-
Αλήθεια, γιατί μας επιτρέπουν να αγοράζουμε αυτοκίνητα (και άρα να πληρώνουμε και τους φόρους και τη βενζίνη που καταναλώνουν) τα οποία έχουν τελική πολύ πάνω από τα νόμιμα όρια μέγιστης ταχύτητας;
Καταλαβαίνω ότι αν είναι φορτωμένο θα πρέπει να ΄χει τελική ~140 τυπικά ώστε να μπορεί να πιάσει τα 120 νόμιμα αλλά από κει ( > 140 χαω) και πάνω; Γιατί;
Αυτοί που κόπτονται για την ασφάλειά μας και δεδομένου ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι ο Νο 1 λόγος ατυχημάτων, γιατί δε βάζουν κόφτη ή ταχογράφο; Με όποιους περιορισμούς συνεπάγεται στην τεχνική του υλοποίηση αυτό;
Αν τέλος πάντων δεν 'παίζει' ο κόφτης ή ο ταχογράφος γιατί δεν απαγορεύεται να εισάγονται / βγάζουν πινακίδες κυκλοφορίας αυτοκίνητα με τέτοιες τελικές; Είναι δυνατό να αγοράζουμε αμάξια με 240 και 260 χαω τελική απ΄ τη στιγμή που το μέγιστο επιτρεπόμενο είναι τα μισά; Ας μη μιλήσουμε για μοτοσυκλέτες.
Σα να μας αφήνουν να κυκλοφορούμε με όπλα δε μοιάζει η κατάσταση; 'Πάρτο, αλλά κοίτα μη πυροβολήσεις τον εαυτό σου ή τους άλλους κατά λάθος!'
Έτσι και λεφτά θα γλυτώναμε αλλά - κυρίως - και τη ζωή μας θα προστατεύαμε πολύ καλύτερα!
-
Αλήθεια, γιατί μας επιτρέπουν να αγοράζουμε αυτοκίνητα (και άρα να πληρώνουμε και τους φόρους και τη βενζίνη που καταναλώνουν) τα οποία έχουν τελική πολύ πάνω από τα νόμιμα όρια μέγιστης ταχύτητας;
Καταλαβαίνω ότι αν είναι φορτωμένο θα πρέπει να ΄χει τελική ~140 τυπικά ώστε να μπορεί να πιάσει τα 120 νόμιμα αλλά από κει ( > 140 χαω) και πάνω; Γιατί;
Αυτοί που κόπτονται για την ασφάλειά μας και δεδομένου ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι ο Νο 1 λόγος ατυχημάτων, γιατί δε βάζουν κόφτη ή ταχογράφο; Με όποιους περιορισμούς συνεπάγεται στην τεχνική του υλοποίηση αυτό;
Αν τέλος πάντων δεν 'παίζει' ο κόφτης ή ο ταχογράφος γιατί δεν απαγορεύεται να εισάγονται / βγάζουν πινακίδες κυκλοφορίας αυτοκίνητα με τέτοιες τελικές; Είναι δυνατό να αγοράζουμε αμάξια με 240 και 260 χαω τελική απ΄ τη στιγμή που το μέγιστο επιτρεπόμενο είναι τα μισά; Ας μη μιλήσουμε για μοτοσυκλέτες.
Σα να μας αφήνουν να κυκλοφορούμε με όπλα δε μοιάζει η κατάσταση; 'Πάρτο, αλλά κοίτα μη πυροβολήσεις τον εαυτό σου ή τους άλλους κατά λάθος!'
Έτσι και λεφτά θα γλυτώναμε αλλά - κυρίως - και τη ζωή μας θα προστατεύαμε πολύ καλύτερα!
-
Αλήθεια, γιατί μας επιτρέπουν να αγοράζουμε αυτοκίνητα (και άρα να πληρώνουμε και τους φόρους και τη βενζίνη που καταναλώνουν) τα οποία έχουν τελική πολύ πάνω από τα νόμιμα όρια μέγιστης ταχύτητας;
Καταλαβαίνω ότι αν είναι φορτωμένο θα πρέπει να ΄χει τελική ~140 τυπικά ώστε να μπορεί να πιάσει τα 120 νόμιμα αλλά από κει ( > 140 χαω) και πάνω; Γιατί;
Αυτοί που κόπτονται για την ασφάλειά μας και δεδομένου ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι ο Νο 1 λόγος ατυχημάτων, γιατί δε βάζουν κόφτη ή ταχογράφο; Με όποιους περιορισμούς συνεπάγεται στην τεχνική του υλοποίηση αυτό;
Αν τέλος πάντων δεν 'παίζει' ο κόφτης ή ο ταχογράφος γιατί δεν απαγορεύεται να εισάγονται / βγάζουν πινακίδες κυκλοφορίας αυτοκίνητα με τέτοιες τελικές; Είναι δυνατό να αγοράζουμε αμάξια με 240 και 260 χαω τελική απ΄ τη στιγμή που το μέγιστο επιτρεπόμενο είναι τα μισά; Ας μη μιλήσουμε για μοτοσυκλέτες.
Σα να μας αφήνουν να κυκλοφορούμε με όπλα δε μοιάζει η κατάσταση; 'Πάρτο, αλλά κοίτα μη πυροβολήσεις τον εαυτό σου ή τους άλλους κατά λάθος!'
Έτσι και λεφτά θα γλυτώναμε αλλά - κυρίως - και τη ζωή μας θα προστατεύαμε πολύ καλύτερα!
-
να σε ρωτησω..πας καλα? μιλας σοβαρα τωρα?
-
Για αρκετά χρόνια οι Αμερικάνοι είχαν υποχρεωτικά την μέγιστη ένδειξη του κοντέρ να είναι 135χαω (85mph).
-
Κανά λογικό επιχείρημα υπάρχει, κύριος;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Για αρκετά χρόνια οι Αμερικάνοι είχαν υποχρεωτικά την μέγιστη ένδειξη του κοντέρ να είναι 135χαω (85mph).Αν και δεν τους έκοβαν την τελική, μ΄ αυτό το σκεπτικό θα μας χαρίσουν και 5 χαω
-
Βασικα αλλαξε τον τιτλο γιατι τρομαζει κοσμο.Οταν το διαβασα νομιζα οτι βγηκε καποια ευρωπαικη αποφαση για περιορισμο χλμ/ωρα
Τωρα σε αυτο που ρωτας δεν υπαρχει εξηγηση.Θα περνες εσυ ποτε Mercedes E200 με κοφτη στα 140??? -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Βασικα αλλαξε τον τιτλο γιατι τρομαζει κοσμο.Οταν το διαβασα νομιζα οτι βγηκε καποια ευρωπαικη αποφαση για περιορισμο χλμ/ωρα
Τωρα σε αυτο που ρωτας δεν υπαρχει εξηγηση.Θα περνες εσυ ποτε Mercedes E200 με κοφτη στα 140???Γιατί αυτοί που τις έχουν τώρα πάνε και παραπάνω;Οι περισσότεροι σέρνονται αριστερά με 100 και δεν ξεκολλάνε ούτε με αίτηση.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Τωρα σε αυτο που ρωτας δεν υπαρχει εξηγηση.Θα περνες εσυ ποτε Mercedes E200 με κοφτη στα 140???
Άρα θα γλύτωνα 30Κ αντί να τα δώσω στο κράτος, που μετά θα μου τα πάρει πίσω σε κλήσεις / βενζίνη, και στους Γερμανούς που γλεντάνε με τα δικά μας λεφτά.
-
Τώρα που το ξανασκέφτομαι μου ΄ρχεται και ο καλύτερος λόγος όλων.
Π ε ρ ι β ά λ λ ο ν & ε κ π ο μ π έ ς CO2
-
Αν είναι έτσι...να κάνουμε Autoban όπως στην Γερμανία... (αστείο!)... και οι Γερμανοί έχουν στα αυτοκίνητα παραγωγής τους 'ηλεκτρονικό κόφτη', αυτός όμως είναι στα 250χλμ/ω!
Εδώ σου λένε, έχεις την ελευθερία να πάρεις το αυτοκίνητο που θέλεις...αλλά στους δρόμους μας το όριο είναι ΤΟΣΟ (130χλμ για παράδειγμα)... Και αν εγώ θέλω να βάζω το αυτοκίνητό μου σε πίστα και να τρέχω εκεί όσο θέλω θα μου το στερήσουν; Μην λέμε αστεία πράγματα... ο καθένας μπορεί να πάρει το αυτοκίνητο που μπορεί να 'αντέξει' η τσέπη του...από εκεί και πέρα τί θα το κάνει και με πόσα πάει είναι δικό του θέμα! (δε πα να το βάψει μπλέ και να το ρίξει...στην πισίνα του! ) -
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Αν είναι έτσι...να κάνουμε Autoban όπως στην Γερμανία... (αστείο!)... και οι Γερμανοί έχουν στα αυτοκίνητα παραγωγής τους 'ηλεκτρονικό κόφτη', αυτός όμως είναι στα 250χλμ/ω!
Εδώ σου λένε, έχεις την ελευθερία να πάρεις το αυτοκίνητο που θέλεις...αλλά στους δρόμους μας το όριο είναι ΤΟΣΟ (130χλμ για παράδειγμα)... Και αν εγώ θέλω να βάζω το αυτοκίνητό μου σε πίστα και να τρέχω εκεί όσο θέλω θα μου το στερήσουν; Μην λέμε αστεία πράγματα... ο καθένας μπορεί να πάρει το αυτοκίνητο που μπορεί να 'αντέξει' η τσέπη του...από εκεί και πέρα τί θα το κάνει και με πόσα πάει είναι δικό του θέμα! (δε πα να το βάψει μπλέ και να το ρίξει...στην πισίνα του! )Για την πίστα να πάρεις ό,τι αμάξι θέλεις - χωρίς πινακίδες για το δρόμο όμως!
Το 'πόσα πάει' στους δημόσιους δρόμους δεν είναι δικό του θέμα. Υπάρχουν νόμοι και οφείλουμε όλοι να τους σεβόμαστε.
Κάποιο λογικό (χωρίς να είναι και παράνομο ει δυνατόν) επιχείρημα υπάρχει;
-
εμενα μου αρεσει να κατεβαινω με 200 τη βουλιαγμενης και αμα με πιασουν με πιασανε
και νομιμο και λογικο επιχειρημα ..μπορει καποια στιγμη στη ζωη μου να παω γερμανια και να ταξιδεψω στην autobahn
εκει ειναι νομιμο να παω με οσα θελω , αρα το αυτοκινητο μου δεν πρεπει εχει περιορισμο
αυτα που λες για το co2 ειναι ασχετα, πιο πολυ βγαζουν τα αεροπλανα, τα εργοστασια της ΔΕΗ και περισσοτερο απο ολα οι κλανιες των αγελαδων
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Αλήθεια, γιατί μας επιτρέπουν να αγοράζουμε αυτοκίνητα (και άρα να πληρώνουμε και τους φόρους και τη βενζίνη που καταναλώνουν) τα οποία έχουν τελική πολύ πάνω από τα νόμιμα όρια μέγιστης ταχύτητας;Eίναι το αποτέλεσμα της παράνοιας που διακατέχει τον δυτικό τρόπο ζωής.
Αυτοί που κόπτονται για την ασφάλειά μας και δεδομένου ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι ο Νο 1 λόγος ατυχημάτων, γιατί δε βάζουν κόφτη ή ταχογράφο; Με όποιους περιορισμούς συνεπάγεται στην τεχνική του υλοποίηση αυτό;
Δεδομένο για σένα ίσως...
-
τα περισσοτερα ατυχηματα γινονται σε πολεις με χαμηλη συνηθως ταχυτητα και κυριως λογω ελλειψης συγκεντρωσης
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Κάποιο λογικό (χωρίς να είναι και παράνομο ει δυνατόν) επιχείρημα υπάρχει;
ελευθερια βουλησης λεγεται
-
Για τα περισσότερα τροχαία δε φταίει η ταχύτητα φίλε μου, ή τουλάχιστον όχι μόνο αυτή.
Συνήθως κάτι κατίνες και κάτι κωλόγεροι φταίνε που πάνε αριστερά με 60 στην Ε.Ο..
Επίσης κάτι καλά παιδιά νταλικέριδες που αφού σε εντιχοίσουν στις μπάρες φεύγουν σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Και φυσικά μη ξεχνάμε τα ζώα που γράφουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι τα STOP/Κόκκινα/Μονοδρόμους κτλ. Επίσης μη ξεχνάμε τους μ@λ@κες που αφού πιούνε κάνα δυο μπουκάλια στην Κοκκίνου αποφασίζουν να πιάσουν τιμόνι.Μη το κάνουμε λοιπόν σαν την αστυνομία που για ευκολία και εξαιτίας της βαρεμάρας τους (και πιθανότατα την ανικανότητας τους) τα χρεώνουν όλα στην ταχύτητα.
Σίγουρα αν πήγαινα με 130 και όχι με 180 μπορεί τελικά να μην χτύπαγα τον παππού. Αλλά μήπως είναι πιο λογικό αντί να κατηγορούμε την ταχύτητα και να βάζουμε όρια για αυτήν, να σιγουρευόμαστε ότι δεν γίνονται άλλου είδους παραβάσεις? Μήπως έχεις ακουστά ότι κανονικά υπάρχει και 'κατώτερο όρι ταχύτητας'? Ή ότι μετά τα 60 καλό είναι να σε επανεξετάζουν (κανονικά λέμε όχι για τα μάτια του κόσμου) ετήσια και να σου παίρνουν και το δίπλωμα αν είσαι ανίκανος να οδηγήσεις?
Λύστε τα υπόλοιπα προβλήματα και αφήστε την ταχύτητα στην ησυχία της.
-
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
Κάποιο λογικό (χωρίς να είναι και παράνομο ει δυνατόν) επιχείρημα υπάρχει;
ελευθερια βουλησης λεγεται
εγω προτεινω να μας βαζουν διχτακια στα μπαλκονια μας για να μην πεσουμε απο κατω και να μας ταιζουν φρουτοκρεμα και πληγουρι για να μην χτυπησουμε με τα μαχαιροπηρουνα και για να μην παθουμε ποτε καρκινο απο την κακη διατροφη
-
εμενα μου αρεσει να κατεβαινω με 200 τη βουλιαγμενης και αμα με πιασουν με πιασανε
τα περισσοτερα ατυχηματα γινονται σε πολεις με** χαμηλη **συνηθως ταχυτητα και κυριως λογω ελλειψης συγκεντρωσης
Qsi αποφάσισε γιατί μας έχεις μπερδέψει.
Απαγορεύονται όλα τα αυτοκίνητα με τελική > 140 χαω!