-
+http://www.youtube.com/watch?v=KRbzJ0L1Zn8&feature=related
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
+http://www.youtube.com/watch?v=KRbzJ0L1Zn8&feature=relatedRESPECT ομως για τον αυτοσαρκασμο!!!
-
Πολύ γλυκιά διαφήμιση!
Η είσοδος στην έκθση για την 'πιτσιρικαρία' ήταν δωρεάν?
Μάλλον όχι. Και αυτά πλήρωσαν και θα είναι στο σύνολο των επισκεπτών και στο άθροισμα των εισητηρίων που θα κρίνουν στο τέλος την έκθεση ως επιτυχημένη ή αποτυχημένη.
Οπότε κλειδωμένα/περιφραγμενα με συρματόπλεγμα/δυο 'βοδι'builder σεκιουριτάδες απο δίπλα κλπ μέτρα ασφάλειας για αποφυγή γρατζουνιάς ... στα μαγαζάκια τους.
Για ποιο λόγο υπηρχε η SLS ή η 5άρα παρέα με το Micra και το Spark? Η ελληνική 'μπακαλική' νοοτροπία του κράχτη!
Αυτός που θέλει να αγοράσει SLS με κλεισμένο ραντεβού θα πάει στην αντιπροσωπία να έχει τους πωλητές του μαγαζιού να κάνουν και κολοτούμπες. Δεν θα πάει στην κλαδική έκθεση να κάτσει σε όλα και να πειράζει τα κουμπάκια του κλιματισμού.ΥΓ. Και επειδή έχω πάει σε έκθεση του εξωτερικού πριν κάποια χρόνια, τα 'κλειδωμένα' ή μάλλον καλύτερα τα μη προσεγγίσιμα ήταν μόνο αυτά που ήταν σε υπερυχωμένες ράμπες που περιστρέφονταν ιδίως προτότυπα/εκθεσιακά. Στην δε SL AMG ... ανεβοκατέβαζε ο επισκέπτης και την οροφή!
-
η ελληνική έκθεση αυτοκινήτου γίνεται καθαρά για εισπρακτικούς λόγους, μη πω ότι είναι σκέτη κοροϊδία. η σωστή είναι η διεθνής που γίνεται κάθε 2 χρόνια
-
Πήγα στην έκθεση το Σάββατο 11/12 και, ειλικρινά, απογοητεύτηκα! Απλά, καμία σύγκριση με αυτό που περιμένεις να συναντήσεις, ακόμα και αν πρόκειται για την Ελληνική και όχι τη διεθνή...
Έλειπαν πολλές εταιρείες, άλλες είχαν δύο-τρία μοντέλα, μέχρι και αυτοκίνητο με πινακίδα κυκλοφορίας είχαν, στα υποψήφια καλύτερα αυτοκίνητα του 2011! Ούτε γι αυτό το μοντέλο δεν ήθελε να δώσει αυτοκίνητό της η αντιπροσωπεία της εταιρείας;;
Να πω και το άλλο: δεν υπήρχε πουθενά ένδειξη για τη συνέχεια της έκθεσης στην άλλη αίθουσα του εκθεσιακού κέντρου!! Νόμιζες ότι η έκθεση ήταν μία αίθουσα όλη κι όλη! Τόσο υποτονικά ήταν τα πράγματα που ούτε μια ένδειξη, μία πινακίδα δεν είχαν βάλει να σου λένε ότι η έκθεση είχε και δεύτερη αίθουσα...
Τέλος πάντων, θα κάνω έναν μικρό απολογισμό των αυτοκινήτων που κοίταξα μέσα-έξω:
Alfa Giulietta - Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που μπήκα, και βασικά αυτό που με ενδιέφερε περισσότερο να δω από πριν. Δεν με ενθουσίασε. Αποδεκτή ποιότητα, αν και φωνάζει 'κρίση!' Πολύς οπτικός εντυπωσιασμός, χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Ωραία 'ρετρό' (τα εισαγωγικά γιατί είναι πλαστικό...) 'αλουμινένια' φάσα στο ταμπλό, αλλά εντελώς χωρίς πρακτική αξία. Επίσης, έχεις μια μεγάααλη επιφάνεια χωρίς κουμπιά, οπότε αναπόφευκτα αυτά είναι στριμωγμένα. Η ποιότητα των υλικών στο κάτω μέρος του ταμπλό, απλά απογοητευτική, ιδίως το κομμάτι κάτω από την κολόνα του τιμονιού μου φαινόταν σαν να έχει σπάσει! Είχε ένα περίεργο στραβό σχήμα και κουνιόταν σαν τρελή με το παραμικρό! Εμένα μου φάνηκε λίγο στενάχωρη, για τον οδηγό τουλάχιστον.. τα πόδια μου ακουμπούσαν πολύ στο ταμπλό από πάνω και στην κονσόλα στο πλάι. Πολύ καλά τεχνικά στοιχεία το αυτοκίνητο, αλλά μέσα κλασικά ιταλικό: όσο ψάχνεις, απογοητεύεσαι..
Opel Astra - Άλλο ένα μοντέλο της κρίσης.. προσπαθεί πάααρα πολύ και αυτό φαίνεται. Τα υλικά μέσα ας πούμε είναι καλά κατά τόπους, το ταμπλό πχ είναι κλασικά μαλακό, αλλά το σκιάδιο του πίνακα οργάνων είναι έτοιμο να πέσει στο παραμικρό δυνατό άγγιγμα και από πλαστικό που αρέσκομαι να αποκαλώ 'τάπερ'. Η ποιότητα των υλικών αλλάζει εμφανώς όπως πηγαίνεις από πάνω προς τα κάτω. Μου άρεσε η κονσόλα με τα πολλά κουμπιά, τελικά είναι λιγότερο 'φοβιστική' απ ότι φαίνεται στις φωτογραφίες. Η χρήση του διαχωριστικού στο χώρο αποσκευών είναι τόσο εύκολη, όσο η λύση ενός σταυρόλεξου 'για δυνατούς λύτες'. Αδικαιολόγητα δύσκολο, απολύτως δύσχρηστο με το ένα χέρι (έως αδύνατο..).
Nissan Juke (Joke?) - Αυτό είναι σίγουρα το πιο άσχημο αυτοκίνητο που έχω δει! Το ήξερα από τις φωτογραφίες, αλλά η επιβεβαίωση ήρθε πανηγυρικά από κοντά! Είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που η εμφάνιση θα με απέτρεπε απόλυτα από αγορά, ανεξάρτητα από τα άλλα χαρακτηριστικά του. Δεν μπορώ να καταλάβω τους σχεδιαστές του.. μάλλον τα πόκεμον είχαν στο νου τους.. Μέσα, αρκετά χειρότερη η εικόνα απ ό,τι στις φωτογραφίες, με άσχημα στην εμφάνιση υλικά (δεν λέω από ποιότητα, σκληρά ήταν, αλλά τα γιαπώνια δεν επιδέχονται αμφισβήτησης). Να πω για το 'ρεζερβουάρ' ότι πράγματι κουνιέται σαν τρελό στο παραμικρό άγγιγμα του ποδιού.. φαντάζομαι θα καταρρακώνει τη διάθεση των αγοραστών του.. το φαντάζομαι άνετα σε ένα ατσούμπαλο χτύπημα να ξεκουμπώνει ή να σπάει..
Audi A1 - Καλό, αναμενόμενα ποιοτικό, αλλά όχι κάτι σπουδαίο.. Είναι φανερό ότι ο όμιλος έχει κάνει το.. segmentation του κοινού της κατηγορίας αυτής απόλυτα επιτυχημένα και το Α1 συμπληρώνει (και ολοκληρώνει) τη γκάμα.
Audi A7 Sportback - Πολύ όμορφο! Η.. CLS του φτωχού!!
Peugeot RCZ - Πολύ ωραίο από κοντά, πολύ ωραιότερο απ ό,τι φαίνεται στις φωτογραφίες! Το δέρμα (ή 'δέρμα') στο ταμπλό και τις πόρτες 'όλα τα λεφτά' με τις ραφές!! Τελικά, η συγκεκριμένη πολυτέλεια στο αυτοκίνητο με ανεβάζει πολύ, προσωπικά! Βέβαια, να πω την κακία μου, ότι δείχνει ποιο ήταν το πρότυπο της Πεζώ: 2xΤ...
Peugeot 508 - Δεν το ήξερα ότι θα παρουσιαζόταν, δεν με τράβηξε καν να κοιτάξω μέσα από την πόρτα.. Τόσο άχρωμο.. Ιδίως από μπροστά.. μάπα! Που είναι οι εποχές που η Πεζώ έβγαζε ωραία αυτοκίνητα ρε γμτ.. Ίσως το μόνο ωραίο κομμάτι του είναι το πίσω.
Renault Fluence - Η λιμουζίνα του φτωχού!! Μπορεί να μην 'πάει μία', αλλά δίνει 'αμαξάρα', χώρους και φοβερή ποιότητα στο εσωτερικό του!
Nissan Micra - Απογοητευτικό μόλις το δεις, αλλά βγάζει μια ωριμότητα. Νομίζω ότι θα παραμείνει ένα κλασικό σχήμα στην πορεία του χρόνου και όταν θα έρθει η ώρα της επόμενης αλλαγής, θα φαίνεται φρέσκο.
Αυτά
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολύ γλυκιά διαφήμιση!Η είσοδος στην έκθση για την 'πιτσιρικαρία' ήταν δωρεάν?
Μάλλον όχι. Και αυτά πλήρωσαν και θα είναι στο σύνολο των επισκεπτών και στο άθροισμα των εισητηρίων που θα κρίνουν στο τέλος την έκθεση ως επιτυχημένη ή αποτυχημένη.
Οπότε κλειδωμένα/περιφραγμενα με συρματόπλεγμα/δυο 'βοδι'builder σεκιουριτάδες απο δίπλα κλπ μέτρα ασφάλειας για αποφυγή γρατζουνιάς ... στα μαγαζάκια τους.Όποιος νομίζει ότι αυτές οι εκθέσεις γίνονται για υποψήφιους αγοραστές είναι γελασμένος πάντως. Ειδικά για ειδικά αυτοκίνητα που οι περισσότεροι δυνητικοί αγοραστές τους θα τα αγόραζαν χωρίς καν να τα δουν live.
Όταν φτάνει κανείς στο σημείο ένας τυχαίος ιδιοκτήτης στο δρόμο που θα σε να θαυμάζεις το αυτοκίνητό του και σε βάλει μέσα χαμογελαστός να είναι πιο εξυπηρετικός από αντιπροσωπεία/έκθεση τότε κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
-
Γενικά τα τελευταία χρόνια οι εκθέσεις είναι φορ δε ντικ. έλεος! Και μετά κρίση κλπ.
Για τα κλειδωμένα ενισχύω την παραπάνω άποψη ότι είναι τρόμπες. Πόσο κόστεσε τι εισητήριο φέτος??? -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Δεν παίζει ρόλο η σπανιότητα σε τέτοια αυτοκίνητα, αλλά η διάθεση της αντιπροσωπείας.
Αυτό ακριβώς εννοώ! Μεγάλο ατόπημα της BMW που δεν σέβεται τους πιθανούς πελάτες της.
Και αν θέλει κάποιος να δει το εσωτερικού κάποιου μοντέλου και απευθυνθεί στους πωλητές τι του λένε?
Σε διάφορα events έχω πετύχει κλειδωμένα εκθέματα αλλά δεν ρώτησα ποτέ να μάθω!Αν θυμάμαι σωστά τα BMW δεν ήταν καν σε περίπτερο εξουσιοδοτημένου εμπόρου του δικτύου της Bmw, αλλά ανεξάρτητου που εμπορεύεται πολυτελή αυτοκίνητα και όσα ήταν στο περίπτερό του ήταν όλα κλειδωμένα.
ενδεικτικα να αναφερω πως στην εκθεση motorshow - Bologna η επισημη ΒΜW λιγες χρονιες πηρε μερος...
εκει ειναι ακριβως η χαρα του καγκουρα...
Απειρα μοντελα και ᾽᾽μοντελα᾽᾽ φοιτητες με σακουλες απο 100 προσπεκτους και φωτογραφιες με γκομενες...
δεν ειναι τυχαιο πως σε ορισμενα περιπτερα απο μεγαλες μαρκες (Ferrari/Lambo/Maserati/Aston/Rolls)απλα ΔΕΝ μπαινεις καν -
Φίλε ClioDriver θα συμφωνήσω μαζί σου στα περισσότερα σημεία !
Αν δεις το post μου παραπάνω, θα το διαπιστώσεις ! -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Γενικά τα τελευταία χρόνια οι εκθέσεις είναι φορ δε ντικ. έλεος! Και μετά κρίση κλπ.
Για τα κλειδωμένα ενισχύω την παραπάνω άποψη ότι είναι τρόμπες. Πόσο κόστεσε τι εισητήριο φέτος???8 ολοκληρα €υρωπουλα
-
Κατι διαβασα στις τελευταιες σελιδες για πιτσιρικαρια και οτι καλως ειναι κλειδωμενα..
Αυτη η πιτσιρικαρια θα ειναι οι πελατες τους σε 10 χρονια..Και αυτη η πιτσιρικαρια εχει και μπαμπαδες.. -
Ρε τους τεντυμπόϋδες ...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτη η πιτσιρικαρια θα ειναι οι πελατες τους σε 10 χρονια...Μπορεί αλλά μπορεί τότε με αυτή την κρίση ... να πουλάνε έπιπλα, κινέζικα ρούχα κλπ και να αναπολούν τις μέρες που πουλούσαν αυτοκίνητα!
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Κάποιες εντυπώσεις μου από την έκθεση (αλφαβητικά):ALFA: Τώρα που είδα και από κοντά τη Giulietta επιβεβαιώθηκε η εντύπωση που είχα από τις φωτογραφίες: τίποτα το ιδιαίτερο. Δεν καταλαβαίνω γιατί σύσσωμος ο ειδικός τύπος την έχει χαρακτηρίσει πανέμορφη. Τουλάχιστον έχει εμπνευσμένο εσωτερικό.
AUDI: Μου άρεσε το εσωτερικό του A1 με τα πολύ μαλακά πλαστικά. Δεν ξέρω βέβαια αν για αυτά τα πλαστικά αξίζει να πληρώσεις τόσα χρήματα παραπάνω από ένα αντίστοιχο Polo ή Ibiza που ουσιαστικά είναι τα ίδια αυτοκίνητα. Εξωτερικά πάντως είναι υπερβολικά διακριτικό. Θα δυσκολευτεί απέναντι στο MINI.
CHEVROLET: Μου άρεσε αρκετά το Cruze, σε συνδυασμό και με την τιμή του. Υπήρχε και μία έκδοση με κινητήρα 1.6 turbo (150 PS), φτιαγμένο από την αντιπροσωπεία, σύμφωνα με τον πωλητή. Έχω τις αμφιβολίες μου: γιατί να μη χρησιμοποιηθεί το έτοιμο μοτέρ της Opel (Astra 1.6Τ, Corsa GSI, OPC) όπως γίνεται στις άλλες εκδόσεις του μοντέλου ; Πάντως αν όντως πρόκειται για βελτίωση της ελληνικής αντιπροσωπείας, προσωπικά δεν θα το εμπιστευόμουν.
FIAT: Δεν είχα μπει ποτέ στο 500. Όσο και αν δε μου αρέσει η εμφάνισή του (υπερβολικά ψηλό), μέσα σου φτιάχνει τη διάθεση. Όταν θέλουν οι Ιταλοί … Γενικά μου αρέσουν τα αυτοκίνητά της σε σχέση και με την τιμή τους.
NISSAN: Τι έχει πάθει αυτή η εταιρεία; Παρουσιάζει το ένα άσχημο αυτοκίνητο μετά το άλλο. Μετά το ανεκδιήγητο Tiida, να και τα νέα Micra και Juke. Αν προσπαθούν απλώς να είναι σε κάτι πρώτοι, το κατάφεραν. Έχουν την πιο άσχημη γκάμα.
**PEUGEOT: **Περίμενα περισσότερα από το νέο 508. Ανέμπνευστη σχεδίαση εξωτερικά. Τα ίδια και στο εσωτερικό που επιπλέον φαίνεται πολύ «πλαστικό». Με τίποτα δε χτυπάει τις premium προτάσεις, αλλά για μένα ούτε το γαλλικό ανταγωνισμό (Laguna και C5 πιο όμορφες). Το RCZ μου είχε αρέσει όταν το πρωτοείδα, αλλά τώρα μου φαίνεται κραυγαλέο. Αρχίζω και γερνάω μάλλον… Ως κάτοχος ενός 106 Rallye 1.6 16V εδώ και 10 χρόνια, λυπάμαι που το όνομα Rallye φοριέται σε ένα άχαρο αυτοκίνητο σαν το 207 και μάλιστα χωρίς να δικαιολογείται ο τίτλος.
RENAULT: Μπορεί κανείς να βολευτεί στη θέση οδήγησης ενός Twingo ή ενός Clio (δεν μπήκα στα υπόλοιπα);
SAAB: Μια εταιρεία που παραλίγο να κλείσει πώς περιμένει να δει καλύτερες μέρες όταν πουλάει το 9-5 1.6 τόσο ακριβά;
**SEAT: **Νομίζω ότι διαθέτει κάποια από τα πιο τίμια μοντέλα της αγοράς.
VW: Επιτέλους διόρθωσαν κάπως τις γραμμές του Passat και πλέον το αυτοκίνητο βλέπεται. Περίμενα καλύτερη ποιότητα εσωτερικού στο Polo. Ενδιαφέρουσα η έκδοση 1.2 TDI με κατανάλωση 3,4 lit. Αχτύπητο (για μένα) το Scirocco.Τέλος, όπως έγραψα και σε άλλο post, δε μου άρεσε που τουλάχιστον 10 μεγάλες εταιρείες ήταν απούσες. Ίσως να μην πήγαινα αν το ήξερα από πριν.
Άλλο τπτ εκτός από γκρίνια;
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
… Ως κάτοχος ενός 106 Rallye 1.6 16V εδώ και 10 χρόνια, λυπάμαι που το όνομα Rallye φοριέται σε ένα άχαρο αυτοκίνητο σαν το 207 και μάλιστα χωρίς να δικαιολογείται ο τίτλος...Το 207 μπορεί να έχει κάποια θεματάκια, αλλά ο τίτλος 'άχαρο αυτοκίνητο' είναι υπερβολή...
Μόνο κάποιος πολύ περίεργος ή κολλημένος άνθρωπος (όπως εγώ για παράδειγμα) θα 'έθαβε' το 207.
Αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι για 'θάψιμο'. Το αντίθετο.Ωστόσο και εγώ δεν θα ήθελα να μπουν αυτοκόλλητα Rallye ή και GT στο 207.
Θα μπορούσε απλά να το ονομάσει 207THP και αυτό αρκεί. -
Θα συμφωνήσω με τον αγαπητό Storm!
To 207 ακόμη και στις απλές του εκδόσεις , κάθε άλλο από άχαρο είναι!
Το μόνο του κακό είναι το βάρος του, που στα λίγα κυβικά φαίνεται. Κατά τ' άλλα, και καλοφτιαγμένο είναι, και στο δρόμο είναι εξαιρετικό.
-
Το βάρος του 207. Άλλο ένα παράξενο. Ένα αυτοκίνητο 4μέτρα και ζυγίζει κοντά στα 1300κιλά...
Σήμερα ένας συνάδελφος μου έλεγε ότι το καινούριο του Mondeo SW 1.600cc ζυγίζει 1380κιλά... 4,83 μέτρα αυτοκίνητοΚαλά τι έχει πάνω του αυτό το 207 και ζυγίζει τόσο πολύ;
Τέλος πάντων. Λεπτομέρειες...
-
Το 207 είναι πιο βαρύ από το Fluence
1225 κιλά είναι το δικό μου -
Δε μου κανει καμια εντυπωση που βρισκω εξαιρετικη την ηχομονωση και τη ποιοτητα κυλισης του οσες φορες βρισκομαι συνεπιβατης σ ενα μιας φιλης μου..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δε μου κανει καμια εντυπωση που βρισκω εξαιρετικη την ηχομονωση και τη ποιοτητα κυλισης του οσες φορες βρισκομαι συνεπιβατης σ ενα μιας φιλης μου..Ρε ανέραστε!
Αυτά χαζεύεις αντί την φίλη;!Και εγώ προχθές που λες, πήγα σε ένα μπουρδέλο και είχαν κάτι κουρτίνεεεεςςς μούρλια σου λεω!
'Εκθεση Αυτοκινήτου 2010