-
Καλησπέρα σας,
αναζητώ ένα αμάξι τύπου sportwagon/variant μεσαίας κατηγορίας που να είναι οικονομικό όσο αφορά πλέον τα τέλη και την κατανάλωση, να είναι αξιόπιστο και να έχει πολλούς χώρους.
Μπορώ να διαθέσω χρήματα, αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω κατά πολύ το φράγμα των 20000 ευρώ, νομίζω στα 25000 ευρώ έχω ένα όριο.Μέχρι στιγμής σκέφτομαι τα:
Passat Variant 1.4 tsi 122hp trendline
Skoda Octavia 5 Scout 1.4 tsi 122hp ambiente ή elegance
Kia ceed SW FL 1.6 έκδοσης 2 (αυτό είναι μικρομεσαίας κατηγορίας και με λίγοτερους χώρους, αλλά τόσο φθηνότερο που αξίζει να το κοιτάξω πιστεύω)
Nissan Quashqai 1.6 (άκυρο λίγο σε σχέση με τις προδιαγραφές που όρισα, αλλά μου αρέσει σαν σουλούπι)Το αμάξι προορίζεται κυρίως για δουλειά που θα συμπεριλαμβάνει πολύ φόρτωμα, καθώς το το passat variant 20-ετίας που έχω τώρα έχει διαλυθεί.
Φυσικά θα έχει και οικογενειακή χρήση, αλλά σε μικρότερο βαθμό.Ευχαριστώ!!
PS: Ρώτησα στην Karenta για passat variant και μου είπαν δεν υπάρχει το αμάξι εκεί και επίσης ότι δεν μπορώ να το παραγγείλω κιόλας γιατί θα έρθει νέο μοντέλο σε λίγο καιρό. Άν κατέληγα σε αυτό που θα το έβρισκα άραγε? Σκέφτηκα τον Φιλοσίδη, αλλά δεν έχω περάσει ακόμα απο εκεί.
-
Καλησπέρα σας,
αναζητώ ένα αμάξι τύπου sportwagon/variant μεσαίας κατηγορίας που να είναι οικονομικό όσο αφορά πλέον τα τέλη και την κατανάλωση, να είναι αξιόπιστο και να έχει πολλούς χώρους.
Μπορώ να διαθέσω χρήματα, αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω κατά πολύ το φράγμα των 20000 ευρώ, νομίζω στα 25000 ευρώ έχω ένα όριο.Μέχρι στιγμής σκέφτομαι τα:
Passat Variant 1.4 tsi 122hp trendline
Skoda Octavia 5 Scout 1.4 tsi 122hp ambiente ή elegance
Kia ceed SW FL 1.6 έκδοσης 2 (αυτό είναι μικρομεσαίας κατηγορίας και με λίγοτερους χώρους, αλλά τόσο φθηνότερο που αξίζει να το κοιτάξω πιστεύω)
Nissan Quashqai 1.6 (άκυρο λίγο σε σχέση με τις προδιαγραφές που όρισα, αλλά μου αρέσει σαν σουλούπι)Το αμάξι προορίζεται κυρίως για δουλειά που θα συμπεριλαμβάνει πολύ φόρτωμα, καθώς το το passat variant 20-ετίας που έχω τώρα έχει διαλυθεί.
Φυσικά θα έχει και οικογενειακή χρήση, αλλά σε μικρότερο βαθμό.Ευχαριστώ!!
PS: Ρώτησα στην Karenta για passat variant και μου είπαν δεν υπάρχει το αμάξι εκεί και επίσης ότι δεν μπορώ να το παραγγείλω κιόλας γιατί θα έρθει νέο μοντέλο σε λίγο καιρό. Άν κατέληγα σε αυτό που θα το έβρισκα άραγε? Σκέφτηκα τον Φιλοσίδη, αλλά δεν έχω περάσει ακόμα απο εκεί.
-
Καλησπέρα σας,
αναζητώ ένα αμάξι τύπου sportwagon/variant μεσαίας κατηγορίας που να είναι οικονομικό όσο αφορά πλέον τα τέλη και την κατανάλωση, να είναι αξιόπιστο και να έχει πολλούς χώρους.
Μπορώ να διαθέσω χρήματα, αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω κατά πολύ το φράγμα των 20000 ευρώ, νομίζω στα 25000 ευρώ έχω ένα όριο.Μέχρι στιγμής σκέφτομαι τα:
Passat Variant 1.4 tsi 122hp trendline
Skoda Octavia 5 Scout 1.4 tsi 122hp ambiente ή elegance
Kia ceed SW FL 1.6 έκδοσης 2 (αυτό είναι μικρομεσαίας κατηγορίας και με λίγοτερους χώρους, αλλά τόσο φθηνότερο που αξίζει να το κοιτάξω πιστεύω)
Nissan Quashqai 1.6 (άκυρο λίγο σε σχέση με τις προδιαγραφές που όρισα, αλλά μου αρέσει σαν σουλούπι)Το αμάξι προορίζεται κυρίως για δουλειά που θα συμπεριλαμβάνει πολύ φόρτωμα, καθώς το το passat variant 20-ετίας που έχω τώρα έχει διαλυθεί.
Φυσικά θα έχει και οικογενειακή χρήση, αλλά σε μικρότερο βαθμό.Ευχαριστώ!!
PS: Ρώτησα στην Karenta για passat variant και μου είπαν δεν υπάρχει το αμάξι εκεί και επίσης ότι δεν μπορώ να το παραγγείλω κιόλας γιατί θα έρθει νέο μοντέλο σε λίγο καιρό. Άν κατέληγα σε αυτό που θα το έβρισκα άραγε? Σκέφτηκα τον Φιλοσίδη, αλλά δεν έχω περάσει ακόμα απο εκεί.
-
Σόρρυ κιόλας αλλά γιατί να δώσεις 25.000 χιλιάρικα για κάτι που θα το ξεσκίζεις και θα το φορτώνεις?
-
Ποσο χωρο αποσκευων θελεις????
Το απλο Octavia5 που εχουμε εχει 560 λιτρα και ειναι φοβερο απο χωρους
Αν και εγω απο ολα αυτα μαλλον θα επαιρνΑ το Qashqai... Πολυ καλο αυτοκινητο συνολικα!!! -
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Σόρρυ κιόλας αλλά γιατί να δώσεις 25.000 χιλιάρικα για κάτι που θα το ξεσκίζεις και θα το φορτώνεις?Κοίταξε να δεις, δεν θα του βάζω και μπετά ή τίποτα γράσα, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να έχω και επαγγελματικό. Έπειτα τις εξωτερικές δουλειές δεν θα τις συνεχίσω για πολύ ακόμα, λίγα χρόνια μόνο, οπότε θα το έχω και για μετά, καθώς θα το κρατήσω τουλάχιστον για 10-ετία+.
Σκεφτόμουν να ρίξω λεφτά στο τωρινό, αλλά πραγματικά δεν αξίζει, έχει κάνει τον κύκλο του. Ακόμα έχω έρωτα με τα variant τύπου οχήματα.Ποσο χωρο αποσκευων θελεις????
Το απλο Octavia5 που εχουμε εχει 560 λιτρα και ειναι φοβερο απο χωρους
Αν και εγω απο ολα αυτα μαλλον θα επαιρνΑ το Qashqai... Πολυ καλο αυτοκινητο συνολικα!!!Το passat που έχω τόσα χρόνια είναι στα 578 lt και με έχει καλύψει μια χαρά. Το μοντέλο που πωλείται αυτό τον καιρό είναι στα 603 lt και το Octavia 5 Combi στα 580 lt.
To Quashqai νομίζω είναι στα 440 lt, αλλά θα βολευόμουν ακόμα και έτσι ίσως, εξαρτάται πως είναι διαμορφωμένος ο χώρος.
Θα το ψάξω σίγουρα καλύτερα. -
Χρόνια πολλά!
Λίγο άκαιρη στιγμή να συνεχίσω αυτό το θέμα, αλλά ήθελα να κάνω μια τεχνική ερώτηση. Τελικά έχω πάρει εδώ και λίγο καιρό ένα skoda roomster 1.2 tsi.
Όλα καλά και άγια και μου αρέσει η ώθηση του turbo, αλλά το βρίσκω λίγο νωχελικό στην 1η του σχέση, εκεί μου φαίνεται σαν να μην υπάρχει turbo!
Αφού έχω καλύτερο τράβηγμα με 2α και 2000 στροφές πάνω κάτω.Είναι έτσι η χαρτογράφηση του κινητήρα ή λέτε να έχει κάποιο θέμα? Δεν έχω καμία πρότερη εμπειρία με turbo.
Ευχαριστώ και χρόνια πολλά και πάλι σε εσάς και τις οικογένειές σας!
-
Ο χρήστης ToolBoy έγραψε:
Χρόνια πολλά!Λίγο άκαιρη στιγμή να συνεχίσω αυτό το θέμα, αλλά ήθελα να κάνω μια τεχνική ερώτηση. Τελικά έχω πάρει εδώ και λίγο καιρό ένα skoda roomster 1.2 tsi.
Όλα καλά και άγια και μου αρέσει η ώθηση του turbo, αλλά το βρίσκω λίγο νωχελικό στην 1η του σχέση, εκεί μου φαίνεται σαν να μην υπάρχει turbo!
Αφού έχω καλύτερο τράβηγμα με 2α και 2000 στροφές πάνω κάτω.Είναι έτσι η χαρτογράφηση του κινητήρα ή λέτε να έχει κάποιο θέμα? Δεν έχω καμία πρότερη εμπειρία με turbo.
Ευχαριστώ και χρόνια πολλά και πάλι σε εσάς και τις οικογένειές σας!
εχω και εγω στο στολο 1.2tsi ειναι νωχελικα τα πραγματα χωρις turbo
-
Μα ο άνθρωπος έχει turbo...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα ο άνθρωπος έχει turbo...εννοω στις στροφες του κινητηρα που δεν εχεις το turbo το 1.2 ειναι ψοφιμι και τραχυ
-
Mea culpa.
-
Εννοώ σε κανονικό άνοιγμα της πρώτης μέχρι 4000-5000 στροφές, απλά 'πάει' το αμάξι. Με 2α ή 3η μετά τις 2000 νιώθω πραγματικά την ώθηση.
-
Ο χρήστης ToolBoy έγραψε:
Εννοώ σε κανονικό άνοιγμα της πρώτης μέχρι 4000-5000 στροφές, απλά 'πάει' το αμάξι. Με 2α ή 3η μετά τις 2000 νιώθω πραγματικά την ώθηση.+1
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Εννοώ σε κανονικό άνοιγμα της πρώτης μέχρι 4000-5000 στροφές, απλά 'πάει' το αμάξι. Με 2α ή 3η μετά τις 2000 νιώθω πραγματικά την ώθηση.
+1
Οπότε να υποθέσω ότι είναι φυσιολογικό, αυτό με ένοιαζε
-
Για να κλείσει σωστά το νήμα, θα κάνω τα σχόλια μου προς πάσα ενδιαφερόμενο για roomster 1.2 tsi.
Πλήρωσα τα τέλη πρόσφατα, 130 ευρώ. Η κατανάλωση του είναι αρκετά καλή, θα την περίμενα και λίγο χαμηλότερα είναι η αλήθεια, είναι περίπου 5.9 lt / 100 km σε ανοιχτούς δρόμους με ένα μικρό ποσοστό αστικής μετακίνησης με λίγη κίνηση. Η ορατότητα είναι πάρα πολύ καλή (μεγάλα παράθυρα περιφεριακά), η θέση οδήγησης υπερυψωμένη και το κάθισμα πολύ καλό (έχω τα θέματα μου με την μέση και το κάθισμα δεν μου προξενεί κανένα πόνο).
Οι χώροι είναι φοβεροί και βρίσκω το skodaκι τίμιο συνεργάτη στη δουλειά μου.Στό δρόμο έιναι μαλακό, έχει κάποιες τάσεις πλεύσης στα πολλά χιλιόμετρα, αλλά γενικά αρκετά στιβαρό για να εμπνέει ασφάλεια σε ήπιους ρυθμούς. Τα φρένα θα μπορούσαν να έχουν πιο δυνατό δάγκωμα, δεν έχουν ιδιαίτερη αίσθηση και το τιμόνι επίσης δεν είναι ιδιαίτερα πληροφοριακό.
Ο κινητήρας όπως το καταλάβατε και από τα προηγούμενα μηνύματα, πολύ καλός, αλλά με απαίτηση να τον διατηρείς πάνω από 2000 στροφές, πιο χαμηλά μόνο για πορεία και αυτό υπό συνθήκες.
Η 1η για κάποιο λόγο νωχελική, πρέπει να δουλέψεις το γκαζάκι με συμπλέκτη για να ξεκινήσει το αμάξι, αλλιώς θα σκορτσάρει έυκολα. Σε καμία περίπτωση δεν έχω την αμεσότητα σε εκκίνηση από στάση της ατμόσφαιρας και υπάρχει και λίγο lag στο γκάζι.Συνολικά μου αρέσει για την χρήση που το κάνω, αλλά αν ήταν για βόλτες θα επέλεγα κάτι σε ατμόσφαιρα!
-
Ειναι κλασσικη αισθηση ηλεκτρογκαζου σε group vag (αυτο το lag που περιγραφεις)..Απλα θα ζεις με αυτο και ολα ετσι ειναι..Δεν εχει κανενα προβλημα το αυτοκινητο.Καλα χιλιομετρα ευχομαι.
Μολις βγεις απο την εγγυηση ψαξε για καποιο sprint booster.. Δε θα στο συνιστουσα γενικως, καθως δε βοηθαει και στη καταναλωση ,απλα αν συνεχιζει να σε ενοχλει εντονα. -
Δεν είναι θέμα ηλεκτρόγκαζου. Έτσι είναι στο 1,2 TSi και στο polo μου. Η πρώτη σχέση συμπεριφέρεται σαν να μην έχει καθόλου ροπή, σαν ατμοσφαιρικό (δε νιώθεις το ¨'σκούντηγμα' όσο απότομα κι αν πατήσεις το γκάζι) Αντίθετα μόλις βάλεις 2α 3η κλπ νιώθεις κανονικά τη ροπή. Έτσι είναι σχεδιασμένο. Δεν έχει προβλημα, ούτε είναι θέμα ηλεκτρόγκαζου. Στο 1,4 ΤSi δε το νιώθεις αυτό πάντως απ όσο θυμάμαι, 'ροπιάζει' ακόμη και η 1η σχέση.
Καλά χιλιόμετρα και χρόνια πολλά
-
Ευχαριστώ για τις ευχές και τις απαντήσεις! Δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, αλλά φαντάζομαι αυτό γίνεται για να προστατευτούν κάποια εξαρτήματα, όπως το κιβώτιο. Ωστόσο θεωρώ θα μπορούσε να γίνει κάπως καλύτερα, γιατί τώρα περιμένω καρτερικά να γεμίσει λίγο η 1η για να βάλω 2α και να φύγω αέρας
-
Ο χρήστης ToolBoy έγραψε:
Μπορώ να διαθέσω χρήματα, αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω κατά πολύ το φράγμα των 20000 ευρώ, νομίζω στα 25000 ευρώ έχω ένα όριο.
Μέχρι στιγμής σκέφτομαι τα:
Passat Variant 1.4 tsi 122hp trendline
Skoda Octavia 5 Scout 1.4 tsi 122hp ambiente ή elegance
Kia ceed SW FL 1.6 έκδοσης 2 (αυτό είναι μικρομεσαίας κατηγορίας και με λίγοτερους χώρους, αλλά τόσο φθηνότερο που αξίζει να το κοιτάξω πιστεύω)
Nissan Quashqai 1.6 (άκυρο λίγο σε σχέση με τις προδιαγραφές που όρισα, αλλά μου αρέσει σαν σουλούπι)Πολύ καλές οι παραπάνω επιλογές και καλύπτουν με το παραπάνω πολλές ανάγκες.
Όμως με δεδομένο το: >Το αμάξι προορίζεται κυρίως για δουλειά που θα συμπεριλαμβάνει πολύ φόρτωμα...θα σου έλεγα να δεις κάποιες παραπάνω λεπτομέριες ιδίως σε λειτουργικότητα πέρα απο χωρητικότητες.
Το QQ έχει το αμάξωμα ψηλά που σημαίνει ένα παραπάνω σήκωμα τον πραγμάτων που φορτώνονται.
Το Octavia5 έχει και με το παραπάνω χωροταξικά φορτωτικές ικανότητες αλλά σε μήκος ... παραείναι μεγάλο.
Νομίζω έχει για σένα σημασία το εσωτερικό ύψος, οι εξωτερικές διαστάσεις (ιδίως αν κυκλοφορεί εντός πόλης), το άνοιγμα της πόρτας αποσκευών, η συμπεριφορά σε περιπτώσεις φορτωμένου, ακόμα και το πόσο προεξέχει ένας προφυλακτήρας απο το κατόφλι που είναι 'ευαίσθητος' σε γρατζουνιές κατά το φόρτωμα κλπ.
Εννοώ ότι το όποιο αυτοκίνητο ίσως να πρέπει να το δεις περισσότερο ως 'φορτηγό' παρα ως επιβατικό. Ένα πολύ καλό επιβατικό δεν σημαίνει απαραίτητα και πολύ καλό εργαλείο δουλειάς.
Με αυτά νομίζω πως καλύτερη επιλογή ίσως είναι τα vanoειδή τύπου Roomster, Berlingo ή ίσως κάποιο -λόγω φτηνότερου κόστους- μικρομεσαίο SW. Θα με στεναχωρούσε το θέαμα Passat Variant έκδοσης R (δεν έχουν διαθέσιμα από stock?) σε σχεδόν μόνιμο ρόλο ... χαμάλη ή κατεβασμένα τα ευαίσθητα σε κάθε λεκέ ανοιχτόχρωμα πίσω καθίσματα της Octavia5! -
Cosneo χρόνια πολλά! Πήρα ήδη το roomster 1.2 tsi, αυτό σχολίαζα στα επόμενα μηνύματα. Και εμένα δεν μου άρεσε η ιδέα για το παρόν να δώσω τόσα λεφτά σε ένα καλό variant το οποίο πιθανώς θα ψιλοκατέστρεφα για την χρήση που το προορίζω για τα επόμενα 2-3 χρόνια.
Ευχαριστώ
-
Τώρα πρόσεξα πότε έγινε το αρχικό post και ποια ήταν τελικά η επιλογή σου!
Εστω και ετεροχρονισμένα, πολύ καλή και πολύ λογική η επιλογη του Roomster!
Αγορά SportWagon / Variant