-
Καλησπέρα σε όλους
Γύριζα σήμερα από Λακωνία στην Αθηνά και στο κομμάτι της Εθνικής Τριπόλεως-Αθηνών που έχει διαδοχικές κατηφορικές στροφές είχα το εξής πρόβλημα...Σε ελαφρά κατηφορικό δρόμο επιτάχυνα με 5η απο τα 100 το αυτοκίνητο επιτάχυνε σχετικά αργά (συγκριτικά με άλλες φορές) και στα 120 σταματούσε να επιταχύνει με την όποια αύξηση ταχύτητας υπήρχε απο εκεί και πέρα να προέρχεται απο την κατηφόρα που είχε ο δρόμος.Κατέβασα ταχύτητα σε 4η και πάλι τα ίδια το αυτοκίνητο μετά τα 120 δεν επιτάχυνε με τπτ...Μόνο μέχρι 120 μπορούσα να πάω
Μετά απο κανα 2 χιλιόμετρα που το ξαναδοκιμάζω αφου έφυγα απο την κίνηση το πρόβλημα ως δια μαγείας εξαφανίστηκε και το αυτοκίνητο επιτάχυνε κανονικα!!!!!
Έφτασα Αθήνα χωρίς κανένα πρόβλημα και όποτε ήθελα να επιταχύνω πάνω απο 120 όλα ήταν οκ...Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να έφταιγε;;;
thanks!!!
-
Καλησπέρα σε όλους
Γύριζα σήμερα από Λακωνία στην Αθηνά και στο κομμάτι της Εθνικής Τριπόλεως-Αθηνών που έχει διαδοχικές κατηφορικές στροφές είχα το εξής πρόβλημα...Σε ελαφρά κατηφορικό δρόμο επιτάχυνα με 5η απο τα 100 το αυτοκίνητο επιτάχυνε σχετικά αργά (συγκριτικά με άλλες φορές) και στα 120 σταματούσε να επιταχύνει με την όποια αύξηση ταχύτητας υπήρχε απο εκεί και πέρα να προέρχεται απο την κατηφόρα που είχε ο δρόμος.Κατέβασα ταχύτητα σε 4η και πάλι τα ίδια το αυτοκίνητο μετά τα 120 δεν επιτάχυνε με τπτ...Μόνο μέχρι 120 μπορούσα να πάω
Μετά απο κανα 2 χιλιόμετρα που το ξαναδοκιμάζω αφου έφυγα απο την κίνηση το πρόβλημα ως δια μαγείας εξαφανίστηκε και το αυτοκίνητο επιτάχυνε κανονικα!!!!!
Έφτασα Αθήνα χωρίς κανένα πρόβλημα και όποτε ήθελα να επιταχύνω πάνω απο 120 όλα ήταν οκ...Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να έφταιγε;;;
thanks!!!
-
Καλησπέρα σε όλους
Γύριζα σήμερα από Λακωνία στην Αθηνά και στο κομμάτι της Εθνικής Τριπόλεως-Αθηνών που έχει διαδοχικές κατηφορικές στροφές είχα το εξής πρόβλημα...Σε ελαφρά κατηφορικό δρόμο επιτάχυνα με 5η απο τα 100 το αυτοκίνητο επιτάχυνε σχετικά αργά (συγκριτικά με άλλες φορές) και στα 120 σταματούσε να επιταχύνει με την όποια αύξηση ταχύτητας υπήρχε απο εκεί και πέρα να προέρχεται απο την κατηφόρα που είχε ο δρόμος.Κατέβασα ταχύτητα σε 4η και πάλι τα ίδια το αυτοκίνητο μετά τα 120 δεν επιτάχυνε με τπτ...Μόνο μέχρι 120 μπορούσα να πάω
Μετά απο κανα 2 χιλιόμετρα που το ξαναδοκιμάζω αφου έφυγα απο την κίνηση το πρόβλημα ως δια μαγείας εξαφανίστηκε και το αυτοκίνητο επιτάχυνε κανονικα!!!!!
Έφτασα Αθήνα χωρίς κανένα πρόβλημα και όποτε ήθελα να επιταχύνω πάνω απο 120 όλα ήταν οκ...Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να έφταιγε;;;
thanks!!!
-
Δεν πηγαινε πανω απο καποιο οριο στροφών ο κινητηρας? Στις ποσες στροφες ειχε σταματήσει?
-
για να καταλαβω ,το σανιδωσες σε κατηφορικο δρομο και παρόλα αυτα δεν ανεβαζε χιλιομετρα ?
-
Έτσι συμπεριφέρεται ο κινητήρας όταν έχει βουλώσει το φίλτρο βενζίνης (και για μερικούς ακόμα λόγους). Δεν επανέρχεται όμως, το πρόβλημα πάλι εμφανίζεται σε μεγάλες ταχύτητες αλλά όχι μέσα στη πόλη.
Μήπως δεν ήταν κατηφόρα αλλά ανηφόρα και σου φαινόταν σαν ελαφρά κατηφόρα;
-
Και φιλτρο βενζινης οπως αναφερει ο φιλος ανωθεν ειναι πιθανο αλλα ειναι εξισου πιθανο να ειναι και πολυ κακη ποιοτητα στη βενζινη. Οταν 'δουν' απαραδεκτη ποιοτητα στη βενζινη τα συγχρονα πεφτουν σε σειφ μοντ και δεν μπορεις να ανεβασεις στροφες και επομενως ταχυτητα.
Για τι αυτοκινητο μιλαμε? Χλμ, σερβις,λαμπακι αναμενο στο ταμπλο?
-
Μία φορά είχα κάνει από μ@λ@κί@ μου όπισθεν σε νερά, με αποτέλεσμα (υποθέτω) να μπουν νερά μέσα στην εξάτμιση και προφανώς να τρελάνουν τον αισθητήρα λ.
Αποτέλεσμα; Για μερικά χλμ το αμάξι δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από 70, ανεξαρτήτως ταχύτητας και γενικά είχε ελάχιστο γκάζι. Μου μοιάζει με το σύμπτωμα που περιέγραψε ο φίλος. Εν τέλει, αφού έφτασα στον κεντρικό, σταματάω στην άκρη, σβύνω το μοτέρ (με προσευχές και κατάρες να ξαναπάρει), βγάζω το κλειδί, το ξαναβάζω και ευτυχώς πήρε με την πρώτη χωρίς πρόβλημα και λειτουργούσε κανονικά! Και από τότε (έχει περίπου 1 χρόνο και καμμιά 25Κ χλμ) δεν έχω πρόβλημα.
Μήπως είχε κάτι τέτοιο;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν πηγαινε πανω απο καποιο οριο στροφών ο κινητηρας? Στις ποσες στροφες ειχε σταματήσει?Είχε σταματήσει στις 4000 περίπου
για να καταλαβω ,το σανιδωσες σε κατηφορικο δρομο και παρόλα αυτα δεν ανεβαζε χιλιομετρα ?
Ακριβώς αυτό...Πάτησα τέρμα το γκάζι αλλα δεν ανέβαινε η ταχύτητα...
Έτσι συμπεριφέρεται ο κινητήρας όταν έχει βουλώσει το φίλτρο βενζίνης (και για μερικούς ακόμα λόγους). Δεν επανέρχεται όμως, το πρόβλημα πάλι εμφανίζεται σε μεγάλες ταχύτητες αλλά όχι μέσα στη πόλη.
Μήπως δεν ήταν κατηφόρα αλλά ανηφόρα και σου φαινόταν σαν ελαφρά κατηφόρα;
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ εκείνη τη στιγμή αλλά κατηφόρα θυμάμαι ότι ήταν.Και γι αυτό μου έκανε εντύπωση κιόλας...Σε ανηφόρα με 1400 κυβικά με 90 άλογα δεν θα μου έκανε εντύπωση να μην επιταχύνει.
Μετά απο λίγο επανήλθε και πήγαινε κανονικότατα...Και φιλτρο βενζινης οπως αναφερει ο φιλος ανωθεν ειναι πιθανο αλλα ειναι εξισου πιθανο να ειναι και πολυ κακη ποιοτητα στη βενζινη. Οταν 'δουν' απαραδεκτη ποιοτητα στη βενζινη τα συγχρονα πεφτουν σε σειφ μοντ και δεν μπορεις να ανεβασεις στροφες και επομενως ταχυτητα.
Για τι αυτοκινητο μιλαμε? Χλμ, σερβις,λαμπακι αναμενο στο ταμπλο?
Corsa D το τελευταιο μοντέλο δηλαδή με 52000 km κανονικά ολα τα service και κανένα λαμπάκι αναμμένο.
Μία φορά είχα κάνει από μ@λ@κί@ μου όπισθεν σε νερά, με αποτέλεσμα (υποθέτω) να μπουν νερά μέσα στην εξάτμιση και προφανώς να τρελάνουν τον αισθητήρα λ.
Αποτέλεσμα; Για μερικά χλμ το αμάξι δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από 70, ανεξαρτήτως ταχύτητας και γενικά είχε ελάχιστο γκάζι. Μου μοιάζει με το σύμπτωμα που περιέγραψε ο φίλος. Εν τέλει, αφού έφτασα στον κεντρικό, σταματάω στην άκρη, σβύνω το μοτέρ (με προσευχές και κατάρες να ξαναπάρει), βγάζω το κλειδί, το ξαναβάζω και ευτυχώς πήρε με την πρώτη χωρίς πρόβλημα και λειτουργούσε κανονικά! Και από τότε (έχει περίπου 1 χρόνο και καμμιά 25Κ χλμ) δεν έχω πρόβλημα.
Μήπως είχε κάτι τέτοιο;
Δέν πέρασα απο τίποτα νερά οπότε κάτι τέτοιο το αποκλείω...
Δεν ξέρω τι να πω...
-
Ποτενσιόμετρο γκαζιού?Ανεβάζει στροφές με νεκρα?
-
Με βενζινες shell το ειχα παθει αυτο και πηγαινα με 140 και 6000 στροφες . Οταν εκαψα ολη τη βενζινη επανηλθε και εβαλα αλλη επανηλθε στα κανονικα! Ατιμη shell και απο 4 διαφορετικα πρατηρια το επαθα
-
Ο χρήστης stefanostam έγραψε:
Δεν πηγαινε πανω απο καποιο οριο στροφών ο κινητηρας? Στις ποσες στροφες ειχε σταματήσει?
Είχε σταματήσει στις 4000 περίπου
για να καταλαβω ,το σανιδωσες σε κατηφορικο δρομο και παρόλα αυτα δεν ανεβαζε χιλιομετρα ?
Ακριβώς αυτό...Πάτησα τέρμα το γκάζι αλλα δεν ανέβαινε η ταχύτητα...
Έτσι συμπεριφέρεται ο κινητήρας όταν έχει βουλώσει το φίλτρο βενζίνης (και για μερικούς ακόμα λόγους). Δεν επανέρχεται όμως, το πρόβλημα πάλι εμφανίζεται σε μεγάλες ταχύτητες αλλά όχι μέσα στη πόλη.
Μήπως δεν ήταν κατηφόρα αλλά ανηφόρα και σου φαινόταν σαν ελαφρά κατηφόρα;
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ εκείνη τη στιγμή αλλά κατηφόρα θυμάμαι ότι ήταν.Και γι αυτό μου έκανε εντύπωση κιόλας...Σε ανηφόρα με 1400 κυβικά με 90 άλογα δεν θα μου έκανε εντύπωση να μην επιταχύνει.
Μετά απο λίγο επανήλθε και πήγαινε κανονικότατα...Και φιλτρο βενζινης οπως αναφερει ο φιλος ανωθεν ειναι πιθανο αλλα ειναι εξισου πιθανο να ειναι και πολυ κακη ποιοτητα στη βενζινη. Οταν 'δουν' απαραδεκτη ποιοτητα στη βενζινη τα συγχρονα πεφτουν σε σειφ μοντ και δεν μπορεις να ανεβασεις στροφες και επομενως ταχυτητα.
Για τι αυτοκινητο μιλαμε? Χλμ, σερβις,λαμπακι αναμενο στο ταμπλο?
Corsa D το τελευταιο μοντέλο δηλαδή με 52000 km κανονικά ολα τα service και κανένα λαμπάκι αναμμένο.
Μία φορά είχα κάνει από μ@λ@κί@ μου όπισθεν σε νερά, με αποτέλεσμα (υποθέτω) να μπουν νερά μέσα στην εξάτμιση και προφανώς να τρελάνουν τον αισθητήρα λ.
Αποτέλεσμα; Για μερικά χλμ το αμάξι δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από 70, ανεξαρτήτως ταχύτητας και γενικά είχε ελάχιστο γκάζι. Μου μοιάζει με το σύμπτωμα που περιέγραψε ο φίλος. Εν τέλει, αφού έφτασα στον κεντρικό, σταματάω στην άκρη, σβύνω το μοτέρ (με προσευχές και κατάρες να ξαναπάρει), βγάζω το κλειδί, το ξαναβάζω και ευτυχώς πήρε με την πρώτη χωρίς πρόβλημα και λειτουργούσε κανονικά! Και από τότε (έχει περίπου 1 χρόνο και καμμιά 25Κ χλμ) δεν έχω πρόβλημα.
Μήπως είχε κάτι τέτοιο;
Δέν πέρασα απο τίποτα νερά οπότε κάτι τέτοιο το αποκλείω...
Δεν ξέρω τι να πω...
αισθητηρας υποπιεσης εισαγωγης ή αισθητηρας ροης αερα. Αυτοι συνηθως τα παιζουν στις 60,000.
-
Μηπως εχεις Golf ?
τετοια συμπεριφορα ειχανε μερικα Golf στα οποια παρουσιαζoτανε προβλημα στην βαλβιδα Ν75 ή/και σε εναν αισθητηρα θερμoκρασιας στο DSG και μπαιναν σε safe mode.
καλο θα ειναι οταν βρεις χρονο να πεταχτεις στην αντιπροσωπεια να δουν τι εχει καταγραψει ο εγκεφαλος -
Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι απο όλα αυτά...Πάντως το θέμα ειναι ότι δεν ξαναεμφανίστηκε και σήμερα έπιασα 140 στη γέφυρα του Σταυρού χωρίς καμία δυσκολία οπότε ίσως να ήταν παροδικό το φαινόμενο...
Κατα τα άλλα μια χαρά λειτουργεί σήμερα...
-
Ο χρήστης stefanostam έγραψε:
Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι απο όλα αυτά...Πάντως το θέμα ειναι ότι δεν ξαναεμφανίστηκε και σήμερα έπιασα 140 στη γέφυρα του Σταυρού χωρίς καμία δυσκολία οπότε ίσως να ήταν παροδικό το φαινόμενο...Κατα τα άλλα μια χαρά λειτουργεί σήμερα...
τι αμαξι εχεις ?
-
Σε mondeo που εχω διαβασει σχετικο προβλημα ειχε προβλημα ο πολλαπλασιαστης.Δεν αλλαχτηκε πολλαπλασιαστης αλλα κατι αλλο σαν εγκεφαλος του δεν πολυκαταλαβα για να πω την αληθεια.Βεβαια παιζει να εχει προβλημα και η αντλια βενζινης.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι απο όλα αυτά...Πάντως το θέμα ειναι ότι δεν ξαναεμφανίστηκε και σήμερα έπιασα 140 στη γέφυρα του Σταυρού χωρίς καμία δυσκολία οπότε ίσως να ήταν παροδικό το φαινόμενο...
Κατα τα άλλα μια χαρά λειτουργεί σήμερα...
τι αμαξι εχεις ?
Opel Corsa το τελευταίο μοντέλο 1400 κυβικά.
Πάντως απο την Κυριακή δεν μου έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα...
-
Μια φορα θα δειχτει αυτο.Καλυτερα να πας να το δεις.
-
Ο χρήστης stefanostam έγραψε:
Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι απο όλα αυτά...Πάντως το θέμα ειναι ότι δεν ξαναεμφανίστηκε και σήμερα έπιασα 140 στη γέφυρα του Σταυρού χωρίς καμία δυσκολία οπότε ίσως να ήταν παροδικό το φαινόμενο...
Κατα τα άλλα μια χαρά λειτουργεί σήμερα...
τι αμαξι εχεις ?
Opel Corsa το τελευταίο μοντέλο 1400 κυβικά.
Πάντως απο την Κυριακή δεν μου έχει εμφανίσει κανένα πρόβλημα...
Παιζει να ηταν και βενζινη! Μην ξεχνατε πως παιζει και το σεναριο αυτο μιας και δεν ειναι λιγα τα πρατηρια τα οποια εχουν 'αριστης ποιοτητας' Μπορει να λεω κουφα αλλα μερικες φορες τα πιο απλα πραγματα δεν τα σκεφτομαστε.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Με βενζινες shell το ειχα παθει αυτο και πηγαινα με 140 και 6000 στροφες . Οταν εκαψα ολη τη βενζινη επανηλθε και εβαλα αλλη επανηλθε στα κανονικα! Ατιμη shell και απο 4 διαφορετικα πρατηρια το επαθαβαζω shell εδω και 42000 χλμ και εχω πιασει τα 240 + και περναω συχνα τα 140
δεν εχει σχεση η βενζινη, αλλα ποσο αλητες ειναι οι βενζιναδες
Δεν επιτάχυνε πάνω απο 120...