-
Γεια σας παιδες, θα ηθελα τη γνωμη σας για το τριθυρο Mazda 2, μιας που ενας φιλος το εχει σοβαρα στα υποψη του για αγορα... Η γνωμη μου ειναι οτι το μικρο Mazda ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο μονο που η τιμη του ειναι υψηλη και ολιγον παραδοξη... Το τελευταιο γιατι το 1.3 Touring Alloy με AC, 4 αεροσακους και ζαντες αλουμινιου κοστιζει με το κλειδι στο χερι 14125 ευρω, σε περιπτωση ομως που βαλεις το SAP (σπορ πακετο εμφανισης) η τιμη εκτοξευεται 1200 ευρω πανω και παει στα 15325... Το 1.5 Touring Alloy SAP κοστιζει με το κλειδι στο χερι 15210 ευρω με τον ιδιο ακριβως εξοπλισμο μονο που εχει στο ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ το σπορ πακετο εμφανισης... Οποτε το παραδοξο ειναι οτι το για να παρεις το 1.3 με ακριβως ιδιο εξοπλισμο και σπορ πακετο σου κοστιζει 115 ευρω παραπανω... Αν βεβαια δεν το βαλεις εισαι στα 14125...Ολες οι παραπανω τιμες ειναι με την παρουσα εκπτωση... Ποιες λοιπον ειναι οι ερωτησεις μου. Θεωρειτε ακομα και την εκδοση 1.3 χωρις SAP και τιμη στα 14125 ακριβη; Αν ηταν να παρετε καποια θα περνατε την 1.5 με SAP στο βασικο εξοπλισμο η την 1.3; Εμενα το αυτοκινητο μου αρεσει πολυ, εχει ωραιο τιμονι, ροπατα μοτερ, ομορφο εξωτερικο (κουκλα με το SAP), ικανοποιητικο εξοπλισμο και κατασκευαζεται στην Ιαπωνια, ΑΛΛΑ το θεωρω ακριβο... Νομιζω οτι αν αυτες οι τιμες ηταν 1000 ευρω κατω θα ηταν μια εξαιρετικη προταση αλλα προς το παρον το θεωρω πολυ καλο και ομορφο αλλα ακριβο. Βεβαια σε καμια περιπτωση δεν αποτρεπω το φιλο που ενδιαφερεται γιατι ειναι ενα αξιολογο αυτοκινητο...
Να και τρεις φωτογραφιες με το σπορ πακετο, προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ...
http://www.netcarshow.com/mazda/2009-2_ ... per_05.htm
http://www.netcarshow.com/mazda/2009-2_ ... per_1a.htm
http://www.netcarshow.com/mazda/2009-2_ ... per_21.htm -
Γεια σας παιδες, θα ηθελα τη γνωμη σας για το τριθυρο Mazda 2, μιας που ενας φιλος το εχει σοβαρα στα υποψη του για αγορα... Η γνωμη μου ειναι οτι το μικρο Mazda ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο μονο που η τιμη του ειναι υψηλη και ολιγον παραδοξη... Το τελευταιο γιατι το 1.3 Touring Alloy με AC, 4 αεροσακους και ζαντες αλουμινιου κοστιζει με το κλειδι στο χερι 14125 ευρω, σε περιπτωση ομως που βαλεις το SAP (σπορ πακετο εμφανισης) η τιμη εκτοξευεται 1200 ευρω πανω και παει στα 15325... Το 1.5 Touring Alloy SAP κοστιζει με το κλειδι στο χερι 15210 ευρω με τον ιδιο ακριβως εξοπλισμο μονο που εχει στο ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ το σπορ πακετο εμφανισης... Οποτε το παραδοξο ειναι οτι το για να παρεις το 1.3 με ακριβως ιδιο εξοπλισμο και σπορ πακετο σου κοστιζει 115 ευρω παραπανω... Αν βεβαια δεν το βαλεις εισαι στα 14125...Ολες οι παραπανω τιμες ειναι με την παρουσα εκπτωση... Ποιες λοιπον ειναι οι ερωτησεις μου. Θεωρειτε ακομα και την εκδοση 1.3 χωρις SAP και τιμη στα 14125 ακριβη; Αν ηταν να παρετε καποια θα περνατε την 1.5 με SAP στο βασικο εξοπλισμο η την 1.3; Εμενα το αυτοκινητο μου αρεσει πολυ, εχει ωραιο τιμονι, ροπατα μοτερ, ομορφο εξωτερικο (κουκλα με το SAP), ικανοποιητικο εξοπλισμο και κατασκευαζεται στην Ιαπωνια, ΑΛΛΑ το θεωρω ακριβο... Νομιζω οτι αν αυτες οι τιμες ηταν 1000 ευρω κατω θα ηταν μια εξαιρετικη προταση αλλα προς το παρον το θεωρω πολυ καλο και ομορφο αλλα ακριβο. Βεβαια σε καμια περιπτωση δεν αποτρεπω το φιλο που ενδιαφερεται γιατι ειναι ενα αξιολογο αυτοκινητο...
Να και τρεις φωτογραφιες με το σπορ πακετο, προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ...
http://www.netcarshow.com/mazda/2009-2_ ... per_05.htm
http://www.netcarshow.com/mazda/2009-2_ ... per_1a.htm
http://www.netcarshow.com/mazda/2009-2_ ... per_21.htm -
Γεια σας παιδες, θα ηθελα τη γνωμη σας για το τριθυρο Mazda 2, μιας που ενας φιλος το εχει σοβαρα στα υποψη του για αγορα... Η γνωμη μου ειναι οτι το μικρο Mazda ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο μονο που η τιμη του ειναι υψηλη και ολιγον παραδοξη... Το τελευταιο γιατι το 1.3 Touring Alloy με AC, 4 αεροσακους και ζαντες αλουμινιου κοστιζει με το κλειδι στο χερι 14125 ευρω, σε περιπτωση ομως που βαλεις το SAP (σπορ πακετο εμφανισης) η τιμη εκτοξευεται 1200 ευρω πανω και παει στα 15325... Το 1.5 Touring Alloy SAP κοστιζει με το κλειδι στο χερι 15210 ευρω με τον ιδιο ακριβως εξοπλισμο μονο που εχει στο ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ το σπορ πακετο εμφανισης... Οποτε το παραδοξο ειναι οτι το για να παρεις το 1.3 με ακριβως ιδιο εξοπλισμο και σπορ πακετο σου κοστιζει 115 ευρω παραπανω... Αν βεβαια δεν το βαλεις εισαι στα 14125...Ολες οι παραπανω τιμες ειναι με την παρουσα εκπτωση... Ποιες λοιπον ειναι οι ερωτησεις μου. Θεωρειτε ακομα και την εκδοση 1.3 χωρις SAP και τιμη στα 14125 ακριβη; Αν ηταν να παρετε καποια θα περνατε την 1.5 με SAP στο βασικο εξοπλισμο η την 1.3; Εμενα το αυτοκινητο μου αρεσει πολυ, εχει ωραιο τιμονι, ροπατα μοτερ, ομορφο εξωτερικο (κουκλα με το SAP), ικανοποιητικο εξοπλισμο και κατασκευαζεται στην Ιαπωνια, ΑΛΛΑ το θεωρω ακριβο... Νομιζω οτι αν αυτες οι τιμες ηταν 1000 ευρω κατω θα ηταν μια εξαιρετικη προταση αλλα προς το παρον το θεωρω πολυ καλο και ομορφο αλλα ακριβο. Βεβαια σε καμια περιπτωση δεν αποτρεπω το φιλο που ενδιαφερεται γιατι ειναι ενα αξιολογο αυτοκινητο...
Να και τρεις φωτογραφιες με το σπορ πακετο, προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ...
http://www.netcarshow.com/mazda/2009-2_ ... per_05.htm
http://www.netcarshow.com/mazda/2009-2_ ... per_1a.htm
http://www.netcarshow.com/mazda/2009-2_ ... per_21.htm -
Οι τιμες (οπως παντα αλλωστε) της Mazda ειναι εκτος τοπου και χρονου. Η εκτπτωση 400 ευρω = το μεταλλικο χρωμα είναι τουλαχιστον αστεια. Αν δεν εχετε προβλημα διαστασεων με τοσα λεφτα παιρνεις Kia Pro Ceed 1600
Αν κοψουνε τουλαχιστον 1500 απο τις τρεχουσες τιμες, ίσως ειναι δελεαστικό το 2....Οι πωλήσεις εχουν βουλιάξει...Δες Ιανουαριο - Σεπτεμβριο 2009
338
167
98
122
187
287
275
127
66Ειναι τουλαχιστον αστειο να πουλάει απείρως καλύτερα το Micra που ειναι μοντέλο 7ετίας απλά και μόνο επειδή ειναι λίγο φθηνοτερο
-
Το SAP έχω την εντύπωση πως δεν είναι πακέτο εξωτερικής αναβάθμισης αλλά το ESP στη γλώσσα του Mazda 2...Κάποιος που είναι 100% σίγουρος ας το επιβεβιώσει ή ας το διαψεύσει
-
Το 1.5 χωρις δευτερη.Το fiesta η το clio δεν σου αρεσουν τοσο?Πιστευω το 1.2tce ειναι και γαμω οπως και το fiesta 1.6.Δε ξερω αλλα στις φωτο που το ειδα το αμαξι που εχεις ποσταρει δεν με ενθουσιασε και τοσο.Κανανε facelift η εγω τυφλωθηκα απο εκει που μου αρεσε να μην μου αρεσει τωρα???Παντος αν παρεις mazda 2 να το παρεις πρασινακι.
-
Θα προτιμούσα το 1.5 αν δεν είχε (υποχρεωτικά) τα ηλίθια χαμηλοπρόφιλα 45άρια λάστιχα. Ποιός τους είπε ότι με 55άρι προφιλ δεν έχεις καλή απόκριση;
Ας έβγαζαν με άλλα λόγια και μια πιο 'βασική' έκδοση με τον 1,5lt. Κινητήρα και θα ήμουν μέσα. -
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Το SAP έχω την εντύπωση πως δεν είναι πακέτο εξωτερικής αναβάθμισης αλλά το ESP στη γλώσσα του Mazda 2...Κάποιος που είναι 100% σίγουρος ας το επιβεβιώσει ή ας το διαψεύσειΟχι ειναι πακετο εξωτερικης αναβαθμισης που περιλαμβανει και το DSC στα σιγουρα αυτο...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Γεια σας παιδες, θα ηθελα τη γνωμη σας για το τριθυρο Mazda 2, μιας που ενας φιλος το εχει σοβαρα στα υποψη του για αγορα...Απλα το κανω παραθεση γιατι ειναι λογικο διαβαζοντας το αρχικο κειμενο να ξεχνατε στο τελος οτι δεν ειναι για μενα. Αυτο βεβαια μικρη σημασια εχει, αφου οι απαντησεις σας ειναι που μετρανε...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Το SAP έχω την εντύπωση πως δεν είναι πακέτο εξωτερικής αναβάθμισης αλλά το ESP στη γλώσσα του Mazda 2...Κάποιος που είναι 100% σίγουρος ας το επιβεβιώσει ή ας το διαψεύσει
Οχι ειναι πακετο εξωτερικης αναβαθμισης που περιλαμβανει και το DSC στα σιγουρα αυτο...
Το DSC δεν γνωρίζω τι είναι, αλλά σίγουρα ESP για το Mazda 2 (1,3 και 1,5) δεν παρέχεται ούτε σαν extra.
(Είναι από τους βασικούς λόγους που πέρσι δεν το πήρα! Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι απο τότε).Προσωπικά απο θέμα και μόνο τιμής (όπως αναφέρεται και στο αρχικό post) συμφέρει το 1,5. Σίγουρα μεγάλο συν και οι παραπάνω επιδόσεις.
-
Το DSC ειναι το ESP της Mazda και πλεον διατιθεται μαζι με το σπορ πακετο SAP... Νομιζω ομως πως στην τιμη που ανεφερα 15210 για το 1.5 εχουμε μονο το το SAP και οχι το DSC. Στη νεα παραλαβη μου ειπαν οτι θα εχει το DSC μαζι με το SAP και τιμη γυρω στα 15750. Ολες οι παραπανω με το κλειδι στο χερι...
-
Εγώ θα του έλεγα του φίλου σου να το ξανασκεφτεί για το 2 όπως και προσπαθώ να αποτρέψω καθέ επίδοξο αγοραστή του 2 καθώς όσο γράφω χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι ενός 1.3 τόσο μου δημιουργεί δυσφορία η σκληρή του ανάρτηση που επηρεάζει άνεση και ελκτική πρόσφυση και το αναιμικό μοτέρ (στο πόστ σου λες για ροπάτο μοτέρ, έχεις δοκιμάσει άλλα μοντέλα της κατηγορίας;). Δεν λέω, πολύ όμορφο σουλούπι, εκπληκτικός επιλογέας, άμεσο τιμόνι, καλή θέση οδήγησης αλλά αυτά τα δύο μειονεκτήματα παραείναι σοβαρά...
Συνοψίζοντας με τις μειώσεις μπαρμπούτσαλα της μάζντα νομίζω πως είναι από τις πιο ασύμφορες αγορές σήμερα...
-
Εχω οδηγησει το 1.4 του i20 το οποιο ηταν πολυ καλο και εχω μπει σε Yaris 1.33. Δεν ειπα οτι το μοτερ του 1.3 ειναι εξαιρετικο αλλα τα 86 αλογακια του σιγουρα τα βγαζει βαση μετρησεων και αισθησης... Το 1.5 με μετρημενο 0-100 στα 10.7 σε αντιθεση με τα 12.8 του 1.3 ειναι μεγαλη διαφορα. Βεβαια στο τευχος για το 1.3 των 4Τ ειχαν πει οτι η μετρηση εγινε με το μοτερ ακομα σφυγμενο ενω ειδα στο Drive μετρηση γυρω στο 11.7 που αν ισχυει ειναι μεγαλη διαφορα... Η αναρτηση ειναι τοσο σκληρη;
-
Υπαρχουν δυο διαφορετικα 1,3 το ενα με 75 και το αλλο με 86 αλογα.Μηπως οφειλεται εκει η διαφορα στις επιδοσεις?
-
Όχι το 86άρι είναι ήδη αργό, αν και το 75άρι λογικά θα έχει διαφορά στις ψηλές στροφές που ούτως ή αλλώς θα πας σπάνια...
Η ανάρτηση είναι σκληρή και μόνο φορτωμένο μαλακώνει κάπως. Χτυπάει έντονα, πολλοί κραδασμοί φτάνουν στο τιμόνι σε βαθμό που νομίζεις ότι κάτι πάει στραβά και στο κατσαρό οδόστρωμα μπλοκάρουν οι τροχοί ενεργοποιώντας το ΑΒΣ με τόσο χαμηλές ταχύτητες και για τόσο πολύ που προλάβαινεις να τσαντιστείς, να ρίξεις μπινελίκια, να ηρεμήσεις μετά και να σταυρώσεις τα χέρια σου περιμένοντας να σταματήσει το γλίστρημα (ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ, συμβαίνει συχνά αυτό)
-
Δηλαδη τα καλα σχολια του τυπου για οδικη συμπεριφορα ειναι φουμαρα ή θελει πολυ καλο οδοστρωμα και τοτε στριβει αερα;
ΥΓ: Οσον αφορα για τις επιδοσεις το 0-100 που ανεφερα γυρω στο 11.7 επιβεβαιωνεται μετα το Drive και απο εδω: http://new.e-go.gr/wmotors/article.asp? ... bid=229016 ... Το 12.8 των 4Τ νομιζω πως ειναι υπερβολη πραγμα που εγραφαν και οι ιδιοι στη δοκιμη λογω μη στρωμενου μοτερ...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Δηλαδη τα καλα σχολια του τυπου για οδικη συμπεριφορα ειναι φουμαρα ή θελει πολυ καλο οδοστρωμα και τοτε στριβει αερα;Οι 4Τ πρέπει να τα πήραν χοντρά ή να στείλαν ΑΜΕΑ για να το δοκιμάσουν αρχικά το 2, γιατί ενώ το είχαν για κορυφαίο τώρα το έχουν για πέταμα. Είχαν βάλει στην παρουσίαση του σαν κύριο πλεονέκτημα του την (ανύπαρκτη) ποιότητα κύλισης που για μένα ήταν το σημείο σταμάτησα να παίρνω 4Τ. Τουλάχιστον δεν έκρυψαν ότι φρενάρει πολύ άσχημα (το μέτρησαν το 120 - 0 στα 66μ!)
Επί της οδικής συμπεριφοράς τα έχω γράψει πλειστάκις στο θέμα του 2. Ναι μεν έχει εντυπωσιακή πρόσφυση η μπροστινή ανάρτηση στις αλλαγές πορείας (η πίσω προσφέρεται για παιχνίδι) αλλά άμα πατήσεις είτε γκάζι είτε φρένο στο ελληνικό σαπούνι χάνεται πανεύκολα. Στο καλό οδόστρωμα η αυξημένη πρόσφυση θα το οδηγήσει σε μεγάλες κλίσεις που θα φοβίσουν και θα κόψεις, λειτουργώντας έστω και ανορθόδοξα υπερ της ασφάλειας. Πρώτη φορά βλέπω σε όχημα τόσο μεγάλη ανομοιογένεια μεταξύ πρόφυσης στην εφαπτομενική διεύθυνση και στην εγκάρσια και μακάρι να μπορούσα να το εξηγήσω...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Δηλαδη τα καλα σχολια του τυπου για οδικη συμπεριφορα ειναι φουμαρα ή θελει πολυ καλο οδοστρωμα και τοτε στριβει αερα;
Οι 4Τ πρέπει να τα πήραν χοντρά ή να στείλαν ΑΜΕΑ για να το δοκιμάσουν αρχικά το 2, γιατί ενώ το είχαν για κορυφαίο τώρα το έχουν για πέταμα. Είχαν βάλει στην παρουσίαση του σαν κύριο πλεονέκτημα του την (ανύπαρκτη) ποιότητα κύλισης που για μένα ήταν το σημείο σταμάτησα να παίρνω 4Τ. Τουλάχιστον δεν έκρυψαν ότι φρενάρει πολύ άσχημα (το μέτρησαν το 120 - 0 στα 66μ!)
Επί της οδικής συμπεριφοράς τα έχω γράψει πλειστάκις στο θέμα του 2. Ναι μεν έχει εντυπωσιακή πρόσφυση η μπροστινή ανάρτηση στις αλλαγές πορείας (η πίσω προσφέρεται για παιχνίδι) αλλά άμα πατήσεις είτε γκάζι είτε φρένο στο ελληνικό σαπούνι χάνεται πανεύκολα. Στο καλό οδόστρωμα η αυξημένη πρόσφυση θα το οδηγήσει σε μεγάλες κλίσεις που θα φοβίσουν και θα κόψεις, λειτουργώντας έστω και ανορθόδοξα υπερ της ασφάλειας. Πρώτη φορά βλέπω σε όχημα τόσο μεγάλη ανομοιογένεια μεταξύ πρόφυσης στην εφαπτομενική διεύθυνση και στην εγκάρσια και μακάρι να μπορούσα να το εξηγήσω...
Σαν να έχεις μάπα λάστιχα...
-
Ειναι κατι που ειχαν αναφερει οι 4Τ ειδικα για τις μετριες επιδοσεις φρεναρισματος οτι δηλαδη ισως να ευθυνονται τα Toyo... Βεβαια πιστευω το φιλο travelman, αλλα δυστυχως σε παλαιοτερο test drive δεν ειχα τη δυναοτητα να διαπιστωσω πολλα για να εχω δυνατη αποψη...
-
Είχα την τύχη να οδηγήσω το Mazda 2 μόλις πριν λίγες μέρες.Οδήγησα το 1.3 με τα 86 άλογα και μου άρεσε πάρα πολύ μπορώ να πω καθώς το οδήγησα και σε στροφές αλλά και σε ευθεία.Κρατάει πολύ καλά και δεν κοπανάει(το αυτοκίνητο είχε 14άρες ζάντες βέβαια),ενώ αν και ο κινητήρας είναι ικανοποιητικός θέλει ακόμα πιο πολλά άλογα γιατί το πλαίσιο πηγαίνει χαμένο.Το τιμόνι είναι επίσης καλό ενώ τα φρένα είναι λίγο του πεταματού!!!!Συνολικά πάντως μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
Εγώ προτείνω το 1.5 οπωσδήποτε πάντως στον φίλο σου.
Mazda 2 3θ 1.3 ή 1.5;