Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Volvo V40
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Volvo V40
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 40
    • 41
    • 1 / 41
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    131
    809
    4950
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Μία ακόμα αντεπίθεση από το στρατόπεδο των Σουηδών της Volvo, αυτή τη φορά με στόχο το premium παρακλάδι της μικρομεσαίας κατηγορίας και άρμα την 5θυρη εκδοχή του νέου C30.

      Είναι κοινό πλέον μυστικό πως η Volvo, μετά το… χτύπημα στη μεσαία κατηγορία με το νέο S60, έχει αρχίζει ήδη να μελετά τα επόμενα βήματα της. Και φυσικά, όπως είναι αναμενόμενο, τα τελευταία δεν μπορούν παρά να αφορούν την ακόμα πιο δημοφιλή κλάση των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων και δη των πεντάθυρων. Για το λόγο αυτό, η σουηδική εταιρεία ετοιμάζει μια σαφώς πιο οικογενειακή έκδοση του C30, η οποία ωστόσο δεν θα παρουσιαστεί στην υπάρχουσα εκδοχή του μοντέλου, αλλά στην επόμενη γενιά του, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2011 με αρχές του 2012.

      Όπως είναι φανερό, με το νέο αυτό μοντέλο η Volvo «χτυπά» στην καρδιά της κατηγορίας αντιπαρατιθέμενη με τους ισχυρούς παίχτες της κατηγορίας, που δεν είναι άλλοι φυσικά από τα VW Golf, Ford Focus και Opel Astra. Για να πραγματοποιηθούν οι ομολογουμένως υψηλές προσδοκίες των Σουηδών, το πεντάθυρο C30 αναμένεται να μεγαλώσει σε διαστάσεις διαθέτοντας την ίδια στιγμή καλύτερη εκμετάλλευση των χωροταξικών δυνατοτήτων της καμπίνας, ειδικά στα πίσω καθίσματα και το χώρο φόρτωσης. Από εκεί και πέρα, στον τομέα της σχεδίασης, τα πράγματα θα είναι εξίσου διαφορετικά, καθώς η εξωτερική σιλουέτα του νέου οικογενειακού της Volvo θα είναι λιγότερο… τολμηρή παραπέμποντας ευθέως σε χαρακτηριστικά γνωρίσματα των γνωστών SUV μοντέλων που πλαισιώνουν τη γκάμα της (βλ. μάσκα, φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος κοκ). Στον αντίποδα, στο εσωτερικό δεν αναμένονται εκπλήξεις, καθώς οι σχεδιαστές της μάρκας είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως θα διατηρήσουν τις «καθαρές» και μινιμαλιστικές φόρμες που συναντώνται και στο υπάρχον μοντέλο επεμβαίνοντας στα σημεία που θα κριθεί αναγκαίο.

      Στα μηχανικά μέρη, τα νέα είναι εξίσου ευοίωνα, καθώς όσον αφορά τους κινητήρες που θα βρουν θέση κάτω από το καπό του νέου αντι-Golf/Focus/Astra, τη διαφορά αναμένεται να κάνουν τα νέα, υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα των 1,6 λίτρων που τοποθετούνται και στο μεγαλύτερο S60 (σ.σ.: η ισχύ τους αναμένεται να κυμανθεί στο ίδιο εύρος, ανάμεσα δηλαδή στους 150 και 180 ίππους), ενώ στην κορυφή θα συναντάμε τον αντίστοιχο 2λιτρο, που θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά σε ισχύ τους 200 ίππους αντικαθιστώντας επάξια τον 5κύλινδρο των 2,5 λίτρων που κινεί έως τα τέλη του χρόνου την κορυφαία έκδοση του σημερινού και αποκλειστικά τρίθρου μοντέλου. _Χ.Α.

      http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12243

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Μία ακόμα αντεπίθεση από το στρατόπεδο των Σουηδών της Volvo, αυτή τη φορά με στόχο το premium παρακλάδι της μικρομεσαίας κατηγορίας και άρμα την 5θυρη εκδοχή του νέου C30.

        Είναι κοινό πλέον μυστικό πως η Volvo, μετά το… χτύπημα στη μεσαία κατηγορία με το νέο S60, έχει αρχίζει ήδη να μελετά τα επόμενα βήματα της. Και φυσικά, όπως είναι αναμενόμενο, τα τελευταία δεν μπορούν παρά να αφορούν την ακόμα πιο δημοφιλή κλάση των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων και δη των πεντάθυρων. Για το λόγο αυτό, η σουηδική εταιρεία ετοιμάζει μια σαφώς πιο οικογενειακή έκδοση του C30, η οποία ωστόσο δεν θα παρουσιαστεί στην υπάρχουσα εκδοχή του μοντέλου, αλλά στην επόμενη γενιά του, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2011 με αρχές του 2012.

        Όπως είναι φανερό, με το νέο αυτό μοντέλο η Volvo «χτυπά» στην καρδιά της κατηγορίας αντιπαρατιθέμενη με τους ισχυρούς παίχτες της κατηγορίας, που δεν είναι άλλοι φυσικά από τα VW Golf, Ford Focus και Opel Astra. Για να πραγματοποιηθούν οι ομολογουμένως υψηλές προσδοκίες των Σουηδών, το πεντάθυρο C30 αναμένεται να μεγαλώσει σε διαστάσεις διαθέτοντας την ίδια στιγμή καλύτερη εκμετάλλευση των χωροταξικών δυνατοτήτων της καμπίνας, ειδικά στα πίσω καθίσματα και το χώρο φόρτωσης. Από εκεί και πέρα, στον τομέα της σχεδίασης, τα πράγματα θα είναι εξίσου διαφορετικά, καθώς η εξωτερική σιλουέτα του νέου οικογενειακού της Volvo θα είναι λιγότερο… τολμηρή παραπέμποντας ευθέως σε χαρακτηριστικά γνωρίσματα των γνωστών SUV μοντέλων που πλαισιώνουν τη γκάμα της (βλ. μάσκα, φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος κοκ). Στον αντίποδα, στο εσωτερικό δεν αναμένονται εκπλήξεις, καθώς οι σχεδιαστές της μάρκας είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως θα διατηρήσουν τις «καθαρές» και μινιμαλιστικές φόρμες που συναντώνται και στο υπάρχον μοντέλο επεμβαίνοντας στα σημεία που θα κριθεί αναγκαίο.

        Στα μηχανικά μέρη, τα νέα είναι εξίσου ευοίωνα, καθώς όσον αφορά τους κινητήρες που θα βρουν θέση κάτω από το καπό του νέου αντι-Golf/Focus/Astra, τη διαφορά αναμένεται να κάνουν τα νέα, υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα των 1,6 λίτρων που τοποθετούνται και στο μεγαλύτερο S60 (σ.σ.: η ισχύ τους αναμένεται να κυμανθεί στο ίδιο εύρος, ανάμεσα δηλαδή στους 150 και 180 ίππους), ενώ στην κορυφή θα συναντάμε τον αντίστοιχο 2λιτρο, που θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά σε ισχύ τους 200 ίππους αντικαθιστώντας επάξια τον 5κύλινδρο των 2,5 λίτρων που κινεί έως τα τέλη του χρόνου την κορυφαία έκδοση του σημερινού και αποκλειστικά τρίθρου μοντέλου. _Χ.Α.

        http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12243

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Μία ακόμα αντεπίθεση από το στρατόπεδο των Σουηδών της Volvo, αυτή τη φορά με στόχο το premium παρακλάδι της μικρομεσαίας κατηγορίας και άρμα την 5θυρη εκδοχή του νέου C30.

          Είναι κοινό πλέον μυστικό πως η Volvo, μετά το… χτύπημα στη μεσαία κατηγορία με το νέο S60, έχει αρχίζει ήδη να μελετά τα επόμενα βήματα της. Και φυσικά, όπως είναι αναμενόμενο, τα τελευταία δεν μπορούν παρά να αφορούν την ακόμα πιο δημοφιλή κλάση των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων και δη των πεντάθυρων. Για το λόγο αυτό, η σουηδική εταιρεία ετοιμάζει μια σαφώς πιο οικογενειακή έκδοση του C30, η οποία ωστόσο δεν θα παρουσιαστεί στην υπάρχουσα εκδοχή του μοντέλου, αλλά στην επόμενη γενιά του, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2011 με αρχές του 2012.

          Όπως είναι φανερό, με το νέο αυτό μοντέλο η Volvo «χτυπά» στην καρδιά της κατηγορίας αντιπαρατιθέμενη με τους ισχυρούς παίχτες της κατηγορίας, που δεν είναι άλλοι φυσικά από τα VW Golf, Ford Focus και Opel Astra. Για να πραγματοποιηθούν οι ομολογουμένως υψηλές προσδοκίες των Σουηδών, το πεντάθυρο C30 αναμένεται να μεγαλώσει σε διαστάσεις διαθέτοντας την ίδια στιγμή καλύτερη εκμετάλλευση των χωροταξικών δυνατοτήτων της καμπίνας, ειδικά στα πίσω καθίσματα και το χώρο φόρτωσης. Από εκεί και πέρα, στον τομέα της σχεδίασης, τα πράγματα θα είναι εξίσου διαφορετικά, καθώς η εξωτερική σιλουέτα του νέου οικογενειακού της Volvo θα είναι λιγότερο… τολμηρή παραπέμποντας ευθέως σε χαρακτηριστικά γνωρίσματα των γνωστών SUV μοντέλων που πλαισιώνουν τη γκάμα της (βλ. μάσκα, φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος κοκ). Στον αντίποδα, στο εσωτερικό δεν αναμένονται εκπλήξεις, καθώς οι σχεδιαστές της μάρκας είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως θα διατηρήσουν τις «καθαρές» και μινιμαλιστικές φόρμες που συναντώνται και στο υπάρχον μοντέλο επεμβαίνοντας στα σημεία που θα κριθεί αναγκαίο.

          Στα μηχανικά μέρη, τα νέα είναι εξίσου ευοίωνα, καθώς όσον αφορά τους κινητήρες που θα βρουν θέση κάτω από το καπό του νέου αντι-Golf/Focus/Astra, τη διαφορά αναμένεται να κάνουν τα νέα, υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα των 1,6 λίτρων που τοποθετούνται και στο μεγαλύτερο S60 (σ.σ.: η ισχύ τους αναμένεται να κυμανθεί στο ίδιο εύρος, ανάμεσα δηλαδή στους 150 και 180 ίππους), ενώ στην κορυφή θα συναντάμε τον αντίστοιχο 2λιτρο, που θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά σε ισχύ τους 200 ίππους αντικαθιστώντας επάξια τον 5κύλινδρο των 2,5 λίτρων που κινεί έως τα τέλη του χρόνου την κορυφαία έκδοση του σημερινού και αποκλειστικά τρίθρου μοντέλου. _Χ.Α.

          http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12243

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            μάλλον θα ονομαστεί V30. Ελπίζω να βασίζεται στην πλατφόρμα P1 C30/S40/V50, ώστε να μπορέσουμε στο μέλλον να τσιμπήσουμε, κι εμείς, κάποιο τροπέτο με τον 1.6Τ (180Ηp)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              rafi last edited by

              Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

              Μ που δεν είναι άλλοι φυσικά από τα VW Golf, Ford Focus και Opel Astra. Γ

              Στα μηχανικά μέρη, τα νέα είναι εξίσου ευοίωνα, καθώς όσον αφορά τους κινητήρες που θα βρουν θέση κάτω από το καπό του νέου αντι-Golf/Focus/Astra,
              http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12243

              H ειδικη δημοσιογραφια εκανε παλι το θαυμα της....
              Γιατι πως ειναι δυνατον η volvo να ανταγωνιζεται την αγια τρι@δα..? AUDI/BMW/Merc..?
              Aντε και συγκριτικο με το ceed οπου το c30 θα κερδιζει οριακα στην ποιοτητα, αλλα στο συνολο θα χανε απο τον κορεατη λογω μη πρακτικοτητας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanos last edited by

                Πολύ ωραίο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sprsk
                  sprsk last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Πάρα πάρα πολύ ωραίο, εύκολα θα το αγόραζα σαν οικογενειακό (σε καμιά 10αριά χρόνια όπως υπολογίζω λόγω κρίσης και στ'@@δισμού γενικότερου... ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      volvozeus last edited by

                      Μπαρουφες κοκκινιστες....ενα photoshop και τιποτα αλλο...

                      Τα νεα εχουν ως εξης...το νεο μοντελο θα ονομαζεται V30. Θα ακολουθησει και κροσοβερ εκδοση XC30. Ουσιαστικα αντικαθιστα το S40* στην C με ενα πιο ορθολογικο σχημα (hatch κι οχι sedan/station). Το V30 υπαρχει ηδη απο το 2008, βασισμενο στο υπαρχον C30 ομως το παγωμα της Volvo απο την Ford δεν το εφερε στην επιφανεια (οπως και πολλα αλλα). Το νεο μοντελο θα παρουσιαστει το 2012 και σχεδιαστικα θα ειναι εντελως νεο. Μαλιστα ειπωθηκε οτι θα ξεφευγει ακομα και απο τις νεες γραμμες που λανσαρε το νεο S60, οποτε το shop ειναι μαλλον ακυρο. Ειναι αγνωστο επισης προς το παρον σε πιο πατωμα θα βασιζεται. Το μονο που εχει δημοσιευτει ειναι οτι θα εισαγει στην αγορα τους νεους modular κινητηρες τουρμπο αμεσου ψεκασμου diesel/βενζινης, εξολοκληρου σχεδιασμενους απο την Volvo, 3/4/5 κυλινδρων (αγνωστο τι θα γινει με τον SI6) οι οποιοι και θα αντικαταστησουν τους σημερινους ecoboost αλλα και τους RN/RNC της Volvo σε ολη την γκαμα. Επιπλεον θα υπαρχει hybrid εκδοση, και μελετατε ηδη η τοποθετηση ηλεκτροκινητηρα στον πισω αξονα για ολες τις πλατφορμες της εταιρειας....

                      *Αν και αρχικα ειχε ανακοινωθει οτι δεν θα υπαρξει νεο S40 το πλανο αναθεωρειται για δυο λογους. Πρωτον η χρησιμοτητα υπαρξης ενως μικροτερου σενταν στις αναπτυσσομενες αγορες (και αυτη της Κινας), και δευτερον η ανακοινωση του Α3 sedan....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • O
                        orestisren last edited by

                        ** , flame baiting, κλπ κλπ edit mod**

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Να δείς πως το λένε αυτό .........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tsardas last edited by

                            Και ιδου νεες φωτογραφιες απο μουλαρι με νεο ονομα (οπως λενε αυτοι) V/XC 40

                            http://www.autoblog.nl/image-gallery?fi ... ots_01.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Τι να λέμε τωρα! Υπεροχο ακόμα και σαν μουλάρι!

                              Εντελώς προβλέψιμο αυτο το αυτοκίνητο. Πρόσοψη απο S/V60 και C30 που δεν απέχει και πολύ, προφίλ μικρογραφία του XC60 με ψηλούς πίσω 'ώμους', κινητήρες έχουν , πλαισιο ... και δεν δεχόμαστε κουβέντα, στο όνομα να αποφασίσουν μόνο διότι παίζουν 3 με 4!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rizotos last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                Τι να λέμε τωρα! Υπεροχο ακόμα και σαν μουλάρι!

                                Εντελώς προβλέψιμο αυτο το αυτοκίνητο. Πρόσοψη απο S/V60 και C30 που δεν απέχει και πολύ, προφίλ μικρογραφία του XC60 με ψηλούς πίσω 'ώμους'

                                κάποιου είδους ενόραση έχεις, δεν εξηγίεται αλλιώς

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  volvozeus last edited by

                                  http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... l-scooped/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    konstantinos last edited by

                                    Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                                    http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new-cars/Search-Results/Spyshots/Volvo-V30-2012-Volvos-Golf-rival-scooped/

                                    Την 'τύχη' του Ασσου θα έχει και αυτό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wannabe last edited by

                                      δλδ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Ο Κωνσταντίνος αλλιώς το εννοεί αλλα εγω πιστεύω ότι θα το πουμε αρχικά ασχημο και μετα ενας ένας που θα το βλέπει θα το βρίσκει όμορφο στην πραγματικότητα.
                                        Σε μια φωτογραφία παντως μου θυμισε έντονα ... Bravo!
                                        Περιμενω να μ' αρέσει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Απο μπροστα καλο ειναι αλλα απο πισω θα μπορουσε να ταν και καλυτερο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sprsk
                                            sprsk last edited by

                                            Ελπίζω να συνεχίσει να είναι ιδιαίτερο πίσω .
                                            Όλη αυτή η παθητική ,δεν διώχνω πελάτες, σχεδίαση και ομοιογένεια στα αυτοκίνητα μου φέρνει αναγούλα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 1 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr