-
...εκτίθεσαι...
-
το λεον ΙΙ θεωρείται πολύ επιτυχημένο σχήμα κ έχει αντιγραφεί από το σύνολο των μικρών-μικρομεσαίων αλλά είχε τα παρακάτω ελαττώματα:
- ταμπλό κεντρική κονσόλα.
υποβαθμίστηκε η κεντρική κονσόλα ποιοτικά-σχεδιαστικά κ το ταμπλό σχεδιαστηκά για να μην υπάρχει ανταγωνισμός με το γκολφ-Α3. Αυτό έγινε συνειδητά γιατί το πρώτο λεον με ταμπλό από Α3 έκλεβε πωλήσεις. Το παρακάναν όμως κ δυστυχώς δεν το διορθώσαν ούτε με το φεις λιφτ - 'κουπε γραμμή' με κλειστοφοβικό εσωτερικό
οι οικογενειαρχες δεν το περναν γιατί η 'κουπε' σχεδίαση του με τις ψηλές πλαινες γραμμες έκανε το αμαξι να δειχνει ότι πάσχει σε χώρους (κάτι που δεν ίσχυε βεβαια), ενώ λόγω μικρών παραθύρων-ογκώδους ταμπλού οι επιβάτες νοιώθαν κλειστοφοβικά μεσα. Το αμάξι βεβαια με αυτά τα χαρακτηριστικά πουλαγε σε ηλικίες μέχρι 35 και σε πολλούς που δεν είχαν καν οικογενεια! - δεν άρεσε σε ηλικίες άνω των 35 κ δεν τράβηξε ο μη 'σαφής' καθορισμός των δυο όγκων -χωρου κινητήρα κ καμπίνας. αυτό το τρικ εγκαταλείφθηκε από το σύνολο των κατασκευαστών αν παρατηρησετε, ακόμα κ στα πολυμορφικά (πχ senic, espace)
Οπότε το καινουργιο λεον διορθώνει τα προβλήματα αυτά κ πιστευουν πως θα παει παρα πολύ καλά, ώστε να γυρίσει η σεατ σε κέρδη
τα παραπάνω από συζήτηση με υψηλά ιστάμενο στην τεκνοκαρ όταν είχε καλέσει μέλη του επίσημου σεατ κλαμπ να συζητήσουμε για τη μάρκα
- ταμπλό κεντρική κονσόλα.
-
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στα μπροστινά φανάρια βλέπω τα led :
φώτα θέσης led αλλά και προβολείς led ;
Και μάλσιτα και στο fr, αλλά και στο απλό. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τη συγκριση με την Αλφα την κανει η ιδια η Σεατ λεγοντας πως προσπαθει να γινει σαν αυτην!
ειπε/εγραψε καποιος μια μαλακια πριν 10 χρονια και ακομη καποιοι την παπαγαλιζουν
Συμφωνώ. Οι της VW είναι όντως !!!
η παπαρια αυτη ειπωθηκε πριν 10(;) χρονια και δεν ειχε καμια αξια, γιατι ποτε η VW δεν στηριξε την προσπαθεια. Νομιζω οτι ειπωθηκε κατα την παρουσιαση ενος νεου μοντελου. Γιατι δεν το στητριξε δεν ξερω και δεν με νοιαζει. Μπορει να ειδε οτι ο ογκος πωλησεων της Αλφα ειναι ασημαντος για να ασχοληθει, μπορει να ηθελε κατι διαφορετικο, δεν ξερω.
ειναι σαν τις παπαριες που λεει η Alfa καθε χρονο σχεδον για εκτοξευση πωλησεων και 2 μηνες μετα πουλα πινακιδωμενα με 10-30% εκπτωση μπας και φυγει κανενα
κανεις δεν παιρνει σοβαρα τιποτα απο τα 2. Οκ, οι τυφλοι εξαιρουνται
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τη συγκριση με την Αλφα την κανει η ιδια η Σεατ λεγοντας πως προσπαθει να γινει σαν αυτην!
ειπε/εγραψε καποιος μια μαλακια πριν 10 χρονια και ακομη καποιοι την παπαγαλιζουν
Συμφωνώ. Οι της VW είναι όντως !!!
η παπαρια αυτη ειπωθηκε πριν 10(;) χρονια και δεν ειχε καμια αξια, γιατι ποτε η VW δεν στηριξε την προσπαθεια. Νομιζω οτι ειπωθηκε κατα την παρουσιαση ενος νεου μοντελου. Γιατι δεν το στητριξε δεν ξερω και δεν με νοιαζει. Μπορει να ειδε οτι ο ογκος πωλησεων της Αλφα ειναι ασημαντος για να ασχοληθει, μπορει να ηθελε κατι διαφορετικο, δεν ξερω.
ειναι σαν τις παπαριες που λεει η Alfa καθε χρονο σχεδον για εκτοξευση πωλησεων και 2 μηνες μετα πουλα πινακιδωμενα με 10-30% εκπτωση μπας και φυγει κανενα
κανεις δεν παιρνει σοβαρα τιποτα απο τα 2. Οκ, οι τυφλοι εξαιρουνται
Εκτός της εκπεφρασμένης φιλοδοξίας της VW να κάνει την Seat μια νέα Alfa, το positioning της μάρκας είναι προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι το σπορτιβ παρακλάδι του ομίλου. Τα Seat έχουν σχετικά επιθετικό σχεδιασμό και πικάντικη οδική συμπεριφορά. Εντάξει λείπει η πριμιουμσίνη και οι τιμές είναι πολύ πιο προσιτές ως εκ τούτου. Πιστεύω ότι η VW κατάλαβε ότι η Seat δεν έχει ούτε την ιστορία, ούτε το κοινό της Alfa και ότι δεν θα μπορούσε να την χτυπήσει τιμολογιακά στα ίσα και για αυτό δεν ανέβηκε τόσο ψηλά. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί αρπάζεστε. Τιμή είναι να συγκρίνεσαι με την Alfa Romeo! Έστω και αν η Audi είναι τελικά πιο κοντά σε αυτήν.
-
αν η καψα της VW ηταν να βρεθει το αντιπαλο δεος της Αλφα, ειχε τα φραγκα και την τεχνογνωσια να το κανει, ειτε μεσω της Σεατ (δυσκολο), ειτε μεσω αλλης εταιριας. Ακομη και να ξεκινησει νεα μαρκα θα μπορουσε. Οπως εκανε με την Bugatti ή την Lambo.
και περα απο τι δηλωσε καποιος καποτε, η vw ουδεποτε στηριξε αυτη την προσπαθεια. Ναι, τα Σεατ ειναι πιο ζπορ απο τα vw. Kαι; Aυτο την κανει αντιπαλο της Αλφα;
υποθετω οτι τελικα δεν την ενδιεφεραν τα ποσοστα πωλησεων της Αλφα, γιατι ειναι παρα παρα πολυ μικρα, επομενως δεν ασχοληθηκε με κατι που θα απεφερε λιγες πωλησεις και μεγαλη οικονομικη επενδυση. Επισης πιθανον να φοβηθηκε οτι πχ ενα leon το οποιο θα ειναι ισαξιο μιας giullieta, θα εκοβε τελικα πωλησεις απο την audi ή την vw, απο την οποια κερδιζει περισσοτερα € ανα αυτοκινητο.
αυτο βεβαια καταδικασε τη Σεατ να ειναι κατι 'σπορ αλλα λιγο απο ολα'.
-
Ας πούμε κάποιες σκληρές αλήθειες.
Σε ελάχιστο βαθμό αυτός που αγοράζει αμάξι σήμερα και ψάχνει sport γονίδια ή ακόμα και premiumοσύνη,
θα μετρήσει το αν η τάδε μάρκα έχει κερδίσει αγώνες πριν 50 χρόνια και έχει ιδρυθεί πριν 100.
Αυτό που κοιτάζουν οι περισσότεροι είναι το τελικό προϊόν, τις αξίες που ενσωματώνει (με τον α ή το β τρόπο, ένας από τους οποίους είναι και η ιστορία της μάρκας αλλά όχι ο μόνος) και το image-status .
(Μην κοιτάτε τα ιντερνετικά fan club που αναμασούν τους ίδιους και τους ίδιους συναισθηματισμούς.
Αυτοί πάει, αγόρασαν μία φορά και σιγά σιγά λιγοστεύουν κιόλας με τον καιρό, όσοι μένουν πιστοί...)Αν δεν ήταν έτσι, τότε δεν θα είχαν θέση στην αγορά κάτι Lexus, Infinity κλπ κλπ.
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί αγοράζει κάποιος πχ ένα Lexus;...Στο τελικό προϊόν και στο image η alfa - είτε το θέλετε είτε όχι, για χ-ψ λόγους - σήμερα πάσχει.
Επομένως δεν είναι ένα alfa romeo το άπιαστο project για έναν δυνητικό ανταγωνιστή.
Ούτε επίσης ο επίδοξος ανταγωνιστής θα είναι χαμένος από χέρι αν δεν έχει παρελθόν 100 χρόνων.
Την ιστορία άλλωστε την φτιάχνεις αν θες να πετύχεις.
Και ο κουλουρτζής καλό είναι να πουλάει φρέσκα και νόστιμα κουλούρια ΣΗΜΕΡΑ.
Διότι δύσκολα θα ψωνίσεις σήμερα ένα κουλούρι που δεν τρώγεται,
απλά μόνο επειδή καποτε ο κουλουρτζής μαγείρευε καλύτερα.Ο λόγος λοιπόν που η seat δεν ανταγωνίστηκε την alfa σε επίπεδο γκάμας (κάμπριο, κουπέ, σπορ σεντάν κλπ),
βρίσκεται στο ότι δεν υποστηρίχθηκε ποτέ ένα τέτοιο project (με ευθύνη της μητρικής βέβαια).
Αν κάποιος έχει στοιχεία για το αντίθετο ας μου το πει.
Επομένως ο λόγος που η seat δεν έχει χτίσει το (περιορισμένο) brand loyalty της alfa
αλλά αρκείται στο value for money,
δεν είναι δήθεν η απουσία ένδοξου παρελθόντος αλλά η απροθυμία να υποστηριχθεί ένα τέτοιο project.
ίσως γιατί έπρπε να στηριχθεί η προσπάθεια των άλλων εταιρειών του γκρουπ, ίσως διάφορες περιστάσεις,
υποθέσεις κάνουμε,
όμως η ουσία δεν είναι ότι απέτυχε η σεατ αλλά ότι δεν προσπάθησε ποτέ για να κριθεί τελικά ότι δεν πέτυχε.
( Όποιος διαφωνεί παρακαλώ να μου συγκρίνει τον αριθμό των πωλήσεων των κάμπριο της alfa και των κάμπριο της seat την τελευταία δεκαετία... )Όλα τα άλλα είναι σαπουνόφουσκες.
-
Ας πούμε άλλη μια σκληρή αλήθεια. Πάλι καλά που προωθείται η εταιρεία μέσω του europa league γιατί αλλιώς θα ήταν όχι απλά στο πάτο.. θα είχε τρυπήσει την άλλη πλευρά της γής και θα έπλεε στο διάστημα.
Μακάρι το αμάξι(αν και άτολμο σχεδιαστικά--έλεος αλλα τι να κάνουμε, αποφασίζει και η VW σε αυτά..) να έχει την αίσθηση της οδήγησης της 2ης γενιάς (καταπληκτική) στο διπλάσιο. Θα είναι κρίμα να χαθεί αυτό, αλλά με το ενιαίο πάτωμα βλέπω να μην υπάρχει τέτοιο θέμα.
Εαν πέσουν οι τιμές και πάλι πρώτο θα είναι το golf. Το Leon με αυτή την εμφάνιση δεν υπάρχει περίπτωση να έχει τιμές ξεπουλήματος.
Ας φροντίσει η ελληνική αντιπροσωπία να αλλάξει λίγο φιλοσοφία γιατί τα πράγματα είναι τόσο ζοφερά... που βλέπω τα Leon να περιμένουν σε 'μάντρες' και ο καλύτερος πελάτης τους να είναι ο ήλιος.
-
Τα Seat πάντα ήταν η φθηνή απομίμηση της VW, ποτέ δεν θα γίνουν τα αυτοκίνητα που νομίζουν συνήθως οι κάτοχοι ότι προσφέρουν το κάτι παραπάνω. Εμφανησιακά ποτέ δε μ άρεσαν αλλά γούστα είναι αυτά, το να συγκρίνεται όμως με μια G σίγουρα δεν έχει νόημα...
-
Για όποιον έχει αμφιβολίες για τη φοβερή νέα ανάρτηση του νέου Leon, ιδού το σχετικό εδάφιο από το δελτίο τύπου:
'Its front suspension features a MacPherson front axle with subframe, while the rear of the new SEAT Leon features torsion beam suspension for engines up to 110 kW (150 hp). The more powerful variants use a multi-link construction that handles longitudinal and transverse loads discretely.'
Μετά από αυτό, για εμένα δεν έχει πλέον κανένα ενδιαφέρον το συγκεριμένο αυτοκίνητο.
Περιμένω το νέο Golf, ελπίζοντας να μην κάνουν την ίδια 'εξυπνάδα'... -
Γιατί δεν βλέπεις και τα ceed/i30, και αυτά πολλαπλούς έχουν.
-
Η ύπαρξη πολλαπλών, από μόνη της, δεν είναι αρκετή για να με πείσει για την αξία ενός αυτοκινήτου. Η ανυπαρξία τους όμως είναι ικανή να με πείσει για την 'απαξία' του. Αναφέρομαι σε αυτοκίνητα κατηγορίας C και άνω και όχι μικρότερα. Τα ceed και i30 δε με πείθουν συνολικά.
-
Δεν διαφωνώ με την τελευταία σου πρόταση, διαφωνώ με τα περί ανυπαρξίας όμως. Γούστα είναι αυτά βέβαια.
-
σε θεωρητικό υπόβαθρο είναι σίγουρα νταουνγκειντ... αν και πολλοί θα το ακούσουν και λίγοι θα το καταλάβουν
-
Θα εχει πολυ ενδιαφερον να δουμε την εκτελεση του ημιακαμπτου απο την VW , νομιζω οτι ειναι νεο η επιστροφη του ημιακαμπτου στο VW Group και επειδη εχουν ακουσει πολλα οι Γαλλοι- εγω μετα απο 2 Γαλλικα με ημιακαμπτο και ενα BMW με πολλαπλους εχω καταληξει οτι για καθε μερα ο ημιακαμπτος ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ- περιμενω να δω πως θα πλασαριστουν οι απλες τιμολογιακα εκδοσεις απεναντι στους Γαλλους και στο καινουργιο C4 μου που τιμολογιακα ειναι σε αλλο επιπεδο και νομιζω οτι για εναν οικογενειαρχη ειναι το καλυτερο value for money αυτοκινητο. Θελω να πω, οτι ειναι δυσκολο να πολεμησεις σε αυτο το segment τιμης με τους Γαλλους. Επισης ισως αποτελει ευκαιρια να αγορασει καποιος τωρα με πολλαπλους-και DSG!- 125αρια και 160αρια και οτι αλλο υπαρχει σε Leon II. Να πω οτι το κοστος ενος αυτοκινητου ειναι αστειο σε σχεση με την τελικη τιμη πωλησης-και επισης βαινει πτωτικα μιας και τα τελευταια χρονια λογω της τεχνολογιας εχει πεσει πολυ- αρα αλλη ειναι η λογικη του ημιακαμπτου και οχι απλα η τιμη ή το price discrimination που λεμε.
-
Τι εννοείς το κόστος είναι αστείο σε σχέση με την τιμή πώλησης ;
-
Εννοω οτι αν βαλεις ημιακαμπτο η αν βαλεις πολλαπλων συνδεσμων το κοστος για το εργοστασιο ειναι συν/πλην 200 ευρω, αρα δεν ειναι οικονομικη η αποφαση απαραιτητα για το πια αναρτηση θα βαλει το εργοστασιο, εμενα μου φαινεται πλεον περισσοτερο μια επιλογη του τυπου, προτιμας πορτ-μπαγκαζ μεγαλο, ανεση και απλοτητα ή θελεις σπορ συμπεριφορα και αρα πολλαπλους συνδεσμους ;
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Εννοω οτι αν βαλεις ημιακαμπτο η αν βαλεις πολλαπλων συνδεσμων το κοστος για το εργοστασιο ειναι συν/πλην 200 ευρω, αρα δεν ειναι οικονομικη η αποφαση απαραιτητα για το πια αναρτηση θα βαλει το εργοστασιο, εμενα μου φαινεται πλεον περισσοτερο μια επιλογη του τυπου, προτιμας πορτ-μπαγκαζ μεγαλο, ανεση και απλοτητα ή θελεις σπορ συμπεριφορα και αρα πολλαπλους συνδεσμους ;Ημιακαμπτος ΔΕΝ σημαίνει ΑΝΕΣΗ! Θεμα ρυθμίσεων σαφώς... αλλα συνήθως ημιακαμπτος=κοπανημα.
Οπως φυσικά ο Πολλαπλών δεν σημαίνει σπορτινες. Απλά ο ο Πολλαπλών μπορεί να τα κάνει και τα 2 ικανοποιητικά, ο ημιακαμπτος δυσκολα... -
-
Σχιζουν οι Γαλλιδες τα σουτιεν τους με την αντιφαση του ημιακαμπτου και της ανεσης! Αστειευομαι συμφωνω οτι τα παντα ειναι θεμα ρυθμισης, η C4 μου βεβαια περα απο 5.4 λιτρα πετρελαιο τα τελευταια 100 χιλιομετρα στην πολη ειναι παρα πολυ ανετη και δεν κοπαναει και πουθενα !
Το νεο Λεον μου αρεσει γενικα....εσωτερικα μου θυμιζει καποιο αλλο πολυ εντονα και μαλιστα ειναι κανα 3αρι γενιες παλιο αλλα δεν μπορω να θυιμθω ποιο ....που θα μου παει! Το παλιο εσωτερικο οσο και αν δεν σας αρεσε ηταν εξαιρετικα σπορ, μινιμαλ και νεανικο και απεπνεε μια δικη του διαφορετικοτητα, ολα αυτα σημαινουν ποιοτητα....ποιοτητα δεν ειναι μονο τα πλαστικα ...ειναι και ο σχεδιασμος, Μεχρι και ο φωτισμος ηταν πολυ ωραιος.
SEAT León Mk3 (2013-2020)