Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 38
    • Best 0
    • Groups 0

    avpap75

    @avpap75

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    38
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    avpap75 Unfollow Follow

    Latest posts made by avpap75

    • RE: VW Golf VΙ

      Το thread αφορά το VW Golf VI και μόνο.

      Μετά απ' αυτό να πω και εγώ πως είμαι κατενθουσιασμένος και εγώ αλλά και η γυναίκα μου με το νέο μας Golf VI 122ps με DSG. Είμαι επίσης διπλά ενθουσιασμένος που τα 25.300 € που έδωσα, έπιασαν τόπο και πραγματικά τα αξίζουν μέχρι τελευταία δεκάρα, ειδικά αν ληφθεί υπόψη ότι δοκίμασα σε TEST DRIVE σχεδόν όλα τα υποψήφια αυτοκίνητα για αγορά σε αυτή τη κατηγορία χρημάτων. Το αυτοκίνητα δικαίως θεωρείται κορυφή στη κατηγορία του και ακόμα περισσότερο ο TSI των 122 PS ο οποίος είναι διαμάντι, ειδικά για τα αστικά κέντρα, το δε DSG είναι απλά ερωτεύσιμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • RE: Fiat Bravo DualLogic ή VW Golf DSG

      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
      Να σε ρωτήσω αν είναι βολικά τα αυτιά πίσω από το τιμόνι, και επίσης αν όταν το έχεις στην χειροκίνητη λειτουργία κατεβάζει η ανεβάζει ταχύτητε μετα από κάποιες στροφές γιατί εκεί ακούγονται πολλά, ότι δηλαδή στην χειροκίνητη λειτουργεία κάνει πολλές φορές του κεφαλιού του.

      Βολικά θα έλεγα είναι με την προϋπόθεση ότι θα τα χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση και θα οικειοποιηθείς την λειτουργία τους. Από κει και πέρα περισσότερο μου έδωσαν την αίσθηση 'παιχνιδιού' παρά ουσιαστικής προσθήκης. Άσε που μετά από λίγο πάρκαρα στο καθαρά αυτόματο και απόλαυσα την διαδρομή, με τα όλα της. Τώρα του κεφαλιού του αν κάνει, εννοείς πως αν ανεβάζει-κατεβάζει χωρίς την θέληση σου; Ναι ανάλογα με τις στροφές μπορεί να ρίξει ή ανεβάσει μια ταχύτητα παραπάνω, γι' αυτό και λέγεται αλλά και το αισθάνεσαι ως ημιαυτόματο. Μια δοκιμούλα πάντως είναι must έστω και από περιέργεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • RE: Fiat Bravo DualLogic ή VW Golf DSG

      Σαν εμπειρία οδήγησης από το Golf DSG να πώ πως, είχα μείνει με ένα αφελέστατο παιδικό χαμόγελο μόλις κατέβηκα απ' το Test Drive του και με ανάγκασε να επιλέξω το Golf 122ps με DSG αντί του Golf 160ps με χειροκίνητο κιβώτιο. Ομαλότατες, ανεπαίσθητες αλλά και ταχύτατες αλλαγές σε βαθμό που να μην καταλαβαίνεις ότι είσαι μέσα σε αυτοκίνητο. Σε συνδυασμό με την πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση, απογειώνει την άνεση αλλά και την κύλιση σε επίπεδα που νομίζω, πως δεν μπορεί να ακολουθήσει κανένα άλλο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Βέβαια με το ανάλογο κόστος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • RE: Octavia Scout 4x4

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο και βέβαια φοβερή αγορά. Ναι έχει λίγο παραπάνω κόστος χρήσης λόγω τετρακίνησης και κατανάλωσης αλλά χαλαλί για όποιον έχει και μπορεί...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • RE: Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI

      Θα συμφωνήσω αλλά θα θυμίσω πως και οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες στο ξεκίνημα τους είχαν παρόμοια προβλήματα. Επειδή οι TSI και TCE έχουν turbo δεν σημαίνει ότι θα αποδειχτούν αναξιόπιστοι. Αντιθέτως οι TSI στο σύνολο τους έχουν ήδη αποκτήσει αξιοπιστία και ειδικά ο 1.4 122PS και ο 1.8 160PS.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • RE: Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI

      Η υπεροχή προς το Golf έχει να κάνει σε αντικειμενικά καθαρά κριτήρια .
      Αντικειμενικά: όπως η αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων, η ελαστικότητα-ροπή σε χαμηλές στροφές του κινητήρα, κατανάλωση, η δυνατότητα επιλογής DSG, μεταπολιτική αξία.
      Πράγματα τα οποία δεν χωρούν συζήτησης σε όσους έχουν οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα.

      Από κει και πέρα τα υποκειμενικά κριτήρια όπως η εξωτερική - εσωτερική εμφάνιση - σχεδίαση, ο σπορ χαρακτήρας έχουν να κάνει με τις προτιμήσεις του καθενός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • RE: Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI

      Μην συγκρίνετε τους εκατοντάδες χιλιάδες TSI κινητήρες που κυκλοφορούν χρόνια στην αγορά και έχουν λυθεί τα όποια προβλήματα τους με νέους - σχετικά καινούργιους κινητήρες. Και βέβαια μην ξεχνάμε πως σε γενικές γραμμές όλοι οι νέοι κινητήρες είναι πλέον και αξιόπιστοι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • RE: Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Τώρα συμφωνούμε. Από την στιγμή που είπες για άνεση και ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης το Golf είναι όντως η καλύτερη επιλογή. Η διαφωνία μου είχε να κάνει με το ότι είναι γενικά και για όλους το καλύτερο μικρομεσαίο που σε καμία περίπτωση δεν ισχύει καθώς υπάρχουν και πιο σπορ (Leon, Mazda 3, Megane) και πιο φτηνά και πιο γρήγορα και το ίδιο (σχεδόν) ποιοτικά και πιο αξιόπιστα και με πιο όμορφο σχεδιασμό αυτοκίνητα σε αυτή την κατηγορία.

      Αν ήμουν πάντως λίγα χρόνια μικρότερος (35άρης με παιδί) ή αν δεν ήμουν παντρεμένος θα είχα πάρει ένα Leon 1.8 tsi ή ένα Scirocco 160 ή ένα Megane 3πορτο Full εξοπλισμένο. Το Golf για μένα είναι η καλύτερη, ρεαλιστικότερη, λογική επιλογή για ένα οικογενειάρχη που θέλει να ταξιδεύει ξεκούραστα, αθόρυβα την οικογένεια του, χωρίς να στερείται ανέσεις αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • RE: Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI

      Προσωπικά είδα από κοντά όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα εδώ και δύο μήνες στην τιμή κοντά στα 24.000 € και οδήγησα και αρκετά από αυτά. Κατέληξα στην άποψη μου για το Golf, διότι πιστεύω πως αντιπροσωπεύει το πιο ραφιναρισμένο αυτοκίνητο, ειδικά για κυκλοφορία στα Αστικά Κέντρα της Ελλάδας. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι, συν το DSG αλλά και τον TSI κινητήρα των 122 PS το φέρνουν μπροστά απ' τον ανταγωνισμό.

      Ναι επειδή 'έπαιξα' και με το Scirocco 160 PS με μηχανικό κιβώτιο, μπορώ να πω πως είναι ωραίο το παιχνίδι της σπορ οδήγησης αλλά όχι ρεαλιστικό, λόγω κόστους, έλλειψης χρόνου λόγω οικογένειας. Οπότε θεώρησα το Golf 1.4 122PS DSG το ιδανικό μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο για την Αθήνα.

      Και βέβαια δεν είμαι Golfάκιας, RAV4 είχα στην κατοχή μου και ούτε φανατικός υποστηρικτής των Γερμανών. Απλά θεωρώ πως αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή η κατάταξη της συγκεκριμένης κατηγορίας και με βάση τις δικές μου ανάγκες είναι: Golf, Megane, Mazda 3, Bravo Sport, Seat Leon, Ford Focus, Opel Astra. Και ξανατονίζω τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

      Επίσης εννοείται πως κανένας κάτοχος Megane δεν θα αισθανθεί μειονεκτικά απέναντι στο Golf παρα μόνο στην περίπτωση του DSG, που ενώ ήμουν προκατειλημμένος με τα μηχανικά έμεινα με ανοικτό το στόμα και χαμόγελο μικρού παιδιού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • RE: Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI

      Λοιπόν ας τα πάρουμε αναλυτικά γιατί θεωρώ το Golf καλύτερο αυτοκίνητο:

      1. Ο κινητήρας του Golf (122PS) είναι πιο ελαστικός, με καλύτερα ρεπρίζ και βέβαια πιο οικονομικός, ειδικά με DSG και αθόρυβος.
      2. Το κιβώτιο DSG είναι διαμάντι. Το οδήγησα και έμεινα άφωνος. Απίστευτο για κίνηση σε πόλη. Ναι αφαιρεί την οδηγική αίσθηση του μηχανικού αλλά όποιος παίρνει Golf δεν το επιλέγει για τον σπορ χαρακτήρα του.
      3. Το εσωτερικό και βέβαια δεν είναι παρόμοιο, διότι του Golf είναι απίστευτα ποιοτικό (ξεπερνά μακράν και πολλά αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας). Οι αεραγωγοί στις σωστές θέσεις και εργονομικοί, τα μπουτόν παραθύρων σε βελτιωμένη θέση σε σχέση με το παρελθόν, η συναρμολόγηση των υλικών αγγίζει το άριστο.

      Γενικότερα δίνει την αίσθηση ότι έχουν μελετηθεί τα πάντα με απίστευτη προσοχή και είναι όλα στην θέση τους. Είναι κατασκευασμένο στην Γερμανία και όχι σε Πορτογαλία (βλέπε Scirocco, Εος) και το αποδεικνύει με την καλύτερη επιλογή υλικών στο εσωτερικό του.

      Είναι λοιπόν στα σημεία καλύτερο κατεμέ αυτοκίνητο απ' το Megane και διακιολογεί την κάπως ακριβότερη τιμή του.

      Δεν αναφέρομαι καθόλου στην σχεδίαση διότι δεν το παίρνω για μόστρα αλλά για να μεταφέρω την οικογένεια μου με ασφάλεια, άνεση και βέβαια οδηγική ευχαρίστηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avpap75
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr