-
Δεδομενου οτι οι αγροτες εδω και πανω απο 10 χρονια χρησιμοποιουν στα τρακτερ τους πετρελαιο θερμανσης αδιακριτως σε παλια και καινουργια με
τεχνολογια common rail καθως και στα αγροτικα τους κατι παλιοναβαρα
χωρις να μου εχει πει καποιος για προβληματα , θα ηθελα να ρωτησω
εκτος απο την περιεκτικοτητα σε θειο εχουν αλλη διαφορα τα δυο καυσιμα?
το θερμανσης μπορει να προξενησει καποια ζημια σε εναν πετρελαιοκινητηρα?
παντως καποτε σε μια παρεα με το ιδιο θεμα συζητησης καποιος πηρε τηλ. εναν ξαδερφο του που δουλευε στα δυιληστηρια και μας ειπε οτι στην ουσια ειναι τα ιδια καυσιμα και οτι τα ελληνικα δυιληστηρια δεν εχουν δυνατοτητα
αποθειωσης τετοιου βαθμου.
ολα αυτα επειδη με τις τιμες των καυσιμων θα παρατηρηθει μεγαλη νοθεια
στο κινησης καθως απ οτι ξερω ο αποχρωματισμος του θερμανσης ειναι παιχνιδακι.
αν εχω λοιπον αυτοκινητο ντιζελ και μου βαλουν θερμανσης θα εχω προβλημα? -
Δεδομενου οτι οι αγροτες εδω και πανω απο 10 χρονια χρησιμοποιουν στα τρακτερ τους πετρελαιο θερμανσης αδιακριτως σε παλια και καινουργια με
τεχνολογια common rail καθως και στα αγροτικα τους κατι παλιοναβαρα
χωρις να μου εχει πει καποιος για προβληματα , θα ηθελα να ρωτησω
εκτος απο την περιεκτικοτητα σε θειο εχουν αλλη διαφορα τα δυο καυσιμα?
το θερμανσης μπορει να προξενησει καποια ζημια σε εναν πετρελαιοκινητηρα?
παντως καποτε σε μια παρεα με το ιδιο θεμα συζητησης καποιος πηρε τηλ. εναν ξαδερφο του που δουλευε στα δυιληστηρια και μας ειπε οτι στην ουσια ειναι τα ιδια καυσιμα και οτι τα ελληνικα δυιληστηρια δεν εχουν δυνατοτητα
αποθειωσης τετοιου βαθμου.
ολα αυτα επειδη με τις τιμες των καυσιμων θα παρατηρηθει μεγαλη νοθεια
στο κινησης καθως απ οτι ξερω ο αποχρωματισμος του θερμανσης ειναι παιχνιδακι.
αν εχω λοιπον αυτοκινητο ντιζελ και μου βαλουν θερμανσης θα εχω προβλημα? -
Δεδομενου οτι οι αγροτες εδω και πανω απο 10 χρονια χρησιμοποιουν στα τρακτερ τους πετρελαιο θερμανσης αδιακριτως σε παλια και καινουργια με
τεχνολογια common rail καθως και στα αγροτικα τους κατι παλιοναβαρα
χωρις να μου εχει πει καποιος για προβληματα , θα ηθελα να ρωτησω
εκτος απο την περιεκτικοτητα σε θειο εχουν αλλη διαφορα τα δυο καυσιμα?
το θερμανσης μπορει να προξενησει καποια ζημια σε εναν πετρελαιοκινητηρα?
παντως καποτε σε μια παρεα με το ιδιο θεμα συζητησης καποιος πηρε τηλ. εναν ξαδερφο του που δουλευε στα δυιληστηρια και μας ειπε οτι στην ουσια ειναι τα ιδια καυσιμα και οτι τα ελληνικα δυιληστηρια δεν εχουν δυνατοτητα
αποθειωσης τετοιου βαθμου.
ολα αυτα επειδη με τις τιμες των καυσιμων θα παρατηρηθει μεγαλη νοθεια
στο κινησης καθως απ οτι ξερω ο αποχρωματισμος του θερμανσης ειναι παιχνιδακι.
αν εχω λοιπον αυτοκινητο ντιζελ και μου βαλουν θερμανσης θα εχω προβλημα? -
Πριν από πόσες δεκαετίες δούλευε ο ξάδερφος στα δυιλιστήρια? Γιατί εδω και αρκετά χρόνια υπάρχουν μονάδες αποθείωσης σε αυτά. Επίσης ανέκαθεν το πετρέλαιο στην Ελλάδα είχε τις προδιαγραφές που όριζε η ΕΕ, τώρα είναι στα 100ppm θείο από 1/1/2008, αλλά η μετάβαση σε αυτό το όριο είχε γίνει ήδη πολύ νωρίτερα για ένα τουλάχιστον δυιλιστήριο που γνωρίζω, δεν περίμεναν την τελευταία στιγμή.
-
Ο αποχρωματισμός είναι εύκολος αλλά αν γίνει έλεγχος βρίσκουν ότι το πετρέλαιο είναι θέρμανσης και το πρόστιμο είναι 4 χιλιάρικα.
Τα παλιά αμάξια έχουν πρόβλημα να λειτουργήσουν με αποθειωμένο πετρέλαιο γιατί το θείο δρα σαν λιπαντικό της αντλίας πετρελαίου και χρειάζεται κάποιο πρόσθετο στο πετρέλαιο.
Στα καινούρια αμάξια γράφει ο κατασκευαστής μέχρι τι ποσοστό θείου μπορούν να χρησιμοποιήσουν και αλλάζεις λάδια πολύ πιο συχνά.
Νομίζω (δεν είμαι σίγουρος) ότι αν δεν έχουν περίεργες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες τα αμάξια μπορούν να λειτουργήσουν με πετρέλαιο που περιέχει θείο.
Το πρόβλημα με το πετρέλαιο θέρμανσης (αν το αμάξι δεν έχει αντιρρυπαντικές τεχνολογίες) είναι η δημιουργία θειικού οξέως στα καυσαέρια/λάδια και η διάβρωση που προκαλεί το οξύ. -
Το κίνησης πλέον έχει 10ppm όχι 100. Το θέρμανσης είναι στα 1000ppm.
Και ένα σχετικό έγγραφο:
Η Περιεκτικότητα καυσίμων σε θείο και αποκλίσεις
Η ΟΒΕ με έγγραφο της προς τα ΚΕΔΑΚ, στις 1/12/09 αναφέρεται στις μικρές αποκλίσεις περιεκτικότητας σε θείο των καυσίμων και ζητά να θεωρούνται αμελητέες δεδομένου ότι αυτές οι αποκλίσεις είναι συνέπεια μείξης με μικρά υπολείμματα στα βυτιοφόρο που αλλάζουν καύσιμα.
Το κείμενο του υπομνήματος έχει ως εξής:
'Όπως είναι γνωστό ία τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιηθεί μια θεαματική μείωση της πε-ριεκτικότητας σε θείο, των καυσίμων κίνησης (πετρέλαιο, βενζίνες). Σήμερα η περιεκτικότητα αυτή βρίσκεται στα 10 ppm, δηλαδή κοντά στα όρια μηδενισμού. Η περιεκτικότητα αυτή είναι 50 φορές μικρότερη από τα ισχύοντα το 1999. Ωστόσο στο πετρέλαιο θέρμανσης η περιεκτικό¬τητα αυτή παραμένει σε υψηλό επίπεδο (1.000 ppm). Η διαφορά αυτή προκαλεί αναπόφευκτα προβλήματα αλλοίωσης της περιεκτικότητας σε θειο στα καύσιμα κίνησης διότι κατά τη μεταφο¬ρά χρησιμοποιούνται αναγκαστικά τα ίδια διαμε¬ρίσματα των βυτιοφόρων και προκαλείται μείξη απειροελάχιστων επικολλημένων υπολοίπων πε¬τρελαίου θέρμανσης στα τοιχώματα με τα καύ¬σιμα κίνησης. Για παράδειγμα ένα υπόλοιπο 0,2% από πετρέλαιο θέρμανσης αυξάνει σύμ¬φωνα με βεβαίωση του Εθνικού Μετσόβιο Πο¬λυτεχνείου κατά 2ppm το θείο στη βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης με αποτέλεσμα την υπέρ¬βαση του ορίου κατά 20%! Ενδεικτικά αναφέ¬ρουμε ότι με το ίδιο υπόλοιπο το 1999 η υπέρ¬βαση ήταν μόνο 0,2% λόγω διαφοράς του στοι¬χείου αναφοράς.
Με τις σημερινές χαμηλές τιμές ppm στα καύ¬σιμα κίνησης είναι πολύ εύκολο να παρατηρη¬θούν υπερβάσεις από ελάχιστη πρόσμειξη η ο¬ποία επιφέρει μηδαμινή πραγματική αύξηση σε απόλυτες τιμές αλλά μεγάλη ποσοστιαία με συ¬νέπεια να επισύρει αδίκως υπερβολικές κυρώ¬σεις.
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται από τους ε-λέγχους των ΚΕΔΑΚ, στις δειγματοληψίες του πετρελαίου κίνησης, αύξηση περιεκτικότητας του θείου από τα 10 ppm που είναι το όριο στα 13-14 ppm. Στα επίπεδα αυτά δεν μπορεί να θε¬ωρηθεί η υπέρβαση αυτή νοθεία. Παρακαλούμε όπως οι περιπτώσεις αυτές των διαφορών αντιμετωπίζονται με κατανόηση και ελαστικότητα από τα ελεγκτικά όργανα, δεδομέ¬νου ότι δεν είναι δυνατή η πλήρης αποφυγή πα¬ρόμοιων περιστατικών. Επί πλέον δεν θεμελιώ¬νουν δόλο και συνειδητή παράβαση με σκοπό την αποκόμιση οφέλους αφού παρόμοιες προ¬σμείξεις δεν έχουν κανένα οικονομικό αντικεί¬μενο.
Για να σας εκθέσουμε τις απόψεις μας στο α¬νωτέρω θέμα παρακαλούμε όπως έχουμε μια συνάντηση μαζί σας'. -
αυτο το τοπικ μου θυμιζει πολλα
το μονο κακο ειναι οτι θελει πιο συχνα αλλαγη φιλτρων πετρελαιου και οτι καιει λιγακι παραπανω η μηχανη αν και το κερδος παλια ηταν μεγαλο.
εγω δεν εβαζα γιατι κανω μετακινησεις στον δρομο(τροχοφορο) ,αλλοι ομως εβαζαν .
-
Τούφα το ντουμάνι...Ειδικα αμα έχει και φίλτρο σωματιδίων...Πάρτυ κανονικό
-
Και αν σε σταματησουν στον δρομο για ελενχο τι γινεται;
-
Αν έχεις δει φορτηγά που βγάζουν πολύ σκούρο μαύρο καπνό και μυρίζει ψαρίλα το καυσαέριο, αυτά καίνε πετρέλαιο με αρκετά πάνω από1.000ppm (που έχει το θέρμανσης).
(ναυτιλίας 10.000ppm)
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και αν σε σταματησουν στον δρομο για ελενχο τι γινεται;αν σου κανουν ελεγχο και το δουν 4000ευρω προστιμο αποτι θυμαμαι.
παλιοτερα πριν καμια 10 χρονια και πισω επερναν δειγμα απτο ρεζερβουαρ αλλα πολλοι ειχαν κανει ενα ειδικο δοχειο το οποιο του εβαζαν πρασινο πετρελαιο ,το τοποθετουσαν στο στομιο του ρεζερβουαρ προς τα μεσα εννοειται ,γυρω στα 5 λιτρα και το ειχαν για τετοιο σκοπο.
αλλοι ειχαν διπλα ρεζερβουαρ το ενα με πρασινο και το αλλο με κοκκινο ,ετσι την ωρα του ελεγχου τους εβαζε και επαιρναν δειγμα απτο πρασινο.
με τον καιρο τα εμαθαν αυτα τα κολπα και αρχισαν παιρνουν απτην αντλια πετρελαιου δειγμα εκει δεν μπορεις να κανεις κομπινα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν έχεις δει φορτηγά που βγάζουν πολύ σκούρο μαύρο καπνό και μυρίζει ψαρίλα το καυσαέριο, αυτά καίνε πετρέλαιο με αρκετά πάνω από1.000ppm (που έχει το θέρμανσης).(ναυτιλίας 10.000ppm)
'ΜΑΖΟΥΤ' !!!
-
Κατι εχω ακουσει οτι οταν βαζεις πετρελαιο θερμανσης επειδη το πετρελαιο θερμανσης εχει κοκκινο χρωμα για τη φορολογια βουλωνει τα φιλτρα του μπεκ επειδη καθεται εκει απανω το κοκκινο...
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
'ΜΑΖΟΥΤ' !!!Δεν είναι μαζούτ.
Θυμάμαι μικρός που οι κεντρικές θερμάνσεις έκαιγαν μαζούτ, την μαυρίλα στα μπαλκόνια. Μετά από μια σύντομη περίοδο που έβαλαν στις καμινάδες ηλίθιους καπνοσυλλέκτες, άρχισαν να καίνε πετρέλαιο.
-
Σιγα μην καει και ασφαλτο! Το μαζουτ θελει μια πολυ καλη προθερμανση για να καει Τετοιες αντιστασεις δεν εχουν τα αυτοκινητα και τα επαγγελματικα! Μονο τα βαπορια καινε σαν καυσιμο το μαζουτ!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ο αποχρωματισμός είναι εύκολος αλλά αν γίνει έλεγχος βρίσκουν ότι το πετρέλαιο είναι θέρμανσης και το πρόστιμο είναι 4 χιλιάρικα.
.Στο αποχρωματισμένο πετρελαιο δεν βρίσκουν τίποτα. Τουλάχιστον ο Ελληνικός ελεγκτικός μηχανισμός(έκφραση ανέκδοτο...όπως παλιά Αλβανός τουρίστας)
Η Κομισιόν γνωρίζει ότι γίνεται αποχρωματισμός και ΝΟΘΕΙΑ στο πετρέλαιο θέρμανσης. Καίμε 5.000.000 ΤΟΝΟΥΣ κόκκινο με τον μικρότερο ΧΕΙΜΩΝΑ της ευρωζώνης. Ούτε στον Βόρειο Πόλο να είμασταν....
Και η οδηγία της για αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα περιελάμβανε και το κόκκινο πετρελαιο.Τώρα που αυξήθηκε η διαφορά τιμής θέρμανσης και κίνησης θα γεμίσουμε εργαστήρια αποχρωματισμού. Δεν είναι λίγα τα λεφτά.....Βγάζεις 55 λεπτα στο λίτρο.
Η Ιταλία κατήργησε απο χρόνια το κόκκινο και ησύχασε με την λαθρεμπορία.
Αν το κάνουν και εδώ θα έχει έσοδα το κράτος άνω των 2 δις ευρώ. Από αυτά μοιράζει επίδομα σε 500.000 φτωχα νοικοκυριά απο 600 ευρώ= 300 εκατ. και κλείνει η πληγή της λαθρεμπορίας. Αλλά έτσι θα πληγούν συμφέροντα χορηγών μας....Και τα συνδιακαλιστικά σωματεία των βενζινοπωλών προτείνουν 'ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ', ουτε σε πλοια ούτε πουθενά. Ξέρετε ότι ένα Ελληνικό πλοίο καίει διπλάσιο μαύρο πετρελαιο απο ένα Σκανδιναυικό?
Ξέρετε πόσα βυτία αφορολόγητο εξάγονται καθημερινά σε Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία? (στα χαρτιά...μόνον, εδω μένει το περισσότερο πετρελαιο. ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ γαρ και σήψη) -
το θεμα ειναι τι γινεται τελικα στους κινητηρες μας σε ενα συνχρονο αυτοκινητο μπορει να κανει ακαριαια ζημια ? πχ στην τρομπα? στον κινητηρα?
η απλως μειωνει την διαρκεια ζωης στον κινητηρα?
αληθεια η τρομπα μπορει να εχει προβλημα? μιας και ειναι το ακριβοτερο εξαρτημα του πετρελαιοκινητηρα?
οι καινουργιες τρομπες με common rail επισκευαζονται εδω? η απλα σου λενε αλλαξε τη?
και ολα αυτα με δεδομενο οτι η νοθεια ειναι σιγουρη οπως λεει και ο ecodrive πιο πανω. -
αμησετα!!!
Το θεμα ειναι να ' μην σου κάτσει'! Για τι αν σου κατσει ζημια την 'εκατσες'!! -
Ο χρήστης ECODRIVE έγραψε:
Ο αποχρωματισμός είναι εύκολος αλλά αν γίνει έλεγχος βρίσκουν ότι το πετρέλαιο είναι θέρμανσης και το πρόστιμο είναι 4 χιλιάρικα.
.Στο αποχρωματισμένο πετρελαιο δεν βρίσκουν τίποτα. Τουλάχιστον ο Ελληνικός ελεγκτικός μηχανισμός(έκφραση ανέκδοτο...όπως παλιά Αλβανός τουρίστας)
Επειδή τον έλεγχο στο Χημείο τον κάνει φίλος μου, στείλε εσύ αποχρωματισμένο να δεις πόσο γρήγορα θα φας το πρόστιμο.
Άλλος είναι ο ελεγκτικός μηχανισμός και άλλος ο έλεγχος στο Χημείο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και αν σε σταματησουν στον δρομο για ελενχο τι γινεται;Περισσότερες πιθανότητες έχει να κερδίσει το τζόκερ παρά να τον σταματήσουν για έλεγχο!!!!
Τα ίδια πετρέλαια είναι , αν είχα πετρελαιοκίνητο θέρμανσης θα έβαζα και γω!!!! Τον χειμώνα κατευθείαν από το βενζινάδικο και το καλοκαίρι από την δεξαμενή μου!!!!!
Πετρελαιο θερμανσης αντι πετρελαιου κινησης