-
Μια και είμαστε στο τέλος της δεκαετίας ποιο είναι για εσάς το σημαντικότερο αμάξι στη δεκαετία που μας πέρασε
μάλλον -για εμένα- το Tesla Roadster αλλά δεν το έχω αποφασίσει ακόμα
discuss
-
Μια και είμαστε στο τέλος της δεκαετίας ποιο είναι για εσάς το σημαντικότερο αμάξι στη δεκαετία που μας πέρασε
μάλλον -για εμένα- το Tesla Roadster αλλά δεν το έχω αποφασίσει ακόμα
discuss
-
Μια και είμαστε στο τέλος της δεκαετίας ποιο είναι για εσάς το σημαντικότερο αμάξι στη δεκαετία που μας πέρασε
μάλλον -για εμένα- το Tesla Roadster αλλά δεν το έχω αποφασίσει ακόμα
discuss
-
Ferrari F430
-
ναι ξέχασα
καλό είναι και να εξηγείτε και τι έφερε στην αυτοκίνηση
-
Αν και δεν μου αρέσει,θα έλεγα το Prius, καθώς ήταν το 1ο υβριδικό αυτοκίνητο... έκανε αυτό την αρχή...και μετά άρχισαν οι εταιρείες να σκέφτονται πιο 'πράσινα'
-
-
Ferrari Enzo. Έφερε την Formula 1 στον δρόμο. Πολύ μπροστά από την εποχή της και φυσικά εξωφρενικά γρήγορη!!!
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Αν και δεν μου αρέσει,θα έλεγα το Prius, καθώς ήταν το 1ο υβριδικό αυτοκίνητο... έκανε αυτό την αρχή...και μετά άρχισαν οι εταιρείες να σκέφτονται πιο 'πράσινα'Δεν ήταν και το πρώτο καν. To Prius ΙΙ όμως ήταν το πρώτο όχημα που κέρδισε την Αμερικανική Αγορά.
-
Design & style
Alfa Romeo 8c-ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα των τελευταίων 20 χρόνων και ένα άψογο παράδειγμα σχεδιασμού γεμάτου συναίσθημα.
BMW Z4 - το πρώτο αυτοκίνητο τη σχεδιαστική διαχείριση των επιφανειών του οποίου μιμήθηκαν αργότερα σχεδόν όλοι.
Μercedes Benz CLS- εισήγαγε ένα καινούριο σχεδιαστικό concept στην κατηγορία των μεγάλων τετράθυρων τριών όγκων,που δημιούργησε σχολή και εν συνεχεία αντιγράφηκε.Καινοτομία -Τεχνολογία
Toyota prius - άνοιξε την αγορά στα υβριδικά
Tesla Roadster -πρωτοποριακός τρόπος κατασκευής ενός sport αυτοκινήτου
Toyota IQ -αν και δεν είναι ούτε τεχνολογικό διαμάντι,ούτε ιδιαίτερα καινοτόμο (μιας και το concept το είχαμε ήδη δει στο 3+1 της Fiat),εντούτος ολοκλήρωσε το concept του city car που ξεκίνησε με το smart,αλλά με 4 θέσεις. -
Όσο και να το γελάσετε να προσθέσω στην ενότητα Καινοτομία-Τεχνολογία
Vw Golf - ένα από τα πιο διαχρονικά μοντέλα (με σταθερά πολύ καλές πωλήσεις παγκοσμίως) που με τους κινητήρες τεχνολογίας TSI έκανε την έκπληξη στην αγορά και έδωσε το σύνθημα για το downsizing.
Επίσης καινοτομία ήταν και τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (DSG) με τη δυνατότητα τοποθέτησής τους σε εμπορικά (προσιτά) μοντέλα μαζικής παραγωγής.
-
Το Μaybach Exelero,ένα one-off αυτοκίνητο με εκπληκτικό design και τα Toyota Prius και Honda Clarity για το γεγονός ότι αποτελούν τεχνολογικούς φάρους που φωτίζουν νέους δρόμους, αποτελώντας το αρχέτυπο για μια νέα γενιά οχημάτων.
-
Ferrari 458 κατά την άποψή μου.
Ήρθε λίγο πριν την εκπνοή της δεκαετίας και έφερε στο δρόμο τεχνολογία από F1 όπως active aerodynamics και άλλα πολλά.
Απόδειξη πως η F1 μπορεί να έρθει στο δρόμο...
Σε πιο 'προσιτά' αυτοκίνητα...θα συμφωνήσω με το vasgti με το Golf. Έφερε την επανάσταση με τα μικρά turbo, twincharger και DSG κιβώτια.
-
VW Scirocco αν δεν παινέσουμε και το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει !
Βέβαια οι TSI του Vag όπως και να το κάνουμε σημάδεψαν (αρνητικά ή θετικά) την δεκαετία που φεύγει!Anyway πλάκα κάνω κατ΄ εμέ :
Supercar : Ferrari Enzo και τα λοιπά Limited editiοn της Scuderia (Stradale etc)
Αναβίωσης : Fiat 500
Υπέρβασης : Bugatti Veyron
Ειρωνείας : Nissan Gtr , κοτζάμ Πόρσε έτρεχε και δεν έφτανε με δηλώσεις επί δηλώσεων είναι πιστεύω σημαντικό επίτευγμα!Τέλος πιστεύω πως και το Insignia αξίζει μια θέση στον πάνθεον της δεκαετίας σε ότι αφορά τα οικογενειακά (Καινοτομία-Value for Money-Design)
-
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
...
Τέλος πιστεύω πως και το Insignia αξίζει μια θέση στον πάνθεον της δεκαετίας σε ότι αφορά τα οικογενειακά (Καινοτομία-Value for Money-Design)Αφού το έγραψε άνθρωπος που έχει VAG... ΤΕΛΟΣ... έχω το αυτοκίνητο της 10ετίας!!!
-
Εξαρτάται απο το πως το βλέπει ο καθένας.
ΠΧ.Smart. To αυτοκίνητο κουβάς , ιδανικό όμως για την πόλη και το πανταχού παρκαρειν. Πριν βγει αυτό παρόμοια οχήματα ήταν μόνο στην Ιαπωνία.
Prius. Το πρώτο οικολογικό όχημα ευρείας παραγωγής με υβριδικό χαρακτήρα.
Espace: Ξεκίνησε μια ολόκληρη κατηγορία των πολυμορφικών από την οποία ξεπετάχτηκαν αλλες 3-4 κατηγορίες οπως SUV κλπ.
Cayenne: Ομοίως με το Espace. Ξεκίνησε μια νέα κατηγορία η οποία εχει κοντευει να γίνει μόδα με τα γρήγορα τζιποειδη.
Accent: Mην γελάτε , όσο και αν δεν ειχε τίποτε το σπουδαίο ήταν η αιτία για την οποία έχουμε γεμίσει διάφορα κορεάτικα στην αγορα. Φτηνη αγορά κτήσης με φουλ εξτρα ασχετα αν η ποιότητα δεν ηταν η αναμενόμενη. Εφερε το κλιματισμο , το δερματινο σαλόνι και τα ηλεκτρικα παράθυρα στον απλό λαό που μέχρι τότε απολάμβαναν οι κάτοχοι BMW & Mercendes.
Άρα φαντάζομαι οτι μιλάμε για 5άδα αυτοκινητων που επηρέασαν την δεκαετία.
-
Έλληνα σε ποιά δεκαετία αναφέρεσαι?
Το Σμαρτ πρωτοβγήκε την προγούμενη δεκαετία και τα Ιαπωνικά Κ ανελλιπώς από το 1930.
Το Πριους να το δεχτώ.
Το Εσπάς βγήκε πριν από 25 χρόνια, τα σουβλάκια προέκυψαν από τα τζιπ και όχι από αυτό.
Το Καγιέν δεν ξεκίνησε την μόδα των γρήγορων τζιποειδών/τζιπ. Το πρωτοεπιχείρησε η Ρέιντζ Ρόβερ πριν καμμιά 30αριά χρόνια και το συνεχίζει μέχρι σήμερα, αλλά και η Λαμποργκίνι με το ΛΜ02 πριν από 25 χρόνια.
Το Άξεντ δεν έκανε πρώτο αυτά που αναφέρεις. Αντίθετα οι αμερικάνοι τα προσέφεραν στο πόπολο από το '50 και '60, για να πάρουν τη σκυτάλη οι ιάπωνες μετέπειτα, '70 και '80 δηλαδή, για να πάρουν τη σκυτάλη οι κορεάτες στα '90 και να την παραδώσουν με την νέα δεκαετία όπως δείχνουν τα πράγματα στους κινέζους. Who's next? -
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
...
Τέλος πιστεύω πως και το Insignia αξίζει μια θέση στον πάνθεον της δεκαετίας σε ότι αφορά τα οικογενειακά (Καινοτομία-Value for Money-Design)Αφού το έγραψε άνθρωπος που έχει VAG... ΤΕΛΟΣ... έχω το αυτοκίνητο της 10ετίας!!!
Το καλό να λέγεται είναι πολύ ωραίο αμάξι κατά την γνώμη μου αν είχα οικογένεια πιστεύω πως θα το επέλεγα!
Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα με πάρουν με τις πέτρες οι Συν-VAGιτες του φόρουμ ! -
Το Golf για τους TSi κινητήρες (υπερτροφοδότηση χωρίς μειονεκτήματα) και το DSG κιβώτιο.
Τα παραπάνω πήγαν την αυτοκίνηση παραπέρα και μάλιστα στο κομμάτι που απευθύνεται στους πολλούς, το οποίο για μένα είναι και το πιο σημαντικό. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έλληνα σε ποιά δεκαετία αναφέρεσαι?
Το Σμαρτ πρωτοβγήκε την προγούμενη δεκαετία και τα Ιαπωνικά Κ ανελλιπώς από το 1930.
Το Πριους να το δεχτώ.
Το Εσπάς βγήκε πριν από 25 χρόνια, τα σουβλάκια προέκυψαν από τα τζιπ και όχι από αυτό.
Το Καγιέν δεν ξεκίνησε την μόδα των γρήγορων τζιποειδών/τζιπ. Το πρωτοεπιχείρησε η Ρέιντζ Ρόβερ πριν καμμιά 30αριά χρόνια και το συνεχίζει μέχρι σήμερα, αλλά και η Λαμποργκίνι με το ΛΜ02 πριν από 25 χρόνια.
Το Άξεντ δεν έκανε πρώτο αυτά που αναφέρεις. Αντίθετα οι αμερικάνοι τα προσέφεραν στο πόπολο από το '50 και '60, για να πάρουν τη σκυτάλη οι ιάπωνες μετέπειτα, '70 και '80 δηλαδή, για να πάρουν τη σκυτάλη οι κορεάτες στα '90 και να την παραδώσουν με την νέα δεκαετία όπως δείχνουν τα πράγματα στους κινέζους. Who's next?Άμα είναι να το ξεκινήσουμε απο καταβολή κόσμου , όλες οι ιδέες ειναι πιο παλιές.
Το Smart έγινε trendy ( και σχετικά φτηνό) την τρέχουσα δεκαετία όπου πλημυρησε την αγορά.Ομοίως και τα καγιέν . Επίσης την τρέχουσα δεκαετία έγινε σχετικα αξιοπρεπες στο αξεντ ώστε να το εμπιστευθουν οι αγοραστές γιατί αλλιώς θα έλεγα το excel. Όσο για το Espace , ok , πιθανότατα καλύτερα θα ταίριαζε το Picasso που προέκυψε απο το Espace που ήταν πιο hardcore.
Τα αλλα μοντελα ορθώς τα αναφέρεις σαν πρωτοποριακά στον τομέα τους αλλα πχ δεν έχω δει και πολλά Λαμποργκίνι ΛΜ02 την τελευταία 10ετία , ούτε και τα αντίστοιχα rangerover.
Αυτοκίνητο της δεκαετίας