-
Αν σου παίρνει ανταλλαγή το Rexton, στη θέση σου θα το αντάλλαζα...χθες!
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Rexton και 300 c η επιτομή του στύλ .Όχι βρε δεν λέμε κομψότητα.Στυλ λέμε.Μπερδεύεις την αιτιολογία της λέξης.
-
ΦΙΛΟΙ ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΙΤΕΣ .
ΔΕΝ κολαω καθολου σε μαρκες ,κολαω μονο στο αγνωστο. λοιπον σε αποδειξεισ σερβισ που μου εδειξε στα 4 χρονια ειδα -
σερβισ 15000 350ε
30000 380
45000 550
60000 350
75000 700 με αλλαγη τακακια -μπρο πισω
δεν νομιζω οτι αντιστοιχα αμαξια εχουν μεγαλη διαφορα
συζηταω για 3000-4000 επιπλεον να του δωσω.
αμ εγω φιλε vasgti δεν θελω απο περσι θα το επερνα . -
Δεν κατάλαβα αυτό που ανέφερες με τις αποδείξεις service;
Είναι 4ετίας το 300c που κοιτάς με πάνω από 75.000 χλμ;
Και ποιά έκδοση είναι;με τα 3500cc ή τα 5700cc ; -
ειναι το 3500
-
Εννοεί ότι ο ιδιοκτήτης του 300σ του έδειξει τις αποδείξεις από τα sevice που έχει κάνει για να δει το κόστος.700 ευρώ στα 75000 πολλά δεν είναι?Δηλάδη στο επόμενο μεγάλο service μπορεί να φτασει το 1000αρικο?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πέρα από την πλάκα η C6 είναι μία καρικατούρα των απίστευτων προκατόχων της, ειδικά των CX / SM / DS. Όσοι μπορούν έστω στο ελάχιστο να κατανοήσουν την αξία των 3 αυτών μοντέλων θα πρέπει να αισθάνονται μόνο θλίψη βλέποντας τη C6. Ακόμα και η XM ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο από κάθε άποψη.Θα διαφωνήσω.
Πράγματι απίστευτοι οι προκάτοχοι, αλλά από αυτούς μόνο το βατράχι DS ήταν πραγματικά από άλλο πλανήτη. Η SM μάλιστα, αλλά ακόμα και στην εποχή της ήταν δύσκολο να βρεις κάποιον που ξέρει να τη συντηρήσει και οι CX/XM, όση τεχνολογία και πρωτοπορία κι αν κουβαλούσαν, ήταν αναξιόπιστα 3μπο$ρδ@%#λα, με όλο το σεβασμό στη Σιτροέν που πραγματικά αγαπώ σαν φίρμα.Η C6 είναι, για τα σημερινά ισοπεδωτικά δεδομένα, αρκούντως 'διαφορετική' από τον ανταγωνισμό. Στερείται δύναμης, αλλά έχει ΜΟΝΑΔΙΚΟ ride, και πραγματικά αισθάνεσαι ευτυχής οδηγώντας την. Συμβίωσα κάποτε μαζί της για 3-4 μέρες γράφοντας κάμποσα χιλιόμετρα και τα απόλαυσα ένα ένα. Δεν ξέρω τι κοστίζει στο συνεργείο, ούτε υπάρχει επαρκές δείγμα για να κρίνουμε στατιστικά την αξιοπιστία της, αλλά τα δείγματα των σύγχρονων Σιτροέν δε δημιουργούν λόγους ανησυχίας.
Θα την αγόραζα; Μάλλον όχι. Πιθανότατα θα κοιτούσα για 5άρα BMW, έστω και μεταχειρισμένη (θεωρώ την Ε60 ό,τι καλύτερο έχει βγάλει ποτέ η BMW, ανεξαρτήτως εποχής και κατηγορίας - δεν έχω οδηγήσει την καινούρια 5άρα, ωστόσο).
Αν η διαφορετικότητα είναι μονόδρομος για τον φίλο, και με το δεδομένο των στενών χώρων πίσω βέβαια, θα του έλεγα να κοιτάξει Lexus IS250 και Alfa 159 1750 (Sportwagon, παρακαλώ).
Βέβαια, μιλώντας για 'άκρως οικογενειακό', εμένα μου έρχεται στο νου κάτι τέτοιο, και όχι σεντάν:
-
Είπα εγώ πως ήταν η SM αξιόπιστη ή πως δεν ήταν εφιάλτης από βλάβες? Συμφωνώ με όσα λες.
Η C6 όμως εκτός της υδροπνευματικής ανάρτησης (που απο κεκτημένη ταχύτητα υπάρχει) δεν έχει τίποτα άλλο να επειδείξει. Ο σχεδιασμός της είναι απλά περίεργος με γραμμές και όγκους που δεν έχουν καμία συνοχή μεταξύ τους και καμία αρμονία ενώ φυσικά δεν έχουν καμία λειτουργικότητα. Εκτός από τα default στοιχεία της εποχής που έχει και το φθηνότερο μοντέλο σήμερα δεν έχει καμία ιδιαιτερότητα ούτε καν σε σύγκριση με την XM, το πιο συντηρητικό από τα 4 μοντέλα που ανέφερα.
Η C6 είναι μια υδροπνευματική ανάρτηση με παρτσακλό και άσχημο περιτύλιγμα μέσα/έξω.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η C6 είναι μια υδροπνευματική ανάρτηση με παρτσακλό και άσχημο περιτύλιγμα μέσα/έξω.... τάδε έφη ο ισοπεδωτικός
-
-
Στη θέση του φίλου μας θα κοίταζα και κάτι τέτοιο:
-
Ο χρήστης DELFINI έγραψε:
θα ηθελα την γνωμη σας .
εχω βρει ενα οικογενειακο chrysler 300c και σκεφτομαι να το αγορασω.δεν με ενοχλει τα τελη -φορολογιση -καταναλωση-διοτη ειδη εχω ενα τζιπ και την εχω 'ακουσει'.
απλα θελω να μαθω αν ειναι αμαξι που θα μου βγαλει το λαδι στα συνεργεια ,πολλα ακουγονται για τα αμερικανικα.ΦΙΛΟΙ ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΙΤΕΣ .
ΔΕΝ κολαω καθολου σε μαρκες ,κολαω μονο στο αγνωστο. λοιπον σε αποδειξεισ σερβισ που μου εδειξε στα 4 χρονια ειδα -
σερβισ 15000 350ε
30000 380
45000 550
60000 350
75000 700 με αλλαγη τακακια -μπρο πισω
δεν νομιζω οτι αντιστοιχα αμαξια εχουν μεγαλη διαφορα
συζηταω για 3000-4000 επιπλεον να του δωσω.
αμ εγω φιλε vasgti δεν θελω απο περσι θα το επερνα .Νομίζω την απάντηση στην ερώτηση του αρχικού σου post την έδωσες ο ίδιος.
Τσιμπιμένες οι τιμές αλλά λογικό για αυτό το αυτοκίνητο. Αν μέσα σ' αυτά τα ποσά δεν περιλαμβάνονται βλάβες που μπορεί να είναι 'ύποπτες' (εννοώ παραξενες ή σπάνιες ή δεν 'συμβαδίζουν' με τα χιλιόμετρα του) και είναι και σε καλή κατασταση και μπορείς να το υποστηρίξεις οικονομικά τότε πάρτο.
Στα υπέρ του πάντως η εμφάνιση του! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
CX/XM, όση τεχνολογία και πρωτοπορία κι αν κουβαλούσαν, ήταν αναξιόπιστα 3μπο$ρδ@%#λα, με όλο το σεβασμό στη Σιτροέν που πραγματικά αγαπώ σαν φίρμα.
Για την ΧΜ οντως ισχυει,αλλα τα πραγματα ειχαν βελτιωθει απο το '92 και μετα(αλλαγη του ηλεκτρικου κυκλωματος,πιο απλο-πιο αξιοπιστο...).Καλα δεν ηταν και τερας αξιοπιστιας αλλα εγινε πολυ καλυτερη απο τις πρωτες...
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Στη θέση του φίλου μας θα κοίταζα και κάτι τέτοιο:πόσο διαχρονικό σχήμα έχει η άτιμη...
-
Ξεθάβωντας....
http://www.autoblog.com/2012/09/12/chry ... r-special/
-
Ο χρήστης DELFINI έγραψε:
ΠΑΙΔΕΣ ΣΗΜΕΡA ΠΗΓΑ το οδηγησα ,δεν μπορω να πω οτι τρελλαθηκα αλλα ουτε στην523 που ειχα δει μοντ 2004 τρελαθηκα ΟΥΤΕ Ε200 ΤΟΥ 2002 μαλιστα το 300ψ μου αρεσε περισσοτερο,στην οδηγηση 10λεπτη μου φανηκε καλο εντυπωσιαστηκα απο ηχομονωση και πως περναγε τις λακουβες.Δεν έχω καν βρεθεί σε 300C και μπορώ έξω από το χορό να λέω όσα θέλω αλλά αν εσύ τα οδήγησες και βρήκες αυτά τα πλεονεκτήματα ως προς 523, Ε200 όσο κι αν δυσκολεύομαι να τα πιστέψω οφείλω να δεχτώ ότι αυτό είναι το αυτοκίνητο για σένα. Γιατί εσύ πρόσεξες αυτά που σε ενδιαφέρουν και όχι άλλα που θα πρόσεχε άλλος ο οποίος ίσως να διάλεγε κάτι άλλο. Προχώρα λοιπόν!
Και μόνο που θα απαλλαγείς από το Rexton κέρδος το βλέπω.... ακόμα και παπάκι να έπαιρνες!
Προσπάθησε να σιγουρευτείς ότι όντως τόσα είναι τα έξοδα σε σέρβις, ευκολία σέρβις, ανταλλακτικών κλπ. Ρώτα κι άλλους δηλαδή. Επίσης σιγουρέψου για την κατανάλωση με τον τρόπο που θα οδηγάς εσύ και τις συνθήκες γιατί μπορεί να εκπλαγείς και όχι ευχάριστα....
Αυτόματο είναι ή χειροκίνητο; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
ΠΑΙΔΕΣ ΣΗΜΕΡA ΠΗΓΑ το οδηγησα ,δεν μπορω να πω οτι τρελλαθηκα αλλα ουτε στην523 που ειχα δει μοντ 2004 τρελαθηκα ΟΥΤΕ Ε200 ΤΟΥ 2002 μαλιστα το 300ψ μου αρεσε περισσοτερο,στην οδηγηση 10λεπτη μου φανηκε καλο εντυπωσιαστηκα απο ηχομονωση και πως περναγε τις λακουβες.
Δεν έχω καν βρεθεί σε 300C και μπορώ έξω από το χορό να λέω όσα θέλω αλλά αν εσύ τα οδήγησες και βρήκες αυτά τα πλεονεκτήματα ως προς 523, Ε200 όσο κι αν δυσκολεύομαι να τα πιστέψω οφείλω να δεχτώ ότι αυτό είναι το αυτοκίνητο για σένα. Γιατί εσύ πρόσεξες αυτά που σε ενδιαφέρουν και όχι άλλα που θα πρόσεχε άλλος ο οποίος ίσως να διάλεγε κάτι άλλο. Προχώρα λοιπόν!
Και μόνο που θα απαλλαγείς από το Rexton κέρδος το βλέπω.... ακόμα και παπάκι να έπαιρνες!
Προσπάθησε να σιγουρευτείς ότι όντως τόσα είναι τα έξοδα σε σέρβις, ευκολία σέρβις, ανταλλακτικών κλπ. Ρώτα κι άλλους δηλαδή. Επίσης σιγουρέψου για την κατανάλωση με τον τρόπο που θα οδηγάς εσύ και τις συνθήκες γιατί μπορεί να εκπλαγείς και όχι ευχάριστα....
Αυτόματο είναι ή χειροκίνητο;Μετα απο 2 χρονια;
-
Μη βαράτε, ο christos dimou φταίει που το ξέθαψε καλέ κύριε....
Αναρωτιέμαι πάντως αν τελικά ο ενδιαφερόμενος το πήρε και αν είναι ικανοποιημένος...
οικογενιακο chrysler 300c