-
Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
Το κιβώτιο μόνο από άποψη κόστους υλικών κάνει 25.000 το τεμάχιο. Σκεφτείτε τι κόστος μπορεί να έχει λοιπόν ένα τέτοιο exclusive όχημα που σχεδιάστηκε από το μηδέν εκτός του του κινητήρα που είναι έτοιμος. Αν πουλιόταν το πρωτότυπο αυτή τη στιγμή και δεν ακολουθούσε παραγωγή άλλων κομματιών θα έπρεπε να κάνει τουλάχιστον 5 εκατομμύρια επειδή θα έπρεπε να απορροφήσει και το κόστος σχεδιασμού και εξέλιξης. Ο κορρες δεν το βάζει 200.000 επειδή έτσι του καπνισε ούτε επειδή θέλει να φτιάξει εικόνα. Απλά τόσο βγαίνει το κόστος ανά όχημα αν συν υπολογίσουμε το κόστος των υλικών και της κατεργασίας αλλά και το συνολικό κόστος εξέλιξης το οποίο δεν μοιράζεται σε πολλά κομμάτια για να είναι μικρό ανά μονάδα. Απλή λογική. Μάλλον δεν έχετε καταλάβει το είδος της κατασκευής και την ποιότητα της ούτε το μέγεθος της προσπάθειας πίσω από αυτήν.Πάντως στο βιντεάκι δε φάνηκε και κάποια ιδιαίτερη ποιότητα...
-
*Ο τρόπος κατασκευής του “SUPER K”, είναι μελετημένος και εξελιγμένος με τέτοιο τρόπο, ώστε να απαιτείται χαμηλό-προσιτό επενδυτικά βιομηχανικό κόστος για την παραγωγή του.
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
- Στρατιωτική χρήση
Το “Super K” μπορεί να αποτελέσει και ένα ελαφρύ στρατιωτικό όχημα, τεσσάρων θέσεων, το οποίο έχει υποδομή για πολυβόλο και κατάλληλη ευσταθή θέση, για τον χειριστή, με γρήγορη και εύκολη έξοδο από την πίσω θέση, για τον χειρισμό του πολυβόλου.
Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την μεταφορά ανωτέρων αξιωματικών, καθώς είναι ασφαλές, άνετο και έχει όλα τα ηλεκτρονικά ενός euro5 αυτοκινήτου.
Μπορεί να γίνει εύκολα & οικονομικά αλεξίσφαιρο, με KEVLAR.
Για τον στρατό μπορεί να έχει κινητήρα diesel 800cc, πολύ οικονομικο και ευκολοσυντήρητο.
Επιπλέον ο πολυεστέρας, δεν σκουριάζει και δεν σαπίζει. Επισκευάζεται δε, ευκολότατα και οικονομικότατα από απλό γνώστη του πολυεστέρα.
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ
Το “Super K” είναι αυτοκίνητο για οποιαδήποτε χρήση, από οποιοδήποτε κοινό ή ηλικία με νεανικό τρόπο ζωής, για οποιαδήποτε εποχή.** Κάτι αντίστοιχο δηλαδή, με τα παντελόνια τύπου jeans**. Είναι ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων, που δημιουργεί ευχαρίστηση όχι μόνο βλέποντάς το, αλλά και οδηγώντας το. Με την οδηγητική απλότητα ενός Smart και την αίσθηση ενός Τζιπ.
Είναι δε αυτοκίνητο πολλαπλών μεταμορφώσεων. Με τις απαραίτητες κινήσεις και αξεσουάρ, το ίδιο αυτοκίνητο μετατρέπεται αμέσως σε open top, σε τελείως Cabrio ή κλειστό με κουκούλα Soft ή Hard top διαιρούμενο ή αποσπώμενο, πάνω από την καμπίνα οδήγησης. Οι πόρτες του είναι και αυτές αποσπώμενες πάνινες ή διαιρούμενες πολυεστερικές, δίνοντας σε αυτόν που θα το οδηγεί, την χαρά της ελευθερίας και την υπεροχή της ιδιαιτερότητας.
- ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΩΝ
Αποτελεί ένα ιδανικό όπλο για τους επαγγελματίες rent a car στα νησιά μας, λόγω όλων των παραπάνω αναφερομένων και όχι μόνο……
ομορφη προσπάθεια και ρεαλιστική, με το δίκιο του ο παιδοβούβαλος του ΛΑΟΣ τσιρίζει και απαιτεί επιδοτήσεις
-
-
Το έχουν αλλάξει; το θυμάμαι κάπως διαφορετικό.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
*Ο τρόπος κατασκευής του “SUPER K”, είναι μελετημένος και εξελιγμένος με τέτοιο τρόπο, ώστε να απαιτείται χαμηλό-προσιτό επενδυτικά βιομηχανικό κόστος για την παραγωγή του.
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
- Στρατιωτική χρήση
Το “Super K” μπορεί να αποτελέσει και ένα ελαφρύ στρατιωτικό όχημα, τεσσάρων θέσεων, το οποίο έχει υποδομή για πολυβόλο και κατάλληλη ευσταθή θέση, για τον χειριστή, με γρήγορη και εύκολη έξοδο από την πίσω θέση, για τον χειρισμό του πολυβόλου.
Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την μεταφορά ανωτέρων αξιωματικών, καθώς είναι ασφαλές, άνετο και έχει όλα τα ηλεκτρονικά ενός euro5 αυτοκινήτου.
Μπορεί να γίνει εύκολα & οικονομικά αλεξίσφαιρο, με KEVLAR.
Για τον στρατό μπορεί να έχει κινητήρα diesel 800cc, πολύ οικονομικο και ευκολοσυντήρητο.
Επιπλέον ο πολυεστέρας, δεν σκουριάζει και δεν σαπίζει. Επισκευάζεται δε, ευκολότατα και οικονομικότατα από απλό γνώστη του πολυεστέρα.
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ
Το “Super K” είναι αυτοκίνητο για οποιαδήποτε χρήση, από οποιοδήποτε κοινό ή ηλικία με νεανικό τρόπο ζωής, για οποιαδήποτε εποχή.** Κάτι αντίστοιχο δηλαδή, με τα παντελόνια τύπου jeans**. Είναι ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων, που δημιουργεί ευχαρίστηση όχι μόνο βλέποντάς το, αλλά και οδηγώντας το. Με την οδηγητική απλότητα ενός Smart και την αίσθηση ενός Τζιπ.
Είναι δε αυτοκίνητο πολλαπλών μεταμορφώσεων. Με τις απαραίτητες κινήσεις και αξεσουάρ, το ίδιο αυτοκίνητο μετατρέπεται αμέσως σε open top, σε τελείως Cabrio ή κλειστό με κουκούλα Soft ή Hard top διαιρούμενο ή αποσπώμενο, πάνω από την καμπίνα οδήγησης. Οι πόρτες του είναι και αυτές αποσπώμενες πάνινες ή διαιρούμενες πολυεστερικές, δίνοντας σε αυτόν που θα το οδηγεί, την χαρά της ελευθερίας και την υπεροχή της ιδιαιτερότητας.
- ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΩΝ
Αποτελεί ένα ιδανικό όπλο για τους επαγγελματίες rent a car στα νησιά μας, λόγω όλων των παραπάνω αναφερομένων και όχι μόνο……
ομορφη προσπάθεια και ρεαλιστική, με το δίκιο του ο παιδοβούβαλος του ΛΑΟΣ τσιρίζει και απαιτεί επιδοτήσεις
Τι κινητή μαλακία έβγαλαν
-
Το έβαψαν και βίδωσαν διάφορα χαζά επάνω και έγινε χειρότερο τώρα.
Είναι ότι χειρότερο και ότι πιο άσχημο έχω δει.
Είναι άθλιο.Όλοι είναι άθλιοι, κι αυτοί που υποτίθεται ότι το έφτιαξαν κι αυτοί που το 'παρουσιάζουν'.
Δείχνουν μερικές στατικές φωτογραφίες κι αυτό είναι όλο.Παρουσίαση ΤΟΣΗ ΩΡΑ χωρίς να υπάρχει αμάξι δεν είναι παρουσίαση, είναι εικονική πραγματικότητα.
Αθλιότητα ΚΑΙ κοροϊδία.
-
Γιατί κοροϊδία; Σου έφαγαν τα λεφτά;
-
Μόνο αν σου φάνε λεφτά μπορείς να πεις ότι πρόκειται για κοροϊδία; Ωραίος ορισμός.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Αν σου φάνε λεφτά είνια ποινικό αδίκημα και διώκεται. Αν σου λένε ψέματα αυτό αρκεί για κοροϊδία, αν πάρει κανείς στα σοβαρά το βίντεο του ΑΡΤ τότε μιλάμε για δημόσια δήλωση πρόθεσης για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος.
Αλλά δε μιλάμε σοβαρά.
-
To υπολογίζω να κάνει ίσαμε 50.000€
-
-
Έτσι είναι ψηλέ. Όταν είσαι μανγκας μηχανικός και φτιάχνεις κούρσες γαμάς.
-
edit mod
-
**edit mod **
-
Κρίμα ο κεραBOSS να μην έχει και αυτός επίσημο* PR εκπρόσωπο στο φόρουμς, να σας βάλει στη θέση σας μικρά γατάκια.
*πλάκα
-
Το θέμα λέει 'Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία' και σεις φτάσατε να προσβάλλετε άγνωστες γυναίκες και να μιλάτε για *αμήσια...
Συγχαρητήρια!
-
Κλασσικοί Έλληνες ...
-
Οταν λεμε Ελληνικη Αυτοκινητοβιομηχανια τι εννοουμε?
Ενα 'κατασκευαστη' που μετα απο μερικα χρονια εξελιξης θα παρουσιασει ενα ακριβο παιχνιδι για ελαχιστους? Αυτο δεν ειναι αυτοκινητοβιομηχανια, ειναι στην καλυτερη βιοτεχνια με niche προιοντα, να μη πω οτι ειναι ειναι γλυπτική, τέχνη κλπ.
Αυτο που θα ηθελα να δω απο Ελληνικη βιομηχανία ειναι κατι σαν το Keraboss, φυσικα περισσοτερο εξελιγμενο (εξευγενισμενο αν θελετε). Να μπορει να σταθει με καποια κριτηρια στο δρομο και να αποτελεσει μια λογικη αγορα για καποιον που θελει τις δυνατοτητες που εχει, οποιες ειναι αυτες. Σε καποιο βιντεακι απο τα παραπανω κανουν ενα περασμα, αρα κινειται το πραγμα σε δρομο. Αν μπορει να στεκεται, γιατι όχι.
Στην τελική, εφοσον δεν μπορουμε για διαφορους λογους να φτιαξουμε ουτε Trabant, η λυση δε μου φαινεται να ειναι η εντελως αντιπερα οχθη. Μπορουμε να φιαξουμε ενα Tata? Φτηνο smartοειδες για την πόλη?
ΥΓ Ελεος πλεον με τους Ελληνες και τα ονοματα στα προιοντα με το επωνυμό τους.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αυτο που θα ηθελα να δω απο Ελληνικη βιομηχανία ειναι κατι σαν το Keraboss, φυσικα περισσοτερο εξελιγμενο (εξευγενισμενο αν θελετε).Εσύ θα ήθελες να δεις δηλαδή κάποια **βιομηχανία **που θα παίρνει ένα πχ τουμπαρισμένο σμαρτ και θα του κοτσάρει επάνω ένα σαχλό πολυεστερικό περίπτερο? Καλή ιδέα
Μπορουμε να φιαξουμε ενα Tata? Φτηνο smartοειδες για την πόλη?
Φυσικά και δεν μπορούμε, η TATA είναι τεράστια εταιρία και επένδυσε τρομακτικά ποσά για να μπορέσει να πωλείται το nano τόσο φθηνά. Δεν είναι ούτε απλό, ούτε φθηνό να κάνεις κάτι τέτοιο και αν δεις τριγύρω σου στην Ελλάδα ούτε τα λεφτά είναι σε αφθονία αλλά -κυρίως?- ούτε τα μυαλά.
Περισσεύουν άλλα πράγματα βέβαια όπως φαίνεται ξεκάθαρα στο τοπικό αυτό.
-
^λες αμα βάλεις λεφτά να μην βρεις μυαλά.
Ελληνικη Αυτοκινητοβιομηχανια!