-
Diesel Κινητήρας ..... ?
Μέγιστο ερώτημα . Δεν κυκλοφορήσαμε πολύ με δαύτους πάρα μόνο σε 1 τζιπ . Και η εμπειρία μας μικρή .Εύλογα λοιπόν ερωτώ . Μπορεί να συνδυαστεί ο Turbo Diesel με άνετο , ήσυχο , Cruiser χαρακτήρα ενός sedan , που να βγάζει και σχετικά καλές επιδόσεις . ΝΑ μην κροταλίζει ώστε ξυπνάει τον γείτονας το βράδυ ,και να μην τρέμει το αμάξωμα σαν φραπέ στο σέικερ ?
Το εύρος κυβισμού ας πούμε ότι είναι από 1400 έως 2500 cc
Παράδειγμα ο 2.0d της BMW με τα 177 άλογα , ή , ο 2.4 με 200hp JTDM της Alfa κ.ο.κ.
Ποιους προτείνεται .
Τι γνωρίζουμε για την οικονομία τους και την συντήρηση τους .
Δεκτές όλες οι απαντήσεις . -
Diesel Κινητήρας ..... ?
Μέγιστο ερώτημα . Δεν κυκλοφορήσαμε πολύ με δαύτους πάρα μόνο σε 1 τζιπ . Και η εμπειρία μας μικρή .Εύλογα λοιπόν ερωτώ . Μπορεί να συνδυαστεί ο Turbo Diesel με άνετο , ήσυχο , Cruiser χαρακτήρα ενός sedan , που να βγάζει και σχετικά καλές επιδόσεις . ΝΑ μην κροταλίζει ώστε ξυπνάει τον γείτονας το βράδυ ,και να μην τρέμει το αμάξωμα σαν φραπέ στο σέικερ ?
Το εύρος κυβισμού ας πούμε ότι είναι από 1400 έως 2500 cc
Παράδειγμα ο 2.0d της BMW με τα 177 άλογα , ή , ο 2.4 με 200hp JTDM της Alfa κ.ο.κ.
Ποιους προτείνεται .
Τι γνωρίζουμε για την οικονομία τους και την συντήρηση τους .
Δεκτές όλες οι απαντήσεις . -
Diesel Κινητήρας ..... ?
Μέγιστο ερώτημα . Δεν κυκλοφορήσαμε πολύ με δαύτους πάρα μόνο σε 1 τζιπ . Και η εμπειρία μας μικρή .Εύλογα λοιπόν ερωτώ . Μπορεί να συνδυαστεί ο Turbo Diesel με άνετο , ήσυχο , Cruiser χαρακτήρα ενός sedan , που να βγάζει και σχετικά καλές επιδόσεις . ΝΑ μην κροταλίζει ώστε ξυπνάει τον γείτονας το βράδυ ,και να μην τρέμει το αμάξωμα σαν φραπέ στο σέικερ ?
Το εύρος κυβισμού ας πούμε ότι είναι από 1400 έως 2500 cc
Παράδειγμα ο 2.0d της BMW με τα 177 άλογα , ή , ο 2.4 με 200hp JTDM της Alfa κ.ο.κ.
Ποιους προτείνεται .
Τι γνωρίζουμε για την οικονομία τους και την συντήρηση τους .
Δεκτές όλες οι απαντήσεις . -
Μεγάλη σφαγή!!! Περιμένω Puntolord asap...
-

-
1300 και 1600 Fiat.Ό,τι καλύτερο σε συνδυασμό επιδόσεων-κατανάλωσης (αν και ο 1,6 καίει κάπως περισσότερο),αμφότεροι mjet2.
2000 ΒΜW με τους 184 ίππους (πηγαίνει απίστευτα καίγοντας ελάχιστα)και ένα σκαλοπάτι πιο κάτω τα δίλιτρα σύνολα των Fiat και VAG με τα 170 άλογα (όταν ο δίλιτρος της Fiat γίνει TST με 220 άλογα τότε τα ξαναλέμε).Ξεχνάς τον 1,9 TST της Fiat όπως και τον πεντακύλινδρο 2,4,καθώς είναι αειθαλείς,ένα βήμα πριν την απόσυρση και με καταναλώσεις στο θεό.
Στα τρία λίτρα BMW και μόνον BMW.
-
απο το 'στομα' μου την πηρες την συγκεκριμενη ερωτηση.
Σκεφτομαι για κατι τετοιο http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2αλλα τα τελευταια λογια με .....πληγωσαν αφανταστα
Στην οικογενεια υπαρχει ηδη ενας 1,6 m-jet απο τον οποιο ειμαι απολυτα ευχαριστημενος αλλα ψαχνω κατι πιο δυνατο.Για τον 1,9 twinturbo στην Delta τι λετε?(ονειρο τρελο αλλα πολυ ακριβο) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
-
Αν θυμάμαι καλά, υπάρχουν και diesel που δεν είναι BMW ή FIAT
Έρχεται και ο ολοκαίνουριος 1.6dCi της Renault-Nissan, 130 ίππων και 320Nm και όριο στις 5200rpm. Σαν καλό δεν ακούγεται;; -
Από τους καλύτερους diesel αυτή τη στιγμή είναι ο 1.8 DID της mitsubishi που είναι και ο πρώτος με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων .150 ίππους 300 nm!
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
απο το 'στομα' μου την πηρες την συγκεκριμενη ερωτηση.
Σκεφτομαι για κατι τετοιο http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2Έλα ρε συ 11κ για μια 159 δεν είναι τίποτα πραγματικά αξίζει είναι euro 5; και το τελωνείο της πόσο να κοστίζει
-
απο 11 με 13 χιλιαρικα βρισκεις μια 159 1,9 με 150ps 2-3 χρονων στην Ιταλια. το θεμα ειναι πως δεν ειναι Ευρο 5 αλλα 4.
Τι σημαινει αυτο? Οτι μεχρι και τις 30-6-11 μπορουμε να την φερουμε Ελλαδα με το τωρινο καθεστως. Μετα αλλαζουν προς το χειροτερο τα πραγματα για τα Ευρο 4.
Τωρα ποσο θα κοστισει στο τελωνειο ενα αυτοκινητο 1900 κυβικα θα ηθελα και εγω να το μαθω?
Για τον diesel της mitsubishi δεν εχω ιδεα...Που φοριεται?
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
απο 11 με 13 χιλιαρικα βρισκεις μια 159 1,9 με 150ps 2-3 χρονων στην Ιταλια. το θεμα ειναι πως δεν ειναι Ευρο 5 αλλα 4.Τι σημαινει αυτο? Οτι μεχρι και τις 30-6-11 μπορουμε να την φερουμε Ελλαδα με το τωρινο καθεστως. Μετα αλλαζουν προς το χειροτερο τα πραγματα για τα Ευρο 4.
Τωρα ποσο θα κοστισει στο τελωνειο ενα αυτοκινητο 1900 κυβικα θα ηθελα και εγω να το μαθω?
Για τον diesel της mitsubishi δεν εχω ιδεα...Που φοριεται?
Μα φυσικά στο asx δες εδώ http://www.exdrive.tv/index.php?option=com_content&view=article&id=134:mitsubishi-asx-18-diesel&catid=46:nea-montela&Itemid=100
και εδω http://www.auto-internet.gr/testsip.php?selectat=Mitsubishi ASX -
Εξαιρετικος οικονομικος κινητηρας ειναι ο νεος 1600αρης του golf , o 1600αρης του mazda 3(2005 ,αλλα και του facelift που εχει καποιες βελτιωσεις).
Με αυτους τους κινητηρες να περιμενεις 5 λιτρα μεση καταναλωση και σχετικα καλη ροπη και επιδοσεις. Mε ελαφρυ ποδι και σταθερη ταχυτητα θα βλεπεις 3 λιτρα
-
Ο χρήστης noe έγραψε:
Στην οικογενεια υπαρχει ηδη ενας 1,6 m-jet απο τον οποιο ειμαι απολυτα ευχαριστημενος αλλα ψαχνω κατι πιο δυνατο.Για πές μου πληροφορίες , Ποιά έκδοση είναι με 105 ή 120 ?
Τι καίει ? Εντός , εκτός και επι τα αυτά ?
@ eleos
μήπως μου δίνουν και επιστροφή ?
Στη BMW μπήκα και είδα
στην **3άρα sedan να δίνει 163hp **. http://www.bmw.gr/master_rebrush/en/new ... _data.html
Μου κάνει εντύπωση ο μικρός αριθμός ρύπων CO2 (g/km) 109 . Μήπως είναι λάθος ?
Ο 2.0d δείχνει να είναι οικονομικότερος και φιλικότερος και απο τον 1,8d και απο τον 1.6d ????????
Απο τη άλλη στην **3άρα Touring δίνει 177hp **.
http://www.bmw.gr/master_rebrush/en/new ... _data.html
με άλλους ρύπους CO2 (g/km) 146 ????
Στο mobile.de που έκανα ένα search βλέπω 177hp και ρύπους 128 σε κάποια και σε άλλα 128
κάτι παίζει που δεν το έχω καταλάβει ή κάνουν απλά λάθος τυπογραφικόΕπίσης τα 184hp που λές Alba από που είναι ?
H 159 δεν εισάγεται με τον 2.0d diesel ? δεν την έχει καν στο site .....
Είναι ο ίδιος που φοράει και το isignia ?Στην julietta δίνει τον 1,6d 105hp και τον 2.0d 170hp . πώς και δεν έχει τον 1,6d με τα 120hp ?
στο wiki γράφει ' The new 1.6 JTD diesel (105 PS) was released December 2007, it came in spring 2008 as 120 PS version. 'Απο κραδασμούς και άνεση ( θόρυβος ) πώς πάνε τα εν λόγο moter ?
Αλλη επιλογή έχουμε ? -
Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα του ποστ. Ψάχνουμε για κινητήρα ντίζελ?, συνήθως ο κόσμος ψάχνει για ένα κατάλληλο αυτοκίνητο. Και μάλιστα από 1.400 και έως 2.500 κυβικά? Πολύ μεγάλο εύρος θα έλεγα.
Αν μείνουμε στο πρώτο πάντως υπάρχει μια πολύ καλή πρόταση. Ο 2.200 της Μερσεντές που μπαίνει στο E250 CDi Μπλε Αποτελεσματικότητα με 204 αλόγατα και ...500 Νιουτόμετρα ροπή είναι μια κορυφαία επιλογή. Θα σου κοστίσει όμως 72.000 ευρώ όταν με τα ίδια περίπου λεφτά παίρνεις ένα υβριδικό Λέξους, το βουλευτικό GS450 που είναι ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ.
Αν πας σε κάτι οικονομικότερο, υπάρχει η C 250 CDi με το ίδιο κορυφαίο μοτέρ στα 65.000 ευρώ 'ΜΟΝΟ' , πάλι όμως δείχνει πίσω σε σχέση με την BMW 520d που είναι μεγαλύτερη και νεώτερη και κάνει 'μόνο' 60.000 ευρά, αν και ένα Ινφίνιτι G37 με ..320 αλόγατα στα ...50.000 ευρώ τα κάνει και τα δύο αόρατα, και με τα ρέστα βενζίνες και ασφάλιστρα μέχρι τη δευτέρα παρουσία. . Σοκ και δέος.Να πας σε ένα BMW 320d με χειροκίνητο εξάρι στα 45.000 ευρώ? Φοβερό αυτοκίνητο και ας ακούγεται, αν και εγώ θα προτιμούσα ένα αυτόματο Λέξους IS250 βενζίνης με τα ίδια λεφτά. Και να ήθελα ντε και καλά BMW όμως πάλι θα το ανέβαλλα. Ό λόγος? σε καναδυό χρονάκια θα βγουν από την BMW τετρακύλινδρες τουρμποβενζίνες μικρών κυβικών και ποιός θα ασχολείται πια με τα 2.000 κυβικά των πετρελαίων.
Αν πάλι επιμένεις ντε και καλά πετρέλαιο, υπάρχει π.χ. το Σκόντα Σουπέρμπ σε 2.000 κυβικά με μόλις 140 αλόγατα και κιβώτιο DSG για να μην σου βγαίνει ο μηνίσκος σε κάθε αλλαγή, στα 32.000 ευρώ, εγώ π.χ. δεν θα το έπαιρνα με τίποτα.Το αβίαστο συμπέρασμα είναι ότι η επιλογή κινητήρα ντίζελ στην ελληνική πραγματικότητα των κυβικών εκατοστών θέλει πολύ μεγάλη προσοχή και έρευνα αγοράς. Οι 'κορυφαίες' επιλογές είναι κορυφαίες και εκεί που δεν πρέπει, στα κοστολόγια.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
....Πως φαίνεται ο φίλος των ντήζελ
-
Κοίτα εγώ δεν είμαι κατά των ντίζελ, όπως και δεν είμαι 100% υπέρ. Είμαι όμως ιδιαίτερα προσεκτικός απέναντί τους και μετράω τα πάντα.
Αυτή η στάση παρεξηγείται από κάποιους που κατατρύχονται από μεσσιανισμό και τα θεωρούν συλλήβδην ως μάνα εξ ουρανού, και εκλαμβάνεται ως αντιπάθεια.
Υπάρχουν εξαιρετικές αλλά και κακές επιλογές σε όλη τη γκάμα της αγοράς, και σε όλα τα καύσιμα. -
Στην julietta δίνει τον 1,6d 105hp και τον 2.0d 170hp . πώς και δεν έχει τον 1,6d με τα 120hp ?
Υπαρχει και ο διλιτρος με τα 140. Καταναλωση 4.5(πρεπει να ειναι)l/100km, emissions 119g/km
http://www.italiaspeed.com/2010/motor_s ... 0_jtdm.pdf
-
Στην julietta δίνει τον 1,6d 105hp και τον 2.0d 170hp . πώς και δεν έχει τον 1,6d με τα 120hp ?
στο wiki γράφει ' The new 1.6 JTD diesel (105 PS) was released December 2007, it came in spring 2008 as 120 PS version. 'Απλά η ερώτηση - απορία ήταν γιατί δεν φοράει τον καινούργιο πιο σύγχρονο σε σχέση πάντα με αυτά που διαβάζω απο το wiki
@dstou . Είπα να ξεκινήσω ανάποδα μιας και η χρησιμότητα του αυτ/του θα το βαρύνει με πολλά χιλιόμετρα .
Θα κάνει ταξίδια , αλλα θα έχει και αρκετό σταμάτα ξεκίνα . Δεν ΄το θέλουμε ψόφιο και δεν θέλω να εμπλακώ μπλέξω σε αγώνα ασπρου - μαύρου προσπαθώντας να εξηγήσω σε θερμοκέφαλους τι σημαίνει να είσαι έξω από το μαντρί .
Έγραψα δε , 1-2 επιλογές για να γίνει αντιληπτό τι περίπου τριβελίζει το μυαλό μου.
Θα είναι μεσαίο ή μικρομεσαίο .
159 , 320 , mondeo , c5 , s40 , julietta , Α3 .... κλπ. Οσα δεν μας αρέσουν θα αποκλειστούν . Βασικό και κύριο ρόλο όμως παίζει ο κινητήρας και επειδή δεν κατέχω πράμα που λένε και οι 'κρητικοί' είπα να ρωτήσω .
Ελπίζω να βοηθήσετε . -
Για μένα τα πετρέλαια στην Ελλάδα κάνουν κυρίως για δύο περιπτώσεις :
α. Για όσους κινούνται αρκετά και θέλουν οικονομία στο καύσιμο ή/και
β. Για όσους κινούνται συχνά με κοτσαδόρο με μεγάλο φορτίοΤο ποστ που έγραψα έχει μικρή δόση χιούμορ, αλλά όλα που αναφέρω είναι απολύτως αληθινά και τραγικά . Ο ντιζελοκινητήρας της Μερσεντές π.χ. στα 2.200 κυβικά είναι ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ και η αντιπροσωπεία έχει τεράστια εμπειρία στα πετρέλαια και είναι εγγύηση, αλλά είναι μεγάλη ΚΑΜΕΝΙΆ να δώσεις ένα τσουβάλι λεφτά στην προσπάθειά σου να κάνεις οικονομία, και να ακούς και κλακέτες από πάνω χωρίς να το θέλεις.
Συμπεράσματα :
-Προσπάθησε με κάθε τρόπο να αποφύγεις να φορτωθείς πολλά κυβικά, και φυσικά ξέχνα τα πρίμιουμ (πληρώνεις περισσότερα από όσα κερδίζεις στην πλειοψηφία των περιπτώσεων).-Δες τις υπόλοιπες δυνατότητες που σου δίνει η αγορά (μικρά βενζινοτούρμπο, υγραέριο, λίγα υβρίδια)
-Ποτέ μην ξεχνάς ότι τα ελληνικά αγοραία μέτρα και σταθμά δεν ευνοούν πάντα τα πετρέλαια .
-Και τελικώς πρόσεξε μην αγοράσεις κάτι, και τελικά αυτό που κερδίζεις είναι 200 ευρώ το χρόνο ενώ λούζεσαι διαρκώς όλα τα μείον του. Αν δεν υπάρχει μεγάλο και χειροπιαστό όφελος, απλά ξέχνα το.
Diesel Κινητήρας ..... Ναι ! ... αλλά ποιός ?