Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 12
    • 13
    • 4 / 13
    Formula 1
    50
    255
    249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pad last edited by

      O Σούμι καλή θέση έχει,για την ηλικία του!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bayern7 last edited by

        O Schumi είναι ούτε καν 3 δέκατα πίσω από τον NR που παραδοσιακά κάνει καλά δοκιμαστικά (ελεύθερα και quals).
        Αν είναι σε φόρμα να αντέξει την εξάντληση του αγώνα, θα δούμε ωραία πράγματα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          patro last edited by

          Ο χρήστης pik. έγραψε:

          ειναι αηδια ενας οδηγος να τρωει τετεια διαφημιση ΕΙΔΙΚΑ απο ιταλους σαν τον μεσσια και ξεκιναει η εποχη Αλονσο και μετα να ειναι 3ος πισω και απο τον ταπεινο του teamate..

          αντε Μασα....

          κοιτα ο Σουμι 7ος ειναι επικινδυνος...
          προφανως ομως καποιοι βιαζονται να τον ξεγραψουν ...

          αυτο που λες για τη φερραρι ειναι σωστο , απο τοτε που πηγε ο αλονσο , ο μασσα δειχνεται ως δευτερος απο τους ανωτερους στην ομαδα , πληρης απαξιωση . αλλα και τι να κανουν οταν εχει 2 πρωταθληματα και φερνει και σπονσορες. anyway εγω πιστευω οτι πανω κατω σε ταχυτητα το ιδιο ειναι και οι δυο (δηλαδη κορυφη) και θελω να τους αφησουν να παλευουν . επισης αν δειτε για καποιο λογο δεν βγηκαν οι ταχυτεροι γυροι στο Q3 για αρκετους οδηγους και ο χρονος του αλονσο στο Q2 ειναι ταχυτερος απο αυτους του μασσα.

          τον ροσμπεργκ ΠΟΛΛΟΙ βιαστηκαν να ξεγραψουν

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vengas last edited by

            Το οτι ο Σουμι ειναι αργοτερος απο τον Ροσμπεργκ μπορει και να μην οφειλεται στην ηλικια του... απλά μπορει ο Ροσμπεργκ με αυτο το αυτοκινητο να ειναι γρηγοροτερος στο Μπαχρειν, μετα από μιση σεζον θα βγει συμπερασμα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Τα ζόρια του Schumi των 41 ετών και του 3ετούς διαλλείματος είναι τα 2 δέκατα στα πρώτα qual μετά την επιστροφή του από το Rosberg στην ακμή της καρριέρας του? Θα περάσουμε ωραία φέτος...

              Άσχετα με τον Schumacher, ο αυριανός αγώνας με τα ρεζερβουάρ που θα αδειάζουν και τη συμπεριφορά μονοθεσίου κι ελαστικών που θα αλλάζουν θα έχει τρομερό ενδιαφέρον...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                patro last edited by

                το οτι θα βγουν ασφαλη συμπερασματα μετα απο καποιους αγωνες
                ισχυει για ολα τα ζευγαρια οδηγων...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sprsk
                  sprsk last edited by

                  Θα είναι εξαιρετικό πρωτάθλημα.

                  Μπράβο στον Vettel που το θέλει πολύ
                  Μπράβο στον Massa που αποδεικνύει για άλλη μία φορά ότι το έχει .
                  Μπράβο στον Alonso που προσαρμόστηκε και δείχνει ότι η ομάδα θα πάει για το κατασκευαστών σίγουρα.
                  Μπράβο στους 2 παππούδες που δείχνουν ότι άμα το κατέχεις και τα χρόνια να περάσουν δεν πρέπει κανείς να σε ξεγράψει έτσι εύκολα.

                  Πολύ Γουστάρω , Είμαι σε Mode ' i love them all '

                  εκτός από .......


                  ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣΤ στα βρομόσκυλα του ANT1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pik last edited by

                    Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                    O Schumi είναι ούτε καν 3 δέκατα πίσω από τον NR που παραδοσιακά κάνει καλά δοκιμαστικά (ελεύθερα και quals).
                    Αν είναι σε φόρμα να αντέξει την εξάντληση του αγώνα, θα δούμε ωραία πράγματα..

                    για πρωτη φορα συμφωνουμε...

                    καλα ομως πολυς κοσμος δεν ειδε λογω ΑΝΤ1...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lord_rutherford last edited by

                      Μόλις τώρα πόνταρα Μάσσα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pik last edited by

                        και εγω το σκεφτομαι....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jarnot last edited by

                          Κι επειδή κάποιοι έλεγαν για το 107% και για το πόσο αργές είναι οι νέες ομάδες κλπ, μπλα, μπλα, στο Q1 που ήταν όλοι μέσα, καλύτερο χρόνο έχουμε τον 1:54.612. Το +107% αυτού του χρόνου είναι 2:02.635, το οποίο όλοι το κατάφεραν πλην HRT (αν και ο Senna πολύ κοντά ήταν).

                          Μην παρασύρεστε από τα 6 και 7 και 8sec της διαφοράς... είμαστε σε μια πίστα με γυρολόγιο κοντά στα 2 λεπτά. Μετά τους πρώτους 3-4 αγώνες (που ισοδυναμούν σχεδόν με τις δοκιμές που έχασαν οι νέες ομάδες) νομίζω θα έιναι όλες τους άνετα εντός 107%

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            winlink last edited by

                            Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:

                            1. Υποχρεούνται να ξεκινήσουν με το σετ που τους έδωσε τον καλύτερο χρόνο

                            2. Γιατί καταποντισμό; Όλοι με μαλακά είναι.

                            1. Τηρουμένων των αναλογιών, η Mercedes είναι ακριβώς εκεί που την υπολογίζαμε

                            Όχι ο Sutil, ο οποίος αφού μπήκε στη 10άδα προτίμησε να κάνει το Q3 με τα σκληρά (για την ακρίβεια η medium γόμα της Bridgestone είναι) και να ξεκινήσει 10ος αλλά με τα σκληρά λάστιχα του αγώνα, που με το βάρος του γεμάτου ρεζερβουάρ θα φθαρούν πολύ λιγότερο.
                            Αν και δεν μου είναι αγαπητός, υπολογίστε τον στον αγώνα. Η Force India έχει δείξει δυνατή και φέτος!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alba-parietti last edited by

                              Ο χρήστης pik. έγραψε:

                              ειναι αηδια ενας οδηγος να τρωει τετεια διαφημιση ΕΙΔΙΚΑ απο ιταλους σαν τον μεσσια και ξεκιναει η εποχη Αλονσο και μετα να ειναι 3ος πισω και απο τον ταπεινο του teamate..

                              αντε Μασα....

                              Πολύ βιαστικό το συμπέρασμα.Ο Massa είναι συνήθως ταχύτατος στις δοκιμές,έχοντας κατά καιρούς αφήσει πίσω του και το Schumacher και τον Raikkonen (τον τελευταίο πολλάκις).Εξάλλου τον Alonso δεν τον πήραν...για να είναι μπροστά από τον Massa στις κατατακτήριες.

                              Επιτυχημένη η προσαρμογή σε συνθήκες τριημέρου για τον Schumacher.Λογικά όταν αποκτήσει mentalita di gara,θα είναι ανταγωνιστικότερος (μονοθεσίου επιτρέποντος).

                              Τέσσερεις οι δυνατές ομάδες,εκ των οποίων μάλλον οι δύο,που θα ξεχωρίσουν πολύ σύντομα, θα παλέψουν για τους τίτλους.

                              Η σημερινή δυναμικότητα της RBR στα χέρια του Vettel..... δεν βλέπω να επαναλαμβάνεται άνετα,αύριο σε ρυθμούς αγώνα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                billopoulos last edited by

                                Q1 και Q2 με τι καυσιμα τα κανουν;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pik last edited by

                                  Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                  ειναι αηδια ενας οδηγος να τρωει τετεια διαφημιση ΕΙΔΙΚΑ απο ιταλους σαν τον μεσσια και ξεκιναει η εποχη Αλονσο και μετα να ειναι 3ος πισω και απο τον ταπεινο του teamate..

                                  αντε Μασα....

                                  Πολύ βιαστικό το συμπέρασμα..

                                  ξερεις η διαφορα τους ειναι ελαχιστη και εννοειται δεν ειναι συμπερασμα αλλα με τοσο φουμαρο που ποτιζουν τον κοσμο ειδικα εδω ο Μανζονε και ο Capelli λες και εχουν εντολη...

                                  ειπαμε οκ ειναι δις πρωταθλητης...αλλα οχι και ετσι...

                                  ετσι απαξιωσαν και τον Κιμι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Πάντα low fuel.

                                    Απλώς στο Q3 πρέπει να προσέξουν και να μην καταπονήσουν τα λάστιχα γιατί το ίδιο σετ πρέπει να χρησιμοποιηθεί και στον αγώνα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                      1. Υποχρεούνται να ξεκινήσουν με το σετ που τους έδωσε τον καλύτερο χρόνο

                                      Αυτοί που τελείωσαν το Q3 ή όλοι? Οι του Q2 θα έχουν φρέσκα λάστιχα?

                                      Έτσι κατάλαβα. Ο Barrichello που μιλούσε με DC του είπε '...and I have fresh tires'.

                                      Anybody?

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        ladaman11 last edited by

                                        Εγω να σημειωσω το 1.56.612 του Αλονσο απο το Q1 με σκληρα λαστιχα που ειναι ο ιδιος με αυτον που εκανε στο Q3 με μαλακα. Αρα φανερο το λαθος που εκανε στο Q3 που τον εριξε στη τριτη θεση κατι που ισως του βγει σε καλο μιας και ξεκιναει απο το καθαρο μερος της πιστας σε σχεση με τον Μασα.
                                        Αν δεν εχουμε κανα απροοπτο στον αγωνα βλεπω το πρωτο 1-2 γιατην Φερραρι μιας που η Red Bull του Φετελ δεν νομιζω να αντεξει το race pace των κοκκινων οπως φανηκε την Παρασκευη. Συνοψιζοντας για αυριο βλεπω Αλονσο,Μασα,Φετελ για βαθρο με σφηνα (ροζμπεργκ,χαμιλτον,σουμαχερ - με αυτη τη σειρα) σε περιπτωση εγκαταληψης καποιου απο τη πρωτη τριαδα (φετελ?).

                                        Για τον πρωτο αγωνα παντα εχουμε
                                        Qually Pace
                                        red bull- 0.2 -ferrari- 0.7 -mclaren- 0.1 -mercedes

                                        Race Pace
                                        ferrari- 0.3- red bull- 0.8 -mclaren,mercedes

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          ladaman11 last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                          1. Υποχρεούνται να ξεκινήσουν με το σετ που τους έδωσε τον καλύτερο χρόνο

                                          Αυτοί που τελείωσαν το Q3 ή όλοι? Οι του Q2 θα έχουν φρέσκα λάστιχα?

                                          Έτσι κατάλαβα. Ο Barrichello που μιλούσε με DC του είπε '...and I have fresh tires'.

                                          Anybody?

                                          Αυτοι που ηταν στο Q3 και μονο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lack last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                            1. Υποχρεούνται να ξεκινήσουν με το σετ που τους έδωσε τον καλύτερο χρόνο

                                            Αυτοί που τελείωσαν το Q3 ή όλοι? Οι του Q2 θα έχουν φρέσκα λάστιχα?

                                            Έτσι κατάλαβα. Ο Barrichello που μιλούσε με DC του είπε '...and I have fresh tires'.

                                            Anybody?

                                            Οι δέκα πρώτη θα έχουν τα λάστιχα που έκαναν το qualify (δηλαδή ταλαιπωρημένα), ενω ο 11ος μπορεί να βάλει καινούργια και να έχει πλεονέκτημα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 4 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr