-
Εντάξει νομίζω οτι οι περισσότεροι είστε γνώστες του εν λόγω παράλογου μέτρου ..
Αναφέρομαι στην περίπτωση των αυτοκινήτων που είναι φιλικά στο περιβάλλον (υβριδικά) , δεν καταναλώνουν πολύ καύσιμο αλλά λόγο την τεχνολογίας που διαθέτουν έχουν υψηλή εργοστασιακή αξία άρα υπάγονται στο καθεστώς του φόρου πολυτελείας. Για παράδειγμα, ένα Honda Civic, ένα Toyota Prius κ.ά. είναι οχήματα που σύμφωνα με τις τελευταίες τροποποιήσεις του νόμου θυμίζουν κάτι από… super car και είναι αυτά που πρέπει να έχουν μόνο οι πλούσιοι. Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά πώς όλα αυτά τα αυτοκίνητα που σε ολόκληρο τον κόσμο τα χρηματοδοτούν οι ίδιες οι Κυβερνήσεις με σκοπό να προστατέψουν το περιβάλλον, στην Ελλάδα κάνουμε ακριβώς το αντίθετο. Να θυμηθείτε ότι, το ίδιο θα συμβεί και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που αν και έρχονται με σκοπό να κάνουν καλό στο περιβάλλον κάποιοι θα τα θεωρήσουν πολυτελή…
Παιδιά δημοσιεύστε την αδικία αυτή όπου μπορείτε!
Το Prius σε όλη την Ευρώπη πριμοδοτείτε και εχει τιμη αρχικη 26500 και εμεις του βαζουμε φορο πολυτελειας και το φτανουμε 31,000 ευρω !!! ΕΛΕΟΣ
Το AURIS HSD εχει τελική τιμή στην Ευρώπη 23,500 και σε εμάς 27500 !!
Ειναι σκέτη ΚΟΡΟΙΔΙΑ!
-
Εντάξει νομίζω οτι οι περισσότεροι είστε γνώστες του εν λόγω παράλογου μέτρου ..
Αναφέρομαι στην περίπτωση των αυτοκινήτων που είναι φιλικά στο περιβάλλον (υβριδικά) , δεν καταναλώνουν πολύ καύσιμο αλλά λόγο την τεχνολογίας που διαθέτουν έχουν υψηλή εργοστασιακή αξία άρα υπάγονται στο καθεστώς του φόρου πολυτελείας. Για παράδειγμα, ένα Honda Civic, ένα Toyota Prius κ.ά. είναι οχήματα που σύμφωνα με τις τελευταίες τροποποιήσεις του νόμου θυμίζουν κάτι από… super car και είναι αυτά που πρέπει να έχουν μόνο οι πλούσιοι. Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά πώς όλα αυτά τα αυτοκίνητα που σε ολόκληρο τον κόσμο τα χρηματοδοτούν οι ίδιες οι Κυβερνήσεις με σκοπό να προστατέψουν το περιβάλλον, στην Ελλάδα κάνουμε ακριβώς το αντίθετο. Να θυμηθείτε ότι, το ίδιο θα συμβεί και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που αν και έρχονται με σκοπό να κάνουν καλό στο περιβάλλον κάποιοι θα τα θεωρήσουν πολυτελή…
Παιδιά δημοσιεύστε την αδικία αυτή όπου μπορείτε!
Το Prius σε όλη την Ευρώπη πριμοδοτείτε και εχει τιμη αρχικη 26500 και εμεις του βαζουμε φορο πολυτελειας και το φτανουμε 31,000 ευρω !!! ΕΛΕΟΣ
Το AURIS HSD εχει τελική τιμή στην Ευρώπη 23,500 και σε εμάς 27500 !!
Ειναι σκέτη ΚΟΡΟΙΔΙΑ!
-
Εντάξει νομίζω οτι οι περισσότεροι είστε γνώστες του εν λόγω παράλογου μέτρου ..
Αναφέρομαι στην περίπτωση των αυτοκινήτων που είναι φιλικά στο περιβάλλον (υβριδικά) , δεν καταναλώνουν πολύ καύσιμο αλλά λόγο την τεχνολογίας που διαθέτουν έχουν υψηλή εργοστασιακή αξία άρα υπάγονται στο καθεστώς του φόρου πολυτελείας. Για παράδειγμα, ένα Honda Civic, ένα Toyota Prius κ.ά. είναι οχήματα που σύμφωνα με τις τελευταίες τροποποιήσεις του νόμου θυμίζουν κάτι από… super car και είναι αυτά που πρέπει να έχουν μόνο οι πλούσιοι. Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά πώς όλα αυτά τα αυτοκίνητα που σε ολόκληρο τον κόσμο τα χρηματοδοτούν οι ίδιες οι Κυβερνήσεις με σκοπό να προστατέψουν το περιβάλλον, στην Ελλάδα κάνουμε ακριβώς το αντίθετο. Να θυμηθείτε ότι, το ίδιο θα συμβεί και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που αν και έρχονται με σκοπό να κάνουν καλό στο περιβάλλον κάποιοι θα τα θεωρήσουν πολυτελή…
Παιδιά δημοσιεύστε την αδικία αυτή όπου μπορείτε!
Το Prius σε όλη την Ευρώπη πριμοδοτείτε και εχει τιμη αρχικη 26500 και εμεις του βαζουμε φορο πολυτελειας και το φτανουμε 31,000 ευρω !!! ΕΛΕΟΣ
Το AURIS HSD εχει τελική τιμή στην Ευρώπη 23,500 και σε εμάς 27500 !!
Ειναι σκέτη ΚΟΡΟΙΔΙΑ!
-
ευτυχως στη ελλαδα τιμωρουν ολους αυτους που θελουν να προσβαλλουν βαναυσα την αισθητικη μας
τσαμπα σημα και λιγες βενζινες σου λενε μετα εδω ειναι ελλαδα
-
Καταρχήν ποιός σας είπε ότι η ελλαδίτσα ενδιαφέρεται αρκετά για το περιβάλλον της.
Και εν συνεχεία, ακόμη και αν υπάρχει ενδιαφέρον, πιο πράγμα νομίζετε την ενδιαφέρει πιο πολύ, το περιβάλλον ή η είσπραξη φόρων?
Και στο φινάλε, θέλετε να προστατεύσετε το περιβάλλον? ωραία, μπορείτε να το κάνετε με ένα σωρό τρόπους, πρέπει σώνει και καλά αυτό να γίνει αγοράζοντας ένα καινούργιο υβριδικό ΙΧ? -
ή αν θελετε να το κανετε, πλερωστε οπως και οι υπολοιποι (εφαπαξ αυτα που θα γλιτωνατε )
εσεις για το περιβαλλον το κανετε στο κατω κατω
-
ε αφου περνει prius καλα να παθει επρεπε να μετονομασουν τον φορο σε 'φορος παραπληγικοτητας και αντιαισθητικης'
-
καλα, αυτος πριν 10 μερες ηρθε Ελλαδα?
-
Μακάρι να ήταν μόνο το αντιαισθητικό PRIUS ... μπαίνουν στον χωρό άλλα 20 υβριδικά μέσα στο χρόνο (peugeot 3008 , auris hsd κλπ) ... τα οποία λόγω υβριδικής τεχνολογιάς κοστίζουν περισσότερο απο τα συμβατικά... Αυτό αντε να πω πως ισοσκελιζονταν με τα μηδενικά τελη ταξινόμησης.. (λεμε τώρα ) με το φόρο πολυτέλειας ξαναγίνονται super cars για λίγους.... Και ποιος σας είπε οτι εισπραττει έτσι το κράτος;; Αν ένα αυτοκίνητο όπως το PRIUS από 27,000 πηγαίνει 30,500 πολύ απλά δεν θα το αγοράσω γιατί ξευφεύγει και γιατί δεν θα έχω εν τελει κανενα οφελος απο την μειωμένη του κατανάλωση...
Αλλά μάλλον μαλάκες θα είμαι εγώ και οι υπόλοιπεσ ευρωπαικές χώρες που το επιδοτούν για να σώσουν το περιβάλλον ..... Μαλάκες Γάλλοι, Γερμανοί , Αγγλοι .... κλπ Σα δεν ντρεπόμαστε λέω εγω που σε 2 χρόνια θα φορολογούμε και τα NISSAN LEAF και OPEL AMPERA (*ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΜΕ 1,6 lt/100km ) με φόρο πολυτέλειας και κατα τα άλλα θα κάνουμε 'ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ' ..............
-
Είναι στα πλαίσια της 'πράσινης ανάπτυξης' που έρχεται...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Είναι στα πλαίσια της 'πράσινης ανάπτυξης' που έρχεται...Τα λεγομενα και 'πρασινα αλογα' ;
-
Αν είναι φθηνά τα υβριδικά δεν θα έχουν φόρο πολυτελείας.
Χωρίς a/c, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά καθίσματα κλπ, θα είναι φθηνά, ελαφριά και θα καίνε λιγότερο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν είναι φθηνά τα υβριδικά δεν θα έχουν φόρο πολυτελείας.Χωρίς a/c, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά καθίσματα κλπ, θα είναι φθηνά, ελαφριά και θα καίνε λιγότερο.
προτεινω αυτο
-
Χωρίς ηλεκτρικά καθίσματα είπε ο άλλος, όχι χωρίς καθόλου καθίσματα...
-
Τα υβριδικά την στιγμή αυτή δεν αποτελούν τίποτα περισσότερο από μια νεοπλουτίστικη επιδεικτική δήλωση ύφους του - δήθεν οικολογικά ευαισθητοποιημένου - ιδιοκτήτη τους: 'κοιτάξτε με προσέχω το περιβάλλον' ...
Το συνολικό ενεργειακό και ρυπαντικό ισοζύγιο των υβριδικών σε σχέση με αντίστοιχης κατηγορίας και επιδόσεων σύγχρονα ντιζελοκίνητα ή (καλά) βενζινοκίνητά είναι σαφώς αρνητικό. Αν συνυπολογίσει κανείς όχι μόνο τις εκπομπές ρύπων κατά το προσδόκιμο της ζωής του Χ υβριδικού αλλά και την συνολική ρύπανση που προκλήθηκε κατά την κατασκευή του (μπαταρίες κτλ) καθώς και την ειδικές απαιτήσεις σε θέματα ανακύκλωσης μπαταριών κτλ συμπεραίνει ότι πολύ απλά τα περί πράσινων οχημάτων δεν είναι - τι στιγμή αυτή τουλάχιστον - παρά μια μαρκετινίστικη ελεεινολογία του αισχίστου είδους.
Η αγορά υβριδικού νοείται μόνον ώς συνειδητοποιημένη καταναλωτική συμπεριφορά που σκοπεύει στην ενίσχυση των τμημάτων έρευνας και εξέλιξης των κατασκευαστών ώστε μελλοντικά να αποκτήσουμε πραγματικά 'καθαρά' & φθηνά αυτοκίνητα.
-
συμφωνω.
παντως καλυτερα να παρει καποιος το λεξους το υβριδικο παρα το cherokee -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Είναι στα πλαίσια της 'πράσινης ανάπτυξης' που έρχεται...
Τα λεγομενα και 'πρασινα αλογα' ;
Τα υβριδικά την στιγμή αυτή δεν αποτελούν τίποτα περισσότερο από μια νεοπλουτίστικη επιδεικτική δήλωση ύφους του - δήθεν οικολογικά ευαισθητοποιημένου - ιδιοκτήτη τους: 'κοιτάξτε με προσέχω το περιβάλλον' ...
Το συνολικό ενεργειακό και ρυπαντικό ισοζύγιο των υβριδικών σε σχέση με αντίστοιχης κατηγορίας και επιδόσεων σύγχρονα ντιζελοκίνητα ή (καλά) βενζινοκίνητά είναι σαφώς αρνητικό. Αν συνυπολογίσει κανείς όχι μόνο τις εκπομπές ρύπων κατά το προσδόκιμο της ζωής του Χ υβριδικού αλλά και την συνολική ρύπανση που προκλήθηκε κατά την κατασκευή του (μπαταρίες κτλ) καθώς και την ειδικές απαιτήσεις σε θέματα ανακύκλωσης μπαταριών κτλ συμπεραίνει ότι πολύ απλά τα περί πράσινων οχημάτων δεν είναι - τι στιγμή αυτή τουλάχιστον - παρά μια μαρκετινίστικη ελεεινολογία του αισχίστου είδους.
Η αγορά υβριδικού νοείται μόνον ώς συνειδητοποιημένη καταναλωτική συμπεριφορά που σκοπεύει στην ενίσχυση των τμημάτων έρευνας και εξέλιξης των κατασκευαστών ώστε μελλοντικά να αποκτήσουμε πραγματικά 'καθαρά' & φθηνά αυτοκίνητα.
Νεοπλουτίστικη επιδεικτική δήλωση είναι στην Ελλάδα με το φόρο πολυτέλειας που τα κάνει SUPER CARS !
Στην ΥΠΌΛΟΙΠΗ Ευρώπη είναι δήλωση αλλαγής στάσης απέναντι στους μέχρι τώρα συμβατικούς κινητήρες σταδιο μεταβατικό αλλά αναγκαίο για να περάσουμε στα αμοιγως ηλεκτρικά και στη συνέχεια στις κυψέλες υδρογόνου.Σου υπενθιμίζω δε οτι αυτοκίνητα οπως το LEAF της ΝΙSSAN (ηλεκτροκίνητο) τέτοιο καιρό του χρόνου θα μπαίνει και στην ελληνική αγορά! Μιλάμε για παραλογία!!! Το κόστος του αυτοκινητου ειναι 40000 και αν δεν παρουν πισω την παραλογη διάταξη θα το πληρώνουμε εδώ 50,000 Όταν οι αλλες Ευρωπαικές χώρες το πριμοδοτουν κιολας με 5000-6000 ευρώ!
Και επειδή δεν θέλω να μιλώ αόριστα δειτε ΠΟΣΟ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ PRIUS ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
http://data.toyota.nl/home/data/ToyotaV ... /Prius.pdfΘα κλεισω με ένα ακόμα επιχείρημα δανιζόμενος το διαφημιστικό moto της ΤΟΥΟΤΑ ...
'START THE QUIET REVOLUTION' ....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
συμφωνω.
παντως καλυτερα να παρει καποιος το λεξους το υβριδικο παρα το cherokeeΜα το Lexus καινούργιο είναι ήδη πολύ πιό βρώμικο από το Cherokee....Με την χρήση ίσως καταλήξουν ίσα βάρκα ίσα νερά .
εννοεις λογω κατασκευης?
-
Στην ΥΠΌΛΟΙΠΗ Ευρώπη είναι δήλωση αλλαγής στάσης απέναντι στους μέχρι τώρα συμβατικούς κινητήρες σταδιο μεταβατικό αλλά αναγκαίο για να περάσουμε στα αμοιγως ηλεκτρικά και στη συνέχεια στις κυψέλες υδρογόνου.
Στην υπόλοιπη ευρώπη κάποιοι έχουν χορτάσει από τα πολλά άλογα, και μερικοί τώρα ζητάνε λίγα (όχι και τόσο λίγα μερικές φορές )και πράσινα. Στο ελλαδιστάν, η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου είναι ακόμη λιγούρηδες με το γκάζι και τα αλόγατα και είναι εκτός από φτωχομπινέδες και σε δυσμενή θέση σε σχέση με άλλους λόγω αγοραστικής δύναμης και φόρων.
Αναφέρεις το Ληφ, αλλά ποιός σου είπε ότι ο μέσος αγοραστής του δεν είναι πλούσιος ή δεν έχει μερικά ακόμη ΙΧ στο γκαράζ του?
Δες εδώ ένα δικό μου προχθεσινό ποστ και μπες και στο λίνκ που παραθέτω :από dstou » 16/09/10 9:00
Δεν το βλέπω να κάνει σεφτέ στην ελλαδίτσα μας.
The average buyer of a 2011 Nissan Leaf is a 45-year-old baby boomer.
The typical buyer has an income of about $125,000 a year.Buyers list energy independence and environmental consciousness as primary motivators for choosing the Leaf.Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι τα πλέον καθαρά και οικονομικά αυτοκίνητα με ΚΕΚ και τα αμιγώς ηλεκτρικά ακόμη περισσότερο σε πολλές περιπτώσεις. Έχουν λύσει μάλιστα σε κάποιο σημαντικό βαθμό το πρόβλημα με τους συσσωρευτές αφού αυτοί είναι ανακυκλώσιμοι κατά 100% παρά κάτι. Αλλά δεν είναι τούρμπο, δεν έχουν γκάζι (τα μικρά τουλάχιστον γιατί κάτι άλλα... ), δεν είναι πουλ μουρ (εκτός πάλι από τα μεγάλα), και σε κάθε περίπτωση εν μέσω κρίσης έχουμε άλλα μεγαλύτερα αγγούρια να ασχοληθούμε από το πόσο διοξείδιο βγάζει η εξάτμισή μας.
Και σίγουρα δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ αυτή τη στιγμη να τα επιδοτήσουμε, επιδοτώντας ουσιαστικά τις οικονομίες άλλων ισχυροτέρων οικονομικά κρατών.
Επίσης , όπως ξαναέγραψα, μπορείς να βοηθήσεις αποτελεσματικότερα το περιβάλλον με ένα σωρό άλλους τρόπους όπως, να χρησιμοποιείς συχνότερα ΜΜΜ, να χρησιμοποιείς με φειδώ το ΙΧ που έχεις, να κάνεις οικονομική οδήγηση, να μην μπαίνεις με ντίζελ εκεί όπου απαγορεύεται και παράλληλα να προκαλείς τα υποζύγια που πληρώνουν περισσότερους φόρους από εσένα, να ζητάς απ' όπου μπορείς σαν πολίτης να αποσυρθούν από την κυκλοφορία τα παλαιότερα ΙΧ και φορτηγά τα οποία ρυπαίνουν τον αγλέορα κ.α. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι τα πλέον καθαρά και οικονομικά αυτοκίνητα με ΚΕΚ και τα αμιγώς ηλεκτρικά ακόμη περισσότερο σε πολλές περιπτώσεις. Έχουν λύσει μάλιστα σε κάποιο σημαντικό βαθμό το πρόβλημα με τους συσσωρευτές αφού αυτοί είναι ανακυκλώσιμοι κατά 100% παρά κάτι. Αλλά δεν είναι τούρμπο, δεν έχουν γκάζι (τα μικρά τουλάχιστον γιατί κάτι άλλα... ), δεν είναι πουλ μουρ (εκτός πάλι από τα μεγάλα), και σε κάθε περίπτωση εν μέσω κρίσης έχουμε άλλα μεγαλύτερα αγγούρια να ασχοληθούμε από το πόσο διοξείδιο βγάζει η εξάτμισή μας.
Και σίγουρα δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ αυτή τη στιγμη να τα επιδοτήσουμε, επιδοτώντας ουσιαστικά τις οικονομίες άλλων ισχυροτέρων οικονομικά κρατών.Mα ποιος μίλησε για επειδότηση Εδώ μιλάμε οτι στην ελλειπή επιδότηση έρχεται και τα ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ενας ΑΔΙΚΙΟΛΟΓΗΤΟΣ ΦΟΡΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ! Και συν τοις άλλοις όταν βάζεις φόρο πολυτέλειας στα υβριδικά τα κάνεις ΑΣΥΜΦΟΡΑ και αρα ΔΕΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!! Και εν μέσω κρίσης τι είναι πιο καλό... ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΦΠΑ (ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΣ) ??? Εδώ είναι η ουσία και πως επιδοτείς εμμεσα και την ελληνική οικονομία στο χάλι της που βρίσκεται σήμερα ..
Πιστεύω οτι θα καταλάβουν έστω και αργά το λάθος τους και σε κανένα μήνα από τώρα θα έχει ήδη καταργηθεί! Εκτος και αν εκεί στο οικονομίας ...
Υβριδικά και φόρος πολυτέλειας ! Ως πότε ;;;