-
Καλά έκανε .Καιρος εστω και αργά να γινει Αλονσο.
Τον 'παω' τον βετελάκο αλλα πιστευω οτι η ταχυτητα του αυστραλού θα τον αφησει στα μετωπισθεν.Φαινεται αποφασισμένος ο 'ψηλός'! -
http://msfree.gr/ms.php?id=13501
αυτό το διαβάσατε?αν έχει δίκιο ο αρθρογράφος τότε μιλάμε για μεγάλο μπάχαλο στην f1. -
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Οτι όφειλε να ξέρει τους κανόνες και έπρεπε να την αγνοήσει ?Ακριβως. Δεν υπαρχει δε γνωριζα μπροστα στους αγωνοδικες, οι κανονισμοι ειναι γραμμενοι για να τους γνωριζουν οδηγοι και ομαδες. Οπως λοιπον η Μακ και η Φεραρι ειπαν στους οδηγους τους το σωστο, ετσι επρεπε να κανει και ο Μπρον. Αλλα πιαστηκε αδιαβαστος και αυτο βγαζει ματι οταν επικαλειται την περσινη Αυστραλια.
-
λάθος ποστ
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
http://msfree.gr/ms.php?id=13501
αυτό το διαβάσατε?αν έχει δίκιο ο αρθρογράφος τότε μιλάμε για μεγάλο μπάχαλο στην f1.μια χαρα...
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Καθομαστε και ασχολουμαστε για τους Shumi-Alonso, και τα όσα συνέβησαν και δεν καθόμαστε να αναρωτηθούμε....ΤΟΥΣ Ταύρους ΠΟΙΟΣ θα τους πιάσει φέτος???οι μηχανικες βλαβες ααα ξεχαστηκα, η κωλοφαρδια καποιων
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
http://msfree.gr/ms.php?id=13501
αυτό το διαβάσατε?αν έχει δίκιο ο αρθρογράφος τότε μιλάμε για μεγάλο μπάχαλο στην f1.Πότε έγινε αυτό?
Το σωστότερο - πάντα ΙΜΟ - να επιστρέψουν και οι δύο στις θέσεις που έιχαν πριν από το SC ...6ος ο Αλο και 7ος ο Σουμι .
Ακριβώς! Αυτή ακριβώς πρέπει να ήταν η απόφαση. Αναμφισβήτητα η ποινή ήταν ΠΟΛΥ αυστηρή. Αλλά όμως υπάρχει τέτοια ποινή? Υπάρχει δηλαδή ποινή που πρακτικά βάζει κάποιον σε συγκεκριμένη θέση? Νομίζω πως όχι.
Θα ήταν δίκαιο για το κοινό αίσθημα. Όσο δίκαιο (για το κοινό αίσθημα) είναι για μια ομάδα που χάνει με μαϊμού γκολ στο 93΄ να τις δοθεί κατόπιν εορτής ο πόντος της ισοπαλίας.
Αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να σταθεί έτσι νομική δικαιοσύνη. Τιμωρείς τον διαιτητή που δεν το 'είδε', τιμωρείς ενδεχομένως και τον παίκτη που έκανε την μαϊμουδιά. Κι όπως λέει κι ο christos.dimou, περιμένεις στη γωνία και τιμωρείς σε επόμενο αγώνα (η καφρίλα της υπόθεσης) την ομάδα που ευνοήθηκε.Οπότε, εφόσον αποδεικνύεται ότι ήταν λάθος το προσπέρασμα βάσει κανονισμών (πλέον αδυνατώ να πω ότι ήταν), τιμωρείς τον δράστη (MS), τιμωρείς και τον διαιτητή (βλέπε αλυτάρχες και λοιπούς εμπλεκομένους για τις σημαίες) για κακή εφαρμογή κανονισμών.
.... Μισό φίλε Νίκο ....
Εάν - λέω εγώ - ο ΜΣ πει ότι δεν είχα ενδοεπικοινωνία με την ομάδα μου ( δεν απαγορεύεται ... συμβαίνουν και αυτά ) ....και είδα πράσινο σημαία/φώς στην πίστα ...περίμενα να περάσω την γραμμή που επιτρέπει το προσπέρασμα μετά την αποχώρηση του SC ... και πέρασα .... τι θα πεις ?
Οτι όφειλε να ξέρει τους κανόνες και έπρεπε να την αγνοήσει ?
Φίλε St.Devote, συγνώμη αλλά έπρεπε να γνωρίζει τον συγκεκριμένο κανονισμό περί SC
Εντάξει...είναι λογικό ο Brawn να ψάχνει να βρει loophole να τρυπώσει για να αποδείξει ότι έχει δίκιο...είναι μανούλα σ'αυτά.
-
Περί Webber
Αν ισχύει αυτό (speeding) και ο Webber δεν τιμωρήθηκε τότε....
-
τιμωρηθηκε οπως ολα τα σχετικα περιστατικα που συμβαινουν εκτος αγωνα, δηλαδη με προστιμο
-
Δλδ αυτος ο γυρος θεωρειται εκτος αγωνα? Και εγω αυτη την εντυπωση εχω αλλα ισως κανω και λαθος.
Κατα τ αλλα, μ αρεσει ρε παιδια που ακομα αναλυετε! Το συμπερασμα ειναι απλο. Ο κανονισμος που λεει οτι οταν ο αγωνας τελειωνει υπο SC βγαινουν πρασσινες σημαιες ειναι πολυ ηλιθιος γιατι απλα δεν εχει νοημα! Για ποιον λογο δλδ τον αλλαξαν? Οι κιτρινες σημαιες πρεπει να μεινουν και να τερματισουν. Κατα τ αλλα ο MS βλεπει πρασσινες σημαιες και περναει. Πολυ καλα εκανε!
-
Βασικα το προβλημα ξεκινα πριν τις σημαιες και ειναι αυτη η χαζη γραμμη που μπηκε φετος για πρωτη φορα στην ιστορια χωρις κανεναν απολυτως λογο.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Καθομαστε και ασχολουμαστε για τους Shumi-Alonso, και τα όσα συνέβησαν και δεν καθόμαστε να αναρωτηθούμε....ΤΟΥΣ Ταύρους ΠΟΙΟΣ θα τους πιάσει φέτος???
+οο ...έχουν κάνει την τρίχα....τριχιά.
Μακάρι να το σηκώσει φέτος ο Webber να φύγει με ψηλά το κεφάλι. Το αξίζει το παληκάρι...
αμ μπραβο αυτο λεω...
ασχολουμαστε με τους τριτοτεταρτους...και μπροστα οι αλλοι αλωνιζουν...
ακομα και το MSfree μου κανει εντωπωση...
Massa Alonso περιφημα...για μια ομαδα που δεν ξερω αλλα μαλλον εχει πολλαπλασιο προυπολογισμο απο τα Ρεντ Μπουλ...
το ιδιο για Μclaren...+1 για Webber.
+1000
-
Για να συνεχίσουμε να γνωριζόμαστε:
Η δική μας ανάλυση για τον αγώνα στο Monaco...
http://www.f1grip.gr/index.php/componen ... sis-monacoΚαι, παραδοσιακά, ένας onboard γύρος σε sim racing game... (είχε βγει online, όπως πάντα, πριν τον αγώνα, απλά μας αρέσει αυτό το κομμάτι και το... προωθούμε)
http://www.f1grip.gr/index.php/componen ... monaco-lap -
...Όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι, μόνο και μόνο για την βιτρίνα (που στο Μονακό κι αν 'παίζει ρόλο'...) :
Για να τερματίσουν όχι φλωρέ πίσω από SC τα μονοθέσια, αλλά 'αγωνίζόμενα' (ναι μεν-αλλά χωρίς...προσπεράσματα, δε).
Και πάνω σ' αυτά, βρήκαν ευκαιρία οι αλεπούδες Brawn και Schumacher, να βγάλουν απ' τη μύγα ξύγκι. Που δεν τους έκατσε βέβαια - αλλά τι καγκούρια και όσοι ευθύνονται για την απόφαση, μιας τόσο γελοίας κι ασαφούς κατάστασης.
Μπορεί κανείς να το ερμηνεύσει και ως 'oι Schumacher/Brawn τιμωρήθηκαν παραδειγματικά, ούτως ώστε να μην ξανατολμήσει άλλος να ξεμπροστιάσει έμμεσα τους κανονισμούς/σουρωτήρια της FIA...'
-
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=48468
H Mercedes ΔΕΝ θα ασκήσει έφεση τελικά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=48468H Mercedes ΔΕΝ θα ασκήσει έφεση τελικά.
Χμ...γιατί άραγε?
-
εγω ρε μαγκες δε μπορω να καταλαβω τι κανουνε στη Mercedes απο στρατηγικη , τι σκατα κανανε παλι σε αυτο τον αγωνα και πεσανε και οι δυο πισω απο τον αλονσο , ενω πηγε να τους βγει το αργο πιτ στον ροσμπεργκ το σκατωσανε και αυτο.
-
Δε φταινε αυτοι ομως, ο Γουεμπερ εκοψε τον ρυθμο του μορφωνιου και τον κατεστρεψε. Αλλιως η ιδεα ηταν μια χαρα.
-
Αν ο αγώνας είναι υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, τότε όλα τα 'Κ' πρέπει να δείχνουν κίτρινη + 'SC', σωστά ? (όπως στην Αυστραλία) Αυτό ασχέτως αν πέφτει στο ενδιάμεσο η καρό σημαία και ασχέτως αν λόγω τελευταίου γύρου έχει αποσυρθεί το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Αρα ο MS, αφού είδε πράσινη σημαία, καλώς προσπέρασε (και συμφωνώ με τον Go_For_Pole, τι στην ευχή έβαλαν τη γραμμή πιο πριν, δεν τους έκανε η γραμμή εκκίνησης για το σκοπό αυτό ?). Δηλαδή ήταν λάθος της οργάνωσης (του race director Charlie Whiting και των κριτών του) που έβγαλε πράσινη σημαία ενώ ο αγώνας ήταν, σύμφωνα με την απόφαση των αγωνοδικών, σε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.
Από την άλλη βέβαια και ο FA δε φταίει εφ΄όσον όντως ΗΤΑΝ σε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Η δικαιότερη απόφαση θα ήταν να επιστρέψουν στις προηγούμενες θέσεις τους αλλά εδώ φταίει και πάλι η FIA που ο κανονισμός δεν αφήνει πολλά περιθώρια ποινών (αν και σε άλλες περιπτώσεις αυτό προστατεύει από αυθαιρεσίες των αγωνοδικών).
Πραγματικά δύσκολη περίπτωση... Πιστεύω ότι ο Brawn απέσυρε την έφεσή του όχι επειδή δεν θα κέρδιζε αλλά επειδή του είπαν ότι θα γινόταν ρεζίλι η FIA και άρα θα την εύρισκε απέναντί του και άρα 'in the best interest of sport'
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=48468
H Mercedes ΔΕΝ θα ασκήσει έφεση τελικά.
Χμ...γιατί άραγε?
Diabase olh thn anakoinwsh sto F1.com kai 8a katalabaeis.....
2010 Monaco Grand Prix