-
Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.
Διαβάζοντας για τον OPOC
http://gas2.org/2011/02/02/opoc-engine-is-smaller-lighter-and-50-more-efficient-than-turbodiesels/Διαπιστώνω ότι κάτι μπορεί να υπάρξει όσο αφορά την υλοποίηση αυτής τις λύσης.
Απο ότι αντιλαμβάνομαι στόχος είναι λιγότερα κινητά μέρη και επίτευξη ανυπαρξίας ''νεκρού χρόνου'' κατά τον κύκλο παραγωγής του έργου.
Ειδωμέν
Eσείς τι άποψη έχετε? -
Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.
Διαβάζοντας για τον OPOC
http://gas2.org/2011/02/02/opoc-engine-is-smaller-lighter-and-50-more-efficient-than-turbodiesels/Διαπιστώνω ότι κάτι μπορεί να υπάρξει όσο αφορά την υλοποίηση αυτής τις λύσης.
Απο ότι αντιλαμβάνομαι στόχος είναι λιγότερα κινητά μέρη και επίτευξη ανυπαρξίας ''νεκρού χρόνου'' κατά τον κύκλο παραγωγής του έργου.
Ειδωμέν
Eσείς τι άποψη έχετε? -
Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.
Διαβάζοντας για τον OPOC
http://gas2.org/2011/02/02/opoc-engine-is-smaller-lighter-and-50-more-efficient-than-turbodiesels/Διαπιστώνω ότι κάτι μπορεί να υπάρξει όσο αφορά την υλοποίηση αυτής τις λύσης.
Απο ότι αντιλαμβάνομαι στόχος είναι λιγότερα κινητά μέρη και επίτευξη ανυπαρξίας ''νεκρού χρόνου'' κατά τον κύκλο παραγωγής του έργου.
Ειδωμέν
Eσείς τι άποψη έχετε? -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.Τι εννοείς 'δεν επιτρέπει'? Υπάρχει κάποια παρεμπόδιση?
-
Δεν βλέπω λιγότερα κινητά μέρη από ένα 4κύλινδρο κινητήρα..
Το κέρδος σε απόδοση ίσως έχει να κάνει με την εκτόνωση της έκρηξης προς 2 κατευθύνσεις και όχι μόνο προς μία.
Φαντάζομαι θα υπάρχει θεωρητική ανάλυση για αυτό το θέμα. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.
Τι εννοείς 'δεν επιτρέπει'? Υπάρχει κάποια παρεμπόδιση?
Εννοώ πως τεχνολογίες όπως κυψέλες υδρογόνου κλπ δεν είδαν ποτέ τη πόρτα της μαζικής παραγώγής.
-
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Δεν βλέπω λιγότερα κινητά μέρη από ένα 4κύλινδρο κινητήρα..
Το κέρδος σε απόδοση ίσως έχει να κάνει με την εκτόνωση της έκρηξης προς 2 κατευθύνσεις και όχι μόνο προς μία.
Φαντάζομαι θα υπάρχει θεωρητική ανάλυση για αυτό το θέμα.Μικρότερος στροφαλος άρα λιγότερα σημεία έδρασης
δύο κύλινδροι έναντί των κλασσικών τεσσάρων βέβαια οι μπιέλες παραμένουν στον αριθμό των τεσσάρων όπως και τα έμβολα -
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Δεν βλέπω λιγότερα κινητά μέρη από ένα 4κύλινδρο κινητήρα..
Το κέρδος σε απόδοση ίσως έχει να κάνει με την εκτόνωση της έκρηξης προς 2 κατευθύνσεις και όχι μόνο προς μία.
Φαντάζομαι θα υπάρχει θεωρητική ανάλυση για αυτό το θέμα.Δέν έχει συστημα βαλβίδων, το οποίο καταναλώνει μεγάλο ποσοστό της ενεργειας του κινητήρα για να λειτουργήσει. Απ ότι φαίνεται ο ίδιος ο κύλυνδρος παίζει το ρόλο βαλβίδας όπως και στους κλασσικούς δίχρονους.
Πάντως όλοι αυτοί οι 'εναλλακτικοί' κινητήρες έχουν προβλήματα συνήθως στη στεγανοποίηση των θαλαμων καύσης και τη λίπανση. Πολύ αμφιβάλλω αν ο συγκεκριμένος δέν έχει προβλήματα σε αυτούς τους τομείς.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δεν βλέπω λιγότερα κινητά μέρη από ένα 4κύλινδρο κινητήρα..
Το κέρδος σε απόδοση ίσως έχει να κάνει με την εκτόνωση της έκρηξης προς 2 κατευθύνσεις και όχι μόνο προς μία.
Φαντάζομαι θα υπάρχει θεωρητική ανάλυση για αυτό το θέμα.Δέν έχει συστημα βαλβίδων, το οποίο καταναλώνει μεγάλο ποσοστό της ενεργειας του κινητήρα για να λειτουργήσει. Απ ότι φαίνεται ο ίδιος ο κύλυνδρος παίζει το ρόλο βαλβίδας όπως και στους κλασσικούς δίχρονους.
Πάντως όλοι αυτοί οι 'εναλλακτικοί' κινητήρες έχουν προβλήματα συνήθως στη στεγανοποίηση των θαλαμων καύσης και τη λίπανση. Πολύ αμφιβάλλω αν ο συγκεκριμένος δέν έχει προβλήματα σε αυτούς τους τομείς.
Οντώς βασίζεται στην αρχή λειτουργείας των δίχρονων. Το πρόβλημα που αναφέρεις είναι κάτι που δεν αναφέρεται στο αρθρό και φαντάζει να έχεις αρκετό δίκιο για το θέμα στεγανοποίηση
-
γιατι δεν βαζουν στα επιβατηγα διχρονους ντιζελ?
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Εννοώ πως τεχνολογίες όπως κυψέλες υδρογόνου κλπ δεν είδαν ποτέ τη πόρτα της μαζικής παραγώγής.Ούτε το χαρτί τουαλέτας από μετάξι και χρυσοκλωστή είδε ποτέ την πόρτα της μαζικής παραγωγής. Βρες τα κοινά σημεία μόνος σου
-
Kαταλαβαίνω που το πας (ακριβή τεχνολογία) αλλά δεν ανακαλήφθηκαν τεχνολογίες που θα μπορούσαν να περάσουν στην ευρεία παραγωγή ώστε να ελαχιστοποιηθεί η αναγκή χρήσης των κλασσικών καυσίμων?
-
Τέτοιας φιλοσοφίας κινητήρες υπάρχουν από τις αρχές του 20ου αιώνα, διαβάστε πχ εδώ.
Φαίνεται πάντως να έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο σε μεγάλους έως πολύ μεγάλους κινητήρες, ίσως η απόδοσή τους να είναι γενικά μικρή.
Κινητήρας OPOC (opposed-piston opposed-cylinder)