-
-
για μενα το σοβαροτερο λαθος που εχει κανει το γκρουπο ειναι να βγαζει προιοντα παρομοιας τιμης αλλα κ υφους.
ανεξαρτητα απο το παρελθον τους,προσωπικα θα ηθελα τα φιατ να ειναι οτι πιο οικονομικο εχει το γκρουπο,τα λαντσα οτι πιο πολυτελες κ τα αλφα οτι πιο σπορτιφ.κ ας εκαναν κατι ατνιστοιχο κ για τα αμερικανικα που ανηκουν πλεον στο γκρουπο.
η φαουβε το εχει πετυχει κ γιαυτο οικονομικως τα πηγαινει εξαισια.κ με πιανω μερικες φορες να στενοχωριεμαι που δεν το βλεπουν ετσι,αλλα μετα επανερχομαι στην πραγματικοτητα,οταν βλεπω οτι..δεν εχω μετοχες τους!
θα ηθελα παρα πολυ ενα παντα με τον απολυτως βασικο εξοπλισμο κ εστιασμενο στην πρακτικοτητα,ενα υψιλον εστιασμενο στην ανεση κ την πολυτελεια κ ενα μιτο(?) εστιασμενο αποκλειστικα στην οδηγικη ευχαριστηση.
οκ,δεν μπορεις να εχεις 3 τοσο απολυτα μοντελα,αλλα απο την αλλη,γιατι να αγορασω λαντσα υψιλον οταν βλεπω το νεο παντα να ειναι τοσο κοντα σε ποιοτητα διακοσμου?''καταδικαζω'' εμμεσως το λαντσα.κ ταυτοχρονως μειωνω πελατες απο το παντα.κ εντελει αυτος που δεν θα θελει παρα ενα εργαλειο-ανθρωπομεταφορεα,θα κοιταξει σε κατι αλλο,απο απ μεχρι πικατσου κ δεν ξερω κ εγω τι αλλο.
κ επισης,αντι για να ξοδευουν χρηματα για νεα μοντελα-μιξεις κατηγοριων,προσωπικα θα προτιμουσα να επενδυαν σε τεχνολογια,οπως αυτοματα κιβωτια για καθε μοντελο-κινητηρα κτλ.
οπως κ να εχει κ παρολο που το αυτοκινητο μου μου εχει προκυψει εξαιρετικο για τα δεδομενα μου κ ευτυχως απροβληματιστο ,αν κοιταζα σημερα για νεο,μετα τα ιαπωνοκορεατικα,θα κοιτουσα αποκλειστικα γκρουπο.-υ.γ.
αν ειχα χρηματα,μπορει να αγοραζα το αλφα 4σ.το αμπαρτ(κρινωντας απο τα υπαρχοντα μοντελα),δεν θα το κοιτουσα καν.κ αυτο λογω της ''καγκουρικης'' εμφανισης.. -
@Clab
καλα τα λες εδω, αλλα υπαρχει και μια σημαντικη παραμετρος, (η μαλλον ελλειψη...) στην οποια πασχει το gruppo.
Σωστη οργανωτικη δομη, με ξεκαθαρισμενους, καιριους στοχους, και το απαιτουμενο budget, για να αντιμετωπιστει
σε ολες τις κατηγοριες, ο ανταγωνισμος...Το εχουν πει και παλαιοτερα καποιοι Ιταλοφιλοι, oτι θυμιζει
λιγο την...Ολυμπιακη (airlines) σε επιπεδο λειτουργιας-οργανωσης... -
Η τακτική της VW και των συνεταίρων της δεν νομίζω ότι είναι ίσως και η απολυτα σωστη. Ιδίως στην Seat και στην Skoda είναι σε αρκετά σημεία μπερδεμένη. H μια 'λαικότερου' του 'λαικού' ή άλλη έχει γίνει 'πολυμορφική' και προσφέρουν και ειδικά μοντέλα αγγίζοντας τις άλλες ακριβότερες εταιρίες.
Στο ιταλικο γκρουπ απο την άλλη βλέπω πιο 'ξεκαθαρα' μοντελα ακόμα και στην τωρινή Lancia εξ Αμερικής. -
οι αριθμοι δειχνουν παντως οτι η τακτικη της λειτουργει.
στο βαγκ εγω βλεπω(πιθανως λανθανοντας) την σκοντα ως οικονομικη λυση,την σεατ(που απο οσα θυμαμαι παει για κλεισιμο) ως πιο σπορτιφ,την φαουβε ως μια μεση λυση κ την αουδι ως πιο κυριλε(για το γκρουπο παντα).
κ ερχομαι κ λεω στον εαυτο μου..ποσο καλυτερο ως συνολικο προιον θα ηταν ενα φιατ με πληρη εξοπλισμο ασφαλειας κ εστιασμενο στην πρακτικοτητα απο ενα σκουντα(η τα μικρα σεατ)?
ποσο καλυτερο ενα αλφα με πληρη εξοπλισμο ασφαλειας κ εστιασμενο στην οδηγικη ευχαριστηση,χωρις πολλα φρου φρου κ αρωματα ανεσης κ πρακτικοτητας απο ενα σεατ κουπρα(η τα σπορτιφ αουδι κ φαουβε)?
ποσο καλυτερο ενα λαντσα με πληρη εξοπλισμο ασφαλειας κ με της παναγιας τα ματια απο εξοπλισμο ανεσης κ πολυτελειας απο ενα αουντι?
ποσο θα ανεβαιναν οι πωλησεις της μαζερατι αν η φερραρι εβγαζε υπερτεχνολογικα μοντελα,χωρις πολλα πολλα απο πολυτελειες?γιατι πχ η καλιφορνια να μην ηταν μαζερατι?οπως κ η φφ?κ χαιρομαι που θα βγαλει,αν βγαλει τελικα,σουβλακι η μαζερατι.
τεσπα,με επιασε το παραμιλητο παλι..υ.γ.
δυστυχως δεν διακρινω διαφοροποιηση κ στα κια-χιουνταη..θα ηθελα τα κια πιο οικονομικα κ τα χιουνται πιο πολυτελη..αλλα εχουν το ιδιο οχημα,με διαφορετικο σχεδιο.. -
-
ποσο καλυτερο ως συνολικο προιον θα ηταν ενα φιατ
Όσο ήθελε η Φίατ να το κάνει καλύτερο από ένα άλλο.Το θέμα είναι ποιος θα το αγοράσει μετά.
ποσο καλυτερο ενα αλφα με πληρη εξοπλισμο ασφαλειας κ εστιασμενο στην οδηγικη ευχαριστηση,χωρις πολλα φρου φρου κ αρωματα ανεσης κ πρακτικοτητας απο ενα σεατ κουπρα(η τα σπορτιφ αουδι κ φαουβε)?
Μπορεί και καθόλου, βασικά είναι θέμα μπάτζετ.Ρε σεις τυχαίος νομίζετε είναι ο υπερόμιλος?
γιατι πχ η καλιφορνια να μην ηταν μαζερατι?οπως κ η φφ?
Για τον απλούστατο λόγο ότι όντας Φερράρι κερδίζει περισσότερα ανά τεμάχιο από το να ήταν κάτι άλλο. Ξεπέρασε φέτος τα 7.000 τεμάχια η όρθια φοράδα, εν μέσω κρίσης. Δεν έχει προηγούμενο.Πόσα πούλησε η Μαζέρα και σε τι τιμές?
-
για να φτάσεις ομως να χρεώνεις οτι σου λείπει και να το αγοράζει ο κόσμος σαν παλαβός θέλει αρκετή προσπάθεια και δουλειά την οποία το gruppo δεν ...
είτε είναι φίατ, είτε λαντσια, είτε αλφα, είτε μασεράτι
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
H Dallara απεχώρησε (ή καλύτερα το έβαλε στα πόδια με τα παλαβά που ζητούσε η Fiat)από το project και δεν θα κατασκευάζει το 'ανθρακονημάτινο σασσί'.
Επαφές υπάρχουν τώρα με την Adler plastic,αλλά ακόμα και αν καταλήξουν σε συμφωνία, τα χρονοδιαγράμματα δεν βγαίνουν για πιθανό εμπορικό λανσάρισμα πριν το 2014.Προς το παρόν το progetto έχει μετακομίσει στην Abarth.....
Να και οι πρώτες επιβεβαιώσεις.
Η ιταλική Adler Plastic (που ειδικεύεται στα μονωτικά υλικά automotive)και η ιταλική Lmc (που ειδικεύεται στον αεροναυπηγικό τομέα),**σχεδιάζουν **να συστήσουν μια εταιρεία JV (την ΤΤΑ) που θα παράγει ανθρακονημάτινα εξαρτήματα,τόσο για την αεροναυπηγική βιομηχανία,όσο και για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η εταιρεία θα στεγαστεί στις παλαιές εγκαταστάσεις της κλωστουφαντουργίας Benfil Tessival στην Airola της Campania.
Αν το σχέδιο έχει ευτυχή κατάληξη, το ανθρακονημάτινο σασσί για την 4c θα μπορεί να μπει σε διαδιακασία παραγωγής στα τέλη του 2013 (σε περίπου 18Κ κομμάτια για μια παραγωγή 8 ετών).Προηγουμένως πρέπει να ξεκαθαριστεί με ποιό ποσό θα συμμετάσχει και εάν στη χρηματοδότηση του project η περιφέρεια της Campania,εν συνεχεία να παραληφθούν και εκσυγχρονιστούν οι παλαιές εγκαταστάσεις της Βenfil και μετά,στο τέλος του 2012, να προσληφθούν οι πρώτοι εργαζόμενοι.
http://www.ilghirlandaio.com/ftp/telpre ... 401239.PDF -
Πρόσφατες πληροφορίες:
Από centro stile:τα πίσω φωτιστικά σώματα θα είναι 'carry over' από τη MiTo,ενώ τα μπροστά θα υποβληθούν σε διαδικασία 'normalisation' σε σχέση με αυτά του concept.Αλλάζουν και οι εξωτερικοί καθρέπτες (αυτοί του concept δεν μπορούν να μπουν σε παραγωγή για λόγους ασφαλείας).Ο πλαϊνός αεραγωγός NACA καταργείται....ή καλύτερα 'μετακομίζει' στο κάτω μέρος της καροσσερίας.
Ο 'νέος' κινητήρας 1,8 λίτρων με μπλοκ από αλουμίνιο,διατηρεί την κυλινδροκεφαλή του 1750 TBi (scavenging+iniezione diretta)προκειμένου να εξαλειφθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το φαινόμενο του turbo lag.Διατηρείται επίσης ο ιμάντας (λόγω ελλείψεως χρημάτων).Η ισχύς του είναι 240cv.
Το βάρος παραμένει ακόμα το μεγαλύτερο πρόβλημα.Ήδη τα 850kg αποτελούν μια χίμαιρα.Το στοίχημα τώρα είναι αν θα καταφέρουν να παραμείνουν κάτω από τα 1000kg.Προς το παρόν (και ενώ δεν έχουν οριστικοποιηθεί αρκετά πράγματα) βρίσκονται κάπου ανάμεσα στα 930-950kg (a secco).
Πιθανότητα επίσημης παρουσίασης του μοντέλου παραγωγής το δεύτερο εξάμηνο του 2103 .....ως MY 2014.Μέσα στο 2014 αναμένεται να εμφανισθεί η έκδοση για την αμερικανική αγορά και το 2015 η ανοικτή έκδοση του μοντέλου.Όλα αυτά αν τα πάντα εξελιχθούν βάσει του προγράμματος.
Α....αναμενόμενη τιμή στην ιταλική αγορά τα 60Κ ευρώ (δεν ρώτησα αν αυτή η τιμή περιλαμβάνει και τον ΦΠΑ ή όχι)....
-
Mακαρι ολα αυτα να βγουν αληθινα.
Αρκετη σημασια παντως πιστευω θα εχει για την τοποθετηση του στον ανταγωνισμο (cayman, elise ή/και evora, κ.α) εαν η τιμη αυτη εμπεριεχει ή οχι φ.π.α...
Δηλαδη αυτο που θελω να πω ειναι οτι θα κρινει σε σημαντικο βαθμο, -κατα την γνωμη μου παντα- τις συνολικες εντυπωσεις
που θα εισπραξει, το ενδεχομενο να εχει ειτε 60κ με φορους μεσα ή 70κ... -
• Alfa Romeo insiders have confirmed Fiat Group sister brand Maserati will produce the range-topping 4C sports car on behalf of Alfa. Maserati previously built the flagship Alfa 8C 2007-2010. The 4C is targetting 2500 annual sales when it goes on sale in May 2013 for c£40k (Automotive News Europe)
http://www.carmagazine.co.uk/News/Searc ... stry-news/
-
2500 κομμάτια είναι το maximum της ετήσιας παραγωγικής δυνατότητας της γραμμής συναρμολόγησης.
Οι εκτιμώμενες ετήσιες πωλήσεις είναι λίγο πάνω από τα μισά (νουμέρο κοντά στη λογική δεδομένης της κατάστασης της αγοράς,της τιμής του αυτοκινήτου και της μονδικής έκδοσης κινητήρα και αμαξώματος.Η Lotus έχει ετήσιες πωλήσεις που δεν υπερβαίνουν τα 1000 αυτοκίνητα).
Πωλήσεις από το Μάη του 13 με τιμή εκκίνησης τις 40Κ στερλίνες;Αμέ...πώς όχι -
ποιος θα φτιάξει το πλαίσιο τλκ ?? καρμπον ?? μπανιέρα ??
ξέρουμε διαστάσεις χοντρά χοντρά ?
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Πιθανότητα επίσημης παρουσίασης του μοντέλου παραγωγής το δεύτερο εξάμηνο του** 2103** ....Tυπογραφικο ετσι;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ποιος θα φτιάξει το πλαίσιο τλκ ?? καρμπον ?? μπανιέρα ??ξέρουμε διαστάσεις χοντρά χοντρά ?
Η ιταλική Adler Plastic (που ειδικεύεται στα μονωτικά υλικά automotive)και η ιταλική Lmc (που ειδικεύεται στον αεροναυπηγικό τομέα),**σχεδιάζουν **να συστήσουν μια εταιρεία JV (την ΤΤΑ) που θα παράγει ανθρακονημάτινα εξαρτήματα,τόσο για την αεροναυπηγική βιομηχανία,όσο και για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η εταιρεία θα στεγαστεί στις παλαιές εγκαταστάσεις της κλωστουφαντουργίας Benfil Tessival στην Airola της Campania.
Αν το σχέδιο έχει ευτυχή κατάληξη, το ανθρακονημάτινο σασσί για την 4c θα μπορεί να μπει σε διαδιακασία παραγωγής στα τέλη του 2013 (σε περίπου 18Κ κομμάτια για μια παραγωγή 8 ετών).Προηγουμένως πρέπει να ξεκαθαριστεί με ποιό ποσό θα συμμετάσχει και εάν στη χρηματοδότηση του project η περιφέρεια της Campania,εν συνεχεία να παραληφθούν και εκσυγχρονιστούν οι παλαιές εγκαταστάσεις της Βenfil και μετά,στο τέλος του 2012, να προσληφθούν οι πρώτοι εργαζόμενοι.
http://www.ilghirlandaio.com/ftp/telpre ... 401239.PDFΗ ΤΤΑ θα αναλάβει την κατασκευή του πλαισίου,το project (μετά την αποχώρηση της Dallara) θα το αναλάβει η Fiat.
Πιθανότητα επίσημης παρουσίασης του μοντέλου παραγωγής το δεύτερο εξάμηνο του** 2103** ....
Tυπογραφικο ετσι;
Προφανώς...αν και επειδή μιλάμε για AR θα μπορούσε και να ισχύει
-
http://tess2.uspto.gov/bin/showfield?f= ... vttfe.3.70
Η Alfa Romeo κατοχύρωσε στο United States Patent and Trademark Office στις 10 του Απρίλη το όνομα Alfa Romeo 4C.
Πλέον όλα δρομολογούνται και το 2013 θα ξεκινήσει η καριέρα της.
Η κατασκευή του πλαισίου θα γίνει από τη Fiat όπως έγραψε και η Alba ενώ η παραγωγή θα γίνεται στη Modena. Ενώ αναμένεται ο νέος αλουμινένιος 1750 που θα τροφοδοτήσει και άλλα μελλοντικά μοντέλα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://tess2.uspto.gov/bin/showfield?f=doc&state=4009:rvttfe.3.70Η Alfa Romeo κατοχύρωσε στο United States Patent and Trademark Office στις 10 του Απρίλη το όνομα Alfa Romeo 4C.
Πλέον όλα δρομολογούνται και το 2013 θα ξεκινήσει η καριέρα της.
Η κατασκευή του πλαισίου θα γίνει από τη Fiat όπως έγραψε και η Alba ενώ η παραγωγή θα γίνεται στη Modena. Ενώ αναμένεται ο νέος αλουμινένιος 1750 που θα τροφοδοτήσει και άλλα μελλοντικά μοντέλα.Αυτή η κίνηση δεν προεξοφλεί απολύτως τίποτα,αλλά απλά εξασφαλίζει ότι η συγκεκριμένη ονομασία (4c) δεν θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον από άλλον κατασκευαστή (όχι κατ'ανάγκη αυτοκινητιστικό)για να χαρακτηρίσει δικό του προϊόν.
Ήδη η μάρκα 'Alfa Romeo Mito' είχε κατοχυρωθεί στο USPTO το 2008 και στο τέλος του 2011 απεσύρθη.... για να επανακατατεθεί λίγο αργότερα προς κατοχύρωση...που ακόμα εκκρεμεί.
Η 'Giulia' έχει κατοχυρωθεί από την Fiat (όχι από την Alfa Romeo)από το 2006,η 'Giulietta' πάλι από τη Fiat το 2011,όπως και η 'Alfa Romeo Milano' .H Kamal κατοχυρώθηκε το 2005.
Υπάρχουν επίσης κατοχυρώσεις όπως 'Giulietta T.I.' από το 1961 (dead)...ενώ κατοχυρώσεις του ονόματος Giulietta έγιναν ξανά το 81,κατόπιν το 88,το 94 και το 2002 (προκειμένου η μακρά αχρησία να μην επιτρέψει την χρησιμοποίηση του ονόματος από άλλον).Η κατασκευή του πλαισίου δεν θα γίνεται από τη Fiat (που δεν έχει τέτοιες δυνατότητες και εξειδίκευση)αλλά από εξωτερικό προμηθευτή (ΤΤΑ),σε project τη, μελέτη και τις τεχνικές προδιαγραφές του οποίου έχει κάνει η Fiat (αφού μετά το φιάσκο με την Dallara ό,τι δουλειά είχε γίνει από την τελευταία δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί).
-
Έρχεται το νέο ΜΧ5 τώρα και με ιταλικά χρώματα!
http://www.caroto.gr/2012/05/23/fiat-ma ... %B1%CF%82/
Παραγωγή στην Ιαπωνία, εκτος απο το σήμα θα διαφέρει και σε μοτερ, εμφάνιση και ρυθμίσεις.
Τα λεφτά στη Μαζντα (παραγωγή, R&D), και η ευρωπαική αγορά στην Αλφα που ξαναβρίσκει (έτοιμο) το πισωκίνητο που πολλοί ρομαντικοί αναπολούν...
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Έρχεται το νέο ΜΧ5 τώρα και με ιταλικά χρώματα!http://www.caroto.gr/2012/05/23/fiat-ma ... %B1%CF%82/
Παραγωγή στην Ιαπωνία, εκτος απο το σήμα θα διαφέρει και σε μοτερ, εμφάνιση και ρυθμίσεις.
Τα λεφτά στη Μαζντα (παραγωγή, R&D), και η ευρωπαική αγορά στην Αλφα που ξαναβρίσκει (έτοιμο) το πισωκίνητο που πολλοί ρομαντικοί αναπολούν...
Πολύ καλά νέα αλλά άσχετα με το συγκεκριμένο τόπικ.
Alfa Romeo 4C