-
Καλημέρα!
Σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά ενός καινούριο αυτοκινήτου (max 28000€/βενζίνη) μέσα στο επόμενο 6μηνο.
Θα ήθελα το καινούριο αυτοκίνητο να έχει απόσταση απο το έδαφος έτσι ώστε να μην φοβάμαι να το πάω σε νησί των κυκλάδων που έχω εξοχικό με άσχημο χωματόδρομο! Δεν νομίζω πως πρέπει να είναι κατα αναγκή 4x4 και θέλω να αποφύγω τα 2000 κ.εκ.
Πρός το παρών έχω απορίψει τα παρακάτω κυρίως για λόγους εμφάνισης:
Terios / Yeti / Vitara / Scout / SX4Έτσι λοιπόν βρέθηκα στο δίλημμα. Nissan QQ ή Mitsubishi ASX? Τι λέτε?
ASX: Εμφανισιακά μου αρέσει πιο πολύ. Η ποιότητα κατασκευής νομίζω πως είναι ανώτερη του QQ. Υπάρχει λόγος να φοβάμαι τον κινητήρα του επειδή είναι καινούριος? Η Mitsubishi έχει τόσο κακή αντιπροσωπεία? Το σύστημα που σβήνει όταν σταματάς στο φανάρι μπορεί να προκαλέσει φθορά σε κάτι? (πχ μπαταρία επειδή θα αναβοσβήνει συνέχεια)
QQ: Μετά απο τόσο χρόνια μπορείς να το πεις αξιόπιστο. Σωστά? Η κατανάλωση του πόσο είναι τελικά? Απόψεις για την αντιπροσωπεία?
Ευχαριστώ!
-
Καλημέρα!
Σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά ενός καινούριο αυτοκινήτου (max 28000€/βενζίνη) μέσα στο επόμενο 6μηνο.
Θα ήθελα το καινούριο αυτοκίνητο να έχει απόσταση απο το έδαφος έτσι ώστε να μην φοβάμαι να το πάω σε νησί των κυκλάδων που έχω εξοχικό με άσχημο χωματόδρομο! Δεν νομίζω πως πρέπει να είναι κατα αναγκή 4x4 και θέλω να αποφύγω τα 2000 κ.εκ.
Πρός το παρών έχω απορίψει τα παρακάτω κυρίως για λόγους εμφάνισης:
Terios / Yeti / Vitara / Scout / SX4Έτσι λοιπόν βρέθηκα στο δίλημμα. Nissan QQ ή Mitsubishi ASX? Τι λέτε?
ASX: Εμφανισιακά μου αρέσει πιο πολύ. Η ποιότητα κατασκευής νομίζω πως είναι ανώτερη του QQ. Υπάρχει λόγος να φοβάμαι τον κινητήρα του επειδή είναι καινούριος? Η Mitsubishi έχει τόσο κακή αντιπροσωπεία? Το σύστημα που σβήνει όταν σταματάς στο φανάρι μπορεί να προκαλέσει φθορά σε κάτι? (πχ μπαταρία επειδή θα αναβοσβήνει συνέχεια)
QQ: Μετά απο τόσο χρόνια μπορείς να το πεις αξιόπιστο. Σωστά? Η κατανάλωση του πόσο είναι τελικά? Απόψεις για την αντιπροσωπεία?
Ευχαριστώ!
-
Καλημέρα!
Σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά ενός καινούριο αυτοκινήτου (max 28000€/βενζίνη) μέσα στο επόμενο 6μηνο.
Θα ήθελα το καινούριο αυτοκίνητο να έχει απόσταση απο το έδαφος έτσι ώστε να μην φοβάμαι να το πάω σε νησί των κυκλάδων που έχω εξοχικό με άσχημο χωματόδρομο! Δεν νομίζω πως πρέπει να είναι κατα αναγκή 4x4 και θέλω να αποφύγω τα 2000 κ.εκ.
Πρός το παρών έχω απορίψει τα παρακάτω κυρίως για λόγους εμφάνισης:
Terios / Yeti / Vitara / Scout / SX4Έτσι λοιπόν βρέθηκα στο δίλημμα. Nissan QQ ή Mitsubishi ASX? Τι λέτε?
ASX: Εμφανισιακά μου αρέσει πιο πολύ. Η ποιότητα κατασκευής νομίζω πως είναι ανώτερη του QQ. Υπάρχει λόγος να φοβάμαι τον κινητήρα του επειδή είναι καινούριος? Η Mitsubishi έχει τόσο κακή αντιπροσωπεία? Το σύστημα που σβήνει όταν σταματάς στο φανάρι μπορεί να προκαλέσει φθορά σε κάτι? (πχ μπαταρία επειδή θα αναβοσβήνει συνέχεια)
QQ: Μετά απο τόσο χρόνια μπορείς να το πεις αξιόπιστο. Σωστά? Η κατανάλωση του πόσο είναι τελικά? Απόψεις για την αντιπροσωπεία?
Ευχαριστώ!
-
Δεν νομιζω οτι το QQ υστερει σε ποιοτητα απο το ASX. Επισης το ASX εχει μικροτερη αποσταση απο το εδαφος απο το QQ. Για τον Σαρακακη ειναι αληθεια οτι εχουν ακουστει πολλα αρνητικα σχολια αλλα δεν εχω προσωπικη εμπειρια. Το συστημα start/stop ειναι μερος του πακετου ClearTec και νομιζω ειναι προαιρετικό. Το καλυτερο θα ηταν να πας δεις και τα 2 αμαξια απο κοντα και να ρωτησεις και κοστη για τα σερβις.
-
Από χώρους τί ανάγκη έχεις;
Αν σε ενδιαφέρουν, κρίμα που απέρριψες το Scout, είναι πολύ σοβαρή πρόταση και έχει και τον light offroad προσανατολισμό που θες.Για Σαρακάκη βρωμάει ο τόπος. Πέρνα μία βόλτα από αντίστοιχα τοπικά να απογοητευτείς.
Qashqai, εννοείς το 1600, θέλοντας να αποφύγεις τα 2lt; Είναι λίγο αδύναμο, αλλά φαντάζομαι το ξέρεις.
Κατανάλωση: 6,75 8,02 9,76 ( min/ avg/ max) -
Το 3008 το εχεις σκεφτει? 1.6 με ή χωρις τούρμπο, με αποσταση απο το εδαφος, με λιγοτερα απο 28000 ευρω.
-
Κοιταξε αμα εχει αποριψει Terios,Vitara,Yeti,Scout,Sx4 δεν υπαρχει περιπτωση να του αρεσει το 3008.
-
Μια η αλλη ειναι. Παρε οποιο σου αρεσει στο ματι και στην τσεπη. Και αφου μιλαμε για 1.6, με τιποτα μην δωσεις πανω απο 21-22Κ για εξτρα εξοπλισμο, ειναι κριμα. Αν φτασεις τα 28Κ δες το τιχουαν.
-
Δοκιμασε τα καλύτερα και αποφασίζεις.
Τα θεωρώ ισάξια.
Στα κατα τους που αυτή την εποχή και τα 2 δεν έχουν καμιά αξιοπρόσεχτη προσφορά.Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Κοιταξε αμα εχει αποριψει Terios,Vitara,Yeti,Scout,Sx4 δεν υπαρχει περιπτωση να του αρεσει το 3008.Θα συμφωνήσω και εγώ! Αισθητικά έχει κάποιες ιδιαιτερότητες. Ογκώδες αλλά και χαμηλό αμαξωμα. Ευτυχώς όμως όμορφο για Peugeot.
Αν φτασεις τα 28Κ δες το τιχουαν.
Ή θα πάει στα 25.000€ για το 2κίνητο Tiguan 1,4 122hp ή πάνω απο 30.000€ για το 4κίνητο (το οποίο απο την σελίδα της εταιρίας φαινεται να υπάρχει μόνο μια έκδοση πλέον 4κίνητου 1,4 150ΗΡ), που και οι δύο versions ακριβές είναι!
Στη τιμή που λες δεν υπάρχει Tiguan! -
Λοιπον φιλε ειχα το qq 2μιση και κατι χρονια και φετος το πουλησα σε καλη τιμη παρα την κριση( διατηρει πολυ καλη τιμη μεταπωλησης)η ποιοτητα κατασκευης δεν με ενθουσιασε τουλαχιστον για τα πρωτα μοντελα **Για το f/l σιγουρα θα εχει διορθωθει αρκετα πιστευω **Αναφερω τα προβληματα )ιμαντας δυναμο 12000 σφυριζε αλαχτηκε εγγυηση
2)θορυβος μπροστα δεξια ταμπλο επιλυθικε με ειδικο μονωτικο (ηταν το εξωτερικο πλαστικο κατω απο τον καθαριστηρα)
3)αναρτησεις πισω στις ανωμαλιες χτυπουσαν ακουγοταν ασχημα(στο εξωτερικο τις αλαζουν μεσα στην εγγυηση .Οχι ομως σε ολες τι χωρες.Η εδω αντιπροσωπεια .....)
4)ανακληση για τιμονι πινιον κτλ δεν θεωρω προβλημα τις ανακλησεις
5)ανακληση το δικο μου για νεα βαση στηριξης κιβωτιου
6)θορυβος απο την πεμπτη πισω πορτα αλλαχτηκε η κλειδαρια στην εγγυηση με νεα βελτιωμενη επιλυθηκε
7)στα 34000 ξεφλουδισε η κεντρικη κονσολα κοντα στα αλαρμ αλλαχτηκε εγγυηση με βελτιωμενη.κανα 2-3 φορες η λαμπα μπροστα.Μηχανικα δεν ειχα ποτε το παραμικρο.
Οντως το αμαξι φορτωμενο σε βουνο πανω ειναι αργοκινητο καραβι .Περιμενε τον βελτιωμενο κινητηρα με τους 117 ιπους του juke http://www.nissanpress.co.uk/press_site ... 275nis.htm και ροπη απο 156 σε 158.Τωρα το asx το θεωρω καλυτερο ποιοτικα λογω made in japan αλλα οχι καλο after service λογω σαρακακη,Αναροτιεμαι αν τα ειχα τα παραπανω στο asx και με σαρακακη
Γενικα παντως δεν ξαναγοραζω αμαξι με το που βγει την ιδια χρονια ποτε ξανα!! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ή θα πάει στα 25.000€ για το 2κίνητο Tiguan 1,4 122hp ή πάνω απο 30.000€ για το 4κίνητο (το οποίο απο την σελίδα της εταιρίας φαινεται να υπάρχει μόνο μια έκδοση πλέον 4κίνητου 1,4 150ΗΡ), που και οι δύο versions ακριβές είναι!
Στη τιμή που λες δεν υπάρχει Tiguan!Έτσι φαινεται. Είχα μεινει στις 3 εκδοσεις, με τιμες που ξεκινουσαν απο 28Κ για το τετρακινητο των 150 ιππων.
-
Eυχαριστώ παιδιά!
Καταλήγω πως έχουν μικρές διαφορές σύμφωνα και με αυτά που λέτε. Λέω να δώ και το Juke και να αποφασίσω μετά (αν και δεν με έχει εντυπωσιάσει απο φώτος).
Μου κάνει εντύπωση η άποψη όλων για τον Σαρακάκη! Τόσο κακός είναι? Έχουμε κανα παράδειγμα να καταλάβω?
Από τους πωλητές του πάντως έμεινα ικανοποιημένος μετά απο επίσκεψη και test drive του ASX (πρώτο σέρβις μου είπε στα 20000 χλμ/κοστος 120€)ΥΓ1: Ούτε το 3008 μου αρέσει
ΥΓ2: Προς ASX με βλέπω. Το πιο καινούριο πάντα φαίνεται και πιο ωραίο. -
Δεν έχω προσωπκή εμπειρία με Σαρακάκη. Μπορείς όμως να ρίξεις λίγο διάβασμα εδώ
viewtopic.php?f=15&t=27208 -
Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
Δεν έχω προσωπκή εμπειρία με Σαρακάκη. Μπορείς όμως να ρίξεις λίγο διάβασμα εδώ
viewtopic.php?f=15&t=27208Ευχαριστώ φίλε μου! Ομολογώ οτι τρόμαξα με αυτά που διαβασα για Σαρακάκη!!!
Μου άλλαξε τη γνώμη εντελώς για το ASX! Παρόλο που μου αρέσει πιο πολύ δε μπορώ να δεχτώ οτι θα δώσω 24500€ (για το full-extra με sunroof) και θα αντιμετωπίσω τέτοια συμπεριφορά!!!
Κρίμα . . .
-
Μεγάλη η διαφορά στις εκπομπές CO2 μεταξύ τoυς.
ASX 1,6 (euro5) 135 gr CO2
QQ 1,6 (euro4) 162 gr CO2
Juke 1,6 117HP (euro5) 147 gr CO2
Juke 1,6 DiG 2WD (euro5) 159 gr CO2 (4WD & CVT 175 gr)Στην περίπτωση αγοράς μετά τις 1/1/11 θα είναι καλύτερη του ASX.
-
Πρόκειται για δύο παραπλήσια αυτοκίνητα που κατά την άποψή μου είναι απλώς... υπερυψωμένα χάτσμπακ και ως πρώτη σκέψη, δεν θα τα έπαιρνα γιατί μοιάζουν να είναι 'λίγο καλά σε όλα'.
Ένα μεγάλο μειονέκτημα του ASX είναι πως δεν έχει ακόμα αγοραστεί, δεν έχει κυκλοφορήσει και δεν θα βρεις ουσιαστικές εντυπώσεις απο χρήστες. Όσον αφορά το QQ αυτό που εγώ έχω καταλάβει από ανθρώπους που το έχουν, είναι το: 'από μηχανή, δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα'. Το οποίο όμως σημαίνει... ένα σωρό άλλα μικρά ή μεγαλύτερα προβληματάκια που στοιχίζουν και σπάνε τα νεύρα του κατόχου του (ο οποίος 'αν δε παινέψει το σπίτι του...').
Πολύ σημαντική και η αναφορά για τους ρύπους. Πρόσεξε γιατί τα 'κόζια' αλλάζουν από νέο έτος και ενδεχομένως να μην είναι πρόβλημα τα 2000 cc αλλά τα γρ. CO2. -
Πολύ σίγουροι είστε ότι θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών. Μέχρι να ανακοινωθεί κάτι επισήμως όλα είναι στον αέρα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολύ σίγουροι είστε ότι θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών. Μέχρι να ανακοινωθεί κάτι επισήμως όλα είναι στον αέρα...Σίγουροι ... σίγουρα όχι. Με τα έως τωρα δεδομένα και τις συζητησεις λέμε. Δεν είπε κανείς μην πάρεις τίποτα τωρα γιατι απο το 2011 θα είναι έτσι τα πράγματα!
Τωρα είπε στις ειδήσεις και για πιθανή αυξηση του ΦΠΑ άλλες 2 μονάδες!
Εδώ δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα γίνει αυριο, θα ξέρουμε για το 2011?
Τέλος -
Και ένα αυτοκίνητο δεν το αγοράζεις μόνο για το 2011. Μπορεί να αλλάξουν πάλι τα πράματα το 2012 ή και ξανά το 2013 κοκ. Κάθε χρονιά θα πιάνουν όποιον έχει ξεφύγει την προηγούμενη έτσι ώστε να μην μείνει κανένας παραπονεμένος.
Γενικά λόγω της μεγάλης αβεβαιότητας και μεταβλητότητας των τελών καλό είναι κανένας να μην στηρίζεται σε αυτά για την αγορά αλλά να παίρνει αυτό που πάνω από όλα καλύπτει τις ανάγκες του χωρίς υπερβολές. -
Κατ' αρχήν θα συμφωνήσω με onyx σε αυτό που λέει για τις 'ανάγκες'... Πολύ μεγάλη κουβέντα! Γι' αυτό και διατηρώ πολλές επιφυλάξεις σχετικά με τις 'ανάγκες' που καλύπτουν τα δύο συγκεκριμένα μοντέλα (αν και το ένα από τα δύο έχει πουλήσει τρελλά στην Ελλάδα)
Έχει δίκιο και ο REALZEUS στα περί αβεβαιότητας στον τρόπο υπολογισμού των τελών. Και να ήταν μόνο αυτό... Εδώ υπάρχει αβεβαιότητα για το πως θα φορολογήσουν τα αυτοκίνητα από νέο χρόνο και με τι τιμές θα τα φέρουν οι εισαγωγείς. Το ξέρετε ότι αρκετά μοντέλα που έχουν παραγγελθεί από τώρα και θα έρθουν μέσα στο 2011, ενδεχομένως να φτάσουν ακόμα πιο ακριβά στους κατόχους τους, είτε λόγω νέας αύξησης στο ΦΠΑ, είτε στον ειδικό φόρο; Μιλάμε για χώρα - πανηγύρι!
Εν πάση περιπτώσει όμως, όλα αυτά που ακούγονται για τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι αστήρικτα και βασικά, προέρχονται από τον τρόπο υπολογισμού των τελών σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Αν κοιτάξουμε εκεί, μπορεί και να δούμε τι θα γίνει στην Ελλάδα. Σε πολλές χώρες λοιπόν, εφαρμόζονται 'πράσινα τέλη', που σημαίνει άμεση συνάρτηση με τους ρύπους του αυτοκινήτου. Που φυσικά, δεν είναι μόνο το CO2... Η αίσθηση που υπάρχει λοιπόν, είναι πως εν Ελλάδι, θα ακολουθήσουμε μια απλοϊκή και βλαχομπαρόκ πολιτική και πάλι, προκειμένου να 'αρμέξουμε' τους πολίτες. Δηλ, δεδομένου ότι στην χώρα κυκλοφοροούν πάρα πολλά αυτοκίνητα, με στάνταρ EURO4 και σχετικά αυξημένες εκπομπές CO2, θα υπολογίσουν μόνο το CO2 και θα... του αλλάξουν τα φώτα!
Mitsubishi ASX vs Nissan Qashqai (QQ)