-
Τελικά αντί για δισκάκια έκανε ανακατασκευή όλο το σασμάν,και το μαλλί έφτασε 2 χιλιαρικάκια
Τώρα άλλη ζημία...δεν μου έρχεται....
Εκτός απο τα κλασικά service,και πρίν λίγο καιρό αλλάξαμε και αμορτισέρ,δεν εχει βγάλει τιποτα άλλο...
-
Σε πολο '99 θεωρειται βλαβη το πεσιμο (2 φορες) του παραθυρου; Απ'οτι ακουω ειναι στο στανταρ εξοπλισμο
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Σε πολο '99 θεωρειται βλαβη το πεσιμο (2 φορες) του παραθυρου; Απ'οτι ακουω ειναι στο στανταρ εξοπλισμοΑυτό δεν στο αντικαθιστούν με μεταλλικό γρύλο? Στο passat μας είχαν πέσει τα παράθυρα πάμπολες φορές και κάτι χειμώνες να κατεβαίνεις από τα βουνά της Θεσπρωτίας με -3 και να βάζεις ταινίες στα παράθυρα δεν είναι και η καλύτερη εμπειρία.
Το πήγαμε σε ένα συνεργείο και νομίζω αλλάχθηκαν οι γρύλλοι με αντίστοιχους μεταλλικούς και έκτοτε είναι όλα καλά.
-
Σε σχεδόν όλα τα μοντέλα VAG μέχρι κάποια χρονολογία έπεφταν τα παράθυρα γιατί είχαν πλαστικό στήριγμα που με το άνοιξε-κλείσε ράγιζε. Από ένα σημείο και μετά βγήκε ανταλλακτικό μεταλλικό πιαστράκι και το θέμα έληξε. Υπάρχουν πάντως και vw με πλαστικό γρύλλο που δεν έχουν βγάλει βλάβη, γιατί εξαρτάται απ το πως το χρησιμοποιείς. Αν έχεις το παράθυρο τέρμα πάνω ή τέρμα κάτω, δεν καταπονείται ο γρύλος. Η ζημιά βγαίνει όταν το κρατάς μισάνοιχτο και ταρακουνιέται σε λακούβες κλπ.
-
Και σε bmw Χ5 του κολλητού μου έπεσε το πίσω παράθυρο
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Σε πολο '99 θεωρειται βλαβη το πεσιμο (2 φορες) του παραθυρου; Απ'οτι ακουω ειναι στο στανταρ εξοπλισμο
Αυτό δεν στο αντικαθιστούν με μεταλλικό γρύλο? Στο passat μας είχαν πέσει τα παράθυρα πάμπολες φορές και κάτι χειμώνες να κατεβαίνεις από τα βουνά της Θεσπρωτίας με -3 και να βάζεις ταινίες στα παράθυρα δεν είναι και η καλύτερη εμπειρία.
Το πήγαμε σε ένα συνεργείο και νομίζω αλλάχθηκαν οι γρύλλοι με αντίστοιχους μεταλλικούς και έκτοτε είναι όλα καλά.
φίλε έχεις μείνει πίσω.
3 ή 4 φορές έχει πέσει, 99 μοντέλο κ μένα...
ο τελευταίος πριν κάποια χρόνια. πάλι ακούγονται κάποιοι ήχοι. πλέον όταν κλείνω την πόρτα, προσπαθώ να έχω το παράθυρο κλειστό. νομίζω είναι καλύτερο... τουλάχιστον στατιστικώς έτσι το βλέπω -
Εμεις γιατι ολα τα vw που χαμε δεν επεσε ποτε?5 χρονια το χουμε αυστο μοντελο 2000 και τιποτα...
Και τα αλλα 3 πασσατ που ειχαμε τιποτα...κωλοφαρδία
-
Hyundai accent 2003 66.000 xlm .APOLYTWS kanena provlima.
-
ΟΟΟ πολυ πρωτότυπο άναψε πάλι το λαμπάκι του κινητήρα κ δεν δούλευε καλα!!! Μετα απο ενα σβήσιμο ολα παλι κανονικά κ απο την μνήμη έβγαλε ρετάρισμα κινητήρα λογο προβλήματος στον τρίτο κύλινδρο!!!
Να κανω πρόβλεψη πολλαπλασιαστής!
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
ΟΟΟ πολυ πρωτότυπο άναψε πάλι το λαμπάκι του κινητήρα κ δεν δούλευε καλα!!! Μετα απο ενα σβήσιμο ολα παλι κανονικά κ απο την μνήμη έβγαλε ρετάρισμα κινητήρα λογο προβλήματος στον τρίτο κύλινδρο!!!Να κανω πρόβλεψη πολλαπλασιαστής!
μπορω να σου κανω και αλλη μια προβλεψη..
υγρασια στις μπουζοπιπες
-
Ξερω γω, λιγο δύσκολα γιατι το αυτοκίνητο ειναι μονίμως κατω απο υπόστεγο κ πιλοτή κ πέραν αυτού δεν εβρεξε κιόλας!!
Παντους του πολλαπλασιαστές τους άλλαξα πριν καμιά 4 χρόνια!
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Ξερω γω, λιγο δύσκολα γιατι το αυτοκίνητο ειναι μονίμως κατω απο υπόστεγο κ πιλοτή κ πέραν αυτού δεν εβρεξε κιόλας!!Παντους του πολλαπλασιαστές τους άλλαξα πριν καμιά 4 χρόνια!
η υγρασια υπαρχει απο πολλα πραγματα οχι μονο απο την βροχη
αστο λιγο να δουλεψει στο ρελαντι κανα 5 λεπτο να σηκωσει θερμοκρασια σβηστο και αναψε το αν το ξαναβγαλει μαλλον ειναι πολλαπλασιαστης -
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
ΟΟΟ πολυ πρωτότυπο άναψε πάλι το λαμπάκι του κινητήρα κ δεν δούλευε καλα!!! Μετα απο ενα σβήσιμο ολα παλι κανονικά κ απο την μνήμη έβγαλε ρετάρισμα κινητήρα λογο προβλήματος στον τρίτο κύλινδρο!!!Να κανω πρόβλεψη πολλαπλασιαστής!
renault ή vag..?
-
cabala10 το κυκλοφόρησα χθες καμια 30χιλ κ δεν το ξαναεβγαλε, σήμερα θα επιστρέψω λαου λαου 100χιλ Σαλονικη!! Θα δούμε αν αντεξει
Εννοείτε πως vag (polo 2002)!!
- θα αλλαξω θεση τους πολλαπλασιαστές κ αν μετα βγαλη προβλημα στο 2 κύλινδρο ξέρω τη φταει!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
ΟΟΟ πολυ πρωτότυπο άναψε πάλι το λαμπάκι του κινητήρα κ δεν δούλευε καλα!!! Μετα απο ενα σβήσιμο ολα παλι κανονικά κ απο την μνήμη έβγαλε ρετάρισμα κινητήρα λογο προβλήματος στον τρίτο κύλινδρο!!!
Να κανω πρόβλεψη πολλαπλασιαστής!
renault ή vag..?
το εχω παθει και στα 2
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΟΟΟ πολυ πρωτότυπο άναψε πάλι το λαμπάκι του κινητήρα κ δεν δούλευε καλα!!! Μετα απο ενα σβήσιμο ολα παλι κανονικά κ απο την μνήμη έβγαλε ρετάρισμα κινητήρα λογο προβλήματος στον τρίτο κύλινδρο!!!
Να κανω πρόβλεψη πολλαπλασιαστής!
renault ή vag..?
το εχω παθει και στα 2
Ναι αλλα δε το εχεις παθει στο vts.. βεβαια εχει βγαλει ολα τα υπολοιπα..
-
ειπαμε μοτερ αλεξισφαιρο ακομα και κατι check engine που βγαζει δεν εχει σημασια αφου στην ουσια ειναι τα γελοια ηλεκτρικα , το μοτερ ξερω οτι δε θα παθει τιποτα
το εσκισα λιγο πριν, παω σε λιγο να το σκισω λιγο ακομα
ξερεις ατμοσφαιρα στροφαρισμα και τα ρεστα
και βασικα αυτο που δεν εχει το αλλο, σπιναρισμα
ναι μου λειπει και αυτο
-
το check engine ακομα και στην κινηση μπορει να σ αναψει για λιγο ...αν μπορεις μην πατας γκαζι εκεινη την στιγμη και ολα μια χαρα!
ο κινητηρας ειναι ΣΚΥΛΙ -
βγαινει λογω των ηλεκτρικων made in myanmar (oυτε καν china) που κανουν ο,τι να ναι δε βρισκω το λογο εδω που τα λεμε που εβαλαν ηλεκτρονικα, αφου δεν εχουν κανενα νοημα
παω να το πατησω λιγο
-
Σαν παρένθεση από το θέμα συζήτησης για το Nissan Juke και την αναμενόμενη αξιοπιστία του. Τα δύο αυτοκίνητα που είχα ως τώρα είναι ιταλικά και είχαν και τα δύο κάποια ενοχλητικά και αδικαιολόγητα προβλήματα αλλά και αρκετά μικρότερα.
Το πρώτο ήταν Fiat Punto 1.3 της πρώτης γενιάς και το είχα από το 1994 έως το 2004 και για 110.000 χιλιόμετρα. Με άφησε στο δρόμο από αντλία βενζίνης δύο φορές, μία από διανομέα, μία από κολλημένη ντίζα γκαζιού, χρειάστηκε αλλαγή ολόκληρου του σετ συμπλέκτη στα 35.000 από σπασμένο 'συγχρονιζέ' αν θυμάμαι καλά το είχαν πει (ακούγονταν σαν να σέρνω τενεκέδες), τριγμοί μέσα στον πίνακα οργάνων και στην περιοχή του λεβιέ.Το δεύτερο αυτοκίνητο μου, Lancia Ypsilon 1.4 από το 2004 έως σήμερα, 92.000 χιλιόμετρα. Έκανα την βλακεία και το πήρα με την ηλιοροφή η οποία χρειάστηκε 2 αλλαγές μέσα στην εγγύηση για να μην ακούγεται, πάνω από τα 120 χαω έμπαζε αέρα και σφύριζε, αυτό με ταλαιπώρησε ενάμιση χρόνο. Αφού κατάφεραν να την στρώσουν με την τρίτη προσπάθεια, ξαναχαλάρωσε μετά από καναδυό χρόνια και παρέμεινε αεράτη μέχρι πέρυσι που ένας άλλος στο service κατάλαβε ότι ήταν στραβές οι βάσεις και όχι η ηλιοροφή, αλλάχθηκαν οι βάσεις με κόστος 25 ευρώ και λύθηκε το θέμα για έναν χρόνο, φέτος χάλασε κάτι άλλο στον μηχανισμό της και δεν ανοίγει, πάει να ανοίξει ζορίζεται και σταματάει, δεν έχω κλείσει ακόμη για επισκευή, βαρέθηκα.
Ακούγονται έντονα και ενοχλητικά οι δίσκοι στην παραμικρή ανωμαλία, από την πρώτη μέρα, από το επίσημο service με βεβαίωσαν ότι δεν είναι ενοχλητικό ! είναι φυσιολογικό ! και οφείλεται στο ότι οι δίσκοι του είναι 'πλευστοί' ή 'πλωτοί' δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά κοπανάνε συνέχεια. Σε όλα τα καθίσματα ακούγονται μεταλλικοί ήχοι σαν να μην είναι καλά στερεωμένα, στα πίσω τρίζουν οι πλάτες (το οποίο τρίξιμο σταμάτησα με σφουγγάρια στριμωγμένα πίσω από τις πλάτες και τα πλαστικά όπου τερματίζουν), το μπροστά του συνοδηγού όταν δεν κάθεται συνοδηγός στο ταξίδι ακούγεται κρικ-κρικ από κάτω. Όταν παραλάμβανα καινούργιο το αμάξι, στο πατάκι μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού υπήρχαν 4-5 λαστιχάκια, σαν στοπ μου έμοιαζαν, ρώτησα τον γυαλιστερό τύπο που έκανε την τελετή παράδοσης και μου είπε ότι συνηθίζεται μερικές φορές όταν ο εργάτης που κάνει την συναρμολόγηση έχει έξτρα υλικά (λαστιχάκια, βίδες κλπ) στα χέρια του, τα αφήνει μέσα στο αμάξι ! Τα λάστιχα αυτά, παρόλα τα παράπονά μου για τους θορύβους, οι τεχνικοί και οι υπεύθυνοι στο service ποτέ δεν ασχολήθηκαν ώστε να διαπιστώσουν αν και από που λείπουν. Κάπου-κάπου ακούγονται τριγμοί στο αριστερό άκρο του ταμπλό, αλλά σταματάνε αν πιέσω το φιλετάκι του αεραγωγού, επίσης τριγμοί μέσα στις πόρτες κατά διαστήματα, σταματάνε με αγκωνιά. Το radio-CD στον χρόνο πάνω άρχισε να ανοίγει μόνο του τα βράδια ! και το πρωί που πήγαινα στο αμάξι το έβρισκα να τραγουδάει. Ένα καλοκαίρι πήγε 3 φορές στην Blaupunkt για επισκευή μέσα στην εγγύηση, την τρίτη φορά μου έστειλαν ένα άλλο ξεχαρβαλωμένο το οποίο δεν δέχτηκα να παραλάβω και εν όψει διακοπών έκανα φασαρία και έβγαλαν ένα από αμάξι της έκθεσης και μου τοποθέτησαν, παίζει οκ παρ' όλο που δεν ήταν ίδιο με το δικό μου (το αμάξι είχε παραγγελθεί με ηχοσύστημα bose και στην αλλαγή μου τοποθέτησαν ένα απλό το οποίο αποδέχτηκα λόγω αναχώρησης για διακοπές). Το χρώμιο στην μάσκα και στις χειρολαβές σκάει. Η χειρολαβή του οδηγού δεν άντεξε στην καθημερινή χρήση, μου έμεινε στο χέρι και αλλάχθηκε. Το αμάξι καίει λάδι περίπου 4 λίτρα στα 10.000 χιλ. χωρίς να το σκίζω, οδηγώ κατά κανόνα ήρεμα, αυτό με το λάδι δεν το θεωρώ σοβαρό, λάδι καίνε πολλά ευρωπαϊκά αμάξια, το αναφέρω για την σύγκριση με τα αντίστοιχα ασιατικά.
Το αμάξι μου κόστισε το 2004 κοντά στα 17.000 ευρώ με δερμάτινα καθίσματα, ηλιοροφή, χειριστήρια στο τιμόνι, ηχοσύστημα της bose με μαμίσιο subwoofer. Θεώρησα ότι ήταν premium μοντέλο στην μικρή κατηγορία αλλά η φασαρία που κάνει στον δρόμο με διέψευσε.
Τι ζημιες εχουν βγαλει τα αυτοκινητακια σας;