Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρας OPOC (opposed-piston opposed-cylinder)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κινητήρας OPOC (opposed-piston opposed-cylinder)
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    12
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tractioner last edited by

      Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.
      Διαβάζοντας για τον OPOC
      http://gas2.org/2011/02/02/opoc-engine-is-smaller-lighter-and-50-more-efficient-than-turbodiesels/

      Youtube Video

      Διαπιστώνω ότι κάτι μπορεί να υπάρξει όσο αφορά την υλοποίηση αυτής τις λύσης.
      Απο ότι αντιλαμβάνομαι στόχος είναι λιγότερα κινητά μέρη και επίτευξη ανυπαρξίας ''νεκρού χρόνου'' κατά τον κύκλο παραγωγής του έργου.
      Ειδωμέν
      Eσείς τι άποψη έχετε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tractioner last edited by

        Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.
        Διαβάζοντας για τον OPOC
        http://gas2.org/2011/02/02/opoc-engine-is-smaller-lighter-and-50-more-efficient-than-turbodiesels/

        Youtube Video

        Διαπιστώνω ότι κάτι μπορεί να υπάρξει όσο αφορά την υλοποίηση αυτής τις λύσης.
        Απο ότι αντιλαμβάνομαι στόχος είναι λιγότερα κινητά μέρη και επίτευξη ανυπαρξίας ''νεκρού χρόνου'' κατά τον κύκλο παραγωγής του έργου.
        Ειδωμέν
        Eσείς τι άποψη έχετε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tractioner last edited by

          Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.
          Διαβάζοντας για τον OPOC
          http://gas2.org/2011/02/02/opoc-engine-is-smaller-lighter-and-50-more-efficient-than-turbodiesels/

          Youtube Video

          Διαπιστώνω ότι κάτι μπορεί να υπάρξει όσο αφορά την υλοποίηση αυτής τις λύσης.
          Απο ότι αντιλαμβάνομαι στόχος είναι λιγότερα κινητά μέρη και επίτευξη ανυπαρξίας ''νεκρού χρόνου'' κατά τον κύκλο παραγωγής του έργου.
          Ειδωμέν
          Eσείς τι άποψη έχετε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης tractioner έγραψε:
            Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.

            Τι εννοείς 'δεν επιτρέπει'? Υπάρχει κάποια παρεμπόδιση?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thanasisn last edited by

              Δεν βλέπω λιγότερα κινητά μέρη από ένα 4κύλινδρο κινητήρα..
              Το κέρδος σε απόδοση ίσως έχει να κάνει με την εκτόνωση της έκρηξης προς 2 κατευθύνσεις και όχι μόνο προς μία.
              Φαντάζομαι θα υπάρχει θεωρητική ανάλυση για αυτό το θέμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tractioner last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:

                Εφόσον το καρτέλ των πετρελαιάδων δεν επιτρέπει την χρήση άλλων εναλλακτικών καύσιμων η τεχνολογία έχει στραφεί στην μέγιστη αξιοποίηση τις απόδοσης των κλασικών καυσίμων.

                Τι εννοείς 'δεν επιτρέπει'? Υπάρχει κάποια παρεμπόδιση?

                Εννοώ πως τεχνολογίες όπως κυψέλες υδρογόνου κλπ δεν είδαν ποτέ τη πόρτα της μαζικής παραγώγής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  tractioner last edited by

                  Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
                  Δεν βλέπω λιγότερα κινητά μέρη από ένα 4κύλινδρο κινητήρα..
                  Το κέρδος σε απόδοση ίσως έχει να κάνει με την εκτόνωση της έκρηξης προς 2 κατευθύνσεις και όχι μόνο προς μία.
                  Φαντάζομαι θα υπάρχει θεωρητική ανάλυση για αυτό το θέμα.

                  Μικρότερος στροφαλος άρα λιγότερα σημεία έδρασης
                  δύο κύλινδροι έναντί των κλασσικών τεσσάρων βέβαια οι μπιέλες παραμένουν στον αριθμό των τεσσάρων όπως και τα έμβολα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
                    Δεν βλέπω λιγότερα κινητά μέρη από ένα 4κύλινδρο κινητήρα..
                    Το κέρδος σε απόδοση ίσως έχει να κάνει με την εκτόνωση της έκρηξης προς 2 κατευθύνσεις και όχι μόνο προς μία.
                    Φαντάζομαι θα υπάρχει θεωρητική ανάλυση για αυτό το θέμα.

                    Δέν έχει συστημα βαλβίδων, το οποίο καταναλώνει μεγάλο ποσοστό της ενεργειας του κινητήρα για να λειτουργήσει. Απ ότι φαίνεται ο ίδιος ο κύλυνδρος παίζει το ρόλο βαλβίδας όπως και στους κλασσικούς δίχρονους.

                    Πάντως όλοι αυτοί οι 'εναλλακτικοί' κινητήρες έχουν προβλήματα συνήθως στη στεγανοποίηση των θαλαμων καύσης και τη λίπανση. Πολύ αμφιβάλλω αν ο συγκεκριμένος δέν έχει προβλήματα σε αυτούς τους τομείς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tractioner last edited by

                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                      Δεν βλέπω λιγότερα κινητά μέρη από ένα 4κύλινδρο κινητήρα..
                      Το κέρδος σε απόδοση ίσως έχει να κάνει με την εκτόνωση της έκρηξης προς 2 κατευθύνσεις και όχι μόνο προς μία.
                      Φαντάζομαι θα υπάρχει θεωρητική ανάλυση για αυτό το θέμα.

                      Δέν έχει συστημα βαλβίδων, το οποίο καταναλώνει μεγάλο ποσοστό της ενεργειας του κινητήρα για να λειτουργήσει. Απ ότι φαίνεται ο ίδιος ο κύλυνδρος παίζει το ρόλο βαλβίδας όπως και στους κλασσικούς δίχρονους.

                      Πάντως όλοι αυτοί οι 'εναλλακτικοί' κινητήρες έχουν προβλήματα συνήθως στη στεγανοποίηση των θαλαμων καύσης και τη λίπανση. Πολύ αμφιβάλλω αν ο συγκεκριμένος δέν έχει προβλήματα σε αυτούς τους τομείς.

                      Οντώς βασίζεται στην αρχή λειτουργείας των δίχρονων. Το πρόβλημα που αναφέρεις είναι κάτι που δεν αναφέρεται στο αρθρό και φαντάζει να έχεις αρκετό δίκιο για το θέμα στεγανοποίηση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • U
                        umaga last edited by

                        γιατι δεν βαζουν στα επιβατηγα διχρονους ντιζελ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης tractioner έγραψε:
                          Εννοώ πως τεχνολογίες όπως κυψέλες υδρογόνου κλπ δεν είδαν ποτέ τη πόρτα της μαζικής παραγώγής.

                          Ούτε το χαρτί τουαλέτας από μετάξι και χρυσοκλωστή είδε ποτέ την πόρτα της μαζικής παραγωγής. Βρες τα κοινά σημεία μόνος σου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            tractioner last edited by

                            Kαταλαβαίνω που το πας (ακριβή τεχνολογία) αλλά δεν ανακαλήφθηκαν τεχνολογίες που θα μπορούσαν να περάσουν στην ευρεία παραγωγή ώστε να ελαχιστοποιηθεί η αναγκή χρήσης των κλασσικών καυσίμων?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              cliodriver last edited by

                              Τέτοιας φιλοσοφίας κινητήρες υπάρχουν από τις αρχές του 20ου αιώνα, διαβάστε πχ εδώ.

                              Φαίνεται πάντως να έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο σε μεγάλους έως πολύ μεγάλους κινητήρες, ίσως η απόδοσή τους να είναι γενικά μικρή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr