-
Ποιό από τα παραπάνω θα επιλέγατε ;
Έφτασε λοιπόν ο καιρός να πάρω καινούριο αυτοκίνητο και μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στα παραπάνω . Το ΤΤ μου αρέσει πιό πολύ αλλά από ότι έχω διαβάσει ο tdi δν έχει και πολύ δύναμη ενώ με τα extra που θέλω να βάλω η τιμή απογειόνεται το 1.8 έχει καλύτερη τιμή αλλά με τα ίδια extra βγαίνει όσο το tdi που είναι και quattro εκεί μπαίνει στην μέση το πρώτο δίλημα 1.8τ με s-line ,magnetic ride και xenon ή tdi απλό που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα από εξοπλησμό με ενδιαφέρει επίσης και η περίπτωση της 1 coupe η οποία έχει πολύ πιο λογική τιμή από τα παραπάνω και πιο φθηνά extra .
Θα ήθελα επίσης και την γνώμη κατόχων 2.0 tdi & bmw 2.0d έστω και σε άλλα μοντέλα σχετικά με την απόδοση και την κατανάλωση.
Ευχαριστώ προκαταβολικά. -
Ποιό από τα παραπάνω θα επιλέγατε ;
Έφτασε λοιπόν ο καιρός να πάρω καινούριο αυτοκίνητο και μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στα παραπάνω . Το ΤΤ μου αρέσει πιό πολύ αλλά από ότι έχω διαβάσει ο tdi δν έχει και πολύ δύναμη ενώ με τα extra που θέλω να βάλω η τιμή απογειόνεται το 1.8 έχει καλύτερη τιμή αλλά με τα ίδια extra βγαίνει όσο το tdi που είναι και quattro εκεί μπαίνει στην μέση το πρώτο δίλημα 1.8τ με s-line ,magnetic ride και xenon ή tdi απλό που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα από εξοπλησμό με ενδιαφέρει επίσης και η περίπτωση της 1 coupe η οποία έχει πολύ πιο λογική τιμή από τα παραπάνω και πιο φθηνά extra .
Θα ήθελα επίσης και την γνώμη κατόχων 2.0 tdi & bmw 2.0d έστω και σε άλλα μοντέλα σχετικά με την απόδοση και την κατανάλωση.
Ευχαριστώ προκαταβολικά. -
Ποιό από τα παραπάνω θα επιλέγατε ;
Έφτασε λοιπόν ο καιρός να πάρω καινούριο αυτοκίνητο και μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στα παραπάνω . Το ΤΤ μου αρέσει πιό πολύ αλλά από ότι έχω διαβάσει ο tdi δν έχει και πολύ δύναμη ενώ με τα extra που θέλω να βάλω η τιμή απογειόνεται το 1.8 έχει καλύτερη τιμή αλλά με τα ίδια extra βγαίνει όσο το tdi που είναι και quattro εκεί μπαίνει στην μέση το πρώτο δίλημα 1.8τ με s-line ,magnetic ride και xenon ή tdi απλό που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα από εξοπλησμό με ενδιαφέρει επίσης και η περίπτωση της 1 coupe η οποία έχει πολύ πιο λογική τιμή από τα παραπάνω και πιο φθηνά extra .
Θα ήθελα επίσης και την γνώμη κατόχων 2.0 tdi & bmw 2.0d έστω και σε άλλα μοντέλα σχετικά με την απόδοση και την κατανάλωση.
Ευχαριστώ προκαταβολικά. -
γιατι ομως diesel?
αμα ηταν βενζινη παντως δεν θα υπηρχε θεμα , ΤΤ
-
120d χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν ήταν βενζίνη θα έλεγα κι εγώ 1.8Τ...αλλά καλύτερα το diesel αν μπορείς γιατί η ροπή είναι απίστευτη (35 κιλά) και η κατανάλωση χαμηλή.
Σε συνδυασμό με το κορυφαίο πλαίσιο και τη πίσω κίνηση το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο!
Με το καλό!
(σε montego blue )
-
120d coupe κι αν μπορείς 123d=204 αλόγατα με πίσω κίνηση πολύ καλό ζύγισμα και οικονομία.
Το γλυκοκοιτούσα για μήνες μέχρι να βγεί το Scirocco και ήμουν έτοιμος να το πάρω ελαφρώς μεταχειρισμένο απ έξω, δυστυχώς δεν βρήκα σε καμμιά αντιπροσωπεία της επαρχίας test drive για να επιβεβαιώσω αυτά που διάβασα και είδα στο νετ περί οδηγικής συμπεριφοράς και δύναμης-οικονομίας.
Απέφυγε τα σκούρα χρώματα, το χαλάνε πολύ, μπλέ ή λευκό και...
Καλό χρυσό το Audi αλλά να το έχεις μόνος σου να το διασκεδάζεις, πρακτικότητα μηδέν, είναι απλά ένα ακριβό παιχνίδι-gadget.
Δες πχ αυτό http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l1eerqvo23xx
και αυτό http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lgppyuojohsw//ΒΜWδακιας mode off//
-
Μου αρέσει η 123d. Πάρα πολύ. Οπότε θα πρόκρινα αυτή για αγορά.
Η διαφορά όμως στα τέλη κυκλοφορίας είναι σημαντική και εξανεμίζει το κέρδος από τη μειωμένη κατανάλωση του πετρελαιοκινητήρα. Επιπλέον το ΤΤ είναι ομορφότερο και πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μου αρέσει η 123d. Πάρα πολύ. Οπότε θα πρόκρινα αυτή για αγορά.
Η διαφορά όμως στα τέλη κυκλοφορίας είναι σημαντική και εξανεμίζει το κέρδος από τη μειωμένη κατανάλωση του πετρελαιοκινητήρα. Επιπλέον το ΤΤ είναι ομορφότερο και πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο.2lt είναι η 123d όπως και η 120d...απλά η 123d έχει δύο turbo.
Πάντως εννοείται ότι αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για την ακριβότερη 123d...τότε άνετα αυτή!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μου αρέσει η 123d. Πάρα πολύ. Οπότε θα πρόκρινα αυτή για αγορά.
Η διαφορά όμως στα τέλη κυκλοφορίας είναι σημαντική και εξανεμίζει το κέρδος από τη μειωμένη κατανάλωση του πετρελαιοκινητήρα. Επιπλέον το ΤΤ είναι ομορφότερο και πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο.Εγώ το βλέπω από την πλευρά ενός junior οικογενειάρχη (με ή χωρίς παιδί) έως τα 30-35 που θέλει και μια πρακτικότητα π.χ να χωράνε 2 μικρά κουτσούβελα πίσω ή να χωράει 2 μεγάλες βαλίτσες το πορτμαγκαζ. Σε αυτή την περίπτωση είναι ο ιδανικός συνδυασμός γιατί τα χλμ συνήθως είναι αρκετά μέσα σε μια χρονιά όπότε υπάρχει μια απόσβεση. Άλλο 5-6λτ κι άλλο 9 που θα καίει το TT στην καλύτερη, 3 λτ στα 100χλμ=15λτ στα 500χλμ=15€ περίπου στο φουλάρισμα μείον την διαφορά τιμής του diesel πες 10€ στο φουλάρισμα φθηνότερο το diesel επί 15 φουλαρίσματα τον χρόνο στην καλύτερη=150€. Τελείως μπακάλικα βέβαια...
Και για τις ανήσυχες βόλτες του μπαμπά driftάρει κιόλας
Για μοναχικούς καουμπόιδες εννοείται ΤΤ, είπα είναι gadget....
-
TΤ 1.8. Είναι το ίδιο γρήγορο με την 123d και σαφώς πιο σπορ εμφανισιακά. Η BMW έχει το καλό της πίσω κίνησης και της μειωμένης κατανάλωσης αλλά δεν είναι τόσο sexy και σαν ντίζελ ακούγεται χάλια.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μου αρέσει η 123d. Πάρα πολύ. Οπότε θα πρόκρινα αυτή για αγορά.
Η διαφορά όμως στα τέλη κυκλοφορίας είναι σημαντική και εξανεμίζει το κέρδος από τη μειωμένη κατανάλωση του πετρελαιοκινητήρα. Επιπλέον το ΤΤ είναι ομορφότερο και πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο.2lt είναι η 123d όπως και η 120d...απλά η 123d έχει δύο turbo.
Πάντως εννοείται ότι αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για την ακριβότερη 123d...τότε άνετα αυτή!Το ξέρω. Δεν είναι ασήμαντο ποσό όμως τα επιπλέον 400 περίπου € που απαιτούνται στα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με το 1800άρι ΤΤ.
-
Σας ευχαριστώ πολυ όλους για τις απαντήσεις το diesel το επέλεξα στο μεν ΤΤ γιατί είναι το μόνο quattrο στην γκάμα του μοντέλου του μοντέλου που συνδιάζεται με χειροκείνητο σασμάν με εξαίρεση το TTs το οποίο όμως ξεφεύγει πολύ και τον δε άσσο γιατί στα 2 λίτρα μόνο σαν diesel έχει επιδόσεις , τώρα βέβαια με 10-15κ χιλιόμετρα τον χρόνο δν μου φένεται και πολύ καλή επιλογή το diesel.
Y.Γ. η καινούρια Ζ4 με τον φιμομένο 2,5άρι πως σας φαίνεται σαν εναλλακτική; -
Πάω στοίχημα ότι μέσα στα επόμενα 10 post θα αναφερθεί η λέξη Scirocco...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πάω στοίχημα ότι μέσα στα επόμενα 10 post θα αναφερθεί η λέξη Scirocco...Ωραίο αυτοκίνητο μου άρεσε πολύ ένα χρόνο πριν αλλά τώρα μάλλον το συνήθισα και δν με συγκινεί πια.
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
120d coupe κι αν μπορείς 123d=204 αλόγατα με πίσω κίνηση πολύ καλό ζύγισμα και οικονομία.Απέφυγε τα σκούρα χρώματα, το χαλάνε πολύ, μπλέ ή λευκό και...
+1
Οι προδιαγραφές αυτού του μοτέρ είναι απλά απίστευτες. Βέβαια όντας πιο σύνθετο μηχανολογικά, εάν όπως αναφέρθηκε έχει 2 τούρμπο, είναι πιο επίφοβο στο θέμα την αξιοπιστίας αλλά και πάλι 100 ίπποι στο λίτρο για ντίζελ δύσκολα τους ξεπερνάς.
Κακά τα ψέματα 4 θέσεις, έστω και τις στριμόκωλες τις 1 είναι πάντα απαραίτητες. Ναι, στο νέο ΤΤ δεν έχω μπει αλλά στο παλιό οι πίσω θέσεις, για να μην πω και οι μπροστινές ήταν ανέκδοτο. Αν βάλουμε στην εξίσωση το ζύγισμα και την πίσω κίνηση κάτω από το καπάκι μίας τρίπορτης λευκής 1 το θέμα έχει λήξει για μένα.
-
Απο εμένα αν είναι οικονομικό το θέμα θα πρότεινα το ΤΤ 1.8Τ .
Αν μπορείς να πάς στις πιο ακριβές εκδόσεις ανάμεσα στα 2 την 1.23 d χωρίς σκέψη αφού κοστίζει όσο το ΤΤ 2d.
Ο κινητήρας αποτι λένε είναι εκπληκτικός.Δες και 2 ριβιου:
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/RoadTestsVerdict/BMW-1-Series-123d-M-Sport/229175/
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/RoadTestsVerdict/Audi-TT-2.0-TDI-Quattro/234514/Y.Γ. η καινούρια Ζ4 με τον φιμομένο 2,5άρι πως σας φαίνεται σαν εναλλακτική;
Αν δεν έχεις πρόβλημα με τα επιπλέον τέλη και την τσιμπημένη κατανάλωση είναι νομίζω πολύ καλύτερη πρόταση απο το ΤΤ αν και όχι τόσο γρήγορο όσο το 2.0Τ ΤΤ
-
+1 στην 1
κυκλοφορει μια diesel 1 coupe εδω στα Χανια και ειναι απίστευτη.. μεχρι και ο ηχος του ντιζελ της παει, γιατι ειναι και πολύ αγριόφατσα ομως ... η 1 η απλη δε μου αρεσει καθόλου εμφανισιακα αλλά η coupe ειναι το κατι άλλο
θα ελεγα και τι μου θυμιζει αλλα μαλλον θα υπογραψω την καταδικη μου...
εν τελει ισως να κοιταζες για τα τυπικα και το peugeot RCZ αν δε βιαζεσαι, αλλά και την laguna coupe που εχει απιστευτο V6dCi.. αλλα και ο απλος 2.0dCi ειναι πολύ καλος και πιο λογικος για τη χωρα μας (+τετραδιευθυνση)
-
Αναλογα την ηλικια.Αμα εισαι κατω απο 30 και δε σε νοιαζει τιποτα παρε ΤΤ.Αμα εισαι απανω απο 30 και εχεις οικογενεια και ιστοριες παρε το bmw.Δεν νομιζω να ειναι τοσο νεανικο το bmw σε σχεση με το συγκεκριμενο audi.
-
Το coupe laguna μου αρέσει πολύ πριν λίγο καιρό είδα μια ασημένια σε ένα πλυντήριο και ήταν από τις λίγες φορές που θαύμασα ένα αυτοκίνητο αλλά δν το γνωρίζω καθόλου πέραν από ένα αφιέρωμα που έκανε το auto bild στα coupe της renault δεν είδα κανένα έντυπο του χόρου να ασχολιθεί μαζί της αλήθεια τι λέει στο δρόμο η τετραδιεύθυνση rafi αν έχεις κάτι βάλε σύνδεσμο . Οι χώροι δεν με πολυενδιαφέρουν θέλω απλά ένα αυτοκίνητο που να διαθέτει οδική συμπεριφορά , να είναι λίγο ξεχωριστό και να έχει καλές επιδόσεις και η τιμή του να μην ξεπερνά τις 45κ.
-
αμα φτασεις τα 45Κ πας και σε ΤΤ διλιτρο, εκτος αν εχεις προβλημα με τα 2λιτρα..
παντως αυτο θα ηταν η πιο ιδανικη επιλογη
(αν και θα προτιμουσα s3 αν ειναι να φτασουμε αυτα τα λεφτα)
audi tt tdi vs 1.8t vs bmw 120d coupe