-
Σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο 5πορτο αυτοκίνητο με όριο τιμής 15.000 και να μήν είναι τελείως άδειο από άποψη εξοπλισμού.
Σε μια βόλτα από τη Skoda είδα ότι το Fabia 1.4 Elegance βγαίνει στα 14690 - 1000εκπτωση εταιρείας + 380 χρώμα μεταλλικό - 380 έκτωση αντιπροσωπίας + 600 έξοδα = 14.290€ + έξοδα φακέλου 210 = 14.500€
Βασικά μου αρέσει και η έκδοση Sport αλλά δεν έχει ηλεκτρικούς καθρέφτες, έχει όμως πίσω δισκοφρενα και μεγαλύτερες ζάντες.
Πείτε μου τη γνώμη σας, καθώς δε ξέρω σχεδόν τίποτα από αυτοκίνητα, θα κανω λάθος άμα πάρω το FABIA?
Αν ναι τι άλλο αντίστοιχο να κοιτάξω? -
Σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο 5πορτο αυτοκίνητο με όριο τιμής 15.000 και να μήν είναι τελείως άδειο από άποψη εξοπλισμού.
Σε μια βόλτα από τη Skoda είδα ότι το Fabia 1.4 Elegance βγαίνει στα 14690 - 1000εκπτωση εταιρείας + 380 χρώμα μεταλλικό - 380 έκτωση αντιπροσωπίας + 600 έξοδα = 14.290€ + έξοδα φακέλου 210 = 14.500€
Βασικά μου αρέσει και η έκδοση Sport αλλά δεν έχει ηλεκτρικούς καθρέφτες, έχει όμως πίσω δισκοφρενα και μεγαλύτερες ζάντες.
Πείτε μου τη γνώμη σας, καθώς δε ξέρω σχεδόν τίποτα από αυτοκίνητα, θα κανω λάθος άμα πάρω το FABIA?
Αν ναι τι άλλο αντίστοιχο να κοιτάξω? -
Σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο 5πορτο αυτοκίνητο με όριο τιμής 15.000 και να μήν είναι τελείως άδειο από άποψη εξοπλισμού.
Σε μια βόλτα από τη Skoda είδα ότι το Fabia 1.4 Elegance βγαίνει στα 14690 - 1000εκπτωση εταιρείας + 380 χρώμα μεταλλικό - 380 έκτωση αντιπροσωπίας + 600 έξοδα = 14.290€ + έξοδα φακέλου 210 = 14.500€
Βασικά μου αρέσει και η έκδοση Sport αλλά δεν έχει ηλεκτρικούς καθρέφτες, έχει όμως πίσω δισκοφρενα και μεγαλύτερες ζάντες.
Πείτε μου τη γνώμη σας, καθώς δε ξέρω σχεδόν τίποτα από αυτοκίνητα, θα κανω λάθος άμα πάρω το FABIA?
Αν ναι τι άλλο αντίστοιχο να κοιτάξω? -
Ο χρήστης bfc_xxx έγραψε:
Σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο 5πορτο αυτοκίνητο με όριο τιμής 15.000 και να μήν είναι τελείως άδειο από άποψη εξοπλισμού.Σε μια βόλτα από τη Skoda είδα ότι το Fabia 1.4 Elegance βγαίνει στα 14690 - 1000εκπτωση εταιρείας + 380 χρώμα μεταλλικό - 380 έκτωση αντιπροσωπίας + 600 έξοδα = 14.290€ + έξοδα φακέλου 210 = 14.500€
Βασικά μου αρέσει και η έκδοση Sport αλλά δεν έχει ηλεκτρικούς καθρέφτες, έχει όμως πίσω δισκοφρενα και μεγαλύτερες ζάντες.
Πείτε μου τη γνώμη σας, καθώς δε ξέρω σχεδόν τίποτα από αυτοκίνητα, θα κανω λάθος άμα πάρω το FABIA?
Αν ναι τι άλλο αντίστοιχο να κοιτάξω?renault clio 1.2 tce
grande punto 1.4 t-jet -
Το clio 1.2t.... Και η μέρα με τη νύχτα σαν μοτέρ με το fabia, kαι 94€ τέλη κυκλοφορίας...
-
με 14χιλιαρικα παιρνεις τα παντα και ειναι και πολύ καλύτερα από το skoda σε όλους τους τομείς
clio,1,2TCe (ταχυτητα,αξιοπιστια,παγια τελη,ανεση ,ποιοτητα,ποιοτητα κυλισης,οδικη συμπεριφορα)
g.punto 1,4120/100 Tjet/multiair(ταχυτητα,εμφανιση)
polo 1,4(ποιοτητα,ανεση,φιρμα,ποιοτητα κυλησης)
fiesta1,4(ποιοτητα,οδικη συμπεριφορα, εμφανιση,ποιοτητα κυλισης)και αλλα πολλά.. προς θεου μην πεταξεις τα 14 χιλιαρικά σου
-
Από όλα τα supermini το Fabia σου άρεσε; Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές. Ενδεικτικά: Fiat Punto Evo, Ford Fiesta, Peugeot 207, Renault Clio, Seat Ibiza, VW Golf, Toyota Yaris, Honda Jazz. Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας (Fiat Bravo, Kia Ceed).
-
Τα περισσότερα μοντέλα από αυτα που μου προτείνεται βγαίνουν πάνω από 15χιλ στην όχι βασική έκδοση.
Στη FABIA επέλεξα την έκδοση elegance, αλλά κάτι μου έλεγε ότι δε πήγαινε καλά. -
Η βασικη τους όμως είναι πολύ καλύτερη από το Fabia...
-
Ο χρήστης bfc_xxx έγραψε:
Τα περισσότερα μοντέλα από αυτα που μου προτείνεται βγαίνουν πάνω από 15χιλ στην όχι βασική έκδοση.
Στη FABIA επέλεξα την έκδοση elegance, αλλά κάτι μου έλεγε ότι δε πήγαινε καλά.στο clio η πιο πλούσια εκδοση βγαίνει 100% κατω απο 15.000(γυρω στα 14500 με το κλειδι στο χερι) με εκπτωσεις που τρεχουν συνεχεια
λογικα και στα υπόλοιπα ετσι ειναι
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Τα περισσότερα μοντέλα από αυτα που μου προτείνεται βγαίνουν πάνω από 15χιλ στην όχι βασική έκδοση.
Στη FABIA επέλεξα την έκδοση elegance, αλλά κάτι μου έλεγε ότι δε πήγαινε καλά.στο clio η πιο πλούσια εκδοση βγαίνει 100% κατω απο 15.000(γυρω στα 14500 με το κλειδι στο χερι) με εκπτωσεις που τρεχουν συνεχεια
λογικα και στα υπόλοιπα ετσι ειναι
Αυτο είναι 1150cc, εγώ θέλω 1400cc.
-
παρε 1ον τουρμπο και 2ον οσο λιγοτερα κυβικα μπορεις
-
Ο χρήστης bfc_xxx έγραψε:
Τα περισσότερα μοντέλα από αυτα που μου προτείνεται βγαίνουν πάνω από 15χιλ στην όχι βασική έκδοση.
Στη FABIA επέλεξα την έκδοση elegance, αλλά κάτι μου έλεγε ότι δε πήγαινε καλά.στο clio η πιο πλούσια εκδοση βγαίνει 100% κατω απο 15.000(γυρω στα 14500 με το κλειδι στο χερι) με εκπτωσεις που τρεχουν συνεχεια
λογικα και στα υπόλοιπα ετσι ειναι
Αυτο είναι 1150cc, εγώ θέλω 1400cc.
ακριβως ειναι μονο 1150 κυβικά με 100 ιππους και παει σαν να ηταν 1600, επισης και ελαχιστα αν δεν το σκιζεις και πληρωνεις κατω απο 100 ευρω τελη + λιγοτερη ασφαλεια..
τα 1400 τα αγοράζαμε την προηγούμενη δεκαετία
-
Ο χρήστης bfc_xxx έγραψε:
Τα περισσότερα μοντέλα από αυτα που μου προτείνεται βγαίνουν πάνω από 15χιλ στην όχι βασική έκδοση.
Στη FABIA επέλεξα την έκδοση elegance, αλλά κάτι μου έλεγε ότι δε πήγαινε καλά.στο clio η πιο πλούσια εκδοση βγαίνει 100% κατω απο 15.000(γυρω στα 14500 με το κλειδι στο χερι) με εκπτωσεις που τρεχουν συνεχεια
λογικα και στα υπόλοιπα ετσι ειναι
Αυτο είναι 1150cc, εγώ θέλω 1400cc.
Ειναι 1.2 με επιδοσεις γρηγορου 1.4...Αυτο γιατι εχει turbo και οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω βγαινει κατω απο 15 με καλο εξοπλισμο..Ακομα χαμηλοτερη τελη-ασφαλεια..
Αν ντε και καλα θες 1.4 κοιτα το KIA proceed ή ceed αν θελεις το πενταπορτο..Ενα αυτοκινητο απο μεγαλυτερη κατηγορια με ολα τα καλα που αυτο συνεπαγεται..Ακομα στα 1.4 θα κοιταζα το 207 95ps και το fiesta.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παρε 1ον τουρμπο και 2ον οσο λιγοτερα κυβικα μπορειςΔυστυχώς τώρα μπαίνω σε βαθιά νερά. Δε ξέρω πολλά από μηχανικά. Όσο αφελές και αν σου φένεται κρίνω βάση τιμής, διάφορα πρόσθετα που θα έχει το αμάξι και ίσως λίγο ομορφιά.
Δε το θέλω για μέσα στη πόλη μόνο, γι'αυτό έλεγα 1400, αλλά ούτε θα βγει ποτέ σε εθνική οδό καθώς μένω σε νησί με άσχημο οδικό δίκτυο. Οπότε η κυρίως χρήση του θα είναι σε διαδρομές με ατελείωτες στροφές έξω από τη πόλη, στενοι δρόμοι, ανηφόρες και δρόμους που επισκευάζονται συνεχώς.
-
Αυτό που σε νοιάζει εσένα ως αγοραστή δεν είναι τόσο τα κυβικά όσο η απόδοση του μοτέρ. Υπάρχουν 1400αρια με 85 άλογα, υπάρχουν και 1400αρια πχ με 109. Ή αν πούμε ότι θέλεις ένα αμάξι περίπου 100 αλόγων, υπάρχουν 1200αρια μοτερ που αποδιδουν τόσο, υπήρχαν/υπάρχουν μέχρι και 1600αρια.
-
Ο χρήστης bfc_xxx έγραψε:
Αυτο είναι 1150cc, εγώ θέλω 1400cc.Μην κοιτάς μόνο τα απόλυτα νούμερα των κ.ε.
Προσωπικά το αμάξι μου έχει το 1400άρι του γκρουπ VAG με τα 100 άλογα, θα προτιμούσα χίλες φορές όμως ένα 1200άρι με 100 άλογα, +20-30% ροπή και πολύ χαμηλότερη μέση κατανάλωση, τέλη, κτλ... -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αυτο είναι 1150cc, εγώ θέλω 1400cc.
Μην κοιτάς μόνο τα απόλυτα νούμερα των κ.ε.
Προσωπικά το αμάξι μου έχει το 1400άρι του γκρουπ VAG με τα 100 άλογα, θα προτιμούσα χίλες φορές όμως ένα 1200άρι με 100 άλογα, +20-30% ροπή και πολύ χαμηλότερη μέση κατανάλωση, τέλη, κτλ...Αρκει και τα 2 αυτα μοτερ να ηταν ατμοσφαιρικα ( οχι turbo δηλαδη για να καταλαβαινει και ο φιλος μας).
-
ποια μοντελα σου αρεσουν φατσικα?
ποσα αλογα περιπου θες?
τι χωρους θες?εχεις προτιμηση σε μαρκα/ χωρα κτλ?
πες αυτα και σου λεμε
απλα οπως λενε οι παραπανω με το τουρμπο πας σαν 1600αρι , ενω εχεις 1200αρι
και επειδη εχεις πιο λιγα κυβικα καις λιγοτερο καυσιμο
επισης επειδη μενεις σε νησι με ανηφορες κτλ καλο ειναι να εχεις και ροπη ενα 1400αρι που δεν ειναι τουρμπο δεν εχει την ιδια ροπη με ενα που ειναι
αρα ειτε παρε το 1.2 tce clio (100 αλογα) ή το 1.4 tjet punto (τουρμπο 120 αλογα)
αυτα για νησι ειναι υπεραρκετα
αν θες πιο πολλους χωρους κοιτα και το kia ceed (109 αλογα αν θυμαμαι καλα) , δεν εχει μοτερ με τουρμπο, αλλα ειναι φθηνο και εχει 7 χρονια εγγυηση
βεβαια θα καις παραπανω λογω βαρους , αλλα και επειδη θα πρεπει να ανεβαζεις πιο πολλες στροφες απο οτι με τα αλλα τα οποια στο χαλαρο σου θα μπορεις να το οδηγεις σαν ταξιη χρυση τομη αφου θες 1400 κεκ ειναι το Punto που εχει μπολικα αλογα για τα κυβικα του
(παλι προτεινα ιταλικο ) -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο είναι 1150cc, εγώ θέλω 1400cc.
Μην κοιτάς μόνο τα απόλυτα νούμερα των κ.ε.
Προσωπικά το αμάξι μου έχει το 1400άρι του γκρουπ VAG με τα 100 άλογα, θα προτιμούσα χίλες φορές όμως ένα 1200άρι με 100 άλογα, +20-30% ροπή και πολύ χαμηλότερη μέση κατανάλωση, τέλη, κτλ...Αρκει και τα 2 αυτα μοτερ να ηταν ατμοσφαιρικα ( οχι turbo δηλαδη για να καταλαβαινει και ο φιλος μας).
Εγώ για turbo 1.2 μιλάω...
Βοήθεια για αγορά καινούριου εως 15.000