Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά SportWagon / Variant
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά SportWagon / Variant
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    20
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      toolboy last edited by

      Καλησπέρα σας,

      αναζητώ ένα αμάξι τύπου sportwagon/variant μεσαίας κατηγορίας που να είναι οικονομικό όσο αφορά πλέον τα τέλη και την κατανάλωση, να είναι αξιόπιστο και να έχει πολλούς χώρους.
      Μπορώ να διαθέσω χρήματα, αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω κατά πολύ το φράγμα των 20000 ευρώ, νομίζω στα 25000 ευρώ έχω ένα όριο.

      Μέχρι στιγμής σκέφτομαι τα:
      Passat Variant 1.4 tsi 122hp trendline
      Skoda Octavia 5 Scout 1.4 tsi 122hp ambiente ή elegance
      Kia ceed SW FL 1.6 έκδοσης 2 (αυτό είναι μικρομεσαίας κατηγορίας και με λίγοτερους χώρους, αλλά τόσο φθηνότερο που αξίζει να το κοιτάξω πιστεύω)
      Nissan Quashqai 1.6 (άκυρο λίγο σε σχέση με τις προδιαγραφές που όρισα, αλλά μου αρέσει σαν σουλούπι)

      Το αμάξι προορίζεται κυρίως για δουλειά που θα συμπεριλαμβάνει πολύ φόρτωμα, καθώς το το passat variant 20-ετίας που έχω τώρα έχει διαλυθεί.
      Φυσικά θα έχει και οικογενειακή χρήση, αλλά σε μικρότερο βαθμό.

      Ευχαριστώ!!

      PS: Ρώτησα στην Karenta για passat variant και μου είπαν δεν υπάρχει το αμάξι εκεί και επίσης ότι δεν μπορώ να το παραγγείλω κιόλας γιατί θα έρθει νέο μοντέλο σε λίγο καιρό. Άν κατέληγα σε αυτό που θα το έβρισκα άραγε? Σκέφτηκα τον Φιλοσίδη, αλλά δεν έχω περάσει ακόμα απο εκεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        toolboy last edited by

        Καλησπέρα σας,

        αναζητώ ένα αμάξι τύπου sportwagon/variant μεσαίας κατηγορίας που να είναι οικονομικό όσο αφορά πλέον τα τέλη και την κατανάλωση, να είναι αξιόπιστο και να έχει πολλούς χώρους.
        Μπορώ να διαθέσω χρήματα, αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω κατά πολύ το φράγμα των 20000 ευρώ, νομίζω στα 25000 ευρώ έχω ένα όριο.

        Μέχρι στιγμής σκέφτομαι τα:
        Passat Variant 1.4 tsi 122hp trendline
        Skoda Octavia 5 Scout 1.4 tsi 122hp ambiente ή elegance
        Kia ceed SW FL 1.6 έκδοσης 2 (αυτό είναι μικρομεσαίας κατηγορίας και με λίγοτερους χώρους, αλλά τόσο φθηνότερο που αξίζει να το κοιτάξω πιστεύω)
        Nissan Quashqai 1.6 (άκυρο λίγο σε σχέση με τις προδιαγραφές που όρισα, αλλά μου αρέσει σαν σουλούπι)

        Το αμάξι προορίζεται κυρίως για δουλειά που θα συμπεριλαμβάνει πολύ φόρτωμα, καθώς το το passat variant 20-ετίας που έχω τώρα έχει διαλυθεί.
        Φυσικά θα έχει και οικογενειακή χρήση, αλλά σε μικρότερο βαθμό.

        Ευχαριστώ!!

        PS: Ρώτησα στην Karenta για passat variant και μου είπαν δεν υπάρχει το αμάξι εκεί και επίσης ότι δεν μπορώ να το παραγγείλω κιόλας γιατί θα έρθει νέο μοντέλο σε λίγο καιρό. Άν κατέληγα σε αυτό που θα το έβρισκα άραγε? Σκέφτηκα τον Φιλοσίδη, αλλά δεν έχω περάσει ακόμα απο εκεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          toolboy last edited by

          Καλησπέρα σας,

          αναζητώ ένα αμάξι τύπου sportwagon/variant μεσαίας κατηγορίας που να είναι οικονομικό όσο αφορά πλέον τα τέλη και την κατανάλωση, να είναι αξιόπιστο και να έχει πολλούς χώρους.
          Μπορώ να διαθέσω χρήματα, αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω κατά πολύ το φράγμα των 20000 ευρώ, νομίζω στα 25000 ευρώ έχω ένα όριο.

          Μέχρι στιγμής σκέφτομαι τα:
          Passat Variant 1.4 tsi 122hp trendline
          Skoda Octavia 5 Scout 1.4 tsi 122hp ambiente ή elegance
          Kia ceed SW FL 1.6 έκδοσης 2 (αυτό είναι μικρομεσαίας κατηγορίας και με λίγοτερους χώρους, αλλά τόσο φθηνότερο που αξίζει να το κοιτάξω πιστεύω)
          Nissan Quashqai 1.6 (άκυρο λίγο σε σχέση με τις προδιαγραφές που όρισα, αλλά μου αρέσει σαν σουλούπι)

          Το αμάξι προορίζεται κυρίως για δουλειά που θα συμπεριλαμβάνει πολύ φόρτωμα, καθώς το το passat variant 20-ετίας που έχω τώρα έχει διαλυθεί.
          Φυσικά θα έχει και οικογενειακή χρήση, αλλά σε μικρότερο βαθμό.

          Ευχαριστώ!!

          PS: Ρώτησα στην Karenta για passat variant και μου είπαν δεν υπάρχει το αμάξι εκεί και επίσης ότι δεν μπορώ να το παραγγείλω κιόλας γιατί θα έρθει νέο μοντέλο σε λίγο καιρό. Άν κατέληγα σε αυτό που θα το έβρισκα άραγε? Σκέφτηκα τον Φιλοσίδη, αλλά δεν έχω περάσει ακόμα απο εκεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisnikolop last edited by

            Σόρρυ κιόλας αλλά γιατί να δώσεις 25.000 χιλιάρικα για κάτι που θα το ξεσκίζεις και θα το φορτώνεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              focusman91 last edited by

              Ποσο χωρο αποσκευων θελεις????
              Το απλο Octavia5 που εχουμε εχει 560 λιτρα και ειναι φοβερο απο χωρους
              Αν και εγω απο ολα αυτα μαλλον θα επαιρνΑ το Qashqai... Πολυ καλο αυτοκινητο συνολικα!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                toolboy last edited by

                Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
                Σόρρυ κιόλας αλλά γιατί να δώσεις 25.000 χιλιάρικα για κάτι που θα το ξεσκίζεις και θα το φορτώνεις?

                Κοίταξε να δεις, δεν θα του βάζω και μπετά ή τίποτα γράσα, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να έχω και επαγγελματικό. Έπειτα τις εξωτερικές δουλειές δεν θα τις συνεχίσω για πολύ ακόμα, λίγα χρόνια μόνο, οπότε θα το έχω και για μετά, καθώς θα το κρατήσω τουλάχιστον για 10-ετία+.
                Σκεφτόμουν να ρίξω λεφτά στο τωρινό, αλλά πραγματικά δεν αξίζει, έχει κάνει τον κύκλο του. Ακόμα έχω έρωτα με τα variant τύπου οχήματα.

                Ποσο χωρο αποσκευων θελεις????
                Το απλο Octavia5 που εχουμε εχει 560 λιτρα και ειναι φοβερο απο χωρους
                Αν και εγω απο ολα αυτα μαλλον θα επαιρνΑ το Qashqai... Πολυ καλο αυτοκινητο συνολικα!!!

                Το passat που έχω τόσα χρόνια είναι στα 578 lt και με έχει καλύψει μια χαρά. Το μοντέλο που πωλείται αυτό τον καιρό είναι στα 603 lt και το Octavia 5 Combi στα 580 lt.
                To Quashqai νομίζω είναι στα 440 lt, αλλά θα βολευόμουν ακόμα και έτσι ίσως, εξαρτάται πως είναι διαμορφωμένος ο χώρος.
                Θα το ψάξω σίγουρα καλύτερα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  toolboy last edited by

                  Χρόνια πολλά!

                  Λίγο άκαιρη στιγμή να συνεχίσω αυτό το θέμα, αλλά ήθελα να κάνω μια τεχνική ερώτηση. Τελικά έχω πάρει εδώ και λίγο καιρό ένα skoda roomster 1.2 tsi.
                  Όλα καλά και άγια και μου αρέσει η ώθηση του turbo, αλλά το βρίσκω λίγο νωχελικό στην 1η του σχέση, εκεί μου φαίνεται σαν να μην υπάρχει turbo!
                  Αφού έχω καλύτερο τράβηγμα με 2α και 2000 στροφές πάνω κάτω.

                  Είναι έτσι η χαρτογράφηση του κινητήρα ή λέτε να έχει κάποιο θέμα? Δεν έχω καμία πρότερη εμπειρία με turbo.

                  Ευχαριστώ και χρόνια πολλά και πάλι σε εσάς και τις οικογένειές σας!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Ο χρήστης ToolBoy έγραψε:
                    Χρόνια πολλά!

                    Λίγο άκαιρη στιγμή να συνεχίσω αυτό το θέμα, αλλά ήθελα να κάνω μια τεχνική ερώτηση. Τελικά έχω πάρει εδώ και λίγο καιρό ένα skoda roomster 1.2 tsi.
                    Όλα καλά και άγια και μου αρέσει η ώθηση του turbo, αλλά το βρίσκω λίγο νωχελικό στην 1η του σχέση, εκεί μου φαίνεται σαν να μην υπάρχει turbo!
                    Αφού έχω καλύτερο τράβηγμα με 2α και 2000 στροφές πάνω κάτω.

                    Είναι έτσι η χαρτογράφηση του κινητήρα ή λέτε να έχει κάποιο θέμα? Δεν έχω καμία πρότερη εμπειρία με turbo.

                    Ευχαριστώ και χρόνια πολλά και πάλι σε εσάς και τις οικογένειές σας!

                    εχω και εγω στο στολο 1.2tsi ειναι νωχελικα τα πραγματα χωρις turbo

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Μα ο άνθρωπος έχει turbo...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cpp last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Μα ο άνθρωπος έχει turbo...

                        εννοω στις στροφες του κινητηρα που δεν εχεις το turbo το 1.2 ειναι ψοφιμι και τραχυ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Mea culpa.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            toolboy last edited by

                            Εννοώ σε κανονικό άνοιγμα της πρώτης μέχρι 4000-5000 στροφές, απλά 'πάει' το αμάξι. Με 2α ή 3η μετά τις 2000 νιώθω πραγματικά την ώθηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ο χρήστης ToolBoy έγραψε:
                              Εννοώ σε κανονικό άνοιγμα της πρώτης μέχρι 4000-5000 στροφές, απλά 'πάει' το αμάξι. Με 2α ή 3η μετά τις 2000 νιώθω πραγματικά την ώθηση.

                              +1

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                toolboy last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                Εννοώ σε κανονικό άνοιγμα της πρώτης μέχρι 4000-5000 στροφές, απλά 'πάει' το αμάξι. Με 2α ή 3η μετά τις 2000 νιώθω πραγματικά την ώθηση.

                                +1

                                Οπότε να υποθέσω ότι είναι φυσιολογικό, αυτό με ένοιαζε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  toolboy last edited by

                                  Για να κλείσει σωστά το νήμα, θα κάνω τα σχόλια μου προς πάσα ενδιαφερόμενο για roomster 1.2 tsi.

                                  Πλήρωσα τα τέλη πρόσφατα, 130 ευρώ. Η κατανάλωση του είναι αρκετά καλή, θα την περίμενα και λίγο χαμηλότερα είναι η αλήθεια, είναι περίπου 5.9 lt / 100 km σε ανοιχτούς δρόμους με ένα μικρό ποσοστό αστικής μετακίνησης με λίγη κίνηση. Η ορατότητα είναι πάρα πολύ καλή (μεγάλα παράθυρα περιφεριακά), η θέση οδήγησης υπερυψωμένη και το κάθισμα πολύ καλό (έχω τα θέματα μου με την μέση και το κάθισμα δεν μου προξενεί κανένα πόνο).
                                  Οι χώροι είναι φοβεροί και βρίσκω το skodaκι τίμιο συνεργάτη στη δουλειά μου.

                                  Στό δρόμο έιναι μαλακό, έχει κάποιες τάσεις πλεύσης στα πολλά χιλιόμετρα, αλλά γενικά αρκετά στιβαρό για να εμπνέει ασφάλεια σε ήπιους ρυθμούς. Τα φρένα θα μπορούσαν να έχουν πιο δυνατό δάγκωμα, δεν έχουν ιδιαίτερη αίσθηση και το τιμόνι επίσης δεν είναι ιδιαίτερα πληροφοριακό.

                                  Ο κινητήρας όπως το καταλάβατε και από τα προηγούμενα μηνύματα, πολύ καλός, αλλά με απαίτηση να τον διατηρείς πάνω από 2000 στροφές, πιο χαμηλά μόνο για πορεία και αυτό υπό συνθήκες.
                                  Η 1η για κάποιο λόγο νωχελική, πρέπει να δουλέψεις το γκαζάκι με συμπλέκτη για να ξεκινήσει το αμάξι, αλλιώς θα σκορτσάρει έυκολα. Σε καμία περίπτωση δεν έχω την αμεσότητα σε εκκίνηση από στάση της ατμόσφαιρας και υπάρχει και λίγο lag στο γκάζι.

                                  Συνολικά μου αρέσει για την χρήση που το κάνω, αλλά αν ήταν για βόλτες θα επέλεγα κάτι σε ατμόσφαιρα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Ειναι κλασσικη αισθηση ηλεκτρογκαζου σε group vag (αυτο το lag που περιγραφεις)..Απλα θα ζεις με αυτο και ολα ετσι ειναι..Δεν εχει κανενα προβλημα το αυτοκινητο.Καλα χιλιομετρα ευχομαι.
                                    Μολις βγεις απο την εγγυηση ψαξε για καποιο sprint booster.. Δε θα στο συνιστουσα γενικως, καθως δε βοηθαει και στη καταναλωση ,απλα αν συνεχιζει να σε ενοχλει εντονα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koubeast last edited by

                                      Δεν είναι θέμα ηλεκτρόγκαζου. Έτσι είναι στο 1,2 TSi και στο polo μου. Η πρώτη σχέση συμπεριφέρεται σαν να μην έχει καθόλου ροπή, σαν ατμοσφαιρικό (δε νιώθεις το ¨'σκούντηγμα' όσο απότομα κι αν πατήσεις το γκάζι) Αντίθετα μόλις βάλεις 2α 3η κλπ νιώθεις κανονικά τη ροπή. Έτσι είναι σχεδιασμένο. Δεν έχει προβλημα, ούτε είναι θέμα ηλεκτρόγκαζου. Στο 1,4 ΤSi δε το νιώθεις αυτό πάντως απ όσο θυμάμαι, 'ροπιάζει' ακόμη και η 1η σχέση.

                                      Καλά χιλιόμετρα και χρόνια πολλά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        toolboy last edited by

                                        Ευχαριστώ για τις ευχές και τις απαντήσεις! Δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, αλλά φαντάζομαι αυτό γίνεται για να προστατευτούν κάποια εξαρτήματα, όπως το κιβώτιο. Ωστόσο θεωρώ θα μπορούσε να γίνει κάπως καλύτερα, γιατί τώρα περιμένω καρτερικά να γεμίσει λίγο η 1η για να βάλω 2α και να φύγω αέρας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης ToolBoy έγραψε:
                                          Μπορώ να διαθέσω χρήματα, αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω κατά πολύ το φράγμα των 20000 ευρώ, νομίζω στα 25000 ευρώ έχω ένα όριο.
                                          Μέχρι στιγμής σκέφτομαι τα:
                                          Passat Variant 1.4 tsi 122hp trendline
                                          Skoda Octavia 5 Scout 1.4 tsi 122hp ambiente ή elegance
                                          Kia ceed SW FL 1.6 έκδοσης 2 (αυτό είναι μικρομεσαίας κατηγορίας και με λίγοτερους χώρους, αλλά τόσο φθηνότερο που αξίζει να το κοιτάξω πιστεύω)
                                          Nissan Quashqai 1.6 (άκυρο λίγο σε σχέση με τις προδιαγραφές που όρισα, αλλά μου αρέσει σαν σουλούπι)

                                          Πολύ καλές οι παραπάνω επιλογές και καλύπτουν με το παραπάνω πολλές ανάγκες.
                                          Όμως με δεδομένο το: >Το αμάξι προορίζεται κυρίως για δουλειά που θα συμπεριλαμβάνει πολύ φόρτωμα...

                                          θα σου έλεγα να δεις κάποιες παραπάνω λεπτομέριες ιδίως σε λειτουργικότητα πέρα απο χωρητικότητες.
                                          Το QQ έχει το αμάξωμα ψηλά που σημαίνει ένα παραπάνω σήκωμα τον πραγμάτων που φορτώνονται.
                                          Το Octavia5 έχει και με το παραπάνω χωροταξικά φορτωτικές ικανότητες αλλά σε μήκος ... παραείναι μεγάλο.
                                          Νομίζω έχει για σένα σημασία το εσωτερικό ύψος, οι εξωτερικές διαστάσεις (ιδίως αν κυκλοφορεί εντός πόλης), το άνοιγμα της πόρτας αποσκευών, η συμπεριφορά σε περιπτώσεις φορτωμένου, ακόμα και το πόσο προεξέχει ένας προφυλακτήρας απο το κατόφλι που είναι 'ευαίσθητος' σε γρατζουνιές κατά το φόρτωμα κλπ.
                                          Εννοώ ότι το όποιο αυτοκίνητο ίσως να πρέπει να το δεις περισσότερο ως 'φορτηγό' παρα ως επιβατικό. Ένα πολύ καλό επιβατικό δεν σημαίνει απαραίτητα και πολύ καλό εργαλείο δουλειάς.
                                          Με αυτά νομίζω πως καλύτερη επιλογή ίσως είναι τα vanoειδή τύπου Roomster, Berlingo ή ίσως κάποιο -λόγω φτηνότερου κόστους- μικρομεσαίο SW. Θα με στεναχωρούσε το θέαμα Passat Variant έκδοσης R (δεν έχουν διαθέσιμα από stock?) σε σχεδόν μόνιμο ρόλο ... χαμάλη ή κατεβασμένα τα ευαίσθητα σε κάθε λεκέ ανοιχτόχρωμα πίσω καθίσματα της Octavia5!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            toolboy last edited by

                                            Cosneo χρόνια πολλά! Πήρα ήδη το roomster 1.2 tsi, αυτό σχολίαζα στα επόμενα μηνύματα. Και εμένα δεν μου άρεσε η ιδέα για το παρόν να δώσω τόσα λεφτά σε ένα καλό variant το οποίο πιθανώς θα ψιλοκατέστρεφα για την χρήση που το προορίζω για τα επόμενα 2-3 χρόνια.

                                            Ευχαριστώ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • C
                                              cosneo last edited by

                                              Τώρα πρόσεξα πότε έγινε το αρχικό post και ποια ήταν τελικά η επιλογή σου!
                                              Εστω και ετεροχρονισμένα, πολύ καλή και πολύ λογική η επιλογη του Roomster!

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr