-
Χαιρετώ την όμορφη παρέα των 4τροχών καθότι πρώτο μήνυμα μου στο Forum. Εκφράζω τον έντονο προβληματισμό μου για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, οικογενειακού πλέον με αυξημένες ανάγκες για χώρους διότι ο μικρούλης μας μεγαλώνει και τα τσουμπλέκια του (καρότσια, τσαντούλες, καθίσματα κ.λ.π) περιορίζουν πολύ τον υπόλοιπο διαθέσιμο χώρο συν το ότι μπορεί σε κάνα χρόνο να σκάσει μύτη και το αδερφάκι του, οπότε καταλαβαίνετε.
Καταστάλαξα μετά από κάνα μήνα σε αυτά τα δύο μοντέλα καθώς μετά από πολύ - πολύ ψάξιμο ανακάλυψα πώς ο μοναδικός αυτή την στιγμή κινητήρας με καλή ροπή, δύναμη και επιτάχυνση στο ρεπρίζ, λογική κατανάλωση και βέβαια ημιαυτόματο κιβώτιο που το χρειάζομαι πολύ, διότι κυκλοφορώ πολύ στα Προάστια της Αθήνας αλλά και στην γύρω Αττική, είναι ο TSI της VW.
Το μπάτζετ που διαθέτω είναι κοντά στα 24.000 € και κοιτάζω πλέον υπεύθυνα και το κόστος συντήρησης που με το τωρινό RAV 4 ΜΚΙΙ 2005 μοντέλο που έχω έχει ξεφύγει στα ύψη. Μεγάλη κατανάλωση, υψηλή ασφάλεια και βέβαια πολύ υψηλά πλέον τέλη, με την έκτακτη εισφορά των 150 € στα 2.000 cc και πάνω κάτι που το καθιστά δύσχρηστο πλέον για να κυκλοφορείς Αθήνα αλλά και γενικότερα για να ταξιδεύεις άνετα, αθόρυβα και ξεκούραστα σε Εθνική.
Επιστρέφω λοιπόν στο θέμα και θα αναφέρω τι με οδήγησε στα δύο αυτά αυτοκίνητα:
Octavia 5:
**+ **Ποιοτικό εσωτερικό, Υψηλή ποιότητα κατασκευής, μεγάλοι χώροι για επιβάτες, χώρος αποσκευών, λογικό κόστος service.
**- **Όνομα φίρμας, σχεδίαση που δεν ξετρελένει.VW Golf:
**+ **Εξαιρετικά ποιοτικό εσωτερικό με λεπτομέρεια στην εργονομία, άριστη επιλογή υλικών, ικανοποιητικοί χώροι για επιβάτες, όνομα VW.
**- **Χώρος αποσκευών, ακριβά service, τιμή αγοράς.Και για να μην ξεκινήσει το flaming για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να αναφέρω πως ήμουν κάτοχος ενός GOlf III με εξαιρετικές εντυπώσεις για πέντε χρόνια και μηδέν βλάβες αλλά και ενός Golf IV για άλλα πέντε χρόνια με πολλά προβλήματα (ηλεκτρικά, κινητήρα και άπειρες αλλαγές λαμπτήρων). Και βέβαια του σημερινού εξαιρετικού RAV4 που το μόνο που ζητάει είναι βενζίνη ( ότι να'ναι) και λαδάκι.
Υ.Γ. 1 = Συνοψίζοντας και ζητώντας συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο να αναφέρω πως η τιμή του Golf φτάνει κοντά στα 25.000 € με DSG - ηλιοροφή - αναβαθμοσμένο Cd Player και του Octavia 5 με τα παραπάνω κοντά στα 23.000 €.
Και να αναφέρω και την αμαρτία μου μου αρέσει και το Octavia 5 Combi της Skoda αλλά και το Superb που μάλλον ξεφεύγει και είναι και λίγο τεράστιο για την Αθήνα.Υ.Γ. 2 = Δεν πήγα στον 1.8 TSI κυρίως λόγω υψηλότερης κατανάλωσης αλλά δυστυχώς με υπόθεση καθώς δεν έχω προσωπική εμπειρία.
-
Χαιρετώ την όμορφη παρέα των 4τροχών καθότι πρώτο μήνυμα μου στο Forum. Εκφράζω τον έντονο προβληματισμό μου για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, οικογενειακού πλέον με αυξημένες ανάγκες για χώρους διότι ο μικρούλης μας μεγαλώνει και τα τσουμπλέκια του (καρότσια, τσαντούλες, καθίσματα κ.λ.π) περιορίζουν πολύ τον υπόλοιπο διαθέσιμο χώρο συν το ότι μπορεί σε κάνα χρόνο να σκάσει μύτη και το αδερφάκι του, οπότε καταλαβαίνετε.
Καταστάλαξα μετά από κάνα μήνα σε αυτά τα δύο μοντέλα καθώς μετά από πολύ - πολύ ψάξιμο ανακάλυψα πώς ο μοναδικός αυτή την στιγμή κινητήρας με καλή ροπή, δύναμη και επιτάχυνση στο ρεπρίζ, λογική κατανάλωση και βέβαια ημιαυτόματο κιβώτιο που το χρειάζομαι πολύ, διότι κυκλοφορώ πολύ στα Προάστια της Αθήνας αλλά και στην γύρω Αττική, είναι ο TSI της VW.
Το μπάτζετ που διαθέτω είναι κοντά στα 24.000 € και κοιτάζω πλέον υπεύθυνα και το κόστος συντήρησης που με το τωρινό RAV 4 ΜΚΙΙ 2005 μοντέλο που έχω έχει ξεφύγει στα ύψη. Μεγάλη κατανάλωση, υψηλή ασφάλεια και βέβαια πολύ υψηλά πλέον τέλη, με την έκτακτη εισφορά των 150 € στα 2.000 cc και πάνω κάτι που το καθιστά δύσχρηστο πλέον για να κυκλοφορείς Αθήνα αλλά και γενικότερα για να ταξιδεύεις άνετα, αθόρυβα και ξεκούραστα σε Εθνική.
Επιστρέφω λοιπόν στο θέμα και θα αναφέρω τι με οδήγησε στα δύο αυτά αυτοκίνητα:
Octavia 5:
**+ **Ποιοτικό εσωτερικό, Υψηλή ποιότητα κατασκευής, μεγάλοι χώροι για επιβάτες, χώρος αποσκευών, λογικό κόστος service.
**- **Όνομα φίρμας, σχεδίαση που δεν ξετρελένει.VW Golf:
**+ **Εξαιρετικά ποιοτικό εσωτερικό με λεπτομέρεια στην εργονομία, άριστη επιλογή υλικών, ικανοποιητικοί χώροι για επιβάτες, όνομα VW.
**- **Χώρος αποσκευών, ακριβά service, τιμή αγοράς.Και για να μην ξεκινήσει το flaming για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να αναφέρω πως ήμουν κάτοχος ενός GOlf III με εξαιρετικές εντυπώσεις για πέντε χρόνια και μηδέν βλάβες αλλά και ενός Golf IV για άλλα πέντε χρόνια με πολλά προβλήματα (ηλεκτρικά, κινητήρα και άπειρες αλλαγές λαμπτήρων). Και βέβαια του σημερινού εξαιρετικού RAV4 που το μόνο που ζητάει είναι βενζίνη ( ότι να'ναι) και λαδάκι.
Υ.Γ. 1 = Συνοψίζοντας και ζητώντας συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο να αναφέρω πως η τιμή του Golf φτάνει κοντά στα 25.000 € με DSG - ηλιοροφή - αναβαθμοσμένο Cd Player και του Octavia 5 με τα παραπάνω κοντά στα 23.000 €.
Και να αναφέρω και την αμαρτία μου μου αρέσει και το Octavia 5 Combi της Skoda αλλά και το Superb που μάλλον ξεφεύγει και είναι και λίγο τεράστιο για την Αθήνα.Υ.Γ. 2 = Δεν πήγα στον 1.8 TSI κυρίως λόγω υψηλότερης κατανάλωσης αλλά δυστυχώς με υπόθεση καθώς δεν έχω προσωπική εμπειρία.
-
Χαιρετώ την όμορφη παρέα των 4τροχών καθότι πρώτο μήνυμα μου στο Forum. Εκφράζω τον έντονο προβληματισμό μου για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, οικογενειακού πλέον με αυξημένες ανάγκες για χώρους διότι ο μικρούλης μας μεγαλώνει και τα τσουμπλέκια του (καρότσια, τσαντούλες, καθίσματα κ.λ.π) περιορίζουν πολύ τον υπόλοιπο διαθέσιμο χώρο συν το ότι μπορεί σε κάνα χρόνο να σκάσει μύτη και το αδερφάκι του, οπότε καταλαβαίνετε.
Καταστάλαξα μετά από κάνα μήνα σε αυτά τα δύο μοντέλα καθώς μετά από πολύ - πολύ ψάξιμο ανακάλυψα πώς ο μοναδικός αυτή την στιγμή κινητήρας με καλή ροπή, δύναμη και επιτάχυνση στο ρεπρίζ, λογική κατανάλωση και βέβαια ημιαυτόματο κιβώτιο που το χρειάζομαι πολύ, διότι κυκλοφορώ πολύ στα Προάστια της Αθήνας αλλά και στην γύρω Αττική, είναι ο TSI της VW.
Το μπάτζετ που διαθέτω είναι κοντά στα 24.000 € και κοιτάζω πλέον υπεύθυνα και το κόστος συντήρησης που με το τωρινό RAV 4 ΜΚΙΙ 2005 μοντέλο που έχω έχει ξεφύγει στα ύψη. Μεγάλη κατανάλωση, υψηλή ασφάλεια και βέβαια πολύ υψηλά πλέον τέλη, με την έκτακτη εισφορά των 150 € στα 2.000 cc και πάνω κάτι που το καθιστά δύσχρηστο πλέον για να κυκλοφορείς Αθήνα αλλά και γενικότερα για να ταξιδεύεις άνετα, αθόρυβα και ξεκούραστα σε Εθνική.
Επιστρέφω λοιπόν στο θέμα και θα αναφέρω τι με οδήγησε στα δύο αυτά αυτοκίνητα:
Octavia 5:
**+ **Ποιοτικό εσωτερικό, Υψηλή ποιότητα κατασκευής, μεγάλοι χώροι για επιβάτες, χώρος αποσκευών, λογικό κόστος service.
**- **Όνομα φίρμας, σχεδίαση που δεν ξετρελένει.VW Golf:
**+ **Εξαιρετικά ποιοτικό εσωτερικό με λεπτομέρεια στην εργονομία, άριστη επιλογή υλικών, ικανοποιητικοί χώροι για επιβάτες, όνομα VW.
**- **Χώρος αποσκευών, ακριβά service, τιμή αγοράς.Και για να μην ξεκινήσει το flaming για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να αναφέρω πως ήμουν κάτοχος ενός GOlf III με εξαιρετικές εντυπώσεις για πέντε χρόνια και μηδέν βλάβες αλλά και ενός Golf IV για άλλα πέντε χρόνια με πολλά προβλήματα (ηλεκτρικά, κινητήρα και άπειρες αλλαγές λαμπτήρων). Και βέβαια του σημερινού εξαιρετικού RAV4 που το μόνο που ζητάει είναι βενζίνη ( ότι να'ναι) και λαδάκι.
Υ.Γ. 1 = Συνοψίζοντας και ζητώντας συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο να αναφέρω πως η τιμή του Golf φτάνει κοντά στα 25.000 € με DSG - ηλιοροφή - αναβαθμοσμένο Cd Player και του Octavia 5 με τα παραπάνω κοντά στα 23.000 €.
Και να αναφέρω και την αμαρτία μου μου αρέσει και το Octavia 5 Combi της Skoda αλλά και το Superb που μάλλον ξεφεύγει και είναι και λίγο τεράστιο για την Αθήνα.Υ.Γ. 2 = Δεν πήγα στον 1.8 TSI κυρίως λόγω υψηλότερης κατανάλωσης αλλά δυστυχώς με υπόθεση καθώς δεν έχω προσωπική εμπειρία.
-
Λογω rav σε παρομοιες διαστασεις και χωρους θα προτεινα το νεο peugeot 3008 1.6 turbo με 150 αλογα και ροπη 24 απο τις 1500 στ. Το πηρα εδω και λιγο καιρο και ειμαι ενθουσιασμενος με την συμπεριφορα του στο δρομο,το ησυχο ταξιδι ,τους χωρους του και την πολυ χαμηλη του καταναλωση.Στην εθνικη με 120 και 6η τι trip δειχνει καταναλωση 6,7 l ενω μεσα στην πολη δεν υπερβαινει τα 10 με 10,4 λ.Επισης λογω του grip control εχεις και ενα ψιγμα' τετρακινησης'.
-
θα έκανα την υπέρβαση και θα έπαιρνα το μοτέρ 1.8TSI, η διαφορά αξίζει τα παραπάνω €€€ ή ακόμα και το scout. Η ευκολία οδήγησης, είναι η ροπή του ακόμα και με 6η, είναι υπεραρκετή για ταξίδια στην ΕΟ. Από την στιγμή που δεν έχει φορολογικές διαφορές σε σχέση με τον 1.4TSI, μάλλον θα έκλεινα στο 1.8TSI. Πόση τυποποιημένη διαφορά, έχει ο 1.4Τsi σε σχέση με τον 1.8Τsi; o 1.4 θα έχει το πλεονέκτημα κατανάλωσης μόνο στην πόλη, στο ταξίδι θα καίνε τα ίδια ή και λιγότερο ο 1.8
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το Peugeot 3008 δεν το έχω δει από κοντά αλλά δείχνει καλοσχεδιασμένο και μελετημένο και βέβαια θα το κοιτάξω. Το scout είναι πανέμορφο κατά την άποψη μου αλλά αξίζει να πληρώνεις τετρακίνηση και 1.8 TSI αν κυκλοφορείς 90% στην Αθήνα και κάνεις δύο - τρία ταξίδια τον χρόνο;
Δεν ξέρω αλλά με την εμπειρία του RAV4 που έχω, πιστεύω πως δεν είναι πλέον εποχές για χαβαλέ με τα οικονομικά μας και οι λογικές μας επιλογές θα πρέπει να υπερισχύουν του συναισθήματος. Λίγα χρόνια πριν θα έπαιρνα το Scout με κλειστά τα μάτια. -
πάντως έχοντας ένα αμάξι του 2005 (RAV4), πολλά περισσότερα θα χάσεις κατά την μεταπώληση /ανταλλαγή, σε σχέση με τους νέους φόρους ή την κατανάλωση του νέου. Θέλω να πω, ότι τα +150€ το χρόνο (αν έρθουν τελικά και τα ψηφίσει το ΠΑΣΟΚ), δεν πρέπει να είναι λόγος για να αλλάξουμε το 'παλιό' μας αυτοκίνητο, αφού εφάπαξ, θα έχουμε πληρώσει πολλά πολλά περισσότερα.
ΥΓ― δες και το S40/V50 1.8 , που παίζουν πολύ καλές προσφορές αυτό τον καιρό (με εξαιρετικά καλοφτιαγμένο εσωτερικό) ή αν σε ενδιαφέρει αρκετά το κόστος καυσίμων κτλ, ίσως και το honda insight.
-
Εφόσον χρειάζεσαι χώρους, τότε δεν τίθεται θέμα διλλήματος... Octavia. Και μάλιστα θα έλεγα το SW, που και δεν είναι μεγαλύτερο σε εξ. διαστάσεις, αλλά και είναι πολύ πιο πρακτικό (και όμορφο στα μάτια μου).
Κάτι σε πολυμορφικό σκέφτηκες;;; (από κατανάλωση βέβαια τσιμπάει...)
-
Πολυμορφικό όχι δεν θέλω, αλλά το SW, λέγε με Cοmbi μου αρέσει περισσότερο και εμένα στα μάτια μου και ειδικά με μια ηλιοροφούλα είναι ακόμα πιο όμορφο, αλλά το κακοβλέπει η γυναίκα μου.
Βέβαια το μεγαλύτερο δίλημμα είναι πόσο θα χρειαστώ τους εξτρά χώρους του Octavia 5 και πόσο τελικά είναι 'καλύτερο' το Golf βάσει και διαφορά τιμής πάντα από μια Octavia 5. -
Εμείς πάντως, τους χώρους της Νίτσας (C4 picasso) τους έχουμε χρησιμοποιήσει ουκ ολίγες φορές με μία μικρή, άρα υποθέτω ότι και εσείς θα τους χρειαστείτε...
-
Ειχα το golf gt,τωρα πλεον εχω την οκταβια 1.4 tsi αλλα εχω και εναν μπεμπη 4,5 μηνων.Tην οκταβια την εχω ενα μηνα και εχω κανει 3600 χλμ,ολα σε ταξιδια.Απο Αθηνα-Θεσσαλονικη και απο κει Χαλκιδικη,επιστροφη και μετα Ιταλια.Τα πραγματα που κουβαλουσα μαζι μου δε θα χωρουσαν ποτε στο γκολφ.Ταξιδευει πολυ ανετα και με πολυ χαμηλες καταναλωσεις,η φιρμα πλεον δε με χαλαει,ποιοτικα ειναι πολυ καλο..Στα λεφτα της δεν νομιζω πως θα μπορουσα να βρω κατι αλλο που να καλυπτει τις αναγκες μου τοσο καλα οσο η οκταβια.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
θα έκανα την υπέρβαση και θα έπαιρνα το μοτέρ 1.8TSI, η διαφορά αξίζει τα παραπάνω €€€ ή ακόμα και το scout. Η ευκολία οδήγησης, είναι η ροπή του ακόμα και με 6η, είναι υπεραρκετή για ταξίδια στην ΕΟ. Από την στιγμή που δεν έχει φορολογικές διαφορές σε σχέση με τον 1.4TSI, μάλλον θα έκλεινα στο 1.8TSI.Κι εγώ γι'αυτό θα κοιτούσα τον 1.8ΤSI, συν του ότι έχεις τα 'λεφτά σου μέσα' με την έννοια ότι το 1,800άρι σίγουρα θα έχει καλύτερη μεταπώληση ή έστω πιο εύκολη μεταπώληση.
Πόση τυποποιημένη διαφορά, έχει ο 1.4Τsi σε σχέση με τον 1.8Τsi; o 1.4 θα έχει το πλεονέκτημα κατανάλωσης μόνο στην πόλη, στο ταξίδι θα καίνε τα ίδια ή και λιγότερο ο 1.8
Θα σου πω τι παίζει ανάμεσα σε Α3 1.4Τ και 1.8Τ για τα οποία έχω πραγματικά στοιχεία και σύγκριση με ίδιο ρυθμό κίνησης.
η πραγματική διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι πάνω από 0.7-1lt/100km με ίδιο ρυθμό κίνησης μέσα στην πόλη.
Στην εθνικοί οι καταναλώσεις πλησιάζουν πάρα πολύ και οι ρόλοι κάποια στιγμή ψιλο-αντιστρέφονται όσο ανεβαίνουν τα km/h (140-150-160) και όσο αυξάνει η ταχύτητα με την οποία πας τόσο η διαφορά μεγαλώνει.σημειώνω μόνο ότι πηγαίναμε μπρος-πίσω για καμιά 150αριά km και ότι δεν οδήγησα ο ίδιος το δικό του αμάξι (1.4Τ).
Συγκρίναμε όμως συνεχώς τις καταναλώσεις μας καθόλη τη διάρκεια των διαδρομών και στο σύνολο στο τέλος.Κάνοντας κατά μέσο όρο 15.000km το χρόνο (μέσος έλληνας), και με τη δική μου κατανάλωση (10,45lt/100km) σε ένα χρόνο θα έχεις κάψει περίπου 1567,5lt βενζίνης.Θεωρώντας ότι αγοράζεις με 1€/lt τη βενζίνη, θα χρειαστείς 1567,5€ βενζίνη ετησίως.
Με ένα 1.4Τ και με τη διαφορά στο 1lt/100km => 9,45lt/100km => με 15.000km το χρόνο θα κάψεις 1417,5lt => 1417.5Η διαφορά ετησίως θα είναι 150€, δηλαδή 12,5€/μήνα επιπλέον επιβάρυνση.Δε νομίζω ότι είναι πολλά...
Νομίζω ότι αξίζει να το σκεφτείς...Κι από μένα, πάρε το Octaviα από τη στιγμή που χρειάζεσαι τον extra χώρο.
ΥΓ:Βέβαια λόγω 1,8lt κινητήτα, και η ασφάλεια (χρόνου) θα είναι ελάχιστα ανεβασμένη.(δεν ξέρω το ακριβές ποσό αλλά θυμάμαι ότι ήταν κάτι σχετικά ευτελές. )
-
Καλως ήρθες στην παρέα μας. Θα ακούσεις πολλά και διάφορα εδώ μέσα οπότε δείξε υπομονή και αυτοσυγκράτηση!
Στο προκείμενο τώρα. Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι υπάρχουν και άλλοι καλοί μικροί κινητήρες (για μεγαλύτερους δεν το συζητώ... όλοι σχεδόν είναι καλοί εκεί) εκτός από τους TSi (π.χ. Fiat Gruppo T-Jet, PSA-BMW 1.6T, Renault TCe). Αν θέλεις όμως κορυφαίο ημιαυτόματο κιβώτιο το VAG είναι προς το παρόν σχεδόν μονόδρομος. Υπάρχουν όμως και κλασικά αυτόματα που κάνουν καλή δουλειά.
Από την στιγμή που θέλεις οικογενειακό και άρα με μεγάλο χώρο επιβατών και αποσκευών το Octavia αποκτά σημαντικό προβάδισμα. Είναι επίσης πιο οικονομικό στα σέρβις ενώ είναι και σημαντικά φθηνότερο ως αγορά προσφέροντας τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο.
-
Άμεση ανταπόκριση και σας υπερευχαριστώ και ειδικά όσους έχουν προσωπική εμπειρία απ' τα αυτοκίνητα.
Η αλήθεια είναι πως αν σκεφτείς να πας στο Golf παίρνεις αντίστοιχα την Octavia 5 αλλά με 1.8 TSI. Και θα συμφωνήσω πως με φορτωμένο αυτοκίνητο και υψηλή ταχύτητα μπορεί ο 1.8 TSI να έχει μικρότερη κατανάλωση απ' τον 1.4 TSI.Ένα στοιχείο επίσης σημαντικό είναι ο θόρυβος σε υψηλές ταχύτητες >120 χλμ. Στο RAV4 αν ξεπεράσω τις 3500 στ. και ανεβάζω, ο θόρυβος του VVTi είναι πολύ ενοχλητικός έως κουραστικός. Στους αντίστοιχους TSI πως πάμε;
-
Ο χρήστης avpap75 έγραψε:
Ένα στοιχείο επίσης σημαντικό είναι ο θόρυβος σε υψηλές ταχύτητες >120 χλμ. Στο RAV4 αν ξεπεράσω τις 3500 στ. και ανεβάζω, ο θόρυβος του VVTi είναι πολύ ενοχλητικός έως κουραστικός. Στους αντίστοιχους TSI πως πάμε;Τόσο με το Octavia όσο και με το Golf αυτοί οι ενοχλητικοί θόρυβοι θα είναι παρελθόν.
Και οι 2 κινητήρες που σκέφτεσαι (πλέον -ΑΝ σκέφτεσαι ακόμα τον 1.8Τ) είναι αρκετά ώς πολύ αθόρυβοι...
Μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που αρχίζεις να ακούς άλλους θορύβους, όπως τα λάστιχα που πριν μάλλον φαντάζει αστείο το να πεις ότι σε ενοχλεί ο θόρυβος από τα λάστιχα στα 120-140km/hΤο Golf 1.4TSI (με τα 160 όμως) το οδήγησα πρόσφατα.Θα σου πω μόνο όσο αναφορά την ποιότητα κύλισης η οποία ήταν εκπληκτική.Το αμάξι ήταν πολύ ήσυχο και πατούσε πολύ καλά σε όλες τις ταχύτητες.
Σε octavia5 έχω μπει μόνο σε ρυθμούς βόλτας και μόνο σε 1.8Τ.Το αμάξι ήταν (επίσης) πολύ ήσυχο.Ίσως...υπερβολικά ήσυχα και τα 2 αμάξια (για μένα)...
Εγώ θα ήθελα λίγο ήχο από την εξάτμιση ή στη μηχανή ΑΝ άνοιγα το παράθυρο...ξενέρωτα ήσυχα και τα 2. -
Κατ΄αρχήν να σου ζήσει ο μηκρούλης σας στο θέμα μας τώρα αν σου αρέσει η octavia μην το σκεύτεσαι καθόλου οι τομείς που υπερτερεί το golf όπως κύρος και ποιότητα κασκεύης είναι σαφώς λιγότερο ουσιώδης σε σχέση με αυτούς που υπερτερεί η octavia όπως χόροι και τιμή.
-
Ευχαριστώ για τον μπέμπη.
Συνοψίζω με τιμές.
Octavia 5 combi 1.4 TSI- DSG
- Ηλιοροφή
- Bolero 6 CD Player με οθόνη αφής
- μετ. χρώμα + έξοδα + τέλη
= 25.300 € περίπου με έκπτωση κοντά στα 2.200 €, οπότε 23.100 €
VW Golf 1.4 TSI
- DSG
- Ηλιοροφή
- RCD 501 6 CD Player με οθόνη αφής
- μετ. χρώμα + έξοδα + τέλη
= 25.390 € περίπου με έκπτωση 500 €, οπότε 24.890 €.
Οπότε προς το παρών γέρνω προς το Octavia 5. Μέχρι την τετάρτη που θα πουλήσω το RAV4 έχω να αλλάξω γνώμη.
-
Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να σκοτώσεις τον RAV4; Γιατί για σκότωμα μιλάμε αυτή την εποχή και είναι ένα αυτοκίνητο που με λογικό μέγεθος τα κάνει όλα. Τα έξοδά του νομίζω ότι τα έχεις υπερτιμήσει. Η ασφάλεια πάει κυρίως με την ασφαλιζόμενη αξία και του καινούργιου θα είναι μεγαλύτερη (εκτός αν έχεις ξεχάσει να τους θυμίζεις κάθε χρόνο να προσαρμόζουν την αξία του RAV, οι ίδιοι δεν το κάνουν γιατί δεν τους συμφέρει). Τα σέρβις μπορείς να τα κάνεις σε κάποιο εξειδικευμένο και δεν περιμένω να είναι ακριβότερα από τα καινούργια. Τα ανταλλακτικά της Toyota γενικά είναι φτηνά. Η κατανάλωση σίγουρα θα είναι ψηλότερη αλλά έχεις ορατότητα και εκτός δρόμου ικανότητες. Η ποιότητα κύλισης μπορεί να υστερεί αλλά δεν είναι και τρακτέρ (εκτός αν του έχεις βάλει τέτοια λάστιχα).
Αν πάλι σίγουρα θέλεις να προχωρήσεις το Octavia 5 είναι η οικονομικότερη και κατά πολύ πιο ευρύχωρη λύση... ειδικά σε στέισον (άλλωστε και το Golf τι είναι, ένα χάτσμπακ είναι που δεν είναι παρά ένα κοντό στέισον!)
Οπωσδήποτε οδήγησέ τα και τα δύο και αν μπορείς και το 1800.
Είσαι σίγουρος ότι δεν το φτάνεις οικονομικά το Superb; Αν και παραείναι μεγάλο... -
Ο χρήστης avpap75 έγραψε:
VW Golf 1.4 TSI
- DSG
- Ηλιοροφή
- RCD 501 6 CD Player με οθόνη αφής
- μετ. χρώμα + έξοδα + τέλη
= 25.390 € περίπου με έκπτωση 500 €, οπότε 24.890 €.
Τι είναι αυτή η έκπτωση?
-
Ο χρήστης avpap75 έγραψε:
... το κόστος συντήρησης που με το τωρινό RAV 4 ΜΚΙΙ 2005 μοντέλο που έχω έχει ξεφύγει στα ύψη.
Έχεις ακούσει τα κόστη ανταλλακτικών(όχι αναλλωσίμων)/συντήρησης του Vag?
Keep your Rav ,μακράν.
VW Golf 1.4 TSI DSG vs Skoda Octavia 5 1.4 TSI DSG