-
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Κοίτα...ανοίξαμε ρολαριστές 2ες...δεν ανοίξαμε από στάση, εκεί δε ξέρω τι θα γινόταν.
Μη ξεχνάς όμως ότι η πίσω κίνηση έχει μεγαλύτερες απώλειες από την εμπρός.
επισης αν θυμαμαι καλα ειπαμε οτι δεν εχει launch control το scirocco
αρα πώς να τη παλεψει?
Ναι δυσκολα την παλευει χωρις launch...εγω ειμαι χειροκινητος παντως Qsis.
Θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον και αυτό το άνοιγμα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κι εμενα με τρελαινουν οι boxer..και απο 33 φιλου που τους πρωτογνωρισα (που με λετε και αντι-αλφιστα ρε ) και γενικα εχω πει οι ο αγαπημενος μου ηχος ειναι απο 997 τουρμπο.
boxer , τουρμπο να σφυριζει , δυναμη, κολασητερας, οχι σαν τις φερραρι
Σου είπα να αποφεύγεις τα ληγμένα...
-
Δεν υπάρχει για μένα δίλημμα όταν με ρωτάνε τι θα διαλέξω, καινούργιο ή μετάχειρο. Ιδιαίτερα όταν με το καινούργιο εκτός από τα αυτονόητα (εγγυήσεις, δυνατότητα να το έχω όπως ακριβώς το θέλω εγώ κ.α.) έχω και μικρότερα κοστολόγια και θέλω να το κρατήσω και μια δεκαετία.
Είναι μονοδρομος για μένα, και ας κάνει ότι παπάδες θέλει το μεγαλύτερο και μετάχειρο. -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Να προσθεσω οτι η 1 του Νικου ειναι η ομορφοτερη που εχω δει!+1 σε αυτο
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Να προσθεσω οτι η 1 του Νικου ειναι η ομορφοτερη που εχω δει!
+1 σε αυτο
Thanks boys...και τα δικά σας όμως δε πάνε πίσω ...χαμηλό-χαμηλό το Volvo με διπλή εξάτμιση πίσω φωνάζει ότι είναι ετοιμοπόλεμο...και το Scirocco με πολύ ωραίο χρώμα φοβερά πρωτότυπο.
Εγώ βεβαίως θα το προτιμούσα σε...μπλε ...κλασσικά
-
Πιστεύω ότι όλοι όσοι είχαν την ευκαιρία να δουν το Scirocco από κοντά πριν πέσει το σκοτάδι χθες θα συμφωνήσουν πως το λαχανοπρασινοχρυσαφοσκατουλοκαγκουρί χρώμα που βλέπουν στις φωτογραφίες δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το πραγματικά εντυπωσιακό χρώμα του αυτοκινήτου από κοντά.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
εχει launch? σε ποιες στροφες σε ξεκιναει αν εχει?
Δεν είχε by default! Εγώ του έβαλα όταν πήγα για τα πρώτα λάδια! Μέχρι 3000σαλ ανεβάζει αλλά νομίζω κάνει λίγο καλύτερα εκκίνηση γύρω στις 2600-2700σαλ! Επίσης έχω torsen έτσι...
Επίσης στα 2α λάδια που έκανα όλα τα updates μπας και λύσω το πρόβλημα με τις στροφές χάθηκε ως δια μαγείας...Για πες περισσοτερα...πως του εβαλες??
Το ζήτησα στη Καρέντα και μου το βάλανε με δική μου ευθύνη! Λογικά η δουλειά θα γίνεται και με vag-com! Όλα τα DSG έχουν δυνατότητα για launch control απλά προσπαθούν να βάζουν από τη μάνα τους σε πιο ειδικά μοντέλα προφανώς λόγω αξιοπιστίας! Εγώ πάντως τώρα που χάθηκε δεν το ξαναβάζω...μικρή αξία έχει στη ντουλάπα των 1800+ κιλών...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εμεις παντως (εγω συνοδηγος, με τον jntaras στο 160αρι rocco του),
πετυχαμε μια μαρη 147GTA (μονο ο οδηγος μεσα) και, οταν σταθηκαμε μετα απο αρκετο
'παιχνιδι' διπλα σε φαναρι, εντυπωσιαστηκε πραγματικα οταν ακουσε οτι ηταν
1.4/160...Kαμιά δίλιτρη γνήσια μετατροπή θα είδες....
Την GTA θα την ακούγατε μόνο και αυτό για λίγο γιατί μετά θα χανόταν στο σκοτάδι, μαύρη γαρ -
Κι εγώ δεν θα σύγκρινα καινούργιο με μεταχειρισμένο αλλά στην πρότασή μου (βασικά υπέρ της 120) δεν το έλαβα αυτό υπόψη μου γιατί για αυτόν που ρωτάει προφανώς δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.... αλλιώς δεν θα ρώταγε!
Δεν με εκπλήσσει το ότι η 120 υστερούσε αλλά το περίεργο στη σύγκριση που έγινε ήταν ότι η 120 από 2α πήγε σε 3η και 4η και το άλλο μόνο από 2α σε 3η. Τόσο πιο μακριές σχέσεις έχει; να έχεις γεμίσει 2α να έχεις γεμίσει 3η και να πάς για 4η και ο άλλος ακόμα με 2α;
Η 3η στην 120 δεν θα πιάνει 130χλμ, τα πιάνει αυτά το ρόκο με 2α;; με τίποτα... Με 2α με πόσα χλμ ρολλάρατε και μέχρι πόσες στροφές ανέβαζε η 120 πριν αλλάξει; Κάπως δεν μου πάει καλά η όλη ιστορία, μήπως η 120 άλλαζε πολύ νωρίς και άφηνε πχ 1000 σημαντικές στροφές ψηλά στο στροφόμετρο ανεκμετάλλευτες; -
Και βέβαια BMW 120.
Άσε τον κουβά να τον συγκρίνουν με Mito -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Κι εγώ δεν θα σύγκρινα καινούργιο με μεταχειρισμένο αλλά στην πρότασή μου (βασικά υπέρ της 120) δεν το έλαβα αυτό υπόψη μου γιατί για αυτόν που ρωτάει προφανώς δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.... αλλιώς δεν θα ρώταγε!Δεν με εκπλήσσει το ότι η 120 υστερούσε αλλά το περίεργο στη σύγκριση που έγινε ήταν ότι η 120 από 2α πήγε σε 3η και 4η και το άλλο μόνο από 2α σε 3η. Τόσο πιο μακριές σχέσεις έχει; να έχεις γεμίσει 2α να έχεις γεμίσει 3η και να πάς για 4η και ο άλλος ακόμα με 2α;
Η 3η στην 120 δεν θα πιάνει 130χλμ, τα πιάνει αυτά το ρόκο με 2α;; με τίποτα... Με 2α με πόσα χλμ ρολλάρατε και μέχρι πόσες στροφές ανέβαζε η 120 πριν αλλάξει; Κάπως δεν μου πάει καλά η όλη ιστορία, μήπως η 120 άλλαζε πολύ νωρίς και άφηνε πχ 1000 σημαντικές στροφές ψηλά στο στροφόμετρο ανεκμετάλλευτες;Νωρίς δεν άλλαζα...λίγο πριν τον κόφτη άλλαζα, στις 6.500-7.000. Κι μένα εντύπωση μου έκανε όταν ρώτησα το Γιάννη με τι ταχύτητα έφυγε μετά και είπε ότι έβαλε 3η κι εγώ μόλις είχα κουμπώσει 4η.
Έχει γενικά κοντό σασμάν η 120i πάντως. Εκτός αν άλλαζα πολύ αργά...
Με 2α ξεκινήσαμε λογικά από τα 40...ε Γιάννη? Εκεί πρέπει να είχα 3.000 στροφές...φορτώνω τη 2α μέχρι λίγο πριν το κόφτη (τι ήχος )...δίπλα-δίπλα με το ρόκο, 3η...συνεχίζουμε...τη γεμίζω μέχρι τις 7.000...κουμπώνω 4η και έφυγε το ρόκο.
Εντάξει πάντως είναι λογικό να φεύγει όταν είναι μια ταχύτητα κάτω, δεν είναι?
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Πιστεύω ότι όλοι όσοι είχαν την ευκαιρία να δουν το Scirocco από κοντά πριν πέσει το σκοτάδι χθες θα συμφωνήσουν πως το λαχανοπρασινοχρυσαφοσκατουλοκαγκουρί χρώμα που βλέπουν στις φωτογραφίες δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το πραγματικά εντυπωσιακό χρώμα του αυτοκινήτου από κοντά.+1
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τόσο πιο μακριές σχέσεις έχει; να έχεις γεμίσει 2α να έχεις γεμίσει 3η και να πάς για 4η και ο άλλος ακόμα με 2α;
Η 3η στην 120 δεν θα πιάνει 130χλμ, τα πιάνει αυτά το ρόκο με 2α;; με τίποτα... Με 2α με πόσα χλμ ρολλάρατε και μέχρι πόσες στροφές ανέβαζε η 120 πριν αλλάξει; Κάπως δεν μου πάει καλά η όλη ιστορία, μήπως η 120 άλλαζε πολύ νωρίς και άφηνε πχ 1000 σημαντικές στροφές ψηλά στο στροφόμετρο ανεκμετάλλευτες;και μενα μου κανει εντυπωση αυτο
το δικο μου εχει πολυ κοντες σχεσεις (2α 94, 3η 130) το ροκο πώς και βρηκε με τοσο μακριες σχεσεις
εγω παντως τους ειδα λιγο στην αρχη μονο και για να πω την αγια μου αληθεια μου εκανε εντυπωση που το μοτερ της 1 κρατησε τοσο καλα, περιμενα να το κανει μια χαψια με τη μια ο τουρμποκομπρεσσορας
αλλα και οταν το οδηγησα λιγο ειδα οτι εχει δυναμη και μαλιστα απο χαμηλα, δεν ηθελε στιψιμο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω παντως τους ειδα λιγο στην αρχη μονο και για να πω την αγια μου αληθεια μου εκανε εντυπωση που το μοτερ της 1 κρατησε τοσο καλα, περιμενα να το κανει μια χαψια με τη μια ο τουρμποκομπρεσσοραςαλλα και οταν το οδηγησα λιγο ειδα οτι εχει δυναμη και μαλιστα απο χαμηλα, δεν ηθελε στιψιμο
...έχουν κάνει πραγματικά καλή δουλειά και ψηλά γίνεται χαμός, δηλαδή που να δεις πως ανοίγει με 6η από τα 160...χαμός
-
αμα του χαν κοτσαρει και μια τουρμπινα θα ηταν ακομα καλυτερο
αλλα σαν ατμοσφαιρικο ηταν παρα πολυ καλο, μπηκα μεσα με αρνητικη διαθεση και τελικα τελειως γνωμη (οπως κι εσυ στο δικο μου )
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Νωρίς δεν άλλαζα...λίγο πριν τον κόφτη άλλαζα, στις 6.500-7.000. Κι μένα εντύπωση μου έκανε όταν ρώτησα το Γιάννη με τι ταχύτητα έφυγε μετά και είπε ότι έβαλε 3η κι εγώ μόλις είχα κουμπώσει 4η. ....
Εντάξει πάντως είναι λογικό να φεύγει όταν είναι μια ταχύτητα κάτω, δεν είναι?Αυτό λογικό είναι (εντός κάποιων ορίων) το περίεργο είναι να είναι με 2α στα όσα εσένα τελειώνει η 3η... Μάλλον θα είχε αλλάξει σε 3η πιο νωρίς και δεν το πήρατε χαμπάρι, οπότε όταν σου τελείωνε η 3η ακόμα τον είχες αλλά μόλις άλλαξες σε 4η αυτός συνεχίζοντας με 3η βελτιωνόταν ή έστω κρατιόταν ενώ εσύ είχες αδυνατίσει. Απλά θεωρώ ότι η διαφορά δεν είχε φανεί λόγω του κοντού κιβωτίου, μόλις πιάσατε πιο μακριές σχέσεις πλέον δεν κρυβότανε...
Η εκκίνηση στις 3000 στροφές μάλλον ευνοούσε αυτόν παρά εσένα. Αν μπορούσες να διαλέξεις εσύ μάλλον θα σε βόλευε γύρω στις 4000+ (σαν να άλλαζες από φούλ 1η, σε οτιδήποτε λιγότερο κερδίζει αυτός που έχει ροπές πιο χαμηλά).
Επίσης (σε ελεγχόμενο δρόμο φυσικά) θα ήθελα να ήξερα τι θα γινόταν μετά τα 180. Θα μεγάλωνε η διαφορά υπέρ του ρόκο ή όχι;; -
η εκκινηση παντα βολευει τον πιο αδυναμο και τον ατμοσφαιρικο (και βεβαια τον καλο οδηγο)
αν θες να δεις μοτερ μονο ανοιγεις 2ες ή 3ες -
συμφωνω με τον onyx !
αν η τριτη της μπεμπας κοντευε να γεμισει θα ειχε πιασει το αμαξι περιπου 150-160 .
οποτε ειναι αδυνατον να πιανει τοσα το σιροκο με δευτερα.ρε μπας και σου εκανε καμια λαδια ο σιροκος και ξεκινησε με τριτη αντι δευτερα
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εμεις παντως (εγω συνοδηγος, με τον jntaras στο 160αρι rocco του),
πετυχαμε μια μαρη 147GTA (μονο ο οδηγος μεσα) και, οταν σταθηκαμε μετα απο αρκετο
'παιχνιδι' διπλα σε φαναρι, εντυπωσιαστηκε πραγματικα οταν ακουσε οτι ηταν
1.4/160...Kαμιά δίλιτρη γνήσια μετατροπή θα είδες....
Την GTA θα την ακούγατε μόνο και αυτό για λίγο γιατί μετά θα χανόταν στο σκοτάδι, μαύρη γαρΛες να εχουν πολλες παραλλαγες με 6κυλινδρα οι Ιταλοι, και να μην το ξερουμε?
Εργοστασιακη GTA ηταν, μαυρη με ηλιοροφη, ξενον και τις ωραιες 17αρες με τις στρογγυλες
τρυπες, ομορφη, με φοβερο ηχο, αλλα λιγο ξεπερασμενη πλεον, παρα
το δυνατο και ευηχο μοτορι.
ΒΜW 120i μεταχ. γερμανιας vs VW Scirocco 160hp καινουριο