει την πελατεία της 156 και πάνω απ'όλα το μόνιμο πρόβλημα της Fiat σε κατηγορίες πάνω του c segment ,που δεν είναι άλλο από το υψηλό κόστος παραγωγής (όχι εξαιτίας του κόστους εργασίας αλλά του κόστους των διαδικασιών),που είχε ως συνέπεια:
α)το μικρό περιθώριο κέρδους στο δίκτυο και στους εταιρικούς στόλους,οι οποίοι για τη συγκεκριμένη κατηγορία καλύπτουν πάνω από το 70% των πωλήσεων σε αρκετές μεγάλες αγορές (εταιρείες όπως η Locat, Arval, Lysis, etc είχαν επενδύσει αρκετά καλά στο αυτοκίνητο,αλλά μετά η εταιρεία δηλ. ο SM τους ανέτρεψαν τα σχέδια......στην ίδια κατεύθυνση δεν είναι τυχαίο ότι η ΜΒ το έβαλε στα πόδια όταν διαπίστωσε ότι η παραγωγή της B-Kl στο Cassino είχε υψηλό κόστος για τα standards της- παράδοξο αλλά αληθινό:η κατασκευή ενός 'fiat'κοστίζει περισσότερο από μια MB)
β)τον περιορισμό των εκδόσεων και της δι'αυτών παραμετροποίησης του αυτοκινήτου σε κινητήρες,κιβώτια κλπ.αφού η διαδικασία απελευθέρωσης μιας έκδοσης (κινητήρα,κιβωτίου,εξοπλισμού)είναι πιο κοστοβόρα από όσο αλλού.Και σε μια τέτοια περίπτωση το αφεντικό κόβει τα πάντα, γιατί όπως το Q2 θεωρείται μια παραξενιά των μηχανικών,οποιαδήποτε επένδυση σε έκδοση θεωρείται ένα βίτσιο του marketing......και από εδώ πηγάζει το TCT σε ΜΙΑ μόνο έκδοση...
Ήδη μόνο το κόστος του ομολογκαρίσματος μιας έκδοσης επιπλέον δεν είναι αποδεκτό.....ακόμα και αν έχουν ένα ΒC θετικό. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα 'αυτοκίνητο' και είναι απλοί διεκπεραιωτές. Πρόκειται για ανθρώπους που προσελήφθησαν μόνο και μόνο για να τρέξουν μια πολυεθνική εταιρία. Είτε έχουν να κάνουν με τη Fiat τη Nestle την Coca-Cola και δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλη, είναι το ίδιο και το αυτό γι' αυτούς. Ζουν και εργάζονται και σε μια χώρα με ιδιαίτερη κουλτούρα και έχουν γίνει κάτι σαν έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον...Ποιό κομμάτι της πρότασης 'η ευρωπαϊκή αγορά δεν τους ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου' δεν είναι κατανοητό;
Προέχει η αποπληρωμή των bonds και το σκαρφάλωμα στην Chrysler για να κάνουν παιχνίδι στην αμερικανική αγορά και αν μπορέσουν στην Κίνα.Για τον τρίτο κόσμο υπάρχει η Fiat Brasile, ενώ για ορισμένες κατηγορίες (τις πιο αποδοτικές) της ευρωπαϊκής αγοράς υπάρχει η Fiat.
Aν η Lancia-Sebring δεν πουλάει στην Ευρώπη δεν τους νοιάζει καθόλου. Αρκεί να πουλάει το Avenger-Sebring στην αμερικανική αγορά.Από δίπλα θα υπάρχει και η Giulia-Sebring....και αν πουλήσει έχει καλώς (είναι προτιμότερη η υπάρξη ακόμα μιας μάρκας από το λουκέτο....το οποίο το σκέφτηκαν ως oprtion ).Αν όχι θα σκεφτούν το λουκέτο ή και την πώληση (αν ισχύει η προσφορά μέχρι τότε).Η προσφορά της VAG έγινε τον περασμένο Φεβρουάριο.Δεν συζητήθηκε τίποτα για παραγωγικές εγκαταστάσεις,προσωπικό ή royalties,αλλά μόνο για τη μάρκα και το μοναδικό asset που σχετίζεται με αυτήν ,που δεν είναι καν ιδιοκτησία της fga αλλά της fiat partecipazioni,δηλ. τις εγκαταστάσεις του Arese.
Το crash των συζητήσεων δεν οφείλεται σε 'εμπορικές' συνθήκες... αλλά σε πολιτικές κατά κύριο λόγο:ο SM είχε υποσχεθεί να διπλασιάσει την παραγωγή επί ιταλικού εδάφους και κόβοντας την Alfa έπρεπε να την αντικαταστήσει με κάτι άλλο,που στο πρόγραμμά του ήταν το Panda,την αναμενόμενη τότε Giulietta,το new bravo.
Ήδη έχασε έναν γύρο,δεδομένου ότι από new bravo δεν υπάρχει τίποτα,η Giulietta θα σταματήσει στο 60% max του όγκου που του χρειάζεται,του Panda δεν έχουν ακόμα στηθεί οι γραμμές παραγωγης....και η Giulia κατά 99% θα είναι USA.Επομένως τα χρήματα είναι μια δικαιολογία,εντός κάποιων ορίων φυσικά (ο SM δεν είναι μ@λ@κας και άρα γνωρίζει ότι μια ρεαλιστική εκτίμηση του brand δεν θα απέφερε περισσότερα από 400 με 600 εκατομύρια στα ταμεία του)...Αφού τώρα ο άλλος προσφέρει 1 δις άμεσα σε μετρητό, που σε απαλλάσουν από τα 200 εκατομύρια που σε βάζει μέσα κάθε χρόνο το brand x N xρόνια,με τα bonds σε λήξη και το affair CJD σε πλήρη εξέλιξη , στο τέλος μόνο ένα μόγγολο θα αρνείτο να πουλήσει.
Το VAG δεν ενδιαφέρεται για την Ferrari.
Τώρα που 'θυσίασαν' τον τίτλο της F1 στο θείο Bernie,πήραν πίσω το 5% από τους αγαρινούς της Mubadala, και πρέπει να βγάλουν στο σφυρί εντός συγκεκριμένης προθεσμίας το 34% της Ferrari, για να το πάρει όποιος εμφανιστεί άμεσα και με τη βαλίτσα γεμάτη.
To 10% του Piero Ferrari παραμένει,αν και έκαναν μια κρούση και σε αυτόν.
Ήδη εδώ και 2 μήνες στο Maranello πηγαινοέρχεται κόσμος και κοσμάκης,με συγκεκριμένο badge στην τσέπη,με σκοπό να καταλάβει αν όλο αυτό που λάμπει είναι χρυσός.
Πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να μην συμφωνήσουν,όπως υπάρχει και το ενδεχόμενο να ανακαλύψουν ότι οι λογαριασμοί δεν είναι εκείνοι που φαίνονται.... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Καμία σφήνα ανάμεσα σε segments,αφού οτιδήποτε παρουσιάστηκε στην κατηγορία ένα με ενάμιση χρόνο αργότερα,είτε από γενικό είτε από premium κατασκευαστή, είχε παραπλήσιες ή μεγαλύτερες διαστάσεις και ανάλογα μεγαλύτερο βάρος.
Στις διαστασεις μπορει μεν να βρισκοταν στο ανω του μεσου ορου του στοχευμενου premium ανταγωνισμου (4.66μΧ1.82μ, εναντι 4,53Χ1,87 για την 3αρα, 4,58μΧ1,77μ για την νεα C-Class και 4,70μΧ1,82μ για το νεο Α4,) δεν ισχυε το ιδιο ομως για το βαρος το οποιο στα 1582κιλα για την προτοεμφανιζομενη βασικη εκδοση 1.9, -1580κιλα η TBi αντιστοιχα-, ηταν, και ειναι σαφως βαρυτερη οχι μονο απο την υπαρχουσα τοτε 320i στα 1475κιλα, ή την πιο νεα C-180Κ 156ps στα 1489κιλα, αλλα ακομα και απο το νεοτερο, στιβαροτερο, σε πλαισιο, αισθηση Α4 1.8/160ps με βαρος που εφτανε τα 1534κιλα.
Στα υπολοιπα σαφως και δεν εχω καποια διαφορετικη πληροφορηση, και δεν διαφωνω.Ολα τα στοιχεια για τα βαρη των αυτοκινητων προερχονται απο την ζυγαρια των 4τροχων και γινονται με τα υγρα τους
και βενζινη, ΧΩΡΙΣ οδηγο. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Tα βασικά προβλήματα παραμένουν το target price που δεν μπορούσε να τραβήξει την πελατεία της 156Ακόμα θυμάμαι ομηρικούς καυγάδες στο 4T Forum για το επιδιωκώμενο placement της Alfa Romeo ως ντε και καλά premium μάρκας με τιμές κοντύτερα στις BMW απ΄όσο τελικά αποδείχθηκε ότι θα ήθελαν να πληρώσουν οι υποψήφιοι αγοραστές.
Premium δε γίνεσαι επειδή το δήλωσες αλλά επειδή το κατέκτησες στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού -και μόνο όταν γίνεις μπορείς να αυξήσεις την τιμή σου, όχι προκαταβολικά.Νομίζω εκεί είναι η ουσία της αποτυχίας της σύγχρονης Alfa Romeo ως μάρκας: ήταν niche (ιταλικό σπορ, cuore sportivo κτλ.) και έχασαν αυτό το niche προσπαθώντας να μπουν στα χωράφια άλλων niche (γερμανικά premium) χωρίς να έχουν τα φόντα για κάτι τέτοιο.
Μια αποτυχία κατά κύριο λόγο όχι τεχνική (βάρος, κινητήρες κτλ.) αλλά marketing.
-
http://fc02.deviantart.net/fs36/f/2008/ ... four63.jpg
Μία ωραία εικόνα ειδικά και μόνο για τους Αlfistες που αισθάνονται ακόμα παιδιά -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτό μου θυμίζει μια παπαριά που είχε γράψει ο μέγας μάγιστρος της αυτοκίνησης Χαρίτος πριν κάποια χρόνια στο Drive περί ιταλικών αυτοκινήτων. Έλεγε (ανάμεσα σε άλλα) ότι όποιος έχει αμάξι που ο κινητήρας του έχει κατασκευαστεί στην Ιταλία είναι άνθρωπος ανώτερου επιπέδου, έχει γούστο, έχει παιδεία, έχει totis ποιότης, έχει τα αγαθά του Ισαάκ κλπ.
Και στο επόμενο τεύχος έστειλε ένας επιστολή που έλεγε ότι είδε τυχαία στο δρόμο το Σεφερλή στο τιμόνι μιας 146...Ο Σεφερλής δεν είχε ποτέ 146, είχε ένα ibiza κόκκινο με 60 άλογα εκείνη την εποχή. Η 146 η μπορντό ήταν της πρώην γυναίκας του και ήταν επιλογή της. Αυτά για την αποκατάσταση της Alfa Romeo...
-
προτιμουμε το σεφερλη απο την πρωην γυναικα του
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
προτιμουμε το σεφερλη απο την πρωην γυναικα τουΓούστα είναι αυτά
Εγώ πάντως, προτιμώ το αντίθετο -
Κουβεντες και αναλυσεις επι αναλυσεων με τα ιδια ατομα και πρωταγωνιστες....
Τα αμαξια της alfa romeo πουλανε και μαλιστα πολύ καλα!! .........στην Ελλαδαπαραθετω στοιχεια πωλησεων απο τη φετινη χρονια
το πρωτο νουμμερο ειναι συνολικο, το δευτερο του τελευτιου μηνα, δηλαδη του Οκτωβριου
superminimini-711 56
mito-690 32
ds3-320 18
a1-135 78
juke-45 24μικρομεσαια
a3-1003 61
bmw1-677 60
gulietta-320 93
delta-240 16υπ οψην οτι η mito ειναι ηδη και καποιο καιρο στην αγορα
οτι η gulietta ειναι ελαχιστο καιρο στις εκθεσεις παρ ολα αυτα κανει τα μεγαλυτερα νουμμερατο segment των μεσαιων δεν το βαζω διοτι η 159 ειναι πολλα χρονια στο κουρμπετι..
το δικο μου συμπερασμα ειναι οτι η αλφα εχει μια χαρα κοινο που δε δισταζει να δωσει το κατι παραπανω σε λεφτα για να αποκτησει το προιον της........οπου φυσικα το προιον αυτο ειναι συγχρονο και συμβαδιζει με την εποχη, και δεν κανει καθολου καλα που δεν ακολουθει μια στρατηγηκη ερευνας αναπτυξης και επενδυσης σε νεα μοντελα η οποια σε καποια χρονια αν ειναι ουσιωδης θα αποδωσει και θα αποφερει εν τελει κερδη και αναγνωρισιμοτητα... απο εκει και περα αν αυτα τα γραγκα δεν υπαρχουν ο μαρκιονε ας κοψει το λαιμο του να τα βρει, η ας την πουλησει η ας την κλεισει και να την επαναφερουν οταν πραγματικα θα εχουν στρατηγικο πλανο και φραγκα να τοποθετησουν τη φιρμα εκει που της αξιζει -
εγω παντως ξαναθυμιζω οτι το Α3 ειναι αυτοκινητο που πρωτοκυκλοφορησε το 2004
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω παντως ξαναθυμιζω οτι το Α3 ειναι αυτοκινητο που πρωτοκυκλοφορησε το 20042003
-
Alfa Romeo to Stay and Rebuild Under Fiat, Hopes to Move 500,000 Units by 2014
Fiat CEO Segio Marchionne has put the VW-Alfa Romeo rumors to rest...for now. Alfa will officially stay under its Italian parent's wing for at least a little while longer as Marchionne attempts to revive the ever-struggling Italian luxury automaker.
Alfa Romeo, as you may know, is not exactly pulling its weight; it is estimated that Fiat loses over $400 Million a year because of the upscale brand, which Marchionne says will have to move 300,000 units annually to earn money. For the record, Alfa is on pace for ~105,000 units this year, and Marchionne wants to hit 500,000 units by 2014 with the help of new models and the US market (possibly in 2012).
If and when Alfa does show up, America should get some cars that will aim to compete with BMW. That means on top of the entry-level Giulietta (no MiTo for us), we should get the mid-size Giulia luxury car to take on the 3-Series, a larger 169 based on Chrysler's RWD platform, and possibly a small soft-roader to compete with the X1 and X3. As for other possibilities down the line, look no further than the Alfa Romeo lineup: the Brera's successor, a new Spider, and a larger SUV are all possibilities in a perfect world.
Before any of this happens, though, Fiat, its multi-tasking head honcho, and its shareholders will soon have to make a very important decision: invest upwards of $2 Billion to pull Alfa Romeo back from the brink or ditch it and regroup
Πηγη http://carscoop.blogspot.com/2010/10/al ... under.html .fixed
-
Πηγη;
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Alfa Romeo to Stay and Rebuild Under Fiat, Hopes to Move 500,000 Units by 2014
Fiat CEO Segio Marchionne has put the VW-Alfa Romeo rumors to rest...for now. Alfa will officially stay under its Italian parent's wing for at least a little while longer as Marchionne attempts to revive the ever-struggling Italian luxury automaker.
Alfa Romeo, as you may know, is not exactly pulling its weight; it is estimated that Fiat loses over $400 Million a year because of the upscale brand, which Marchionne says will have to move 300,000 units annually to earn money. For the record, Alfa is on pace for ~105,000 units this year, and Marchionne wants to hit 500,000 units by 2014 with the help of new models and the US market (possibly in 2012).
If and when Alfa does show up, America should get some cars that will aim to compete with BMW. That means on top of the entry-level Giulietta (no MiTo for us), we should get the mid-size Giulia luxury car to take on the 3-Series, a larger 169 based on Chrysler's RWD platform, and possibly a small soft-roader to compete with the X1 and X3. As for other possibilities down the line, look no further than the Alfa Romeo lineup: the Brera's successor, a new Spider, and a larger SUV are all possibilities in a perfect world.
Before any of this happens, though, Fiat, its multi-tasking head honcho, and its shareholders will soon have to make a very important decision: invest upwards of $2 Billion to pull Alfa Romeo back from the brink or ditch it and regroup
Πηγη http://carscoop.blogspot.com/2010/10/al ... under.html .fixed
Άντε να δούμε μακάρι .
-
Η ΜΙΤΟ θα βγεί τελικά με τον twinair ; Alba ;
ΑLFA ROMEO FORUM