-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
αν και ανουσια παρατηρηση το χειριστηριο που εχει η renault για το rcd εκει πισω απ το τιμονι ειναι πολυ πιο πρακτικο απ οσο φανταζεσαι και απο ολες τις αλλες λυσεις που ειναι πανω στο τιμονι...Καθόλου ανούσια θα έλεγα! Σε θέμα χρήσης του ηχοσυστήματος αυτού του είδους σταθερο χειριστηριο πίσω απο το τιμόνι το βρήκα υπερ...βολικό και ευχρηστο και δυστυχώς μόνο στα Megane και 406 μου (έτσι ήταν και στα Peugeot) το βρήκα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
αν και ανουσια παρατηρηση το χειριστηριο που εχει η renault για το rcd εκει πισω απ το τιμονι ειναι πολυ πιο πρακτικο απ οσο φανταζεσαι και απο ολες τις αλλες λυσεις που ειναι πανω στο τιμονι...
Καθόλου ανούσια θα έλεγα! Σε θέμα χρήσης του ηχοσυστήματος αυτού του είδους σταθερο χειριστηριο πίσω απο το τιμόνι το βρήκα υπερ...βολικό και ευχρηστο και δυστυχώς μόνο στα Megane και 406 μου (έτσι ήταν και στα Peugeot) το βρήκα!
το καλυτερο ειναι το παλιο του 605.... που δεν ηταν σταθερο και το χρησιμοποιουσες σαν το φλας
μετα το ειχαν τα πρωτα 206 xt (προ facelift) -
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
αν και ανουσια παρατηρηση το χειριστηριο που εχει η renault για το rcd εκει πισω απ το τιμονι ειναι πολυ πιο πρακτικο απ οσο φανταζεσαι και απο ολες τις αλλες λυσεις που ειναι πανω στο τιμονι...
Καθόλου ανούσια θα έλεγα! Σε θέμα χρήσης του ηχοσυστήματος αυτού του είδους σταθερο χειριστηριο πίσω απο το τιμόνι το βρήκα υπερ...βολικό και ευχρηστο και δυστυχώς μόνο στα Megane και 406 μου (έτσι ήταν και στα Peugeot) το βρήκα!
στο τεστ του drive στο clio,το σημειωνανε στα αρνητικα (ηταν το μονο σημειο του τεστ που δε συμφωνούσα )
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έτσι το έχει και η Ford... Θέμα συνήθειας είναι πιστεύω...Της Ρενώ είναι πιο μαζεμένο και με καλύτερη αισθηση στα χειριστήρια.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Έτσι το έχει και η Ford... Θέμα συνήθειας είναι πιστεύω...
Της Ρενώ είναι πιο μαζεμένο και με καλύτερη αισθηση στα χειριστήρια.
Το ξέρω Βασίλη... προσωπικά τα προτιμώ πάνω στο τιμόνι για να τα χειρίζομαι με τους αντίχειρες.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αν και ανουσια παρατηρηση το χειριστηριο που εχει η renault για το rcd εκει πισω απ το τιμονι ειναι πολυ πιο πρακτικο απ οσο φανταζεσαι και απο ολες τις αλλες λυσεις που ειναι πανω στο τιμονι...
Καθόλου ανούσια θα έλεγα! Σε θέμα χρήσης του ηχοσυστήματος αυτού του είδους σταθερο χειριστηριο πίσω απο το τιμόνι το βρήκα υπερ...βολικό και ευχρηστο και δυστυχώς μόνο στα Megane και 406 μου (έτσι ήταν και στα Peugeot) το βρήκα!
το καλυτερο ειναι το παλιο του 605.... που δεν ηταν σταθερο και το χρησιμοποιουσες σαν το φλας
μετα το ειχαν τα πρωτα 206 xt (προ facelift)Και πολλά πεζο της ίδιας χρονολογιας/σειρας, οπως το 406 μκ1
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
αν και ανουσια παρατηρηση το χειριστηριο που εχει η renault για το rcd εκει πισω απ το τιμονι ειναι πολυ πιο πρακτικο απ οσο φανταζεσαι και απο ολες τις αλλες λυσεις που ειναι πανω στο τιμονι...
Καθόλου ανούσια θα έλεγα! Σε θέμα χρήσης του ηχοσυστήματος αυτού του είδους σταθερο χειριστηριο πίσω απο το τιμόνι το βρήκα υπερ...βολικό και ευχρηστο και δυστυχώς μόνο στα Megane και 406 μου (έτσι ήταν και στα Peugeot) το βρήκα!
το καλυτερο ειναι το παλιο του 605.... που δεν ηταν σταθερο και το χρησιμοποιουσες σαν το φλας
μετα το ειχαν τα πρωτα 206 xt (προ facelift)Και πολλά πεζο της ίδιας χρονολογιας/σειρας, οπως το 406 μκ1
ναι πολυ σωστα....απλα θυμαμαι πως πρωτη φορα βγηκε στο 605
-
Στην παραγωγή το Fluence Z.E:
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /95518.asp
http://www.sportdrive.gr/2010/4/16/rena ... dy-to-sell
-
O νέος τιμοκατάλογος:
FLUENCE
1.6 16V 110 HP EXPRESSION 16900
1.6 16V 110 HP DYNAMIC 18500
1.6 16V 110 HP PRIVILEGE 19000
1.6 16V 110 HP PRIVILEGE AUTO 20200
1.5 DCI PRIVILEGE 21000Η βασική έκδοση αμετάβλητη. Οι υπόλοιπες +300.
Μετρητοίς πιο συμφέρον αφού τρέχει προσφορά -2.000. Με χρηματοδοτικό το 5-5-5. -
Δοκιμή του Fluence από το cityauto:
-
Χαίρεται.Απ' όσο φαίνεται από της δημοσιεύσεις είμαι καινούριος.
Οδηγώ λοιπόν το Fluence περίπου ένα μήνα και έχω κάνει 1400 χιλιόμετρα.Λόγο στρωσίματος της μηχανής δεν το έχω πιέσει ακόμα πολύ άρα δεν μπορώ να πω με σιγουριά για τον θόρυβο της μηχανής και τις επιδόσεις που προσφέρει.Μετά τα 2500 θα σας πω σίγουρα.Στα περαιτέρω λοιπόν.Το αυτοκίνητο είναι τρομερά άνετο καθώς δεν έχει βρεθεί ακόμα ανωμαλία στο δρόμο που να γίνει αισθητή και τα καθίσματα είναι απολαυστικά μαλακά.Τους λείπει βέβαια λίγη πλευρική στήριξη.Όποιος λοιπόν έχει δει πολλές φορές ένα Megane 3 θα καταλάβει ότι εάν αφαιρέσουμε το επάνω μέρος του ταμπλό(Στο Fluence καλύπτεται από ένα μαλάκό με καλή υφή πλαστικό το οποίο πιστέψτε με δεν είναι επουδενί φθηνό όπως λέγεται και γράφεται ενώ στο Megane 3 από ένα αφρώδες υλικό καλύτερης ποιότητας αλλά όχι και με τόσο μεγάλη διαφορά)τα υπόλοιπα πλαστικά είναι ακριβώς τα ίδια.Εκτός αυτού η αίσθηση ποιότητας γενικότερά (πόρτες κλπ) δεν είναι ούτε δείχνει φθηνή ή φθηνότερη του Megane.
Για τα υλικά και την αίσθηση ποιότητας μεταξύ Fluence και Megane ίσως σας φανεί υπερβολικά μικρή η διαφορά που σας αναφέρω αλλά πιστέψτε με για να διαλέξω ποιο θα πάρω ξόδεψα ώρες μέσα στις αντιπροσωπίες κοιτάζωντας από τα βασικά μέχρι τις μικρολεπτομέριες στα υλικά και στην συναρμογή. -
+1, εγώ επ' ουδενί δεν το είδα ως 'φθηνό' συγγενή.
-
μα αυτο εχει ξεκαθαριστει απο τη πρωτη στιγμη που το αυτοκινητο ηρθε στην Ελλαδα...Απλα τα δημοσιευματα ηταν παραπλανητικα που κανανε λογο για ενα low-budget αυτοκινητο.
-
Εγώ το βασικό μείον που του φορτώνω είναι ότι δεν το τροφοδοτεί η Renault με τον 1.4 TCE.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Εγώ το βασικό μείον που του φορτώνω είναι ότι δεν το τροφοδοτεί η Renault με τον 1.4 TCE.+1.
Και ξαφνικά ο ειδικός τύπος ανακάλυψε ότι τα τούρκικα 'Megane' είναι low badget όταν επι χρόνια έχουν μαζικές πωλήσεις και στις τιμές των γαλλικών!
Το Fluence είναι πολύ όμορφο, πολύ άνετο αλλά δεν διαθέτει αυτό το έστω κατ' όνομα σπορτιβ που να στοχευσει σε ένα πιο νεανικό target group που πιο ευκολα θα δει το Octavia5 1,4 Tsi. -
Ακόμη και το Octavia5 1.2 Tsi με τα 105 είναι πιο δελεαστικό πιστεύω από το Fluence 1.6! Αυτός είναι κατα τη γνώμη μου και ο πιο ισχυρός αντίπαλος του! Τα υπόλοιπα μπορεί να τα ανταγωνιστεί επαρκώς!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ακόμη και το Octavia5 1.2 Tsi με τα 105 είναι πιο δελεαστικό πιστεύω από το Fluence 1.6! Αυτός είναι κατα τη γνώμη μου και ο πιο ισχυρός αντίπαλος του! Τα υπόλοιπα μπορεί να τα ανταγωνιστεί επαρκώς!Λοιπόν το Octavia 5 1.2tsi θα σας πω εκ πείρας(το έχω οδηγήσει για αρκετά χιλιόμετρα λόγο γνωστού που το έχει στην κατοχή του)δεν είναι και ότι καλύτερο.1ον δεν ξέρω τι κάνουν τα άλλα 1.2 tsi αλλά αυτό έχει ένα turbo lag αρχοντικό.Δεν ξέρω εάν φταίει η ρυθμιση του γκαζιού αλλά εάν κλωτσήσεις το γκάζι απότομα απλά το αυτοκίνητο κοιμάται.Τελος πάντων μετά από λίγο ξυπνάει κι αρχίζει η επιτάχυνση(μην φανταστείτε τίποτα το φοβερό).Άσε που από ότι μου λέει καίει περίπου 9 με 10 λίτρα στα 100χλμ ενώ πρέπει να σας πω πως το Fluence μετά από εκμάθηση 1000 χιλιομέτρων(Ούτε εντατικά μαθήματα να έκανα) έχει κατανάλωση βάση υπολογιστή ταξιδίου 9 λίτρα ακριβώς(και η μηχανή δεν έχει ανοίξει ακόμη και αυτό φαίνεται ειδικά όταν είναι κρύο).2ον συγνώμη που το λέω αλλά το 1.2 Octavia έχει πολλές ποιοτικές διαφορές από το 1.4 tsi το οποίο επειδή στο θέμα των πλάστικών στα αυτοκίνητα έχω μανία είναι κατώτερο του Fluence.Λίγο το 1.4 αλλά περισσότερο το 1.2 tsi.Τέλος Για τα λεφτά που έχει το βασικό Fluence (έχω το Dynamic και παρεπιπτώντος μακριά από το Privilege οποιος θέλει γιατί είναι κοροιδία)σε θέμα εξοπλισμού ασφλείας υπερέχει σαφέστατα.Τέλος στο θέμα της τιμής προσθέστε ESP και αερόσακους οροφής στο 1.2TSI και θα δείτε ότι είναι ακριβότερο απότο Fluence.
-
Δοκιμή του fluence στο autotriti plus:
http://www.autotriti.gr/plus/data/magaz ... 004105.asp
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ακόμη και το Octavia5 1.2 Tsi με τα 105 είναι πιο δελεαστικό πιστεύω από το Fluence 1.6! Αυτός είναι κατα τη γνώμη μου και ο πιο ισχυρός αντίπαλος του! Τα υπόλοιπα μπορεί να τα ανταγωνιστεί επαρκώς!
Λοιπόν το Octavia 5 1.2tsi θα σας πω εκ πείρας(το έχω οδηγήσει για αρκετά χιλιόμετρα λόγο γνωστού που το έχει στην κατοχή του)δεν είναι και ότι καλύτερο.1ον δεν ξέρω τι κάνουν τα άλλα 1.2 tsi αλλά αυτό έχει ένα turbo lag αρχοντικό.Δεν ξέρω εάν φταίει η ρυθμιση του γκαζιού αλλά εάν κλωτσήσεις το γκάζι απότομα απλά το αυτοκίνητο κοιμάται.Τελος πάντων μετά από λίγο ξυπνάει κι αρχίζει η επιτάχυνση(μην φανταστείτε τίποτα το φοβερό).Άσε που από ότι μου λέει καίει περίπου 9 με 10 λίτρα στα 100χλμ ενώ πρέπει να σας πω πως το Fluence μετά από εκμάθηση 1000 χιλιομέτρων(Ούτε εντατικά μαθήματα να έκανα) έχει κατανάλωση βάση υπολογιστή ταξιδίου 9 λίτρα ακριβώς(και η μηχανή δεν έχει ανοίξει ακόμη και αυτό φαίνεται ειδικά όταν είναι κρύο).2ον συγνώμη που το λέω αλλά το 1.2 Octavia έχει πολλές ποιοτικές διαφορές από το 1.4 tsi το οποίο επειδή στο θέμα των πλάστικών στα αυτοκίνητα έχω μανία είναι κατώτερο του Fluence.Λίγο το 1.4 αλλά περισσότερο το 1.2 tsi.Τέλος Για τα λεφτά που έχει το βασικό Fluence (έχω το Dynamic και παρεπιπτώντος μακριά από το Privilege οποιος θέλει γιατί είναι κοροιδία)σε θέμα εξοπλισμού ασφλείας υπερέχει σαφέστατα.Τέλος στο θέμα της τιμής προσθέστε ESP και αερόσακους οροφής στο 1.2TSI και θα δείτε ότι είναι ακριβότερο απότο Fluence.
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38350.asp
Και μία δοκιμή από το Auto Τρίτη που επιβεβαιώνει τα λεγόμενά μου περί ροπής.Τελικά απ' ότι φαίνεται στις μετρήσεις όντως η υστέρηση turbo lag ήταν κι όχι κακορυθμισμένο ηλεκτρικό γκάζι.Ή μπορεί και τα δύο
Renault Fluence