-
Γειά χαρά!
Όπως έχω γράψει σε άλλο topic, σκέφτομαι να αγοράσω μια BMW 320i (150PS) του 2005 (είναι το μοντέλο προ του σημερινού facelift).
Δεν έχω συζητήσει ακόμα με τον ιδιοκτήτη για την τιμή, και θα ήθελα τη βοήθειά σας: ποιο ποσό να θεωρήσω ικανοποιητικό ?
Σύμφωνα με το AUTO ΤΡΙΤΗ, η τιμές πώλησης (από ιδιώτη σε ιδιώτη) της 320i είναι:
22.900€ (μοντέλο 2006) & 24.800€ (μοντέλο 2007).
Οι τιμές αφορούν αυτοκίνητα με βασικό εξοπλισμό, σε πολύ καλή κατάσταση, με 15.000 km/έτος.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει το βασικό εξοπλισμό + ζάντες αλουμ. + μεταλ. χρώμα, είναι σε πολύ καλή κατάσταση, και διανύει κατά μ.ο. 18.000 km/έτος.
Το αμάξι είχε κοστίσει καινούριο 36.000€ το 2005.
Με βάση τα ανωτέρω, προκύπτει μία τιμή γύρω στα 20.000€, που εμένα μου φαίνονται πολλά.
Έχετε άποψη επί του θέματος ? -
Γειά χαρά!
Όπως έχω γράψει σε άλλο topic, σκέφτομαι να αγοράσω μια BMW 320i (150PS) του 2005 (είναι το μοντέλο προ του σημερινού facelift).
Δεν έχω συζητήσει ακόμα με τον ιδιοκτήτη για την τιμή, και θα ήθελα τη βοήθειά σας: ποιο ποσό να θεωρήσω ικανοποιητικό ?
Σύμφωνα με το AUTO ΤΡΙΤΗ, η τιμές πώλησης (από ιδιώτη σε ιδιώτη) της 320i είναι:
22.900€ (μοντέλο 2006) & 24.800€ (μοντέλο 2007).
Οι τιμές αφορούν αυτοκίνητα με βασικό εξοπλισμό, σε πολύ καλή κατάσταση, με 15.000 km/έτος.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει το βασικό εξοπλισμό + ζάντες αλουμ. + μεταλ. χρώμα, είναι σε πολύ καλή κατάσταση, και διανύει κατά μ.ο. 18.000 km/έτος.
Το αμάξι είχε κοστίσει καινούριο 36.000€ το 2005.
Με βάση τα ανωτέρω, προκύπτει μία τιμή γύρω στα 20.000€, που εμένα μου φαίνονται πολλά.
Έχετε άποψη επί του θέματος ? -
Γειά χαρά!
Όπως έχω γράψει σε άλλο topic, σκέφτομαι να αγοράσω μια BMW 320i (150PS) του 2005 (είναι το μοντέλο προ του σημερινού facelift).
Δεν έχω συζητήσει ακόμα με τον ιδιοκτήτη για την τιμή, και θα ήθελα τη βοήθειά σας: ποιο ποσό να θεωρήσω ικανοποιητικό ?
Σύμφωνα με το AUTO ΤΡΙΤΗ, η τιμές πώλησης (από ιδιώτη σε ιδιώτη) της 320i είναι:
22.900€ (μοντέλο 2006) & 24.800€ (μοντέλο 2007).
Οι τιμές αφορούν αυτοκίνητα με βασικό εξοπλισμό, σε πολύ καλή κατάσταση, με 15.000 km/έτος.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει το βασικό εξοπλισμό + ζάντες αλουμ. + μεταλ. χρώμα, είναι σε πολύ καλή κατάσταση, και διανύει κατά μ.ο. 18.000 km/έτος.
Το αμάξι είχε κοστίσει καινούριο 36.000€ το 2005.
Με βάση τα ανωτέρω, προκύπτει μία τιμή γύρω στα 20.000€, που εμένα μου φαίνονται πολλά.
Έχετε άποψη επί του θέματος ? -
Δν μου φαινονται υπερβολικα οτι παρακατω καταφερεις θα ειναι πολυ καλη τιμη
-
Δεν έχω ασχοληθεί με τιμές μεταχειρισμένων, αλλά τα 20Κ μου φαίνονται πολλά.
Πού είναι αυτή η περιβόητη κρίση όταν τη χρειάζεσαι ?!
Υποτίθεται ότι τα μεταχειρισμένα έχουν πέσει πάρα πολύ. -
Προέτρεψέ τον να περάσετε μαζί από κάμποσους εμπόρους να σας δώσουν τιμή ανταλλαγής.
Είναι 1000% σίγουρο πως το πάρεις κοψοχρονιά και θα είναι και ευχαριστημένος.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Προέτρεψέ τον να περάσετε μαζί από κάμποσους εμπόρους να σας δώσουν τιμή ανταλλαγής.
Είναι 1000% σίγουρο πως το πάρεις κοψοχρονιά και θα είναι και ευχαριστημένος.Δε νομίζω να τσιμπήσει και θα'χει δίκιο: άλλη ιστορία η ανταλλαγή.
-
Φίλε Scrooge,
είμαι ο τύπος που πουλάει την 3άρα...πλάκα κάνω, έτσι?Μην ψαρώνεις!
Πέραν του χαβαλέ, η τιμή ακούγεται τίμια (20.000€), αλλά αν μιλάμε για απολύτου μετρητής αγορά, προσωπικά θα τον πίεζα για κάτι χαμηλότερο (να στάνταρ κόψει 1-2.000€ ).Θα ήταν ευκαιρία αν το πουλούσε γύρω στα 18.000+€ και 'κλέφτης' αν το πουλούσε 22.000€.
Υποθέτω βέβαια (για την τίμια τιμή των 20.000€) ότι το αμάξι είναι κυριολεκτικά άψογο. -
Δεν είναι άλλο. Στο ποσό της ανταλλαγής βάζεις +κάτι ακόμα για την τιμή πώλησης.
Ούτως ή άλλως τα 20000 € για αυτοκίνητο σχεδόν 5 ετίας είναι πολλά.
Στα 3 χρόνια πλεόν το αυτοκίνητο χάνει περίπου το 50% της αξίας του. Αν καινούριο έχει γύρω στα 36κ-40κ υπολόγισε βάσει της χρονολογίας του πόσο πιο κάτω από τα μισά μπορεί να πουληθεί. Το τι λένε οι αγγελίες μη το λαμβάνεις υπόψη. Στην πράξη έχει σημασία σε τι τιμές θα καταφέρουν να πουληθούν τελικά.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Υποθέτω βέβαια (για την τίμια τιμή των 20.000€) ότι το αμάξι είναι κυριολεκτικά άψογο.Όσο γι' αυτό το υπογράφω, καθώς γνωρίζω χρόνια τον ιδιοκτήτη.
Το αμάξι δεν έχει γρατσουνιά, είναι μονίμως σε υπόστεγο (δεν το χτυπάει ήλιος, βροχή) και το στυλ οδήγησης είναι χαλαρό. -
φαντάσου τι καλή τιμή έπαιζε το πασχα
ολα τα τουτου γυρω στα 31-33... καινουργια
-
Όπως προσωπικά έχω πει επανειλημμένα οι τιμές των μτχ. εξακολουθούν να είναι ένας παραλογισμός με κεφαλαία στην Ελλάδα, ακόμη και το 2009, ακόμη και μέσα στην κρίση, ακόμη και όταν η αγορά έχει στεγνώσει από μετρητά ακόμη, ακόμη... Τις δυσανάλογα υψηλές τιμές συντηρεί α. το κύκλωμα των μαντράδων (οι πρώην μαυραγορίτες, κατά 95% λουλούδια με αμφίβολης νομιμότητας υπόλοιπες δραστηριότητες) β.το σάπιο και ανέντιμο σύστημα φορολόγησης εισαγόμενων μτχ. από την Ευρώπη γ. η ψυχολογία των ελλήνων που θέλει να πουλάει πανάκριβα και να αγοράζει πάμφθηνα κλπ.
Πέραν όλων, νομίζω ότι στην εποχή μας (Σεπτ.2009, με την κρίση να μην έχει γίνει 100% ορατή) επιβάλλεται να διαχειρίζεται κανείς τα οικονομικά του προσεκτικά και να μην υποκύπτει σε πειρασμούς, εκβιασμούς κλπ.
Επί του πρακτέου. Ξεχνάμε τον τυφλοσούρτη του Auto Triti (ανάλογης αξιοπιστίας με το υπόλοιπο περιοδικό-φυλλάδα). Ενας ρεαλιστικός τρόπος είναι να απευθυνθούμε σε ομοειδή αντιπροσωπεία για αγορά του αντίστοιχου νέου μοντέλου προτείνοντας ανταλλαγή και το υπολοιπο μετρητά. Με βάση την τιμή που θα μας δώσουν συν ένα ποσοστό 10-20% προκύπτει με πολλή βασιμότητα, η ρεαλιστική τιμή μεταπώλησης σε ιδιώτη. Τα υπόλοιπα είναι τρίχες... -
Στην αγορά ενός δίλιτρου αυτοκινήτου, όπως η BMW του θέματος, παίζει ρόλο και ένα άλλο θέμα που δεν το θίξαμε και προσωπικά με προβληματίζει αρκετά.
Ενώ μέχρι τώρα ένα δίλιτρο πλήρωνε 446 ευρώ τέλος κυκλοφορίας, στο εξής (και με τη μείωση των 18 ευρώ για τα νεώτερα του 2005 μοντέλα) θα πληρώσει 578. Όσα δηλ. πλήρωναν πριν τα μοντέλα από 2,4 λίτρα και πάνω.
Μια αύξηση που ανοίγει πάρα πολύ την απόσταση από ένα αυτοκίνητο 1,8 λίτρων που θα πληρώσει φέτος 184 ευρώ. Δεν είναι δυνατό 200 κυβικά παραπάνω να αντιστοιχούν σε πάνω από τριπλάσιο Τ.Κ.
Το θεωρώ άδικο και πέρα από κάθε λογική.
Για μένα, στο Τ.Κ θα έπρεπε να λαβμάνονται υπόψη εκτός από τα κυβικά, οι εκπομπές ρύπων, η ιπποδύναμη και η τιμή αγοράς.
Αν λοιπόν μιλάμε για +400€ ετησίως για Τ.Κ συν τα αυξημένα έξοδα ασφάλισης του δίλιτρου, χωρίς στην τελική να έχεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο, τότε θα πρέπει να πέσει πολύ η τιμή της 320 για να θεωρηθεί συμφέρουσα αγορά. -
Εμένα φίλε μου μου φαίνονται υπερβολικά πολλά τα 20000+ χιλιάρικα για αυτ/το 5 ετών ακόμα και άς μην έχει περπατήσει ούτε χίλια μέτρα. Η αγορά είναι γεμάτη απο μοντέλα 2-3 ετών και πέραν της BMW που τα αγοράζεις στα 15 χιλιάρικα εύκολα.
Για να σου δώσω να καταλάβεις γνωστή μου ξεκίνησε να πουλάει Touareg απο τα 40 χιλιάρικα έπεσε τελικά στα 27 .
Τώρα αν εσύ θέλεις να πετάξεις τα λεφτά σου ΓΟΥΣΤΟ σου και ΚΑΠΕΛΟ σου . Εξάλου ότι γουστάρεις το πληρώνεις ακριβά , σε αυτή την ζωή.
Στις αγοροπωλησίες παιζει ρόλο αν εσύ αγοράζεις ή αυτός πουλάει , Αν ισχύει το πρώτο θα το πληρώσεις ακριβά.
Πήγαινε σε καμιά μάντρα να ρωτήσεις . Ρώτα σαν να ήταν δικό σου και ήθελες να το πουλήσεις ή για μετρητά ή για ανταλλαγή . Είμαι σίγουρος ότι θα πάρεις δύο τιμές διαφορετικές μεταξύ τους οι οποίες όμως θα έχουν μεγάλη απόσταση απο αυτή που εσύ αγοράζεις. Με μία πρόχειρη εκτίμηση σου λέω κοντά στα 12.000 χιλιάρικα.Θα σου πρότεινα να κοιτάξεις για καινούργιο με αυτά τα λεφτά.
-
Oποιος ψάχνει μεταχειρισμένο ή έστω να τσεκάρει τιμές, κοιτά και στις αγγελίες και σε σοβαρά καταστήματα που θα σε ξέρουν και μετά την πώληση και επιδιώκουν να σε θέλουν πελάτη και στο μέλλον...
Ολα τα προιόντα δεν είναι το ίδιο.Το ίδιο συμβαίνει και στα αμάξια.Τα λεγόμενα πακέτα εξοπλισμού δεν έχουν σχέση με αυτά που έχουν καλό γνήσιο εξοπλισμό,γιατί συνήθως είναι από άλλη γραμμή παραγωγής και καλύτερων προδιαγραφών.Τέτοια αμάξια δεν βρίσκεις εύκολα στην αγορά με καλές τιμές.
Επίσης ρόλο παίζει και η υπόλοιπη κατάσταση,συντήριση κλπ όπως και κόστος service που θάχεις μετά την αγορά με βαση την κατάσταση που είναι,χωρίς να βασίζεται κανείς σε δηθεν εγγυήσεις κλπ διαφημιστικά κόλπα ή λόγια κατόχου,όλα δήθεν καλά σαν ευκαιρία λόγω τιμής.Και γι'αυτό υπάρχουν μεγάλες διαφορές.Η απαξίωση ενός αμαξιού είναι standard 13% το πρώτο έτος και μετά από 10% για το 2-3 έτος επίσημα από το κράτος και ισχύει για τις ασφαλιστικές εταιρίες και από τους εισαγωγείς σαν μεταχειρισμένα οχήματα.Μετά η τιμή είναι ανάλογα της κατάστασης.
Οπως λέει και ο σοφός λαός 'ότι λάμπει δεν είναι χρυσός' και ένας λόγος παραπάνω όταν υπάρχει και οικονομική κρίση,στοκ.... γιατί η αγορά έτσι θα κινούνταν βασικά στα μεταχειρισμένα και όχι σε καινούρια.
Εγγυημένα μεταχειρισμένα στις αντιπροσωπείες δεν είναι φθηνά,αλλα έχουν εγγύηση.Τώρα όποιος θελει να πάρει απλά 'καλό' αμάξι 'φθηνά' για να πουλά μούρη να μην υπολογίζει τα παραπάνω,πράτει ανάλογα αλλά να σκεφτεί και αν θελήσει στο μέλλον να το μεταπωλήσει...
-
Φίλε μου θα σου πρότεινα να αγοράσεις καινούργιο, για τους εξής λόγους:
-
Στα 5 χρόνια, σε ένα αυτοκίνητο με κανονική χρήση, ξεκινάνε τα προβληματάκια. Δεν είναι τυχαίο ότι τότε λήγουν οι εγγυήσεις.
-
Όταν πας για service ή χαλάσει κάτι, δεν θα πληρώνεις για αυτοκίνητο αξίας €20Κ αλλά €36Κ. Εδώ είναι που την πατάνε οι περισσότεροι...παίρνοντας Mercedes του 2000 με €15Κ και όταν πάνε για service βλέπουν λογαριασμό €1000 και μένουν στον τόπο
-
Όσο καλές και αν είναι μερικές μάρκες (BMW) μετά από 5χρόνια οποιοδήποτε αμάξι ίδιας κατηγορίας είναι αρκετά ανώτερο τεχνολογικά.
Προσωπικά μεταχειρισμένο θα έπαιρνα μόνο με λίγα χιλιόμετρα και σχετικά καινούργιο, με σκοπό έκπτωση 15%-25% επί της αρχικής.
Καλή τύχη
-
BMW 320: τιμή αγοράς