-
Θα ήθελα να μάθω ποια ειναι τα υπερ και ποια τα κατά με την αναβαθμιση του προγραμματος του κινητηρα.
Τι θα πρεπει να φοβαμαι? Εχω ενα Audi A5 2.0 tfsi και παρατηρησα 2 εταιριες που προσφερουν περιπου παρομοια δουλεια, την ΑΒT και την ΜΤΜ. Χαρακτηρηστικα ο παρακατω συνδεσμος:
http://www.mtm-online.de/en/Audi/A5-Cou ... a5211270qcΔεν γνωριζω πολλα απο μηχανολογικα οποτε παρακαλω μη με δυσκολεψετε
-
Θα ήθελα να μάθω ποια ειναι τα υπερ και ποια τα κατά με την αναβαθμιση του προγραμματος του κινητηρα.
Τι θα πρεπει να φοβαμαι? Εχω ενα Audi A5 2.0 tfsi και παρατηρησα 2 εταιριες που προσφερουν περιπου παρομοια δουλεια, την ΑΒT και την ΜΤΜ. Χαρακτηρηστικα ο παρακατω συνδεσμος:
http://www.mtm-online.de/en/Audi/A5-Cou ... a5211270qcΔεν γνωριζω πολλα απο μηχανολογικα οποτε παρακαλω μη με δυσκολεψετε
-
Θα ήθελα να μάθω ποια ειναι τα υπερ και ποια τα κατά με την αναβαθμιση του προγραμματος του κινητηρα.
Τι θα πρεπει να φοβαμαι? Εχω ενα Audi A5 2.0 tfsi και παρατηρησα 2 εταιριες που προσφερουν περιπου παρομοια δουλεια, την ΑΒT και την ΜΤΜ. Χαρακτηρηστικα ο παρακατω συνδεσμος:
http://www.mtm-online.de/en/Audi/A5-Cou ... a5211270qcΔεν γνωριζω πολλα απο μηχανολογικα οποτε παρακαλω μη με δυσκολεψετε
-
Απλά θα πρέπει να προσέχεις τα λάδια σου λίγο περισσότερο (να τα αλλάζεις τακτικότερα) μιας και οι ας το πούμε 'καταπονήσεις' θα είναι μεγαλύτερες. Πέραν αυτού, το μόνο αρνητικό που μπορεί να σου επιφέρει ένα πρόγραμμα σοβαρής εταιρείας (MTM,ABT) είναι να τελειώσει η διάρκεια ζωής του τούρμπο σου νωρίτερα. Οι εργοστασιακές προδιαγραφές του είναι για 200.000χλμ περίπου (εξαρτάται απ τη χρήση), ενώ με πρόγραμμα μπορεί να μειωθεί ακόμα και στο μισό η ζωή της τουρμπίνας αν το πατάς πολύ. Επίσης είναι πιθανό να ανέβει η κατανάλωσή σου.
Κατά τα άλλα 99% δεν θα έχεις προβλήματα. -
Αν είναι σωστή σχεδίαση τότε δεν έχεις προβλήματα εφόσον αποδέχεσαι κάποια μείωση διάρκειας ζωής κινητήρα αλλά και λαδιών (συνιστώνται πιο συχνές αλλαγές). Η χρήση 100άρας μάλλον επιβάλλεται ενώ η αύξηση της κατανάλωσης είναι αναμενόμενη αλλά αν γίνεται συνετή χρήση μπορεί να έχεις και μείωση (μεγαλύτερες ροπές σημαίνει οδήγηση με μία σχέση πάνω). Σε μερικές περιπτώσεις βοηθάει να βάλεις καλύτερο intercooler.
Οι βελτιωτές που αναφέρεις είναι επώνυμοι και θεωρούνται σοβαροί οπότε τα παρακάτω δεν θα πρέπει να σε ανησυχήσουν. Γιατί αν δεν γίνει καλή σχεδίαση και το καύσιμο και το αβάνς είναι ολίγον ό,τι νά'ναι πολλά κακά μπορεί να συμβούν... Πολύ πλούσιο μίγμα εκτός από κατανάλωση σημαίνει άκαυτη βενζίνη που κάνει ζημιά σε καταλύτη και γλυστράει και πάει στα λάδια που τα ξεσκίζει. Τελειωμένα λάδια οδηγούν σε τελειωμένο κινητήρα και τουρμπίνα. Μπορεί ακόμα και η χρήση 100άρας να μην φτάνει για να καλύψει το υπερβολικό αβάνς και το καλοκαίρι να έχεις ανεβασμένη θερμοκρασία που σημαίνει επίσης αυξημένες φθορές γενικότερα. Το πολύ πλούσιο μίγμα χρησιμοποιείται και σαν ψυκτικό ακριβώς για αυτό. -
Παντως μακρια απο οσους σου υποσχονται αλογα με το τσουβαλι...
-
Σας ευχαριστω πολυ ολους σας για τις πληροφοριες που μου δωσατε.
-
Στην πράξη αν δεν είναι φαναράκιας αυτό που θέλεις είναι περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (που σημαίνει και περισσότερα άλογα εκεί). Αυτές είναι οι στροφές που χρησιμοποιείς καθημερινά το περισσότερο. Μπορεί δηλαδή να σου δίνει στη μέγιστη ισχύ μόνο πχ 10-20 άλογα (ενώ άλλοι σου δίνουν 40) αλλά αν σου δίνει 10 άλογα παραπάνω στις 2500 στροφές ενώ του άλλου μόνο 6 είναι μια διαφορά που θα την καταλάβεις περισσότερο....
-
Διάβασε αν θέλεις για την δική μου αναβάθμιση .
viewtopic.php?f=6&t=23112Αν και είναι Volvo δεν έχει σημασία . Η BSR είναι όπως και αυτές που αναφέρεις .
Το δικό μου πάει για το service του 3ου χρόνου μες την εβδομάδα .
Εχω 60.000 χιλιόμετρα και δεν έχω ακούσει ή δει τίποτα παράξενο. Ούτε στα λάδια δεν έχω κατανάλωση .
Βενζίνη περίπου 0,5 λίτρα τα 100 τίποτα σπουδαίο .
το μόνο που μπορώ να σου πω είναι να προτιμήσεις το 1ο στάδιο μην πας σε 2ο ή 3ο .
Όπως καταλαβαίνεις θα αλλάξει η πίεση του turbo με την νέα χαρτογράφηση. Άρα λογικό είναι να πρέπει να μείνεις μέσα στις ανοχές του.
Αλλιώς αν θες να πας ψηλά τότε απαιτούνται πολλές αλλαγές . Φίλτρα , Φρένα , αναρτήσεις , turbo , κιβώτιο , κλπ.Φαντάζομαι αυτό της ABT το έχεις δει που έχει περισσότερες λεπτομέρειες από την mTm
http://www.abt-sportsline.gr/el/categor ... tails.aspx
http://bol.abt-sportsline.gr/eCatalog/e ... _17965.pdf
Μην με ρωτήσεις γιατί κάνει 940 euro παραπάνω δεν ξέρω.
Και επίσης από την BSR στα λεφτά της mTm
http://en.bsr.se/products/
http://en.bsr.se/products/t1578/
http://en.bsr.se/products/t1578/chart/
Δες και τις Revo
http://www.vagtech.co.uk/index.php/tuni ... a5-20-tfsi
http://www.revotechnik.com/reviews/index.aspx
Και για να σε μπερδέψω και άλλο APR
http://www.goapr.com/products/ecu_upgra ... _long.html
http://www.goapr.gr/ ( απλά δεν έχουν ανεβάσει στο site το Α5 )Να και κάτι γενικότερο
http://www.audituningmag.com/category/audi-a5/Αν μπορείς να πάρεις εγγύηση καλό θα ήταν .
Ελπίζω να βοήθησα
-
Θελω να κανω μια σχετικα υποκειμενικη ερωτηση.Η overload θεωρειται σοβαρη εταιρια;Για το δικο μου (fiat bravo sport 150ps) δινει +30 αλογα και +30-60 nm ροπη.Εχετε καποια αποψη.Ενας φιλος εκανε αναβαθμηση σε αυτους(βλ. θεμα fiat bravo 2007) αλλα το εκανε τωρα ,τις τελευταιες μερες ,και δεν μπορουμε να ξερουμε για διαρκεια.
-
Δυστυχώς δεν ξέρω τι παίζει με τα Fiat-Alfa-Lancia .
Ίσως επειδή είναι καινούργιο το moter δεν έχουν ασχοληθεί τόσοι πολλοί .
Αλλά από ότι έχω δει όλοι τόσο δίνουν στο 1,4t 30 άλογα . -
Για μένα να δεις πόσο το πρόγραμμα ταλαιπωρεί το τούρμπο (πχ μεγάλο overboost) και σε τι πιέσεις δουλεύει. Δλδ, μην κοιτάς μόνο τα απόλυτα νούμερα.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Δυστυχώς δεν ξέρω τι παίζει με τα Fiat-Alfa-Lancia .
Ίσως επειδή είναι καινούργιο το moter δεν έχουν ασχοληθεί τόσοι πολλοί .
Αλλά από ότι έχω δει όλοι τόσο δίνουν στο 1,4t 30 άλογα .έχω την εντύπωση οτι το πρόγραμμα απλός ξεγελάει τους αισθητήρες και ανεβάζει πίεση...
δεν αλλάζει αβανς κλπ
αν είναι έτσι ...το χαζοπηδάς το μοτέρ -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχω την εντύπωση οτι το πρόγραμμα απλός ξεγελάει τους αισθητήρες και ανεβάζει πίεση...
δεν αλλάζει αβανς κλπ
αν είναι έτσι ...το χαζοπηδάς το μοτέρΜπορεις να με βοηθησεις εξηγωντας μου τι εννοεις;Δλαδη με συμφερει;Αν ειναι να τρεχω με διαλυμενο τουρμπο η' με προβληματα στο κινητηρα αστο καλυτερα;
-
Το έβαλες σε λάθος μέρος, είσαι εκτός θέματος, χαλάς το παρόν θέμα.... Βάλε την αγγελία σου στις Μικρές Αγγελίες. Αν επιμείνεις θα υποστείς τις προβλεπόμενες από τον Κανονισμό συνέπειες. [mod]
-
Για τα audi αυτό που ξέρω είναι ότι όταν ανεβάζουν πίεση πρέπει να αλλάζουν και ιntercooler .Αυτό το ξέρω απο βελτιωτή που εισάγει προγραμματα απο Γερμανία για γερμανικούς κινητήρες.Έστω πάντος και αν δεν ισχύει στο θέμα της ασφάλειας και της ζωής του turbo είναι must!
Εγώ πιστεύω στην άποψη αυτή του βελτιωτή.(G.tech)
Περι αναβαθμισης προγραμματος.