-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...Μπορεί επίσης ο φίλος να θέλει τα 160 άλογα για να 220αρίσει στην Α.Ο. ένα βράδυ...αν ο φίλος πάρει π.χ. ένα Γκολφ δίλιτρο FSI με 150 άλογα θα είναι safe επιλογή ενώ το Μινι με τα 163 τον κάνει υποψήφιο δολοφόνο μας και ιδανικό αυτόχειρα?...
Μιλώντας υπέρ του Θεού...
με 220 χλμ/ώρα ένας άπειρος οδηγός με ένα τόσο μικρό μεταξόνιο και ελαφρύ σασί γενικότερα μάλλον θα κινδυνέψει φίλε καθηγητή... Ακριβώς εκεί έγκειται η ένστασή μου δηαλδή στο ότι θα έχει το γκάζι και κάποιες φορές θα το χρησιμοποιήσει! Τέλος πάντων... τα είπαμε αυτά.
όσο για την δεύτερη ερώτηση σου, πως προέκυψε? εγώ πρότεινα ένα Polo TSi παρακαλώ...
-
Έναλλακτικά http://www.car.gr/classifieds/cars/view/639216/
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Φίλε μου δεν σε κράζουν. Να σε προστατέψουν προσπαθούν τα παιδιά. Είσαι νέος και το αίμα σου βράζει και καλά κάνει. Όλοι περάσαμε από αυτήν την ηλικία. Είναι πολλά άλογα για πρώτο αυτοκίνητο. Το γκάζι είναι γλυκό και όσο εγρατής και να είσαι ιδίως σε αυτήν την ηλικία, κάποια στιγμή(-ες) θα ενδώσεις και τα χιλιόμετρα θα έρχονται ''αέρα''. Θέλει πολύ προσοχή. Πάρε κάτι άλλο πρώτα, κυκλοφορούν πολλά σβέλτα σήμερα, μάθε, δες τους κινδύνους και μετά γερός να είσαι θα έρθει και η ώρα που θα χαρείς και το πιο γρήγορο.+1000
Απο εμενα, η προταση ειναι ενα ευχαριστο οδηγοκεντρικο, αλλα ενα με δυο κλικ πιο
'αργα' απο το cooper s για ολους τους λογους που προαναφερθηκαν, και βεβαια μακρια
απο καλογυαλισμενες αλλα ταλαιπωρημενες -κυριως απο τους καροδρομους που εχουμε- boxster 10ετιας...
Υπαρχουν ΠΟΛΛΑ ευχαριστα αυτοκινητα στα 22-25κ περιπου που προσφερουν παρομοια
ευχαριστηση στο δρομο με λιγοτερες πιθανοτητες για απροοπτα, και το cooper s R56 δυστυχως οσο και trendy και fashion icon να ειναι θελει 'χερια' και 'μυαλο' για να παει σωστα, και κυριως με ασφαλεια, συνδυασμος ο οποιος δεν βρισκεται συνηθως ουτε σε μεγαλυτερες ηλικιες, παρολο που εχουμε 'βρωμισει' απο δαυτα, ποσο μαλλον στον φιλο
που εχει ενα περιπου χρονο οδηγικης εμπειριας... -
Εγώ πάντως βλέπω και πολλά κοριτσάκια με cooper S. Το θέμα είναι ότι όλες το πάνε κότα.
Ας πάρει ο φίλος ένα cooper. Θα μάθει και να οδηγάει σωστότερα με δαύτο. Το s δεν ειναι επικίνδυνο αυτοκίνητο πάντως. Επικίνδυνοι ίσως γίνονται αυτοί που το οδηγούν απερίσκεπτα και αυτό μπορεί να συμβεί με όλα τα αυτοκίνητα.
Συμφωνώ και εγώ με τον kon5. -
δηλ ο αλβανος με το corola που εχει φτιαξει δικο του κ.ο.κ και οι απανταχου καγκουρες με τα φτιαγμενα 206,106 κτλ δεν ειναι κινδυνος και ειμαι εγω που θα παρω ενα αμαξι αρτιο τεχνολογικα?συγνωμη για το υφος μου(και συγνωμη για της κοινωνικες ομαδες που θιγω αλλα ειναι πραγματα που τα βλεπω καθημερινα)καταλαβαινω οτι ολα αυτα τα λετε για το καλο μου κ για το καλο σας..οσο για την porsche την απερριψα εντελως απλα ηταν μια σκεψη σε τοσο δελεαστικη τιμη
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Καλά την Porsche ξέχνα την ούτως ή άλλως για άπειρους λόγους.
Το Cooper S για μένα είναι σκοτωστρούλα (πολλά άλογα, πολύ ροπή, κούτσικο μεταξόνιο), πολύ περισσότερο για ένα νεο οδηγό. Οι γκόμενες οδηγούν συνήθως το ψόφιο One, άντε το Cooper, όχι το S.
Θα σου λεγα SLK (το μοντέλο που κυκλοφορεί τώρα) μεταχειρισμένη, αν σε φτάνουν τα οικονομικά σου ή καμμιά Ζ4 που τις δίνουν όσο όσο αν γουστάρεις να δίνεις το χαρτζηλίκι σου σε τέλη και όχι σε καμμιά Μύκονο και Αράχωβα.οδηγουν απειρες γκομενες και το s (βασικα μονο s κυκλοφορουν εδω που τα λεμε , τα one ειναι σπανια και τα απλα cooper σιγουρα λιγοτερα απο τα s) , ομως οι γυναικες περα απο διαφορες κουλαμαρες που κανουν γενικα δεν παιζουν με τα γκαζια και στον τομεα 'θανατηφορου τροχαιου' ειναι πολυ ασφαλεις
γενικα ξερω και εχω δει κοπελες που εχουν πολυ γρηγορα αυτοκινητα, πολυ δυσκολα θα κανουν τις καγκουριες που κανουν οι αντρες
οσο για την ηλικα και την εμπειρια του ενος χρονου, αν θυμηθω το πώς οδηγουσα μετα απο ενα χρονο τρομαζω
βεβαια υπαρχουν και συγκρατημενα παιδια που δεν κανουν το παραμικρο, αυτο δε μπορουμε να το αμφισβητησουμε
παντως ο ενας χρονος σαν εμπειρια ειναι παρα πολυ λιγος, εκτος αν σε αυτο το χρονο πηγαινες του σκοτωμου ,ετρεχες σε πιστες και εχεις κανει τουλαχιστον 50.000 χλμ
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Έναλλακτικά http://www.car.gr/classifieds/cars/view/639216/Μαααανουυυλααααα!!!
-
(Πλάκα θα έχει ο φίλος να πάρει στο τέλος ...Golf!!! )
Kακά τα ψέματα η συλλογή χιλιομέτρων(από 6ψήφιο νούμερο και άνω) δεν αντικαθίστανται με τίποτα.Ούτε με πολλές ώρες λιώσιμο στο PlayStaition.
Ωραία,είδα και σήμερα κοπέλες με Cooper,αλλά όλες ήταν σαν σταματημένες.Όπως βέβαια είδα και ώριμο 35άρη με BMW 320 να πέφτει με τα μούτρα στα φρένα πριν την κορυφή της στροφής και να την ψάχνει μετά.
Έχει κανείς την ψευδαίσθηση ότι άν η πρώτη σου επιλογή είναι ένα δυνατό μικρό δεν το θέλει ο κάτοχός του για να το 'τρέξει'?
Ας είμαστε ειλικρινείς!.Εξ αλλου όλοι ενήλικοι είμαστε.Και στους δρόμους είμαστε μια άκρως ανταγωνιστική κοινωνία.
δείτε και αυτό....
http://contra.gr/Motorsport/Finland/269536.html
πόσα χιλιόμετρα θα έχει μαζέψει ο 8χρονος έως τα 20? -
παντως ειλικρινα οσοι λενε οτι για πρωτο αμαξι ειναι δυνατα και οτι θα ειναι επικίνδυνος και τετοια ειναι τελειως λαθος, και lamborghini να αγορασει καινουργια αμα εχει μυαλο μια χαρα θα την οδηγαει , τα αυτοκινητα δεν ειναι σαν τις μηχανες που πρεπει να εισε 21 + για να αγορασεις 600 cc ας πουμε...και το παιδι εχει ξαναοδηγησει δεν ειναι ασχετος......!!
και με αμάξι με 50 αλογα μπορεις να εισαι χαρος και με 500 αλογα , χαρος μπορεις να εισαι και χωρις να τρεχεις -_-
-
Ο χρήστης CharoS έγραψε:
παντως ειλικρινα οσοι λενε οτι για πρωτο αμαξι ειναι δυνατα και οτι θα ειναι επικίνδυνος και τετοια ειναι τελειως λαθος, και lamborghini να αγορασει καινουργια αμα εχει μυαλο μια χαρα θα την οδηγαει , τα αυτοκινητα δεν ειναι σαν τις μηχανες που πρεπει να εισε 21 + για να αγορασεις 600 cc ας πουμε...και το παιδι εχει ξαναοδηγησει δεν ειναι ασχετος......!!και με αμάξι με 50 αλογα μπορεις να εισαι χαρος και με 500 αλογα , χαρος μπορεις να εισαι και χωρις να τρεχεις -_-
Στην Ιταλία πχ απαγορευονται τα πολύ δυνατά αυτοκίνητα σε νέους. Μια Ferrari ή μια Lamborgini έχει επιδόσεις superbike και είναι το ίδιο εύκολο να την 'χασεις' με τα ηλεκτρονικά off. Οπότε εντελώς άκυρο αυτό που λες περί 500 ίππων.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
παντως ειλικρινα οσοι λενε οτι για πρωτο αμαξι ειναι δυνατα και οτι θα ειναι επικίνδυνος και τετοια ειναι τελειως λαθος, και lamborghini να αγορασει καινουργια αμα εχει μυαλο μια χαρα θα την οδηγαει , τα αυτοκινητα δεν ειναι σαν τις μηχανες που πρεπει να εισε 21 + για να αγορασεις 600 cc ας πουμε...και το παιδι εχει ξαναοδηγησει δεν ειναι ασχετος......!!
και με αμάξι με 50 αλογα μπορεις να εισαι χαρος και με 500 αλογα , χαρος μπορεις να εισαι και χωρις να τρεχεις -_-
Στην Ιταλία πχ απαγορευονται τα πολύ δυνατά αυτοκίνητα σε νέους. Μια Ferrari ή μια Lamborgini έχει επιδόσεις superbike και είναι το ίδιο εύκολο να την 'χασεις' με τα ηλεκτρονικά off. Οπότε εντελώς άκυρο αυτό που λες περί 500 ίππων.
Αυτο που λες οντως ισχυει στο εξωτερικο αναλογα με την ηλικια σου μπορεις να παρεις αυτοκινητο καποιας ιπποδυναμης και οχι οτι γουσταρεις για πολλους και ευνοητους λογους. Πολυ λογικο το βρισκω παντως αυτο.>παντως ειλικρινα οσοι λενε οτι για πρωτο αμαξι ειναι δυνατα και οτι θα ειναι επικίνδυνος και τετοια ειναι τελειως λαθος, και lamborghini να αγορασει καινουργια αμα εχει μυαλο μια χαρα θα την οδηγαει , τα αυτοκινητα δεν ειναι σαν τις μηχανες που πρεπει να εισε 21 + για να αγορασεις 600 cc ας πουμε...και το παιδι εχει ξαναοδηγησει δεν ειναι ασχετος......!!
και με αμάξι με 50 αλογα μπορεις να εισαι χαρος και με 500 αλογα , χαρος μπορεις να εισαι και χωρις να τρεχεις -_-
Αγαπητε μου ολοι μπορουμε να οδηγησουμε τα παντα, ολα με τον ιδιο τροπο οδηγουνται, σημασια εχει οχι να μετακινησουμε το αμαξι αλλα να το οδηγησουμε. Και εγω στο δρομο βλεπω πολλους με δυνατα αμαξια και πηγαινουν κοτες το ιδιο και πολλες κοπελες με cooper σ οι οποιες το θελουν απλα για την μουρη τους και την μαγκια τους. Τα δυνατα αμαξια θελουν και μια Α εμπειρια κακα τα ψεμματα και οχι μονο αυτο αλλα και αυτοσυγκρατηση γιατι το γκαζι ειναι πολυ γλυκο.
-
Ο χρήστης mentalitaultras έγραψε:
δηλ ο αλβανος με το corola που εχει φτιαξει δικο του κ.ο.κ και οι απανταχου καγκουρες με τα φτιαγμενα 206,106 κτλ δεν ειναι κινδυνος και ειμαι εγω που θα παρω ενα αμαξι αρτιο τεχνολογικα?συγνωμη για το υφος μου(και συγνωμη για της κοινωνικες ομαδες που θιγω αλλα ειναι πραγματα που τα βλεπω καθημερινα)καταλαβαινω οτι ολα αυτα τα λετε για το καλο μου κ για το καλο σας..οσο για την porsche την απερριψα εντελως απλα ηταν μια σκεψη σε τοσο δελεαστικη τιμηΦίλε μου τα πράγματα είναι απλά...
Εαν έχεις σκοπό να το πηγαίνεις όπως 'οι γυναίκες που το οδηγούν' τότε δεν θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα (η τουλάχιστον όχι περισσότερα απο οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο)...
Τότε όμως δεν έχει λόγο ύπαρξης ένα 'S' αφού μπορείς να κάνεις εξίσου άνετα τη δουλειά σου και με ένα απλό cooper ή οποιοδήποτε άλλο μικρό...Εαν θέλεις το 'S' για αυτό που είναι και έρθει η ώρα -αργά ή γρήγορα- να εκμεταλευτείς αυτά που σου προσφέρει (πιθανότερο σενάριο για να γλυκοκοιτάζεις και την boxster) τότε απλά δέξου οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται περισσότερη εμπειρία απ'οτι άλλα 'γρήγορα' όπως προφανώς και περισσότερη εμπειρία απ'οση διαθέτεις...
Σε αυτή τη περίπτωση, μην βαυκαλίζεσαι με το τι κάνουν οι Αλβανοί και οι γκόμενες... είναι ανούσιο.Μου έχει γυρίσει Cooper S με 160χαω σε παρατεταμένη χωρίς να καταλάβω απο που μου ήρθε (και χωρίς να έχει λάδια-ξύδια ο δρόμος)...
θα έλεγα οτι λίγο η εμπειρία και λίγο η τύχη με έβγαλαν αλώβητο... αλλά όποιος έχει βρεθεί με 160 και full-lock κάθετα στο δρόμο σε αυτοκίνητο με το μεταξόνιο του mini, ξέρει πολύ καλά πως 'εμπειρία has nothing to do with it'... είσαι σε ανοιχτή γραμμή με τον Άγιο Πέτρο και πρέπει να προσέξεις καλά τι θα πείς... -
εισαι πολυ σωστος φιλε μπραβο σου, συμφωνω 100%
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
δηλ ο αλβανος με το corola που εχει φτιαξει δικο του κ.ο.κ και οι απανταχου καγκουρες με τα φτιαγμενα 206,106 κτλ δεν ειναι κινδυνος και ειμαι εγω που θα παρω ενα αμαξι αρτιο τεχνολογικα?συγνωμη για το υφος μου(και συγνωμη για της κοινωνικες ομαδες που θιγω αλλα ειναι πραγματα που τα βλεπω καθημερινα)καταλαβαινω οτι ολα αυτα τα λετε για το καλο μου κ για το καλο σας..οσο για την porsche την απερριψα εντελως απλα ηταν μια σκεψη σε τοσο δελεαστικη τιμη
Φίλε μου τα πράγματα είναι απλά...
Εαν έχεις σκοπό να το πηγαίνεις όπως 'οι γυναίκες που το οδηγούν' τότε δεν θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα (η τουλάχιστον όχι περισσότερα απο οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο)...
Τότε όμως δεν έχει λόγο ύπαρξης ένα 'S' αφού μπορείς να κάνεις εξίσου άνετα τη δουλειά σου και με ένα απλό cooper ή οποιοδήποτε άλλο μικρό...Εαν θέλεις το 'S' για αυτό που είναι και έρθει η ώρα -αργά ή γρήγορα- να εκμεταλευτείς αυτά που σου προσφέρει (πιθανότερο σενάριο για να γλυκοκοιτάζεις και την boxster) τότε απλά δέξου οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται περισσότερη εμπειρία απ'οτι άλλα 'γρήγορα' όπως προφανώς και περισσότερη εμπειρία απ'οση διαθέτεις...
Σε αυτή τη περίπτωση, μην βαυκαλίζεσαι με το τι κάνουν οι Αλβανοί και οι γκόμενες... είναι ανούσιο.Μου έχει γυρίσει Cooper S με 160χαω σε παρατεταμένη χωρίς να καταλάβω απο που μου ήρθε (και χωρίς να έχει λάδια-ξύδια ο δρόμος)...
θα έλεγα οτι λίγο η εμπειρία και λίγο η τύχη με έβγαλαν αλώβητο... αλλά όποιος έχει βρεθεί με 160 και full-lock κάθετα στο δρόμο σε αυτοκίνητο με το μεταξόνιο του mini, ξέρει πολύ καλά πως 'εμπειρία has nothing to do with it'... είσαι σε ανοιχτή γραμμή με τον Άγιο Πέτρο και πρέπει να προσέξεις καλά τι θα πείς...Δεν το καταλαβαίνω το πως μπορεί ένα αυτοκίνητο να φύγει με 160χαω σε παρατεταμένη, εκτός αν ήσουν σε πραγματικά οριακή κατάσταση πρόσφυσης ή πάτησες κάτι στο δρόμο (έχω πατήσει κομμάτι μελαμίνης και τα είδα όλα).
-
αυτο το full-lock κάθετα στο δρόμο με 160 στον δρομο δεν ξερω αν υπαρχει στην πραγματικοτητα.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Δεν το καταλαβαίνω το πως μπορεί ένα αυτοκίνητο να φύγει με 160χαω σε παρατεταμένη, εκτός αν ήσουν σε πραγματικά οριακή κατάσταση πρόσφυσης ή πάτησες κάτι στο δρόμο (έχω πατήσει κομμάτι μελαμίνης και τα είδα όλα).Ο δρόμος είχε ένα ανεπαίσθητο 'σκαμπανέβασμα' το οποίο (έχοντας περάσει αμέτρητες φορές τον συγκεκριμένο δρόμο, με διαφορετικά αυτοκίνητα και μεγάλη ποικιλία ταχυτήτων) ήταν αρκετό για να διώξει το πίσω μέρος του mini με χαρακτηριστική ευκολία... (αυτή ήταν και η ομορφιά του mcs)
Στο δια τάυτα δεν 'έφυγε'... απλά διέγραψε αρκετά (μάλλον πολλά) μέτρα με το πλάι...αυτο το full-lock κάθετα στο δρόμο με 160 στον δρομο δεν ξερω αν υπαρχει στην πραγματικοτητα.
Δεν σε αδικώ... το ίδιο θα έλεγα κι'εγώ εαν άκουγα κάτι τέτοιο πρίν 6 χρόνια...
Το ευτύχημα είναι πως δεν έφαγα σφαλιάρα απο την άλλη (αυτό φοβήθηκα περισσότερο με αυτή τη ταχύτητα)... έκατσε στα 4 πολύ πιο εύκολα απ'οτι περίμενα...
(σημ. το esp ήταν off) -
Μετά από διπλό full lock* με κάποια χλμ πάνω από 100 (δεν μπορώ να πω ότι πρόσεχα ακριβώς το κοντέρ εκείνη την ώρα) σε ανύποπτη στιγμή συμφωνώ με τον Mορφέα αν και με το μεταξόνιο του Mini ακούγεται πραγματικά ανατριχιαστικό.
*Απ' έξω φαντάζομαι ότι θα φάνηκε σαν κάτι τρελά φλικαρίσματα που έκανε ο ΚΚΚ που μάζευε συνέχεια ανάποδα, άσχετα αν καπάκι άρχισα να σταυροκοπιέμαι...
-
.....ποιο από τα δυο να πάρει?
-
mito καινουριο
-
postarο το link για την porsche να μου πειτε την γνωμη σας http://www.autoclassic.gr/view.php?carid=820.αν παρω mini αποφασισα να το παρω καινουργιο γιατι οτι εχω δει μεχρι τωρα και ακριβα ειναι κ πολλα χιλιομετρα εχουν και κακοσυντηρημένα
(πηγα σε μια μαντρα στν κηφισια για ενα mini s 07 22.000 και ειχε βαθουλωμα στο καπο κ μια γρατζουνια τν ειχε βαψει απ πανω με μπογια για τοιχο ξερω γω..απιστευτο)
mini cooper s 07 η porsche boxster s 2001?