-
Καλησπέρα σε όλο το forum!
Είμαι στη διαδικασία αναζήτησης νέου αυτοκινήτου και μπλεγμένος όσο ποτέ. Τα διαθέσιμα χρήματα είναι περί τα 20.000 ευρώ (και λίγο παραπάνω αν χρειαστεί) και έχω δει και οδηγήσει τα VW Golf, Toyota Auris, Opel Astra και Nissan Qashqai.
Μέχρι στιγμής, κυμαίνομαι περισσότερο υπέρ του Golf στην έκδοση 1.2 TSI και του υβριδικού Auris. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω την έκδοση αυτή, για test drive βρήκα μόνο την 1.33 βενζινοκίνητη που προφανώς έχει μεγάλες διαφορές από το υβριδικό.
Τα σημεία που με τράβηξαν είναι η στιβαρότητα και η εξαιρετική οδηγική αίσθηση του Golf (o 1200άρης κινητήρας με εξέπληξε ευχάριστα) ενώ στο Auris η περίφημη αξιοπιστία της Toyota* και το ελάχιστο κόστος χρήσης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα.Θα ήθελα την άποψή σας πάνω στο δίλημμα αυτό ή και εναλλακτικές προτάσεις που τυχόν μου διαφεύγουν. Η χρήση θα είναι κυρίως για αστική μετακίνηση, 2-3 μεγάλα ταξίδια ετησίως συν καμιά δεκαριά κοντινές εξορμήσεις. Thank you all για τη βοήθεια!
*Γνωρίζω ότι είναι κάπως λαχείο αυτός ο τομέας αλλά έχω ακούσει τόσες ιστορίες τρόμου για τα VW που δεν μπορώ να μην το σκέφτομαι...
-
Καλησπέρα σε όλο το forum!
Είμαι στη διαδικασία αναζήτησης νέου αυτοκινήτου και μπλεγμένος όσο ποτέ. Τα διαθέσιμα χρήματα είναι περί τα 20.000 ευρώ (και λίγο παραπάνω αν χρειαστεί) και έχω δει και οδηγήσει τα VW Golf, Toyota Auris, Opel Astra και Nissan Qashqai.
Μέχρι στιγμής, κυμαίνομαι περισσότερο υπέρ του Golf στην έκδοση 1.2 TSI και του υβριδικού Auris. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω την έκδοση αυτή, για test drive βρήκα μόνο την 1.33 βενζινοκίνητη που προφανώς έχει μεγάλες διαφορές από το υβριδικό.
Τα σημεία που με τράβηξαν είναι η στιβαρότητα και η εξαιρετική οδηγική αίσθηση του Golf (o 1200άρης κινητήρας με εξέπληξε ευχάριστα) ενώ στο Auris η περίφημη αξιοπιστία της Toyota* και το ελάχιστο κόστος χρήσης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα.Θα ήθελα την άποψή σας πάνω στο δίλημμα αυτό ή και εναλλακτικές προτάσεις που τυχόν μου διαφεύγουν. Η χρήση θα είναι κυρίως για αστική μετακίνηση, 2-3 μεγάλα ταξίδια ετησίως συν καμιά δεκαριά κοντινές εξορμήσεις. Thank you all για τη βοήθεια!
*Γνωρίζω ότι είναι κάπως λαχείο αυτός ο τομέας αλλά έχω ακούσει τόσες ιστορίες τρόμου για τα VW που δεν μπορώ να μην το σκέφτομαι...
-
Καλησπέρα σε όλο το forum!
Είμαι στη διαδικασία αναζήτησης νέου αυτοκινήτου και μπλεγμένος όσο ποτέ. Τα διαθέσιμα χρήματα είναι περί τα 20.000 ευρώ (και λίγο παραπάνω αν χρειαστεί) και έχω δει και οδηγήσει τα VW Golf, Toyota Auris, Opel Astra και Nissan Qashqai.
Μέχρι στιγμής, κυμαίνομαι περισσότερο υπέρ του Golf στην έκδοση 1.2 TSI και του υβριδικού Auris. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω την έκδοση αυτή, για test drive βρήκα μόνο την 1.33 βενζινοκίνητη που προφανώς έχει μεγάλες διαφορές από το υβριδικό.
Τα σημεία που με τράβηξαν είναι η στιβαρότητα και η εξαιρετική οδηγική αίσθηση του Golf (o 1200άρης κινητήρας με εξέπληξε ευχάριστα) ενώ στο Auris η περίφημη αξιοπιστία της Toyota* και το ελάχιστο κόστος χρήσης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα.Θα ήθελα την άποψή σας πάνω στο δίλημμα αυτό ή και εναλλακτικές προτάσεις που τυχόν μου διαφεύγουν. Η χρήση θα είναι κυρίως για αστική μετακίνηση, 2-3 μεγάλα ταξίδια ετησίως συν καμιά δεκαριά κοντινές εξορμήσεις. Thank you all για τη βοήθεια!
*Γνωρίζω ότι είναι κάπως λαχείο αυτός ο τομέας αλλά έχω ακούσει τόσες ιστορίες τρόμου για τα VW που δεν μπορώ να μην το σκέφτομαι...
-
Ε αξιοπιστα ειναι και τα VW εκτος καποιων περιπτωσεων και καποιων συγκεκριμενων προβληματων που το καιρο διορθωθηκαν..Απο μενα αν θες Golf να κανεις την υπερβαση και να παρεις το 1.4 (εξαλλου η χρηματικη διαφορα δεν ειναι τοσο απαγορευτικη για μια τετοια κινηση)...
Καλα επισης μοντελα σ αυτη τη κατηγορια που θα αξιζε να τους ριξεις μια ματια ειναι το Megane 1.4 tce που προκυπτει λιγοτερο απο 20000 αλλα φανταζομαι και το Astra 1.4T (λεω φανταζομαι γιατι δεν εχω ασχοληθει ιδιαιτερα και εδω μεσα δεν τυγχανει ιδιαιτερης εκτιμησης και χω επηρεαστει λιγακι) -
Giulietta 120 hp
Bravo 140 hp
Leon 125 hp
Megane 130 hpΣαφώς πιο ενδιαφέροντα όλα τους από Golf 1.2 και Auris Hybrid...
-
Μπορεί, αλλά για να κοιτάει αυτά τα δύο μάλλον ενδιαφέρεται για χαμηλό κόστος χρήσης.
-
Δε νομίζω ότι ένα Leon έχει υψηλότερο κόστος χρήσης από το ομογάλακτο Golf Λεωνίδα.
-
συμφωνώ για τη Gullieta και το Μegane να τα δει γιατί εχουν ολοκληρωμένο 'πακέτο'.Όμως δεν εχουν 'ολοι τις ίδιες προτεραιότητες. Με βάση αυτά που αναφέρει ο φίλος μας δεν νομίζω να τρελένεται για την οδηγική αίσθηση και ικανοποίηση του Leon ή του Bravo, τα οποία σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να ξεπεράσουν τη αξία, το όνομα και την παγιωμένη στη συνείδηση των περισσοτέρων θέση του Golf. όσο για το Auris αν εξαιρέσουμε την θεωρητική αξιοπιστία και την εγγύηση καθώς και τον υβριδικό του χαρακτήρα, δεν φτάνει τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές.
-
Τέλη κυκλοφορίας.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τέλη κυκλοφορίας.Σε εμένα απαντάς Λεώ; Αν ναι, το Bravo Multiair 140 ίππων έχει μικρότερα τέλη με το νέο σύστημα από το Golf 1.2 Tsi.
Βέβαια η κατανάλωση είναι ένα θέμα και εξαρτάται από την ροή... δεν πρέπει να είναι τυρβώδης!
-
Το Auris 1.8 έχει μηδενικά τέλη.
Το Bravo-Golf έχουν (και θα έχουν) ίδια τέλη.
-
Κοστίζοντας 2-3 χιλιάρικα περισσότερο όμως, θα χρειαστεί να περάσουν περί τα 20 έτη (με αμετάβλητα τέλη) για να γίνει απόσβεση της διαφοράς τιμής του Auris.
-
To Auris καίει σημαντικά λιγότερο εντός πόλης και βγάζει τη διαφορά
σε λιγότερο από 20 χρόνια.Αν δεν κουνάει δεξιά-αριστερά στον αυτοκινητόδρομο όπως το παλιό μαλακό,
δεν είναι κακό.Μηδενικά τέλη θα έχει και το Corsa 1.3 DTE (98 gr).
-
αν κανεις πάνω απο 20Κ km/έτος μέσα στην πόλη πάρε auris αλλιώς golf ή ακόμη καλύτερα octavia. αν δεν σε πειράζει το manual ο Σ δίνει τα 1.8 sedan civic με €4Κ έκπτωση και σε τιμή κάτω από το ποσό που διαθέτεις.
-
Αμα σε νοιαζουν τελοι και καταναλωση και μενεις και επαρχια παρε ford focus econetic...
Με 104g/km c02 και αν το παρεις με start/stop 99.Καταναλωση κοντα στα 4 λιτρα ανα 100χλμ... -
Αν δεν το βιάζεσαι κι επειδή κοιτάς και για υβριδικό περίμενε και το honda jazz hybrid 1.3.Απλά τιμή δεν γνωριζουμε ακόμα.
-
μεταξύ των 2, οχημάτων ... ανθρωπομεταφορών (αν έκανα αρκετά χλμ, ειδικά στην πόλη).... θα έπαιρνα το Toyota, ξέροντας ότι στο οδηγικά είναι μέτριο.
-
Έχεις υπόψη σου ότι το Auris πάει 23.500?
-
Καλημέρα παιδιά και ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις!
Μερικά facts για να μην μιλάμε στον αέρα:
- το αυτοκίνητο θα κάνει (ελπίζω) περίπου 15.000 χλμ. ετησίως
- αυτό που θα αντικαταστήσει το νέο όχημα είναι ένα Renault Megane 1.6 του 2000 που ομολογώ με έχει ταλαιπωρήσει με διάφορα προβλήματα αξιοπιστίας (έχει φάει και αρκετή καταπόνηση βέβαια)
- μένω Αθήνα
Όντως το κόστος χρήσης παίζει σημαντικό ρόλο για μένα και η κίνηση μέσα στο χάος της πρωτεύουσας με έχει ταράξει με τις βενζίνες και βέβαια τα τέλη είναι ένα σεβαστό ποσό. Από υπολογισμούς που έκανα πάντως, το υβριδικό Auris ισοφαρίζει το επιπλέον κόστος αγοράς σε περίπου 3 χρόνια (θεωρητικά πάντα).
Τέλος πάντων, το αμάξι θα το κινεί και η αδερφή μου ενίοτε οπότε το πρώτο μου μέλημα είναι η αξιοπιστία και το άνετο εσωτερικό, η οδηγική αίσθηση έρχεται δεύτερη στη λίστα. Άλλωστε το Auris ήταν καλό αλλά τίποτα το εξωφρενικό σε αυτό τον τομέα, το Golf ήταν άλλο αμάξι στο δρόμο.Επίσης έμαθα και την είδηση για το υβριδικό Jazz που δε με αφήνει καθόλου αδιάφορο αλλά και για το Focus. Αξίζει η αναμονή κατά τη γνώμη σας; Μερσί και πάλι και sorry για το πρήξιμο!
-
Ο χρήστης Alchemist έγραψε:
Καλημέρα παιδιά και ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις!Μερικά facts για να μην μιλάμε στον αέρα:
- το αυτοκίνητο θα κάνει (ελπίζω) περίπου 15.000 χλμ. ετησίως
- αυτό που θα αντικαταστήσει το νέο όχημα είναι ένα Renault Megane 1.6 του 2000 που ομολογώ με έχει ταλαιπωρήσει με διάφορα προβλήματα αξιοπιστίας (έχει φάει και αρκετή καταπόνηση βέβαια)
- μένω Αθήνα
Όντως το κόστος χρήσης παίζει σημαντικό ρόλο για μένα και η κίνηση μέσα στο χάος της πρωτεύουσας με έχει ταράξει με τις βενζίνες και βέβαια τα τέλη είναι ένα σεβαστό ποσό. Από υπολογισμούς που έκανα πάντως, το υβριδικό Auris ισοφαρίζει το επιπλέον κόστος αγοράς σε περίπου 3 χρόνια (θεωρητικά πάντα).
Τέλος πάντων, το αμάξι θα το κινεί και η αδερφή μου ενίοτε οπότε το πρώτο μου μέλημα είναι η αξιοπιστία και το άνετο εσωτερικό, η οδηγική αίσθηση έρχεται δεύτερη στη λίστα. Άλλωστε το Auris ήταν καλό αλλά τίποτα το εξωφρενικό σε αυτό τον τομέα, το Golf ήταν άλλο αμάξι στο δρόμο.Επίσης έμαθα και την είδηση για το υβριδικό Jazz που δε με αφήνει καθόλου αδιάφορο αλλά και για το Focus. Αξίζει η αναμονή κατά τη γνώμη σας; Μερσί και πάλι και sorry για το πρήξιμο!
Απλά σκέψου ότι το Άουρις έχει και σημαντικά μειωμένο πορτμπαγκάζ.....
Golf 1.2 TSI vs Auris HSD