-
Συγκριτικο Golf R manual vs Golf R DSG:
Ποιο ειναι πιο γρηγορο?http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 49585&CT=V
Το παρόν θέμα έχει διασπαστεί από το GOLF R - SCIROCCO R. Παρακαλώ για συνέχιση της συγκεκριμένης συζήτησης εδώ [Mod]
-
Συγκριτικο Golf R manual vs Golf R DSG:
Ποιο ειναι πιο γρηγορο?http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 49585&CT=V
Το παρόν θέμα έχει διασπαστεί από το GOLF R - SCIROCCO R. Παρακαλώ για συνέχιση της συγκεκριμένης συζήτησης εδώ [Mod]
-
Συγκριτικο Golf R manual vs Golf R DSG:
Ποιο ειναι πιο γρηγορο?http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 49585&CT=V
Το παρόν θέμα έχει διασπαστεί από το GOLF R - SCIROCCO R. Παρακαλώ για συνέχιση της συγκεκριμένης συζήτησης εδώ [Mod]
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συγκριτικο Golf R manual vs Golf R DSG:
Ποιο ειναι πιο γρηγορο?http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 49585&CT=V
στα 3:30 είναι αυτό που έλεγα μια μέρα στον Κιούση.
Μπορεί και να καταφέρεις να κάνεις τους χρόνους του DSG και με χειροκίνητο.Με το DSG όμως μπορείς να το κάνεις συνέχεια...
(μέχρι να βαρεθείς. ) -
Πραγματι...Αυτο που εχω παρατηρησει γενικα στα συγκριτικα manual vs DSG, ειναι οτι
οι διαφορες εντοπιζονται κυριως οσο τα αλογα ανεβαινουν αντιστοιχα...
Σε ενα παλαιοτερο πχ του BestMotoring με golf V gti, υπηρχαν και εκει σαφως διαφορες, αλλα ενα μερος οφειλεται και στις ελαφρως κοντυτερες 3πρωτες σχεσεις του DSG σε σχεση με το 6αρι manual, αφου ενω το dsg στο video πεταγοταν μπροστα, στα 1000m η ψαλιδα
εκλεινε.
Σε αλλο συγκριτικο με leon dsg vs leon manual νομιζω τα 125αρια tsi ηταν, (σε τευχος των 4τροχων) το manual ηταν ελαφρως πιο γρηγορο!, κατι βεβαια που οφειλεται απο την αλλη στο οτι το DSG7 δεν εχει δυνατοτητα launch control (ουσιαστικα να 'σηκωνει' στροφες με πατημενο το φρενο και γκαζι ταυτοχρονα...). -
γαμω το κερατο μου δωστε μου καποιος ενα driftbox να γραψω ενα κανονικο 0-100
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε αλλο συγκριτικο με leon dsg vs leon manual νομιζω τα 125αρια tsi ηταν, (σε τευχος των 4τροχων) το manual ηταν ελαφρως πιο γρηγορο!, κατι βεβαια που οφειλεται απο την αλλη στο οτι το DSG7 δεν εχει δυνατοτητα launch control (ουσιαστικα να 'σηκωνει' στροφες με πατημενο το φρενο και γκαζι ταυτοχρονα...).
δε μπορεις με κολπακια να κερδισεις τιποτα ουσιαστικο στην εκκινηση, αμα δεν εχει launch θα κανει κακη εκκινηση ειναι τοσο απλο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γαμω το κερατο μου δωστε μου καποιος ενα driftbox να γραψω ενα κανονικο 0-100δε μπορεις με κολπακια να κερδισεις τιποτα ουσιαστικο στην εκκινηση, αμα δεν εχει launch θα κανει κακη εκκινηση ειναι τοσο απλο
Αν εχεις iphone/itouch ή καποιος φιλος σου, βαλε το προγραμματακι dynolicious
και θα 'γραφεις' οτι θελεις...http://www.break.com/usercontent/2008/9 ... 66469.html
-
ναι τωρα θυμηθηκα οτι εχει ενα τετοιο ενας φιλος μου.. κι τον ειδα χθες ρε γαμωτο..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι τωρα θυμηθηκα οτι εχει ενα τετοιο ενας φιλος μου.. κι τον ειδα χθες ρε γαμωτο..Oταν τον ξαναδεις, δοκιμαστε το πανω στο δικο σου, και πες μας τα αποτελεσματα...
-
ναι θα το κανω.. αν και σιγουρα θα με κοροιδεψει (επειδη πιστευω οτι μπορω να κανω καλυτερο χρονο απο τους δοκιμαστες ) , αλλα θα το καταπιω και αυτο
στο μονο που το ειχαμε χρησιμοποιησει ειναι για να μετρησουμε πραγματικα χλμ στο golf του, το οποιο με τις 16αρες εχει τραγικες αποκλισεις (8 χλμ στα 100 )
τα 122αρια τουλαχιστον μαλλον θελουν 17αρες για να δειξουν σωστα χλμ
το c2 τα δειχνει ολοσωστα (1 χλμ στα 100 ) , το μετρησαμε και αυτο μιας και ηταν προχειρο για να βεβαιωθουμε οτι δεν τα χει παιξει το μηχανημα
-
PerformanceBox σου κάνει ? Αν ναι, εδώ είμαστε
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι θα το κανω.. αν και σιγουρα θα με κοροιδεψει (επειδη πιστευω οτι μπορω να κανω καλυτερο χρονο απο τους δοκιμαστες ) , αλλα θα το καταπιω και αυτοστο μονο που το ειχαμε χρησιμοποιησει ειναι για να μετρησουμε πραγματικα χλμ στο golf του, το οποιο με τις 16αρες εχει τραγικες αποκλισεις (8 χλμ στα 100 )
τα 122αρια τουλαχιστον μαλλον θελουν 17αρες για να δειξουν σωστα χλμ
το c2 τα δειχνει ολοσωστα (1 χλμ στα 100 ) , το μετρησαμε και αυτο μιας και ηταν προχειρο για να βεβαιωθουμε οτι δεν τα χει παιξει το μηχανημα
Καλά μην εμπιστεύεσαι και απόλυτα το άιφοουν σε μετρήσεις... κατα προσέγγιση θα δεις...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ειδα σημερα το 2ο μπλε τσιροτο R στο δρομο
ομορφουλι
Ομορφο ειναι , το ειδα σε εκθεση και το περιεργαστηκα, αλλα 38.5 με DSG, πλεον παει
πολυ... Για αυτο βεβαια δεν φταει η VAG, αφου οταν πατησε Ελλαδα,
ειχε 33.670ευρω το manual και +2κ το DSG...φαντάσου ότι όταν ενδιαφέρθηκα, πριν καιρό, να φτιάξω ένα όπως το θ΄λεω έφτασε με όλα όσα ήθελα 41-42χιλιάρικα!!!!!!!!!!!!!!
@vellerefontis
Για το haldex δεν επιμενω καθως δεν το εχω ψαξει οσο εσυ, απλα το ειδα σε δυο
Aμερικανικα fora και μαλιστα επεμεναν με φωτο, κωδικους κτλ οτι τα fl του 08'
(τα sportback με led και πισω , και τα 3πορτα με μπροστα μονο), εχουν
το haldex4 , χωρις βεβαια το elsd...
Στο θεμα της εξελιξης του Golf R, πιστευω απλα οτι θα εχει βελτιωμενη ακαμψια, σε σχεση με το S3, τα χωριζουν και καποια χρονια παρουσιασης...
Εφοσον εχουν ιδιο μεταξονιο 2571mm, τα πατωματα ειναι ιδια στην βαση τους.
Τωρα αν το νεο Golf εχει τραβηγμενους προφυλακτηρες, και βγαινει 5-10ποντους πιο μακρυ απο το S3, αυτο δεν το μειωνει σε επιπεδο ακαμψιας.μην επιμένεις.... απλά έχουν τους νέους κωδικούς παραγωγής και είναι αυτούσιο αφού, όπως είπες δεν έχει το ELSD... είναι θέμα χρόνου όμως να φορεθεί σε κάποιο μοντέλο και τότε να είσαι σίγουρος ότι πέρα από εμένα θα το παραδεχθεί κι η ίδια η εταιρία Haldex γιατί προς το παρόν το αρνείται και δεν έχει κανένα λόγο αφού τόσα χρόνια είναι απόλυτα ειλικρινής με τον κατάλογο που δημοσιοποιεί και στις απαντήσεις σε εμάς προσωπικά...
όσο για το Golf R δεν έχει καμία διαφορά στο δέσιμο του χαμηλά, ήμουν σαφής, όμως η υπερκατασκευή, δηλαδή από το ύψος που πρέπει να αλλάξει το αυτοκίνητο για να είναι Golf κι όχι Α3, είναι διαφορετική το οποίο σημαίνει ότι πράγματι μπορεί να έχει διαφορές στην στρεπτική της ακαμψία ως σύνολο (όλη η κατασκευή του) σε σχέση με το δικό μου... βέβαια και το άλλο επιχείρημα μου είναι καθαρά μηχανολογικό και απλά λέει ότι με μεγαλύτερα πάνελ, μεγαλύτερα παράθυρα, μεγαλύτερες αποστάσεις από τις κολόνες και τα βασικά δομικά στοιχεία του μάλλον περισσότερη παραμόρφωση θα δέχεται υπό πίεση παρά λιγότερη... σκέψου πόσο στιβαρή είναι μια Carrera σε σχέση με ένα άλλο κουπέ... ας πούμε το A5... δεν ξέρω, απλά παραδειγματίζω...
QsisVTS
τώρα περί σχολίων ταχύτητας του ενός ή του άλλου (χειροκίνητου ν αυτόματου κιβωτίου)
δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι το ίδιο γρήγορα... κάτι το οποίο σημαίνει ότι μας κοροϊδεύει η VW/Audi με τις μετρήσεις περί μισού χρόνου... του DSG... Είναι δυνατόν? Δηλαδή με το δικό μου που δεν πατινάρει ο δίσκος σχεδόν καθόλου στην εκκίνηση αλλά και στις αλλαγές μπορεί αν είμαι και πιο γρήγορος αν ήταν μαμά το ένα μαμά και τ'άλλο? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
PerformanceBox σου κάνει ? Αν ναι, εδώ είμαστεμωρε ολα μου κανουν, στην επομενη συναντηση να μαστε καλα να κανονισουμε..
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
QsisVTS
τώρα περί σχολίων ταχύτητας του ενός ή του άλλου (χειροκίνητου ν αυτόματου κιβωτίου)
δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι το ίδιο γρήγορα... κάτι το οποίο σημαίνει ότι μας κοροϊδεύει η VW/Audi με τις μετρήσεις περί μισού χρόνου... του DSG... Είναι δυνατόν? Δηλαδή με το δικό μου που δεν πατινάρει ο δίσκος σχεδόν καθόλου στην εκκίνηση αλλά και στις αλλαγές μπορεί αν είμαι και πιο γρήγορος αν ήταν μαμά το ένα μαμά και τ'άλλο?καλα ασχετα με το αν ειναι πιο ή λιγοτερο γρηγορο το dsg ειναι θεικο κιβωτιο και πολυ ξεκουραστο
η σουπα ειναι ωραια σε μια ενδιαφερουσα διαδρομη, αλλα σε απλες μετακινησεις σου σπαει τα νευρα
και το πιο βασικο για μενα αλλα και για σενα ειναι οτι ελαχιστοποιεις το περιθωριο λαθους αλλα και φθορας και δεν κουρευεις γραναζια ,συγχρονιζε και εννιοτε εκκεντροφορους
αν επαιρνα σημερα θα ηθελα οπωσδηποτε ενα dsg
μονη εξαιρεση οπου θα επεμενα σε χειροκινητο ειναι το χτενι του R8
(ειδα το ντοκυμαντερ με το εργοστασιο... ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
PerformanceBox σου κάνει ? Αν ναι, εδώ είμαστε
μωρε ολα μου κανουν, στην επομενη συναντηση να μαστε καλα να κανονισουμε..
ποποοοο!
χωντρένει το παιχνίδι φίλε!
κοίτα τώρα να μας βγάλεις ασπροπρόσωπους με τα 0-100 γιατί θα μας το βαράει μια ζωή μετά ο Γρηγόρης... τουλάχιστον 6δεύτερα πρέπει να πετύχεις... αλλιώς δεν σε βλέπω καλά... ευτυχώς εγώ την γλίτωσα αφού φοράω πρόγραμμα και θα είναι άλλα αντί άλλων η μέτρηση...
βέβαια στην αρχή ο βελτιωτής μου έγραφε 5.7 στα charts για μετά την βελτίωση...
τώρα γράφει 5.5... δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό.... -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
PerformanceBox σου κάνει ? Αν ναι, εδώ είμαστε
μωρε ολα μου κανουν, στην επομενη συναντηση να μαστε καλα να κανονισουμε..
ποποοοο!
χωντρένει το παιχνίδι φίλε!
κοίτα τώρα να μας βγάλεις ασπροπρόσωπους με τα 0-100 γιατί θα μας το βαράει μια ζωή μετά ο Γρηγόρης... τουλάχιστον 6δεύτερα πρέπει να πετύχεις... αλλιώς δεν σε βλέπω καλά... ευτυχώς εγώ την γλίτωσα αφού φοράω πρόγραμμα και θα είναι άλλα αντί άλλων η μέτρηση...
βέβαια στην αρχή ο βελτιωτής μου έγραφε 5.7 στα charts για μετά την βελτίωση...
τώρα γράφει 5.5... δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό....και όχι μόνο ο Γρηγόρης.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και το πιο βασικο για μενα αλλα και για σενα ειναι οτι ελαχιστοποιεις το περιθωριο λαθους αλλα και φθορας και δεν κουρευεις γραναζια ,συγχρονιζε και εννιοτε εκκεντροφορους
μπαααα.... εγώ από τότε που έβαλα το σετ είμαι υπέρ-ευχαριστημένος! δεν το αλλάζω με τίποτα.... μόνο ένα κιβώτιο καινούργιο θέλω κι είμαι jet-σετ!
το S-Tronic είναι για μανούλες και βαριετσημένους... η όλη χαρά της αλλαγής της ταχύτητας φεύγει και έτσι αφαιρείς έναν παράγοντα συμμετοχής σου στην όλη οδήγηση... Σαν το 370z που κάνει ταίριασμα στροφών σε χειροκίνητο κιβώτιο αυτόματα... που η χαρά σε αυτό? αφού θέλει τέχνη το πράγμα γιατί να το αφαιρείς? βέβαια αυτή η εταιρία καταλαβαίνει απόλυτα τι σημαίνει συμμετοχικότητα και έχει βάλει κουμπάκι για ενεργοποίηση αυτού του συστήματος....
και κάτι ακόμη... πιστεύω πολύ ότι σιγά σιγά, με όλα αυτά τα αυτόματα συστήματα και τα ηλεκτρονικά αγγελούδια δεν φαίνεται η διαφορά ενός καλού οδηγού από έναν μέτριο...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
μπαααα.... εγώ από τότε που έβαλα το σετ είμαι υπέρ-ευχαριστημένος! δεν το αλλάζω με τίποτα.... μόνο ένα κιβώτιο καινούργιο θέλω κι είμαι jet-σετ!
το οποίο όμως για ποιό λόγο καταπονήθηκε?
το S-Tronic είναι για μανούλες και βαριετσημένους...
Εδώ λέω ευχαριστώ? (ή θα μου 'σούρεις' κι άλλα? )
Το έχεις δει στραβά το θέμα του DSG αλλά οκ.
ΥΓ:Και για τους WRC και F1 οδηγούς τα ίδια λέμε?Κουλάδια όλοι τους?
ΥΓ2: Δεν το λέω για να στην πω, αλλά μάλλον έχεις μεγαλοποιήσει λίγο το θέμα της συμμετοχικότητας.Ωραία...δεν αλλάζεις με συμπλέκτη την ταχύτητα και άρα αφού γίνεται ηλεκτρονικά πρακτικά κάνεις (είτε είσαι κουλάδι είτε όχι) συνεχώς την καλύτερη δυνατή αλλαγή.So...? Σε ενοχλεί που μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε? (που κατά την άποψή μου δεν είναι τίποτε άλλο εκτός από εξάσκηση το να κάνεις συνεχώς τέλειες αλλαγές) -
Ο χρήστης vellerefontis το 1960 έγραψε:
Από τότε που βγήκαν τα συγχρονιζέ έχουν γίνει όλοι οι οδηγοί φλώροι, δεν μπορείς πια να ξεχωρίσεις τον καλό (αυτόν που το 'χει το διπλοσυμπλεκτάρισμα) από το μέτριο (αυτόν που του γρατζουνάνε).
Κιβώτια διπλού συμπλέκτη [Διάσπαση]