-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Οχι ρε συ το Αβένσις....60 χρονών είσαι ;
Ε ... κάπου εκεί κοντά!!! (35)
πάρε το Octavia Scout και θα με ευγνωμονείς.
1 ξάδερφος και 1 φίλος ήδη πίνουν νερό στο όνομά μου : elteo!
-
Καλημερα παιδες!
Σας αφησα 2 ημερες και το μετατρεψατε το topic σε εμπολεμη ζωνη...!Οσο θα υπαρχουν ''κολληματα'', θα υπαρχουν και σκληρες αντιπαραθεσεις (αλλα μην φτανουμε και στο σημειο να προσβαλουμε ο ενας τον αλλον!
@greatst : Χαιρομαι εαν βοηθηκες!!
Μια συμβουλη : με 25κ δυστυχως δεν μπορεις να τα εχεις ολα, γι'αυτο διαλεξε οχημα βασει των προτερεοτητων σου (και θυμησου οτι σημερα δεν υπαρχει κακο αυτοκινητο αλλα καλο και πολυ καλο)
Οσον αφορα την αξιοπιστια των Ιαποπωνεζων ? Last year...!!!
Οσον αφορα τις ζημιες των Γαλλικων ? Εισαι κατοχος και τις γνωριζεις απο πρωτο χερι εαν ειναι σημαντικες και συχνες ή οχι...!
Οσον αφορα τους tsi ? Κανεις κινητηρας δεν ειναι τελειος ! Αλλα εμενα εως τωρα (ειναι νωρις βεβαια, εχω περιπου 19.300χλμ) δεν μου εχει ζητησει το παραμικρο (φτου, φτου σκορδο) και δεν με εχει κρεμασει στον δρομο ειτε σε προσπεραση ειτε σε ανοιχτο με υψηλη ταχυτητα και ειναι και οικονομικος...Αυτα!
(Συμφωνω απολυτα με τον jacob)
-
Πάντως όπως μου είπες αφού δίνεις μέχρι 25 και θα πας που θα πας να δεις την Οκτάβια 1.8 τσι δες και την αντίστοιχη Σουπέρμπ.Τώρα να πάς σε Πασσάτ με 25.000 όπως πρότεινε ένας φίλος πιο πάνω, δεν ξέρω τι να πω?Μου φαίνεται κάπως.
Τέλος πάντων, αρκετά έχουν δει τα μάτια σου σε αυτό το τόπικ.Τις απόψεις μας τις είδες.Μήπως να αρχίσεις τα τεστ ντράιβ και να μας λες εντυπώσεις?
-
Αφου ειπε ο φιλος οτι παει για ΤΟΥΟΤΑ να κανει test-drive.Παρε Ιαπωνα και θα με θυμηθεις.35 χρονων σιγουρα εχεις βγαλει οτι απωθημενο εχεις οποτε κατι που θα σου μεινει πολλα χρονια και δε θα πληρωσεις για καμια επισκευη ποτε.Ενας γνωστος μου ειχε ΤΟΥΟΤΑ του '89 με 400 χιλ χλμ το δωσε σε ενα φιλαρακι και τωρα εχει 500 χιλ χλμ.Δεν ειχε αλλαξει τιποτα π[ανω ουτε εκεινος ουτε τωρα ο φιλος του.Τι να λεμε τωρα.Για αξιοπιστια ιαπωνικου μιλαμε.Ο κολλητος μου AVENSIS του '99 ολα τα service ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει βγαλει τιποτε αλλο απ προβληματα.Ολα δε μπορει να τα εχει κανει σε αυτη τη ζωη.
Αξιοπιστια προβληματα,SERVICE:ΤΟΥΟΤΑ και ΣΕΑΤ.
Επιδοσεις:VW Group και Insignia 1.6 με 180.'2 γραμμες ειναι αρκετες.Αφηστε τον ανθρωπο να κανει test drive και μετα ρωτηστε τον ξανα.
Υ.Γ:Panos δεν θελω ρε φιλε να γινω φιλος σου δε σε ξερω ουτε με ξερεις.Αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο.Δε θΑ αφησω καποιον να με ειρωνευεται και να μου τι λεει με κοτσανες περι καλυτερου κινητηρα.Αν δε σεβετ;αι εμενα ας σεβαστει το forum και δε θα κατσω να αλλαξω μυαλο σε αυτους που δε καταλαβαινουν.Εδω του δινα link να δει τι εννοω και αυτος ελεγε δε σε μιλαω και δεν αξιζεις προσοχη.ΠΙος εινα ι δηλαδη αυτος που ουε λεει την ηλικια του δε καταλαβα δηλαδη θα τον βρισουμε αν τη πει.Αλλα φανταζομαι θα ειναι κανει 19 χρονων που το δωσε ο μπαμπας το ΖΧ να το οδηγαει και μας κανει κατηχηση για τη δυναμη του C5.To κινητηρα τον εχω δοκιμασει γιατι εκανα test drive το DS3.Αξιοπιστος να ιδε λεω αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο.
-
Γιατί η Seat σε ποιο γκρουπ ανηκει;
-
Ο χρήστης Legolas24 έγραψε:
Αφου ειπε ο φιλος οτι παει για ΤΟΥΟΤΑ να κανει test-drive.**Παρε Ιαπωνα και θα με θυμηθεις.35 χρονων σιγουρα εχεις βγαλει οτι απωθημενο εχεις οποτε κατι που θα σου μεινει πολλα χρονια και δε θα πληρωσεις για καμια επισκευη ποτε.**Ενας γνωστος μου ειχε ΤΟΥΟΤΑ του '89 με 400 χιλ χλμ το δωσε σε ενα φιλαρακι και τωρα εχει 500 χιλ χλμ.Δεν ειχε αλλαξει τιποτα π[ανω ουτε εκεινος ουτε τωρα ο φιλος του.Τι να λεμε τωρα.Για αξιοπιστια ιαπωνικου μιλαμε.Ο κολλητος μου AVENSIS του '99 ολα τα service ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει βγαλει τιποτε αλλο απ προβληματα.Ολα δε μπορει να τα εχει κανει σε αυτη τη ζωη.Αξιοπιστια προβληματα,SERVICE:ΤΟΥΟΤΑ και ΣΕΑΤ.
Φιλε μου, αυτα ηταν last year....!!
Τα σημερινα μοντελα δυστυχως δεν ξεχωριζουν για την αξιοπιστια τους οπως γινοταν καποτε...! -
Ο χρήστης Legolas24 έγραψε:
Αφου ειπε ο φιλος οτι παει για ΤΟΥΟΤΑ να κανει test-drive.Παρε Ιαπωνα και θα με θυμηθεις.35 χρονων σιγουρα εχεις βγαλει οτι απωθημενο εχεις οποτε κατι που θα σου μεινει πολλα χρονια και δε θα πληρωσεις για καμια επισκευη ποτε.Ενας γνωστος μου ειχε ΤΟΥΟΤΑ του '89 με 400 χιλ χλμ το δωσε σε ενα φιλαρακι και τωρα εχει 500 χιλ χλμ.Δεν ειχε αλλαξει τιποτα π[ανω ουτε εκεινος ουτε τωρα ο φιλος του.Τι να λεμε τωρα.Για αξιοπιστια ιαπωνικου μιλαμε.Ο κολλητος μου AVENSIS του '99 ολα τα service ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει βγαλει τιποτε αλλο απ προβληματα.Ολα δε μπορει να τα εχει κανει σε αυτη τη ζωη.Αξιοπιστια προβληματα,SERVICE:ΤΟΥΟΤΑ και ΣΕΑΤ.
Επιδοσεις:VW Group και Insignia 1.6 με 180.'2 γραμμες ειναι αρκετες.Αφηστε τον ανθρωπο να κανει test drive και μετα ρωτηστε τον ξανα.
Υ.Γ:Panos δεν θελω ρε φιλε να γινω φιλος σου δε σε ξερω ουτε με ξερεις.Αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο.Δε θΑ αφησω καποιον να με ειρωνευεται και να μου τι λεει με κοτσανες περι καλυτερου κινητηρα.Αν δε σεβετ;αι εμενα ας σεβαστει το forum και δε θα κατσω να αλλαξω μυαλο σε αυτους που δε καταλαβαινουν.Εδω του δινα link να δει τι εννοω και αυτος ελεγε δε σε μιλαω και δεν αξιζεις προσοχη.ΠΙος εινα ι δηλαδη αυτος που ουε λεει την ηλικια του δε καταλαβα δηλαδη θα τον βρισουμε αν τη πει.Αλλα φανταζομαι θα ειναι κανει 19 χρονων που το δωσε ο μπαμπας το ΖΧ να το οδηγαει και μας κανει κατηχηση για τη δυναμη του C5.To κινητηρα τον εχω δοκιμασει γιατι εκανα test drive το DS3.Αξιοπιστος να ιδε λεω αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο.
έχεις καμία επαφή με την αυτοκίνηση τα τελευταία 10(δέκα) χρόνια?
το toyota του 89 δεν αποτελει κριτήριο...
-
Ο χρήστης Legolas24 έγραψε:
Υ.Γ:Panos δεν θελω ρε φιλε να γινω φιλος σου δε σε ξερω ουτε με ξερεις.Αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο.Δε θΑ αφησω καποιον να με ειρωνευεται και να μου τι λεει με κοτσανες περι καλυτερου κινητηρα.Αν δε σεβετ;αι εμενα ας σεβαστει το forum και δε θα κατσω να αλλαξω μυαλο σε αυτους που δε καταλαβαινουν.Εδω του δινα link να δει τι εννοω και αυτος ελεγε δε σε μιλαω και δεν αξιζεις προσοχη.ΠΙος εινα ι δηλαδη αυτος που ουε λεει την ηλικια του δε καταλαβα δηλαδη θα τον βρισουμε αν τη πει.Αλλα φανταζομαι θα ειναι κανει 19 χρονων που το δωσε ο μπαμπας το ΖΧ να το οδηγαει και μας κανει κατηχηση για τη δυναμη του C5.To κινητηρα τον εχω δοκιμασει γιατι εκανα test drive το DS3.Αξιοπιστος να ιδε λεω αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο.
Ακου να δεις βρε καραγκιοζακο για να τελειωνουμε..Εγω δε σε χαρακτηρισα μεχρι τωρα..1,5 χρονο κατι αλανακια σα κι εσενα ερχονται και οπως ηρθαν φευγουν εδω μεσα με το στυλακι σου..Μια χαρα μιλας για τουρμπο αλλα πηγες και πηρες το καινουργιο γλαστρα και οχι το τουρμπο αλλα με τα 100 ολοζωντανα γκανιαν-αλογα που ειναι και γερμανικα και περισσοτερα απ οτι δηλωνονται.. Μιλας και για τελικιασματα παναθεμα σε..Μιλας και για βραβεια.. Αλλα στα αληθεια τι παει να πει βραβειο? Εσενα αν σε βραβευσω ως το βλακα του forum θα σημαινει κατι για τους αλλους?
Μαθε λοιπον πρωτα ορθογραφια και συντακτικο ΑΜΟΡΦΩΤΟ και μετα να πιανεις κουβεντα με εμενα..Αποφασισε αν εισαι 24 ή 26 και παιξε με τον Λεγκολα αφου εισαι τοσο μεγαλος..Για την ιστορια επειδη λες και ΨΕΜΑΤΑ ο thp (24,5) εχει μεγαλυτερη ροπη απο τον tsi 122 (20,5) αλλα και τον 180αρη της opel (23,5)..Επισης εχει την ιδια ροπη με τον 1.4 tsi 160 (24,5)..Το ποιος ειναι ομως πιο πουσαρισμενος νομιζω το καταλαβαινεις..Ή μαλλον νομιζω οτι δε θελεις και ουτε μπορεις να καταλαβεις.. Οποιος εχει οδηγησει τον tsi 122 και τον thp καταλαβαινει ποση διαφορα εχουν..οποιος λεει το αντιθετο απλα δε τα εχει καβαλησει.. Και μη μου πει κανεις για αλλους tsi..Ειπα και μονος μου οτι προτιμω τον 1.8 tsi απο τον thp..Ο φιλος που ψαχνει σε αυτα τα 2 μοτερ ανεφερθηκε απο την αρχη..
Ευτυχως που σε πηραν και μερικοι αλλοι στο ψιλο γιατι αν ημουν ο χαμενος της υποθεσης δε θα ειχα αντεξει για 5400 δημοσιευσεις εδω μεσα αλλα θα με ειχαν διωξει..
**Παρακαλω τους mods να επιληφθουν του θεματος σχετικα με τους οποιους χαρακτηρισμους αναφερθηκαν σε εμενα..Αντε γιατι πηξαμε στους τζαμπα μαγκες **
-
Ψυχραιμία φίλε Νονέ ,
Όσον αφορά τους νέους φίλους μας , καλύτερα να διαβάζουν τις οδηγίες και τους κανόνες του φόρουμ πριν ποστάρουν μυνήματα .. -
Λοιπόν παίδες, σήμερα δεν βόλεψε να πάω στην Toyota, αλλά πήγα στην Honda και οδήγησα το Insight που μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις! Σχετικά μικρός χώρος αποσκευών (400κάτι λίτρα) αλλά 5θυρο άρα 'σωστά' αξιοποιήσιμο. Στην έκδοση που οδήγησα (και με ενδιαφέρει) την Elegance έχει από εξοπλισμό όλα όσα θα ήθελα. Μου άρεσε και ομολογώ ότι δεν το περίμενα!!!
-
Σε υψηλες ταχυτητες το δοκιμασες???
Ειχα διαβασει οτι κουραζει τον αυτοκινητοδρομο....
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Σε υψηλες ταχυτητες το δοκιμασες???Ειχα διαβασει οτι κουραζει τον αυτοκινητοδρομο....
Όχι, δεν το έλιωσα, απλά το οδήγησα!
Μετά από 10 χρόνια οδήγησης του Xantia με τα 90 χαλαρά αλόγατα, νομίζω ότι και αυτό στο ίδιο στυλ είναι. Κακά τα ψέματα, δεν είμαι του γκαζιού. Εάν το αποφασίσω θα ζητήσω να το κάνω και ένα test-drive στην εθνική οδό εάν είναι να δω και αυτό που λες! Πάντως μου άρεσε, ψέματα να μην σας πω!
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Λοιπόν παίδες, σήμερα δεν βόλεψε να πάω στην Toyota, αλλά πήγα στην Honda και οδήγησα το Insight που μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις! Σχετικά μικρός χώρος αποσκευών (400κάτι λίτρα) αλλά 5θυρο άρα 'σωστά' αξιοποιήσιμο. Στην έκδοση που οδήγησα (και με ενδιαφέρει) την Elegance έχει από εξοπλισμό όλα όσα θα ήθελα. Μου άρεσε και ομολογώ ότι δεν το περίμενα!!!Μιας και αναφέρεις το Insight
Δεν ξέρω ρε παιδιά , μπορεί να μου λύσει κανείς την απορία ... Γιατί όλα τα οικολογικά αυτ/τα αυτού του τύπου που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι χάλια μαύρα από πλευράς εμφάνισης ?
Ειδικά το πίσω μέρος.. -
Ε, γουστα ειναι αυτα, αν και απο κοντα ειναι αρκετα ψαρωτικο μπορω να πω!!
Το εχουν παρει γνωστοι μας ενα εξαμηνο περιπου και ειναι ευχαριστημενοι. Κυριως σε πολη το χρησιμοποιουν αντε κανενα ταξιδακι, συντηρητικα δηλαδη, τα καλυτερα ελεγαν.
Απλα το ανεφερα γιατι ειχα διαβασει σ'ενα αρθρο περι κακης ηχομονωσης που σου κανει τη ζωη δυσκολη πανω απ'τα 130..
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Λοιπόν παίδες, σήμερα δεν βόλεψε να πάω στην Toyota, αλλά πήγα στην Honda και οδήγησα το Insight που μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις! Σχετικά μικρός χώρος αποσκευών (400κάτι λίτρα) αλλά 5θυρο άρα 'σωστά' αξιοποιήσιμο. Στην έκδοση που οδήγησα (και με ενδιαφέρει) την Elegance έχει από εξοπλισμό όλα όσα θα ήθελα. Μου άρεσε και ομολογώ ότι δεν το περίμενα!!!γιατί όχι? Σύγχρονο και πρακτικό αμαξάκι ζητάς και όπως λες 'δεν είσαι του γκαζιού'.
Το Avensis στα 1.8 δοκίμασε επίσης.
-
Γιατί όλα τα οικολογικά αυτ/τα αυτού του τύπου που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι χάλια μαύρα από πλευράς εμφάνισης ?
Γούστα είναι αυτά. Θα έλεγα προσπαθούν να είναι διαφορετικά ακόμα και σε θέμα στάιλιγκ. Είναι μαρκετινίστικο το θέμα και συνάδει με την συνολική πρόταση του αυτοκινήτου, διαφορετικότητα σε σχέση με τα συμβατικά δηλαδή. Είναι ένα σημείο που ποντάρουν ορισμένα εξ' αυτών.
-
από Avensis σε Insight.... ...ω θεοί του Ολύμπου
-
greatst εγώ θα έλεγα να δοκιμάσεις οπωσδήποτε αυτοκίνητο με dsg πριν πάρεις απόφαση. Αν δεν έχει κανένα η skoda (κι ας μην είναι octavia), θα βρεις στη vw ή στη seat. Σε συνδυασμό με tsi είναι φανταστικό, και γενικότερα έχει πολύ πιο γρήγορες και ομαλές αλλαγές από τα υπόλοιπα αυτόματα. Επίσης το superb το έχεις αποκλείσει;
-
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
greatst εγώ θα έλεγα να δοκιμάσεις οπωσδήποτε αυτοκίνητο με dsg πριν πάρεις απόφαση. Αν δεν έχει κανένα η skoda (κι ας μην είναι octavia), θα βρεις στη vw ή στη seat. Σε συνδυασμό με tsi είναι φανταστικό, και γενικότερα έχει πολύ πιο γρήγορες και ομαλές αλλαγές από τα υπόλοιπα αυτόματα. Επίσης το superb το έχεις αποκλείσει;Θα το ήθελα αλλά στην πόλη που μένω ούτε στην VW ούτε στην Skoda έχουν DSG για δοκιμή!
Στην VW έχουν εάν θέλω να οδηγήσω Golf 1.4TSi αλλά ... χωρίς DSG7!
Πραγματικά το έχω απορία: όσοι πωλητές εκθειάζουν το DSG το έχουν οδηγήσει ποτέ;
-
Λοιπόν, θα προσπαθήσω να σου δώσω μια εικόνα από τη σύντομη εμπειρία που είχα από test drive σε golf 1.4 tsi dsg (τώρα έχω ένα υπό παραγγελία), σε σύγκριση με το ημιαυτόματο-σειριακό dualogic που είχα σε ένα fiat 500: Στο dsg δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές. Αυτό το μικρό 'κόμπιασμα' απλώς δεν υπάρχει! Συγκεκριμένα στο test drive δεν καταλάβαινα καν τις αλλαγές, σα να μην άλλαζαν ταχύτητες... Επίσης, ενώ στο fiat χρειάστηκε να συνηθίσω το πού άλλαζε ταχύτητες (γιατί δεν τις άλλαζε εκεί που θα τις άλλαζα εγώ), στο dsg δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο... Ωραίο πράμα. Επίσης το 7τάχυτο υποτίθεται ότι έχει μακριά 7η (λογικό), με την οποία σε μεγάλες ταχύτητες κρατάς τις στροφές χαμηλά, με αποτέλεσμα και να καις λιγότερο και να έχεις λιγότερο θόρυβο.
Ερωτήσεις - προβληματισμοί για αγορά νέου αυτοκινήτου