Καταρχην ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σας.
Ειναι με τα 211 αλογα, με s-tronic, τετρακινητο. Επισης εχω audi drive select (το αναφερω για οπου επηρρεαζεται)
stefan147 σε ποια αποδοση αναφερεσαι?
Καταρχην ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σας.
Ειναι με τα 211 αλογα, με s-tronic, τετρακινητο. Επισης εχω audi drive select (το αναφερω για οπου επηρρεαζεται)
stefan147 σε ποια αποδοση αναφερεσαι?
Γεια χαρα σε ολους.
Εχω ενα Α5 με 17αρες ζαντες και 225 λαστιχα.
Θα ηθελα να μου πειτε σε ενδεχομενη αλλαγης αυτων με 19αρες και 255 για παραδειγμα τι οφελη και τι ζημιες θα εχω στην αποδοση-ανεση-ασφαλεια; του αυτοκινητου.
Ευχαριστω.
Πωλείται Saab 900 cabrio μοντέλο του 97 με 107000 χλμ σε χρώμα γαλάζιο.
Είναι χειροκίνητο. 2000cc 133 άλογα.
Έχουν γίνει όλα του τα service από την ημέρα που το παρέλαβα. Υπάρχει βέβαια κενές θέσεις στο βιβλίο αλλά μπορώ να επιβεβαιώσω τις επισκέψεις μου στον επίσημο εισαγωγέα SAAB.
Με απόλυτη ειλικρίνεια ενημερώνω ότι πριν από 2 χρόνια είχα μικρής έκτασης ατύχημα στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου όπου και αντικατέστησα όλα τα προβληματικά μέρη με γνήσια ανταλλακτικά SAAB.Το σασί δεν έπαθε τίποτα. Συνεπώς το αυτοκίνητο δε χαρακτηρίζεται ως ατρακάριστο.
Το αυτοκίνητο έκανε το τελευταίο του service τον Οκτώβριο του 2009 και απο τότε το κινούσα μέχρι τις αρχές Φλεβάρη. Από τότε μόνο για να μη χαλάσει η μπαταρία. Είναι επομένως καιρός για το νέο του service.
Επίσης νέα ελαστικά είναι απαραίτητα.
Πριν από δύο χρόνια αγόρασα καινούρια οροφή κόστους 1500 ευρώ.
Η τιμή που ζητάω είναι 3800 ευρώ (συζητήσιμη).
Τηλέφωνο 693 6907464.
Πωλείται Saab 900 cabrio μοντέλο του 97 με 107000 χλμ σε χρώμα γαλάζιο.
Είναι χειροκίνητο. 2000cc 133 άλογα.
Έχουν γίνει όλα του τα service από την ημέρα που το παρέλαβα. Υπάρχει βέβαια κενές θέσεις στο βιβλίο αλλά μπορώ να επιβεβαιώσω τις επισκέψεις μου στον επίσημο εισαγωγέα SAAB.
Με απόλυτη ειλικρίνεια ενημερώνω ότι πριν από 2 χρόνια είχα μικρής έκτασης ατύχημα στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου όπου και αντικατέστησα όλα τα προβληματικά μέρη με γνήσια ανταλλακτικά SAAB.Το σασί δεν έπαθε τίποτα. Συνεπώς το αυτοκίνητο δε χαρακτηρίζεται ως ατρακάριστο.
Το αυτοκίνητο έκανε το τελευταίο του service τον Οκτώβριο του 2009 και απο τότε το κινούσα μέχρι τις αρχές Φλεβάρη. Από τότε μόνο για να μη χαλάσει η μπαταρία. Είναι επομένως καιρός για το νέο του service.
Επίσης νέα ελαστικά είναι απαραίτητα.
Πριν από δύο χρόνια αγόρασα καινούρια οροφή κόστους 1500 ευρώ.
Η τιμή που ζητάω είναι 3800 ευρώ (συζητήσιμη).
Τηλέφωνο 693 6907464.
Η αληθεια ειναι οτι τη μοναδικη φορα που εβαλα απλη ενοιωσα διαφορα... δε νομιζω να ηταν ιδεα μου. Παντως 100αρα εβαζα και βαζω επειδη θεωρουσα οτι ειναι καλυτερη/καταλληλοτερη για τον κινητηρα. Παντως η διαφορα στην τιμη ειναι πολυ μεγαλη οποτε αν ειναι απλως θεμα επιδοσεων και η 100αρα οντως ταλαιπωρει τοτε τη σταματαω...
Καλησπερα. Μου ειπε σημερα ο υπαλληλος στο βενζιναδικο οτι η καθημερινη καταναλωση βενζινης 100 οκτανιων επιβαρυνει τον κινητηρα. Μου προτεινε να χρησιμοποιω 95αρα με χημικα προσθετα μεσα στην πολη και για ταξιδια ας βαζω 100. Εχει κανεις σας αποψη επι του θεματος?
Αρα συμφωνεις οτι δε χρειαζεται να το αφηνω 2 λεπτα πριν το σβησω?
Λαδια εχω βαλει 2 φορες τα του συνεργειου (μου διαφευγει η μαρκα) και 3 φορες της shell. 5-30.
O τυπος του βιντεο εχει το ιδιο αυτοκινητο και εχει κανει αρκετες μετατροπες. Μειωσε 9 δευτερολεπτα το 0-200. Επειδη δεν ξερω πολλα απο μετατροπες , αυτος ισως να εχει κανει πολλα περισσοτερα (σχετικα με τον κινητηρα) περα απο το απλο remap.
Youtube Video
Γεια χαρα!
Μετα απο 8.000 χλμ με το αυτοκινητο ( 2.0 tfsi quattro s-tronic με τα 211 αλογα) ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Επιδοσεις εξαιρετικες, κρατηματα καλα, φρενα ζουπερ. Απο εξτρα θα σας αναφερω μερικα μηπως καποιος θελει πληροφοριες. Audi drive select, audi sound system, adaptive light. Απο το ads ειμαι πολυ ικανοποιημενος, δημιουργει τις συνθηκες για γρηγορη οδηγηση. Ειναι σα να οδηγας αλλο (ενταξει υπερβολη) αυτοκινητο. Εμφανης διαφορα. Το αudi sound system μια χαρα. Επαρκες για καποιον που δεν εχει υπερβολικες απαιτησεις απο ηχο. Το συστημα τον προβολεων κανει τη δουλεια του αλλα εχω δει καλυτερα συστηματα (της mercedes). Σκεφτομαι παντως καποια στιγμη να ανεβασω τα αλογα με προγραμμα (αν μου εξασφαλιστει οτι δε θα υπαρχει προβλημα στο μελλον), μιας και η ομαλοτητα του s-tronic κανει την επιταχυνση να μην εντυπωσιαζει τοσο αν και σιγουρα παιζει ρολο και η συνηθεια . Για το τελευταιο που και που κανω βολτα με το παλιο μου αυτοκινητο και η επανοδος στο α5 κανει να φαινεται η διαφορα Επισης με τα κοινα προγραμματα εγκεφαλου που κυκλοφορουν εκτιμω οτι θα βελτιωθει η επιταχυνση στο 0-200 απο 30 sec που ειναι τωρα περιπου στα 23-24.
Το μονο προβλημα που εχω ειναι με την καταναλωση λαδιου. Κατα το στρωσιμο εκαιγε 1 λιτρο ανα 1000 χλμ. Τωρα περιπου 1 λιτρο ανα 1500. Μετα απο επικοινωνια του συνεργειου με Γερμανια μου ειπαν οτι πρεπει να το ανοιξουν το αυτοκινητο και να εξετασουν εσωτερικα τι παιζει. Εγω δεν ειμαι καθολου ικανοποιημενος με αυτη την εξελιξη. Νεο αυτοκινητο και να χρειαζεται να ανοιξει... να ειναι απο τη μανα του προβληματικο?!?! Τι προτεινετε-νομιζετε εσεις?
Να προσθεσω οτι δεν το παταω αν δεν ανεβασει θερμοκρασια σωστη, αλλα οταν σταματαω δεν το ξεκουραζω (αν και μεχρι να μπω στο γκαραζ και μεχρι να φτασω σπιτι ειμαι ηδη με χαμηλες στροφες για αρκετη ωρα). Για το τελευταιο μου ειχαν πει απο το συνεργειο οτι δε χρειαζεται 'ξεκουραση' μιας και το αυτοκινητο εχει turbo-timer και κανει αυτη τη δουλεια μονο του.
Turbo-timer οντως αυτο ειναι. Μου ειπαν οτι το εχω. Δεν το εχω βαλει εγω.
Είναι το γνωστό τρέμουλο που παρατηρείται σε συγκεκριμένες ταχύτητες 100 + κάτι ψιλά που αντιμετωπίζεται με αλλαγή βραχίονα ψαλιδιών..Πρέπει να πας αντιπροσωπεία να στο ελέγξουνε και να σου πούνε..
Αυτο το ειχα διαβασει και εγω παλιοτερα αλλα νομιζω/νομιζα οτι αναφερεται σε τρεμουλο οταν κινεισαι κανονικα, οχι οταν φρεναρεις. Αμα κανω λαθος παρακαλω διορθωσε με.