Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι αναβαθμισης προγραμματος.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι αναβαθμισης προγραμματος.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    15
    287
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sokatsa last edited by

      Θα ήθελα να μάθω ποια ειναι τα υπερ και ποια τα κατά με την αναβαθμιση του προγραμματος του κινητηρα.
      Τι θα πρεπει να φοβαμαι? Εχω ενα Audi A5 2.0 tfsi και παρατηρησα 2 εταιριες που προσφερουν περιπου παρομοια δουλεια, την ΑΒT και την ΜΤΜ. Χαρακτηρηστικα ο παρακατω συνδεσμος:
      http://www.mtm-online.de/en/Audi/A5-Cou ... a5211270qc

      Δεν γνωριζω πολλα απο μηχανολογικα οποτε παρακαλω μη με δυσκολεψετε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sokatsa last edited by

        Θα ήθελα να μάθω ποια ειναι τα υπερ και ποια τα κατά με την αναβαθμιση του προγραμματος του κινητηρα.
        Τι θα πρεπει να φοβαμαι? Εχω ενα Audi A5 2.0 tfsi και παρατηρησα 2 εταιριες που προσφερουν περιπου παρομοια δουλεια, την ΑΒT και την ΜΤΜ. Χαρακτηρηστικα ο παρακατω συνδεσμος:
        http://www.mtm-online.de/en/Audi/A5-Cou ... a5211270qc

        Δεν γνωριζω πολλα απο μηχανολογικα οποτε παρακαλω μη με δυσκολεψετε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sokatsa last edited by

          Θα ήθελα να μάθω ποια ειναι τα υπερ και ποια τα κατά με την αναβαθμιση του προγραμματος του κινητηρα.
          Τι θα πρεπει να φοβαμαι? Εχω ενα Audi A5 2.0 tfsi και παρατηρησα 2 εταιριες που προσφερουν περιπου παρομοια δουλεια, την ΑΒT και την ΜΤΜ. Χαρακτηρηστικα ο παρακατω συνδεσμος:
          http://www.mtm-online.de/en/Audi/A5-Cou ... a5211270qc

          Δεν γνωριζω πολλα απο μηχανολογικα οποτε παρακαλω μη με δυσκολεψετε

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            neos last edited by

            Απλά θα πρέπει να προσέχεις τα λάδια σου λίγο περισσότερο (να τα αλλάζεις τακτικότερα) μιας και οι ας το πούμε 'καταπονήσεις' θα είναι μεγαλύτερες. Πέραν αυτού, το μόνο αρνητικό που μπορεί να σου επιφέρει ένα πρόγραμμα σοβαρής εταιρείας (MTM,ABT) είναι να τελειώσει η διάρκεια ζωής του τούρμπο σου νωρίτερα. Οι εργοστασιακές προδιαγραφές του είναι για 200.000χλμ περίπου (εξαρτάται απ τη χρήση), ενώ με πρόγραμμα μπορεί να μειωθεί ακόμα και στο μισό η ζωή της τουρμπίνας αν το πατάς πολύ. Επίσης είναι πιθανό να ανέβει η κατανάλωσή σου.
            Κατά τα άλλα 99% δεν θα έχεις προβλήματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Αν είναι σωστή σχεδίαση τότε δεν έχεις προβλήματα εφόσον αποδέχεσαι κάποια μείωση διάρκειας ζωής κινητήρα αλλά και λαδιών (συνιστώνται πιο συχνές αλλαγές). Η χρήση 100άρας μάλλον επιβάλλεται ενώ η αύξηση της κατανάλωσης είναι αναμενόμενη αλλά αν γίνεται συνετή χρήση μπορεί να έχεις και μείωση (μεγαλύτερες ροπές σημαίνει οδήγηση με μία σχέση πάνω). Σε μερικές περιπτώσεις βοηθάει να βάλεις καλύτερο intercooler.
              Οι βελτιωτές που αναφέρεις είναι επώνυμοι και θεωρούνται σοβαροί οπότε τα παρακάτω δεν θα πρέπει να σε ανησυχήσουν. Γιατί αν δεν γίνει καλή σχεδίαση και το καύσιμο και το αβάνς είναι ολίγον ό,τι νά'ναι πολλά κακά μπορεί να συμβούν... Πολύ πλούσιο μίγμα εκτός από κατανάλωση σημαίνει άκαυτη βενζίνη που κάνει ζημιά σε καταλύτη και γλυστράει και πάει στα λάδια που τα ξεσκίζει. Τελειωμένα λάδια οδηγούν σε τελειωμένο κινητήρα και τουρμπίνα. Μπορεί ακόμα και η χρήση 100άρας να μην φτάνει για να καλύψει το υπερβολικό αβάνς και το καλοκαίρι να έχεις ανεβασμένη θερμοκρασία που σημαίνει επίσης αυξημένες φθορές γενικότερα. Το πολύ πλούσιο μίγμα χρησιμοποιείται και σαν ψυκτικό ακριβώς για αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koliatsos44 last edited by

                Παντως μακρια απο οσους σου υποσχονται αλογα με το τσουβαλι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sokatsa last edited by

                  Σας ευχαριστω πολυ ολους σας για τις πληροφοριες που μου δωσατε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Στην πράξη αν δεν είναι φαναράκιας αυτό που θέλεις είναι περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (που σημαίνει και περισσότερα άλογα εκεί). Αυτές είναι οι στροφές που χρησιμοποιείς καθημερινά το περισσότερο. Μπορεί δηλαδή να σου δίνει στη μέγιστη ισχύ μόνο πχ 10-20 άλογα (ενώ άλλοι σου δίνουν 40) αλλά αν σου δίνει 10 άλογα παραπάνω στις 2500 στροφές ενώ του άλλου μόνο 6 είναι μια διαφορά που θα την καταλάβεις περισσότερο....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Διάβασε αν θέλεις για την δική μου αναβάθμιση .
                      viewtopic.php?f=6&t=23112

                      Αν και είναι Volvo δεν έχει σημασία . Η BSR είναι όπως και αυτές που αναφέρεις .
                      Το δικό μου πάει για το service του 3ου χρόνου μες την εβδομάδα .
                      Εχω 60.000 χιλιόμετρα και δεν έχω ακούσει ή δει τίποτα παράξενο. Ούτε στα λάδια δεν έχω κατανάλωση .
                      Βενζίνη περίπου 0,5 λίτρα τα 100 τίποτα σπουδαίο .
                      το μόνο που μπορώ να σου πω είναι να προτιμήσεις το 1ο στάδιο μην πας σε 2ο ή 3ο .
                      Όπως καταλαβαίνεις θα αλλάξει η πίεση του turbo με την νέα χαρτογράφηση. Άρα λογικό είναι να πρέπει να μείνεις μέσα στις ανοχές του.
                      Αλλιώς αν θες να πας ψηλά τότε απαιτούνται πολλές αλλαγές . Φίλτρα , Φρένα , αναρτήσεις , turbo , κιβώτιο , κλπ.

                      Φαντάζομαι αυτό της ABT το έχεις δει που έχει περισσότερες λεπτομέρειες από την mTm
                      http://www.abt-sportsline.gr/el/categor ... tails.aspx
                      http://bol.abt-sportsline.gr/eCatalog/e ... _17965.pdf
                      Μην με ρωτήσεις γιατί κάνει 940 euro παραπάνω δεν ξέρω.
                      Και επίσης από την BSR στα λεφτά της mTm
                      http://en.bsr.se/products/
                      http://en.bsr.se/products/t1578/
                      http://en.bsr.se/products/t1578/chart/
                      Δες και τις Revo
                      http://www.vagtech.co.uk/index.php/tuni ... a5-20-tfsi
                      http://www.revotechnik.com/reviews/index.aspx
                      Και για να σε μπερδέψω και άλλο APR
                      http://www.goapr.com/products/ecu_upgra ... _long.html
                      http://www.goapr.gr/ ( απλά δεν έχουν ανεβάσει στο site το Α5 )

                      Να και κάτι γενικότερο
                      http://www.audituningmag.com/category/audi-a5/

                      Αν μπορείς να πάρεις εγγύηση καλό θα ήταν .

                      Ελπίζω να βοήθησα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dickdick last edited by

                        Θελω να κανω μια σχετικα υποκειμενικη ερωτηση.Η overload θεωρειται σοβαρη εταιρια;Για το δικο μου (fiat bravo sport 150ps) δινει +30 αλογα και +30-60 nm ροπη.Εχετε καποια αποψη.Ενας φιλος εκανε αναβαθμηση σε αυτους(βλ. θεμα fiat bravo 2007) αλλα το εκανε τωρα ,τις τελευταιες μερες ,και δεν μπορουμε να ξερουμε για διαρκεια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Δυστυχώς δεν ξέρω τι παίζει με τα Fiat-Alfa-Lancia .
                          Ίσως επειδή είναι καινούργιο το moter δεν έχουν ασχοληθεί τόσοι πολλοί .
                          Αλλά από ότι έχω δει όλοι τόσο δίνουν στο 1,4t 30 άλογα .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Για μένα να δεις πόσο το πρόγραμμα ταλαιπωρεί το τούρμπο (πχ μεγάλο overboost) και σε τι πιέσεις δουλεύει. Δλδ, μην κοιτάς μόνο τα απόλυτα νούμερα.

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                              Δυστυχώς δεν ξέρω τι παίζει με τα Fiat-Alfa-Lancia .
                              Ίσως επειδή είναι καινούργιο το moter δεν έχουν ασχοληθεί τόσοι πολλοί .
                              Αλλά από ότι έχω δει όλοι τόσο δίνουν στο 1,4t 30 άλογα .

                              έχω την εντύπωση οτι το πρόγραμμα απλός ξεγελάει τους αισθητήρες και ανεβάζει πίεση...
                              δεν αλλάζει αβανς κλπ
                              αν είναι έτσι ...το χαζοπηδάς το μοτέρ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dickdick last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                έχω την εντύπωση οτι το πρόγραμμα απλός ξεγελάει τους αισθητήρες και ανεβάζει πίεση...
                                δεν αλλάζει αβανς κλπ
                                αν είναι έτσι ...το χαζοπηδάς το μοτέρ

                                Μπορεις να με βοηθησεις εξηγωντας μου τι εννοεις;Δλαδη με συμφερει;Αν ειναι να τρεχω με διαλυμενο τουρμπο η' με προβληματα στο κινητηρα αστο καλυτερα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lytostechnology last edited by

                                  Το έβαλες σε λάθος μέρος, είσαι εκτός θέματος, χαλάς το παρόν θέμα.... Βάλε την αγγελία σου στις Μικρές Αγγελίες. Αν επιμείνεις θα υποστείς τις προβλεπόμενες από τον Κανονισμό συνέπειες. [mod]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Για τα audi αυτό που ξέρω είναι ότι όταν ανεβάζουν πίεση πρέπει να αλλάζουν και ιntercooler .Αυτό το ξέρω απο βελτιωτή που εισάγει προγραμματα απο Γερμανία για γερμανικούς κινητήρες.Έστω πάντος και αν δεν ισχύει στο θέμα της ασφάλειας και της ζωής του turbo είναι must!
                                    Εγώ πιστεύω στην άποψη αυτή του βελτιωτή.(G.tech)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr