-
Χθές οδήγησα το 1,5 ecoboost titanium.
Ευέλικτο παρά το βάρος και τον όγκο του, ροπάτος δυνατός κινητήρας με 'άρπαγμα' από χαμηλά, συμπαθητικό κιβώτιο ταχυτήτων, εξαιρετικό δάγκωμα τα φρένα, ευρύχωρο. Μέτρια οθόνη με αγγλικό μενού και πλοήγηση, μετριότατο ηχοσύστημα, πίνακας οργάνων από fiesta του 2000. Περί τιμής, 900 ευρώ το λευκό. Αν θες led φώτα (κατά την γνώμη μου εκ των ουκ άνευ) 3600ευρώ! Άρα από τα 26500 πάμε στα 30600!!!! Ηχοσύστημα B&O δεν διατίθεται ως έξτρα παρά μόνο στο st line x μαζί με τα led στα 36500. Η περιβόητη οκταετής εγγύηση περιορίζεται στα μόλις 100000χλμ. Η επέκταση στα περισσότερο λογικά 160000χλμ διατίθεται στην προνομιακή τιμή των 2000 ευρώ!
Από 27.000 δεν ξεκινάει η Titanium; Τρέχει κάποιο προωθητικό;
Αυτή η τιμή είναι με το κλειδί στο χέρι;
Το άσπρο πέρλα 900; Τα υπόλοιπα χρώματα; Έχει κάποιο δωρεάν;
Δεν έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων και full led η Titanium;
-
900 το λευκό, τελική τιμή, δεν έχει ψηφιακά όργανα όυτε led
-
Το ecoboost ST Line X έχει 33.500 περίπου τελική τιμή με μεταλλικό χρώμα (τρέχει έκπτωση περίπου 1000 €).
Πιθανολογώ ότι υα καινούργια titanium που θα έρθουν θα έχουν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Μάλλον ότι υπάρχει εδώ είναι με τον αναλογικό πίνακα. Προβολείς led σίγουρα δεν είχε το titanium, αλλά ούτε και το ST Line. Το ST Line X έχει προβολείς led.
Απ 'ότι βλέπω στον διαμορφωτή της Ford , έχουν αφαιρέσει τις τιμές. Στο titanium δεν μπορείς να προσθέσεις led. Στο ST Line μπορείς (technology pack). Βέβαια η τιμή μετά φτάνει περίπου την τιμή του X, αλλά είναι οι κατευθυντικοί led που έχει το vignale.
Πάντως το ST Line που έχω οδηγήσει είναι πραγματικά πολύ καλό και είναι από τις βασικότερες επιλογές μου. Ειδικά πιστεύω το St Line Χ έχει τα πάντα.
-
Πάντως μου έιπαν 36000 για ST LINE X
-
Διαβάζοντας λίγο τις προδιαγραφές τις ford, μόνο το vignale έχει adaptive led φώτα. Το st line διαθέτει απλά led φώτα. Φυσικά σε αυτή πλέον την κατηγορία τιμής το mazda cx-30 είναι σαφώς ανώτερο, αρκεί να μην προβληματίζει ο φόρος πολυτελείας
-
35.868 βλέπω από τον τιμοκατάλογο κάνει το αυτόματο ecoblue (1,5 πετρέλαιο , 120 hp). Μήπως αναφέρεσαι σε αυτό? 33.500 έχει το Χ με τον κινητήρα βενζίνης 1.5 και 150 hp. Αυτή την προσφορά έχω πάρει προ διμήνου Αν έχει αλλάξει κάτι δεν ξέρω, αλλά δεν βλέπω και κάποια αλλαγή στον τιμοκατάλογο τους.
Το απλό ST Line αυτό που ξέρω έχει προβολείς αλογόνου. Το Χ έχει προβολείς Led με αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας. Το vignale έχει κατευθυντικούς (μάλλον οι adaptive που λες).
Φοβερό το mazda αν σε καλύπτουν οι χώροι. Εγώ το είχα πρώτη επιλογή, αλλά πρέπει να κάνω πολλούς συμβιβασμούς στο θέμα του χώρου αποσκευών και μάλλον δεν πρόκειται. Επιπρόσθετα με φοβίζει η αντιπροσωπεία της mazda καθώς τουλάχιστον εδώ που μένω υπάρχει πρόβλημα (και δε νομίζω ότι είναι αποκλειστικά ευθύνη του τοπικού dealer , καθώς έχει επίσης peugeot και toyota και λειτουργούν μια χαρά). Είναι απαράδεκτο πχ από το καλοκαίρι να μην υπάρχει αυτοκίνητο για TD και να μην ξέρουν πότε θα φέρουν και να σου λένε οδήγησε το 3 (και αυτό σε πετρέλαιο που το καταργούν). Εδώ και ένα δίμηνο περίπου δεν έχουν καν αυτοκίνητο στην έκθεση για να δεις . Αναγκάστηκα για δεύτερη φορά που ήθελα να το ξαναδώ, να κανονίσουν με κάποιο παλαιότερο αγοραστή ραντεβού και πήγαμε σπίτι του.
-
Τελικά αγόρασες;
-
Όχι ακόμα, αλλά μάλλον καταλήγω στο Kuga ST Line X , ecoboost. Πολύ ψηλά έχω επίσης το XC 40, αλλά μιλάμε για 8-9000 € παραπάνω (με εξοπλισμό σχεδόν αντίστοιχο του Kuga).
To CX 30 μάλλον απορρίπτεται.
-
Γνωρίζει κανείς στην ST LINE X το technology pack εάν περιλαμβάνει κατευθυντικούς προβολείς; Στις αντιπροσωπείες που πήρα τηλέφωνο δεν έχουν ιδέα πάντως.
-
Αν μπεις στην διαμόρφωση του Kuga St Line X λέει αυτό:
** **
Technology Pack
1 – Προβολείς LED, τετραπλοί, εστιασμένης δέσμης, με αντιθαμβωτική λειτουργία (JBBAL) 2 – Head Up Display (HUD) – Προβολή εμπρός από το παρμπρίζ (JASAD)
** οπότε συμπαιρένω ότι μάλλον τους συμπεριλαμβάνει. Επειδή όμως είναι ενα πακέτο που μπαίνει extra, δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να το παραγγείλεις και να παραλάβεις γρήγορα ατο αυτοκίνητο. **
-
Εγώ θα έλεγα πως είναι κρίμα να δοθούν αυτά τα χρήματα εν έτει 2021 για μεγάλο suv που θα μεταφέρει την οικογένεια σε ταξίδια και να μην είναι αυτόματο. Και καλό αυτόματο, μετατροπέα ροπής, σαν τα ΕΑΤ8 ή ΑΤ8 της φορντ ή του Μάζντα... θα είναι μερα με τη νύχτα, κι αυτή είναι διαφορά που μετράει, όχι τί γραφικά έχει στην οθόνη και τί ύφασμα ή αν βγάζει 10 άλογα παραπάνω...
-
Αξίζει λέτε να πληρώσεις για το technology pack που περιλαμβάνει κατευθυντικούς προβολείς; Έχει οδηγήσει κάποιος με τέτοιους προβολείς να μας πει εάν υπάρχει διαφορά;
-
Στο focus πάντως είναι καταπληκτικοί. Γίνεται να έχεις μεγάλη σκάλα φώτα και να κόβει την δέσμη μονο από αυτοκίνητα που έρχονται για να μη τους τυφλωνεις. Σαν εξωγήινη τεχνολογία μου φαίνεται ακόμα και τώρα σχεδόν 2 χρόνια μετά!
Επίσης φωτίζουν τις πινακίδες στα δεξιά του δρόμου στον αυτοκινητόδρομο και βλέπεις τέλεια.
Στις στροφές η δέσμη του φωτός στρίβει λίγο πριν μπεις στη στροφή με αποτέλεσμα να βλέπεις ακριβώς που θα πας και όχι εκεί που κοιτάει το αυτοκίνητο. Στις διασταυρώσεις ανοίγει η δέσμη αριστερά και δεξιά.
Υπάρχει βίντεο με το focus για σύγκριση με τους σταθερούς. Θα το βρεις εύκολα ψάχνοντας.
Εγώ δεν μετάνιωσα ούτε δευτερόλεπτο την επιλογή αυτή. Είναι από τα αγαπημένα μου πράγματα πάνω στο αμάξι. Κυριολεκτικά η νύχτα μέρα.
-
Εχεις matrix φωτα;
-
Νομίζω η ford δεν τα λέει matrix αλλα ναι είναι full led κατευθυντικά.
-
Αν ειναι σαν αυτα. Συμφωνω. Δεν υπαρχουν! Τα γνωριζω απο τα opel.
Επρεπε να γινουν standard για εμενα.
-
-
Δημήτρη αυτό που λές με την μεγάλη σκάλα εννοείς που την ανοίγει και την κλείνει αυτόματα ? Μου το κάνει και στο Fiesta σε απλά led που φοράει. Το μόνο μου μικρό παράπονο είναι οτι θα το ήθελα πιο ευαίσθητο. Δηλαδή ταχύτερη απόκριση στις εναλλαγές. Lagaρει λίγο και αν δε βαριέμαι η χειροκίνητη λειτουργία είναι σαφώς πιο ακριβής.
-
Όχι αυτό είναι απλά για να ανάβει τα μεγάλα μόνο του. Αυτό που λέω εγώ είναι πως σε σκοτεινό δρόμο που έχει ανάψει τα μεγάλα, αν έρθει άλλος από απεναντι, τα αφήνει ανοιχτά και βλέπει η κάμερα που είναι το απέναντι αμάξι και μόνο στο σημείο εκείνο χαμηλώνει την δέσμη για να μη τον τυφλώνει! Γύρω από το αμάξι δηλαδή που έρχεται, συνεχίζουν και φωτίζουν τα μεγάλα φώτα. Σκέψου το σαν να βάζει μέσα σε ένα κινητό πλαίσιο σκοταδιού το απέναντι αμάξι. Είναι φοβερό! Υπάρχει αρκετά πλέον χρόνια στην αγορά αλλά όταν το είδα από κοντά για πρώτη φορά ήταν στο δικό μου και έπαθα πλάκα!
-
Όχι αυτό είναι απλά για να ανάβει τα μεγάλα μόνο του. Αυτό που λέω εγώ είναι πως σε σκοτεινό δρόμο που έχει ανάψει τα μεγάλα, αν έρθει άλλος από απεναντι, τα αφήνει ανοιχτά και βλέπει η κάμερα που είναι το απέναντι αμάξι και μόνο στο σημείο εκείνο χαμηλώνει την δέσμη για να μη τον τυφλώνει! Γύρω από το αμάξι δηλαδή που έρχεται, συνεχίζουν και φωτίζουν τα μεγάλα φώτα. Σκέψου το σαν να βάζει μέσα σε ένα κινητό πλαίσιο σκοταδιού το απέναντι αμάξι. Είναι φοβερό! Υπάρχει αρκετά πλέον χρόνια στην αγορά αλλά όταν το είδα από κοντά για πρώτη φορά ήταν στο δικό μου και έπαθα πλάκα!
Δε το είχα ψάξει καθόλου, πρώτη φορά ακούω πώς λειτουργεί. Ακούγεται πολύ καλό. Θα ήθελα να το δώ στην πράξη κάποια στιγμή, θενξ !
Ford Kuga