-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Σε κατανοώ αδερφέ @lemon3,δεν ξέρω μεγάλωσα ίσως , αλλά έχω μεγαααάλο προβλημα με τα aftermarket xenon τα οποια φυσικά και ειναι και μη σωστα ρυθμισμένα στη πλειοψηφια τους ... εχει ξανασυζητηθει το θεμα σε αλλο νημα ,αλλά κατι πρεπει να γινει επιτελους ,κυριολεκτικά με στραβωνουν ,δε μπορω να οδηγησω !
βαλε και εσυ 10.000k xenon μπορεις να φωτησεις την σεληνη
Τα x.000k ειναι η απόχρωση του φωτός τους κι όχι η ενταση τους. Με 10.000k θα χει τέτοια απόχρωση που δεν θα βλεπει ούτε ο ίδιος στα 2 μετρα μπροστά που λεει ο λογος.
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα βλεπει μια χαρα απλα ειναι αλλου το θεμα (περαν της αποχρωσεως αλλα και του ευρους που θα χρειαζεται για να αποδωσει τα καθιστουν παρανομα )
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Ναι. Πήγε η κυβέρνηση και ξεκίνησε εξ απαλών ονύχων να μαθαίνει στους ολλανδούς (με τη μακραίωνη πολιτισμική παράδοση) τα οφέλη του ποδηλάτου, και σιγά σιγά τους έπεισε και αποφάσισαν όλοι μαζί πόσο καλύτερο είναι.
pipes -> level inf.
Η πραγματικότητα βέβαια μπορεί να είναι πολύ πολύ απλούστερη.
Κανένας και πουθενά δεν είχε καμία όρεξη να στερηθεί τη βολή του ΙΧ του, και ούτε να χρησιμοποιεί ποδήλατο και να κουράζεται και να ιδρώνει και να βρέχεται ήθελε, ούτε να χάνει Χ χρόνο με τα ΜΜΜ που άλλωστε ποιος είναι ο οποιοσδήποτε να του πει πόσο σημαντικός είναι ο χρόνος του.Αλλά έρχεται το κράτος και κρίνει ότι σύγχρονες πόλεις + άπειρα αυτοκίνητα -> πρόβλημα.
Επιβάλλει ότι πλέον στους δρόμους θα υπάρχουν και ποδήλατα, και περιορισμοί και μη-παρκάρισμα και ό,τι θες, και υποχρέωση ΟΛΩΝ είναι να φροντίζουν να μην θέτουν σε κίνδυνο τους δίπλα τους και να σέβονται όλους τους κανόνες, ασχέτως αν πιστεύουν ότι 'γιατί να μην παρκάρω εκεί αφού δεν εμποδίζω κανέναν' ή 'γιατί το όριο να είναι 50 αφού ένα σύγχρονο αμάξι μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια με 90'.Και το επιβάλλει και συμμορφώνονται είτε τους αρέσει είτε όχι και τελειώνει η υπόθεση.
και τελικά εκεί που το έκαναν βλέπουμε σε τι πόλεις ζούνε, και εκεί που δεν το έκαναν σε τι πόλεις ζούμε. Απλά πράγματα.
το προβλημα με το παραπανω συλλογισμο ειναι οτι μιλας για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ κρατος. Που ολοι οχι απλα ξερουμε (για να πεις οτι μερικοι το παιζουμε εξυπνοι), αλλα εχουμε δει απο πρωτο χερι πως κρινει, πως ρυθμιζει και πως επιβαλλει τις ρυθμισεις. Οποτε...
-
Ας 'συνεισφέρω' λίγο ακόμη σε ένα πολύ-αγαπημένο θέμα.
Έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι πολλοί οδηγοί φέρονται με εξωφρενική αγένεια, ακόμη και όταν έχουν καταφανώς άδικο. Σε περιπτώσεις δε που κάποιος έχει κάνει ένα λάθος και το αναγνωρίζει, ορισμένοι δε χάνουν την ευκαιρία να αρχίσουν το χυδαίο βρίσιμο, παρά την συγκαταβατική συμπεριφορά που επιδεικνύει το 'άλλο μέρος'. Δεν αναφέρομαι κυρίως σε προσωπικές οδηγικές εμπειρίες (παρότι ουκ ολίγες), αλλά σε περιστατικά που βλέπω γύρω μου ως οδηγός, πεζός, ή από το παράθυρο του γραφείου.
Μπράβο σε αυτούς που δεν αντιδρούν σε τέτοιες απαράδεκτες συμπεριφορές, και δεν το συνεχίζουν. Εγώ δυστυχώς χάνω τη ψυχραιμία μου.
Ένα περιστατικό που αντιμετώπισα πρόσφατα ήταν το ακόλουθο: βρίσκω θέση πάρκινγκ, βγάζω έγκαιρα αλάρμ, αλλά το αυτοκίνητο πίσω με πλησιάζει σε βαθμό που με κάνει να σκέφτομαι ότι προφανώς δεν κατάλαβε. Κουμπώνω και όπισθεν, και επιτέλους σταματά. Παρότι πλησίασε αρκετά, και έπρεπε να προσέχω την 'οπισθογωνία', πάρκαρα αρκετά γρήγορα (πλατύς δρόμος γαρ).
Όπως λοιπόν περνάει δίπλα μου αρχίζει να χειρονομεί και να βρίζει. Γιατί; Δε ξέρω, έχω δει πολλούς στο δρόμο να ωρύονται π.χ. γιατί δεν πέρασε ο μπροστινός τους με κόκκινο. Κλασικός μαλάκας, κακομαθημένος, μικροτσούτσουνος; Δε ξέρω.
Η αντίδραση μου ήταν να πατήσω την κόρνα (οκ, λάθος που ηχορυπαίνω), και να του φωνάξω να σταματήσει. Φυσικά έφυγε, και λόγω κίνησης δε μπορούσα να ξεπαρκάρω και να τον κυνηγήσω. Παρότι εμφανώς λάθος αντίδραση, ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, μόνο και μόνο για τον ρωτήσω ποιο στο διάολο είναι το πρόβλημα του.
Αυτό που θα γράφω τώρα θέλω να πιστεύω ότι δε με εκφράζει... αλλά νιώθω ότι πολύς κόσμος χρειάζεται 'φοβέρα' για να στρώσει (πείτε το και ξύλο).
Εξ'ίσου τραγικές σε αγένεια πάντως και πολλές γυναίκες - κάνουν τα ίδια οδηγικά λάθη με τους άντρες, και βρίζουν και σα νταλικιέρηδες από πάνω. Κι εκεί τι να κάνεις...
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Τα ποδήλατα δεν πρέπει να κινούνται στους ίδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα και τις μηχανές, το παραμικρό λάθος, η ελάχιστη απροσεξία και ξέρουμε ποιός θα είναι ο χαμένος, όποιος το κάνει παίρνει χοντρό ρίσκο και είναι με δική του ευθύνη γιατί ξέρει ότι αργά ή γρήγορα θα έχει τη στιγμή του, το να νομίζεις ότι δεν θα σου τύχει μια αναποδιά στους ακατάλληλους δρόμους μας ή με οδηγούς αδιάφορους και ηλίθιους δίπλα σου ή ότι οι άλλοι πάντα θα σε προσέχουν είναι η μέγιστη ουτοπία.
Προφανως και αυτα που λες, σε χωρες που υπαρχει κουλτουρα ποδηλατου, ειναι ακυρα.
Κι οι ολλανδοι το 70 το ιδιο ουνοι ηταν, και αυτη η νοοτροπια αλλαξε
Δεν παιζει με την καμμια
να πεις οτι δεν ειχαν υποδομες το 70, αποφασισαν και τις εφτιαξαν, εβαλε το λιθαρακι η πολιτεια, συνεβαλαν και οι πολιτες και μεσα σε μερικα χρονια το πραγμα εστρωσε, να σου πω ναι.
Δεν παιζει να ειχε να κανει η εκει κυβερνηση με πολιτες σαν και τους εδω.Ναι. Πήγε η κυβέρνηση και ξεκίνησε εξ απαλών ονύχων να μαθαίνει στους ολλανδούς (με τη μακραίωνη πολιτισμική παράδοση) τα οφέλη του ποδηλάτου, και σιγά σιγά τους έπεισε και αποφάσισαν όλοι μαζί πόσο καλύτερο είναι.
pipes -> level inf.
Η πραγματικότητα βέβαια μπορεί να είναι πολύ πολύ απλούστερη.
Κανένας και πουθενά δεν είχε καμία όρεξη να στερηθεί τη βολή του ΙΧ του, και ούτε να χρησιμοποιεί ποδήλατο και να κουράζεται και να ιδρώνει και να βρέχεται ήθελε, ούτε να χάνει Χ χρόνο με τα ΜΜΜ που άλλωστε ποιος είναι ο οποιοσδήποτε να του πει πόσο σημαντικός είναι ο χρόνος του.Αλλά έρχεται το κράτος και κρίνει ότι σύγχρονες πόλεις + άπειρα αυτοκίνητα -> πρόβλημα.
Επιβάλλει ότι πλέον στους δρόμους θα υπάρχουν και ποδήλατα, και περιορισμοί και μη-παρκάρισμα και ό,τι θες, και υποχρέωση ΟΛΩΝ είναι να φροντίζουν να μην θέτουν σε κίνδυνο τους δίπλα τους και να σέβονται όλους τους κανόνες, ασχέτως αν πιστεύουν ότι 'γιατί να μην παρκάρω εκεί αφού δεν εμποδίζω κανέναν' ή 'γιατί το όριο να είναι 50 αφού ένα σύγχρονο αμάξι μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια με 90'.Και το επιβάλλει και συμμορφώνονται είτε τους αρέσει είτε όχι και τελειώνει η υπόθεση.
και τελικά εκεί που το έκαναν βλέπουμε σε τι πόλεις ζούνε, και εκεί που δεν το έκαναν σε τι πόλεις ζούμε. Απλά πράγματα.
Βασικα αν θες ενα ακομα πιο καλο παραδειγμα αλλαγης τροπου σκεψης ακριβως στη μεταβαση, δεν εχεις παρα να δεις τι γινεται στο παρισι και κυριως ΠΩΣ ξεκινησε η φαση ποδηλατο.
Για να στο πω πιο απλα, φαντασου τον λαππα να μπουκαρει στην πανεπιστημιου και να κοβει την ομονια μαζι με το τριαξονικο του κυρ μητσου απο πετραλωνα. -
Και ποσο εζησε ο monsieur Chris La Lappaz?
ειναι αυτο που λεω οτι στους δρομους εχουμε πολεμο, και με κοροιδευουν.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Τα ποδήλατα δεν πρέπει να κινούνται στους ίδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα και τις μηχανές, το παραμικρό λάθος, η ελάχιστη απροσεξία και ξέρουμε ποιός θα είναι ο χαμένος, όποιος το κάνει παίρνει χοντρό ρίσκο και είναι με δική του ευθύνη γιατί ξέρει ότι αργά ή γρήγορα θα έχει τη στιγμή του, το να νομίζεις ότι δεν θα σου τύχει μια αναποδιά στους ακατάλληλους δρόμους μας ή με οδηγούς αδιάφορους και ηλίθιους δίπλα σου ή ότι οι άλλοι πάντα θα σε προσέχουν είναι η μέγιστη ουτοπία.
Προφανως και αυτα που λες, σε χωρες που υπαρχει κουλτουρα ποδηλατου, ειναι ακυρα.
Κι οι ολλανδοι το 70 το ιδιο ουνοι ηταν, και αυτη η νοοτροπια αλλαξε
Δεν παιζει με την καμμια
να πεις οτι δεν ειχαν υποδομες το 70, αποφασισαν και τις εφτιαξαν, εβαλε το λιθαρακι η πολιτεια, συνεβαλαν και οι πολιτες και μεσα σε μερικα χρονια το πραγμα εστρωσε, να σου πω ναι.
Δεν παιζει να ειχε να κανει η εκει κυβερνηση με πολιτες σαν και τους εδω.Ναι. Πήγε η κυβέρνηση και ξεκίνησε εξ απαλών ονύχων να μαθαίνει στους ολλανδούς (με τη μακραίωνη πολιτισμική παράδοση) τα οφέλη του ποδηλάτου, και σιγά σιγά τους έπεισε και αποφάσισαν όλοι μαζί πόσο καλύτερο είναι.
pipes -> level inf.
Η πραγματικότητα βέβαια μπορεί να είναι πολύ πολύ απλούστερη.
Κανένας και πουθενά δεν είχε καμία όρεξη να στερηθεί τη βολή του ΙΧ του, και ούτε να χρησιμοποιεί ποδήλατο και να κουράζεται και να ιδρώνει και να βρέχεται ήθελε, ούτε να χάνει Χ χρόνο με τα ΜΜΜ που άλλωστε ποιος είναι ο οποιοσδήποτε να του πει πόσο σημαντικός είναι ο χρόνος του.Αλλά έρχεται το κράτος και κρίνει ότι σύγχρονες πόλεις + άπειρα αυτοκίνητα -> πρόβλημα.
Επιβάλλει ότι πλέον στους δρόμους θα υπάρχουν και ποδήλατα, και περιορισμοί και μη-παρκάρισμα και ό,τι θες, και υποχρέωση ΟΛΩΝ είναι να φροντίζουν να μην θέτουν σε κίνδυνο τους δίπλα τους και να σέβονται όλους τους κανόνες, ασχέτως αν πιστεύουν ότι 'γιατί να μην παρκάρω εκεί αφού δεν εμποδίζω κανέναν' ή 'γιατί το όριο να είναι 50 αφού ένα σύγχρονο αμάξι μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια με 90'.Και το επιβάλλει και συμμορφώνονται είτε τους αρέσει είτε όχι και τελειώνει η υπόθεση.
και τελικά εκεί που το έκαναν βλέπουμε σε τι πόλεις ζούνε, και εκεί που δεν το έκαναν σε τι πόλεις ζούμε. Απλά πράγματα.
Πιπες διαγαλαξιακες, γιατι δε διαβασες τι εγραψα. Λες και ζεις σε αλλη χωρα.
Ακομα και να φερουμε την Ολλανδικη κυβερνηση εδω που 'επιβαλλει μπλα μπλα', δεν εχουμε εδω Ολλανδους πολίτες, λειπει το αλλο μισο της συνταγης.http://en.wikipedia.org/wiki/Dagen_H
Οι κοντοχωριανοι των Ολλανδων, οι Σουηδοι, αρχισαν να οδηγουν στην δεξια μερια του δρομου το 1967, μεσα σε μια νυχτα. Το αποτελεσμα?On the Monday following Dagen H, there were 125 reported traffic accidents, compared to a range of 130 to 198 for previous Mondays, none of them fatal.
Για φαντασου τι θα γινοταν εδω αν το γυριζαμε εμεις αναποδα... ακομα κλειστοι θα ηταν οι δρομοι.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Τα ποδήλατα δεν πρέπει να κινούνται στους ίδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα και τις μηχανές, το παραμικρό λάθος, η ελάχιστη απροσεξία και ξέρουμε ποιός θα είναι ο χαμένος, όποιος το κάνει παίρνει χοντρό ρίσκο και είναι με δική του ευθύνη γιατί ξέρει ότι αργά ή γρήγορα θα έχει τη στιγμή του, το να νομίζεις ότι δεν θα σου τύχει μια αναποδιά στους ακατάλληλους δρόμους μας ή με οδηγούς αδιάφορους και ηλίθιους δίπλα σου ή ότι οι άλλοι πάντα θα σε προσέχουν είναι η μέγιστη ουτοπία.
Προφανως και αυτα που λες, σε χωρες που υπαρχει κουλτουρα ποδηλατου, ειναι ακυρα.
Κι οι ολλανδοι το 70 το ιδιο ουνοι ηταν, και αυτη η νοοτροπια αλλαξε
Άλλα λόγια να αγαπιώμαστε, η κουλτούρα ποδηλάτου στις άλλες χώρες ήρθε με τις υποδομές ποδηλάτου και όχι γιατί τα Ολλανδά είναι καλύτεροι ή χειρότεροι από εμάς, υπήρχε απόφαση από την πολιτεία για να φτιάξουν ( ενσωματώσουν )ποδηλατόδρομους στα πολεοδομικά τους σχέδια πρίν μερικές δεκάδες χρόνια πρίν αναπτυχθούν οι μεγαλουπόλεις τους και πριν αυξηθούθν τα αυτοκίνητα, τους έφτιαξαν, τους έδωσαν στο πόπολο και όλα τα άλλα ήρθαν μόνα τους, όταν είδε ο κόσμος ότι δεν κινδυνεύει από τα αμάξια κάνουν τις δουλειές τους με τα ποδήλατα ( γεμάτο ισιάδες, κάτω χώρες βλέπεις ) γιατί δεν είναι κορόϊδα να βγούν στους δρόμους δίπλα - δίπλα με τα αυτοκίνητα όπως εδώ καλή ώρα, που μόδα είναι θα περάσει, έτσι σκεφτόμαστε εμείς, έτσι σκέφτονται και οι τοπικοί άρχοντες και δεν κάνουν τίποτα.
Το να ευαγγελιζόμαστε την εξυπνάδα τους και τη βλακεία μας όντας κάτοικοι ορεινής χώρας είναι λίγο άδικο όσον αφορά το θέμα μας που είναι το ποδήλατο, εκτός των βασικών μας λαθών σαν πολιτεία που δεν σκέφτηκε ποτέ το αύριο και όλα γίνονται στο πόδι. -
Ετσι ακριβως..... ολα τα αλλα ειναι για να γεμιζουμε σελιδες...
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
γ) Κάγκουρες με αλλαγμένη συνδεσμολογία ώστε να ανάβουν μόνο τα ομίχλης χωρίς τα πορείας, ποινή ως άνω και βαριοπούλα (5 kg, μην ξεχνιόμαστε) και στα ομίχλης.
Στα 4 αμάξια της οικογένειας γίνεται αυτό χωρίς να έχουμε αλλάξει συνδεσμολογία.
Βέβαια εμάς τα ομίχλης είναι πάντα σβηστά. -
Φίλε λεμον, εχεις πέσει ποτε σε πυκνή ομίχλη και γνωρίζεις την πραγματική χρήση των φανων αυτών ;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Φίλε λεμον, εχεις πέσει ποτε σε πυκνή ομίχλη και γνωρίζεις την πραγματική χρήση των φανων αυτών ;και γαμω ειναι οι φανοι ρε συ μονστερ, αλλα δε ζουμε σε φαρο στη Σκωτια.
Τα καγκουρα τους εχουν αναμμενους για να πανε στο περιπτερο. Οι περισσοτεροι Ελληνες δεν βλεπουν ομιχλη ποτε στη ζωη τους, και οταν εχει ομιχλη δεν οδηγουν. -
Αναβει πρασινο και ξεκιναμε ομορφα και ωραια με delay 1 δευτερολεπτου.
Η διασταυρωση 3 μετρα μπροστα και το ματι μου αριστερα για να βεβαιωθω οτι δε θα σφαξει κανεις το φαναρι που αναφε κοκκινο. ΑΜ ΔΕ!
ΒΛΗΜΑ ~1400 κιλων, γυναικα οδηγος, σφαζει το φαναρι σε στυλ 'ελα μωρε, μολις αναψε κοκκινο κλαιν μαιν'.
Μαρσαρω καμια 8000rpm και φτανω μεχρι την πορτα της κορναροντας μπας και καταλαβει τιποτα.
ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠΟΤΑ, τον υπνο του δικαιου.
Δεξια μου ηταν ενας παπακιας, μου λεει 'η καριολα θα μας εσπαγε τα παντα ετσι οπως ηρθε ουτε τα κρανη δε θα μας εσωζαν'
2 - 3 μετρα παρακατω ενας βλακας που εβγαινε απο πεζοδρομο δε μπορουσε να ολοκληρωσει τη μανουβρα και εκλεισε την κυκλοφορια.
Το παιρνω οπισθεν διπλα απο κωνους που απαγορευουν το παρκαρισμα και βγαινω στον καθετο που εσφαξε το φαναρι η ηλιθια. (μου την εδωσε στα νευρα)
Την προλαβαινω πιο κατω λογω κινησης και της χτυπαω το τζαμι. Κατεβαζει.-Την κορνα μου την ακουσες;
-Ποτε;
-Οταν εσφαξες το φαναρι στην Παναγουλη και Μανδηλαρα.
-Ποιο φαναρι;;
-Εισαι στοκος; Θες να πεις οτι δεν το ειδες η οτι δεν το σφαξες;
-Με πρασινο περασα, εσυ εισαι στοκος παλιομαλακα!Δεν εκατσα να κουβεντιασω παραπανω ομως περασαν κατι απιστευτα πραγματα απο το μυαλο μου που ηθελα να κανω εκεινη τη στιγμη, οπως και καθε αλλη.
-
Είμαι πίσω από Citroen C3 λευκό 1.4 diesel (κλασσική συνταγή). Παρατηρώ ότι η πίσω δεξιά ρόδα παίζει πολύ λες και είναι έτοιμη να φύγει. Η οδηγός μιλάει στο κινητό πηγαίνοντας με τουλάχιστον 90 km/h. Στο φανάρι πάω δίπλα της και της κάνω νόημα.
- Κατεβάζετε το τζάμι να σας πω; (η ευγένεια με μάρανε)
- Μου κάνει νόημα εμφανώς ξυνισμένη σε στυλ μιλάω ρε τι θες...
- Ο πίσω τροχός παίζει πολύ, μήπως είναι καλό να τον ελέγξετε;
- εε;
- Λέω ο τροχοοοος παίζει....
- Αστον να παίζει.
- Ναι αλλά από όσο ξέρω μόνο τα ds πήγαιναν με 3 ρόδες...
- Αντε μαμήσου ρε.
Eμεινα να γελάω σαν χάχας. Θα ήθελα να δω τι θα έλεγε αν ήταν στο Πακιστάν-Σ.Αραβία και λοιπές πολιτισμένες χώρες. Τσόκαρα.
-
Επρεπε να της πεις να μπεις στο αμαξι της να στον παιξει και αν εφερνε αντιρηση να της απαντησεις εμφανως θυμωμενος οτι καπως ετσι παιζει και ο τροχος της αλλα δεν δινει σημασια γιατι ειναι λεπτομερειες!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Είμαι πίσω από Citroen C3 λευκό 1.4 diesel (κλασσική συνταγή). Παρατηρώ ότι η πίσω δεξιά ρόδα παίζει πολύ λες και είναι έτοιμη να φύγει. Η οδηγός μιλάει στο κινητό πηγαίνοντας με τουλάχιστον 90 km/h. Στο φανάρι πάω δίπλα της και της κάνω νόημα.- Κατεβάζετε το τζάμι να σας πω; (η ευγένεια με μάρανε)
- Μου κάνει νόημα εμφανώς ξυνισμένη σε στυλ μιλάω ρε τι θες...
- Ο πίσω τροχός παίζει πολύ, μήπως είναι καλό να τον ελέγξετε;
- εε;
- Λέω ο τροχοοοος παίζει....
- Αστον να παίζει.
- Ναι αλλά από όσο ξέρω μόνο τα ds πήγαιναν με 3 ρόδες...
- Αντε μαμήσου ρε.
Eμεινα να γελάω σαν χάχας. Θα ήθελα να δω τι θα έλεγε αν ήταν στο Πακιστάν-Σ.Αραβία και λοιπές πολιτισμένες χώρες. Τσόκαρα.
Στη θεση σου θα της ειχα ριξει βρισίδι καΙ μια κατάρα να της φύγει ο τροχος και ειμαι σίγουρος οτι θα έπιανε μιας και ειμαι Σαββατογεννημένος
-
Πότε θα μάθετε πως οποιαδήποτε συνομιλία με γυναίκα οδηγό είναι χάσιμο χρόνου;
Νομίζουν πως ΠΑΝΤΑ θέλουμε να τις γαμήσουμε, γι'αυτό και τους πιάνουμε κουβέντα!Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πότε θα μάθετε πως οποιαδήποτε συνομιλία με γυναίκα οδηγό είναι χάσιμο χρόνου;
Νομίζουν πως ΠΑΝΤΑ θέλουμε να τις γαμήσουμε, γι'αυτό και τους πιάνουμε κουβέντα!Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μα ΠΑΝΤΑ θελουμε να τις γαμησουμε, αν πληρουν τις προδιαγραφες!
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Την προλαβαινω πιο κατω λογω κινησης και της χτυπαω το τζαμι. Κατεβαζει.
-Την κορνα μου την ακουσες;
-Ποτε;
-Οταν εσφαξες το φαναρι στην Παναγουλη και Μανδηλαρα.
-Ποιο φαναρι;;
-Εισαι στοκος; Θες να πεις οτι δεν το ειδες η οτι δεν το σφαξες;
-Με πρασινο περασα, εσυ εισαι στοκος παλιομαλακα!Δεν εκατσα να κουβεντιασω παραπανω ομως περασαν κατι απιστευτα πραγματα απο το μυαλο μου που ηθελα να κανω εκεινη τη στιγμη, οπως και καθε αλλη.
Συγχαρητηρια, εχασες. Και μολις της επιβραβευσες και τη συμπεριφορα, με αποτελεσμα να την ενισχυσεις. Τωρα θα εχει να λεει για το 'πως εβαλε στη θεση του τον μαλακα που τολμησε να της κανει παρατηρηση' και θα συνεχισει να κανει οτι της καυλωσει.
Είμαι πίσω από Citroen C3 λευκό 1.4 diesel (κλασσική συνταγή). Παρατηρώ ότι η πίσω δεξιά ρόδα παίζει πολύ λες και είναι έτοιμη να φύγει. Η οδηγός μιλάει στο κινητό πηγαίνοντας με τουλάχιστον 90 km/h. Στο φανάρι πάω δίπλα της και της κάνω νόημα.
- Κατεβάζετε το τζάμι να σας πω; (η ευγένεια με μάρανε)
- Μου κάνει νόημα εμφανώς ξυνισμένη σε στυλ μιλάω ρε τι θες...
- Ο πίσω τροχός παίζει πολύ, μήπως είναι καλό να τον ελέγξετε;
- εε;
- Λέω ο τροχοοοος παίζει....
- Αστον να παίζει.
- Ναι αλλά από όσο ξέρω μόνο τα ds πήγαιναν με 3 ρόδες...
- Αντε μαμήσου ρε.
Eμεινα να γελάω σαν χάχας. Θα ήθελα να δω τι θα έλεγε αν ήταν στο Πακιστάν-Σ.Αραβία και λοιπές πολιτισμένες χώρες. Τσόκαρα.
Συγχαρητηρια, εχασες. Και μολις της επιβραβευσες και τη συμπεριφορα, με αποτελεσμα να την ενισχυσεις. Τωρα θα εχει να λεει για το 'πως εβαλε στη θεση του τον μαλακα που τολμησε να της κανει παρατηρηση' και θα συνεχισει να κανει οτι της καυλωσει.
-
Ρε μλκα Κέισι, να εκανα τι? Να φτασω στη δουλεια μου κανα 2ωρο μετα αφου αναλυσω μαζι της το φεμινισμο, την πολιτικη, τον καιρο και δε ξερω 'γω τι αλλο;
Ενα απ'οσα μου περασαν απο το μυαλο ηταν να της αμολησω μια ροχάλα σπεσιαλ μιας και ημουν κρυωμενος τις τελευταιες μερες και να την αφησω να σκουπιζεται. Εσυ τι θα εκανες στη θεση μας πες μου.
-
Εγώ σκέφτηκα να τις πάρω τα κλειδιά και να την αφηνα συξυλη , ήμουν με την μηχανή αλλά περιοριστηκα σε ένα φάσκελο. Και πολύ ασχολήθηκα.
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]