Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμπεριφορά οδήγησης με 1η σχέση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συμπεριφορά οδήγησης με 1η σχέση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    13
    336
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      marabu last edited by

      Καλημέρα...
      Έχοντας 6 μήνες στο i10 μου παρατηρώ οτι οδηγώντας σε μικρές ταχύτητες σε κίνηση με πρώτη σχέση... μόλις αφήσω το γκάζι το αυτοκίνητο 'κλωτσάεί' και 'φρενάρει' απότομα για μικρό χρονικό διάστημα 1-2 δεύτερα... και μετα κυλάει κανονικά... το φαινόμενο αυτό συνέβαινε εξ αρχής απλά μάλλον το συνήθησα και ανεπαίσθητα φρέναρα με δευτέρα.. Έχοντας οδηγήσει στη ζωή μου για τρία χρόνια μόνο ένα παλίο αυτόκινητο δεκαετίας 90 παλιάς τεχνολογίας... ήθελα να ρωτήσω αν αυτό σας ακούγεται φυσιολογικό ή τι μπορεί να φταίει...

      ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        marabu last edited by

        Καλημέρα...
        Έχοντας 6 μήνες στο i10 μου παρατηρώ οτι οδηγώντας σε μικρές ταχύτητες σε κίνηση με πρώτη σχέση... μόλις αφήσω το γκάζι το αυτοκίνητο 'κλωτσάεί' και 'φρενάρει' απότομα για μικρό χρονικό διάστημα 1-2 δεύτερα... και μετα κυλάει κανονικά... το φαινόμενο αυτό συνέβαινε εξ αρχής απλά μάλλον το συνήθησα και ανεπαίσθητα φρέναρα με δευτέρα.. Έχοντας οδηγήσει στη ζωή μου για τρία χρόνια μόνο ένα παλίο αυτόκινητο δεκαετίας 90 παλιάς τεχνολογίας... ήθελα να ρωτήσω αν αυτό σας ακούγεται φυσιολογικό ή τι μπορεί να φταίει...

        ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          marabu last edited by

          Καλημέρα...
          Έχοντας 6 μήνες στο i10 μου παρατηρώ οτι οδηγώντας σε μικρές ταχύτητες σε κίνηση με πρώτη σχέση... μόλις αφήσω το γκάζι το αυτοκίνητο 'κλωτσάεί' και 'φρενάρει' απότομα για μικρό χρονικό διάστημα 1-2 δεύτερα... και μετα κυλάει κανονικά... το φαινόμενο αυτό συνέβαινε εξ αρχής απλά μάλλον το συνήθησα και ανεπαίσθητα φρέναρα με δευτέρα.. Έχοντας οδηγήσει στη ζωή μου για τρία χρόνια μόνο ένα παλίο αυτόκινητο δεκαετίας 90 παλιάς τεχνολογίας... ήθελα να ρωτήσω αν αυτό σας ακούγεται φυσιολογικό ή τι μπορεί να φταίει...

          ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • xenos
            xenos last edited by

            Εγώ γιατί νομίζω ότι αυτή είναι νορμάλ συμπεριφορά?

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              drosxo last edited by

              Η αληθεια ειναι οτι δεν το κανουν ολα τα αμαξια εντονα.Πχ σε mito,clioΙΙΙ,106 rallye που οδηγησα κατα καιρους δεν το εκανε. Ειναι μαλλον στο σχεδιασμο της μεταδοσης, γιατι σε ibiza του 2002 και στο δικο μου το α4 το κανει και με 2α. Απλα αποσυμπλεκεις πριν τις 2000σαλ ,αλλα ειναι λιγο σπαστικο σε κινηση αν δε θελεις να χρησιμοποιεις πολυ το συμπλεκτη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                marabu last edited by

                Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
                Η αληθεια ειναι οτι δεν το κανουν ολα τα αμαξια εντονα.Πχ σε mito,clioΙΙΙ,106 rallye που οδηγησα κατα καιρους δεν το εκανε. Ειναι μαλλον στο σχεδιασμο της μεταδοσης, γιατι σε ibiza του 2002 και στο δικο μου το α4 το κανει και με 2α. Απλα αποσυμπλεκεις πριν τις 2000σαλ ,αλλα ειναι λιγο σπαστικο σε κινηση αν δε θελεις να χρησιμοποιεις πολυ το συμπλεκτη...

                Drosxo είναι αυτό που λές οτι είναι εκνευριστικό... πόσο μάλλον σε αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί για πόλη.... αυτός είναι ο λόγος που μου έκανε και εντύπωση... και είπα να λάβω γνώμες μήπως και χρειάζεται επίσκεψη σε συνεργείο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dog80 last edited by

                  Ως ενα βαθμό είναι νορμάλ αυτό που περιγράφεις. Πιθανόν στο i10 να είναι αρκετά κοντή η 1η και γι αυτό να είναι λίγο πιό απότομο στο άφημα του γκαζιού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    pittas last edited by

                    Εμενα φυσιολογικο μου ακουγεται
                    Η 1η ειναι μονο για να αρχισει να τσουλαει το αμαξι , δινεις μια πρωτη ωθηση και μετα πατας συμπλεκτη η βαζεις 2α.....
                    Αν αφηνεις απλα το γκαζι με την 1η μεσα ειναι λογικο να συμπεριφερεται αποτομα γιατι ειναι πολυ κοντη σχεδον σε ολα τα οχηματα
                    Το πραγματικα εκνευριστικο ειναι σε αυτοκινητα με πολυ κοντη 2α που το κανει επεισης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      travelman last edited by

                      Είναι φυσιολογικό μην ανησυχείς. Απλά φρόντιζε να το αποφεύγεις με πιο ήπιους χειρισμούς γιατί δεν είναι ότι καλύτερο για τη μετάδοση. Το παρατηρώ συνήθως σε μικρά αμάξια (ίσως έχουν ελαφρύ σφόνδυλο) ή πιο παλιάς τεχνολογίας αν και ο πρωταθλητής ήταν ένα νίβα σε άθλια κατάσταση το οποίο το έκανε αυτό με 2α και εάν δεν πατούσες ελαφρά συμπλέκτη δεν σταματούσε να χοροπηδάει!

                      Προσωπικά έχω χρόνιο πόλεμο με την 1η οπότε σπάνια μου συμβαίνεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Γενικά αυτό το 'κόψιμο' ουσιαστικά σου υποδηλώνει ότι κάνεις άγαρμπες κινήσεις με το δεξί πόδι σου (γκάζι) όταν αφήνεις το πετάλι του γκαζιού (ή όταν το πατάς οπότε το αμάξι πετάγεται μπροστά σα να έχει λόξιγγα)

                        Γενικά αυτό το φαινόμενο το εμφανίζουν όλο και λιγότερο τα νέα αμάξια.
                        Παλιότερα που το γκάζι ήταν με ντίζα (όχι ηλεκτρικό άνοιγμα πεταλούδας) και που το πόδι σου ήταν 100% άμεσα συνδεδεμένο με το πόσο ανοιγόκλεινε η πεταλούδα, με το που άφηνες το γκάζι απότομα, η πεταλούδα αμέσως έκλεινε και έκοβε απότομα η επιτάχυνση.Αν σκεφτούμε τώρα ότι το i10 ως αμάξι πόλης έχει πολύ κοντή 1η ταχύτητα (και σίγουρα και 2α) και (μάλλον) έχει ντίζα στο γκάζι, λογικό μου ακούγεται 100%.
                        Προσπάθησε να αφήνεις απαλά το γκάζι ή να αποσυμπλέκεις όταν θες να κόψεις λίγο πχ.Ξέρω ότι δεν είναι ό,τι καλύτερο για το συμπλέκτη αν γίνεται πολύ συχνά, αλλά από την άλλη...προτιμάς να σου βγαίνουν τα άντερα?

                        Στα νέα αμάξια, επειδή το γκάζι συνδέεται ηλεκτρικά με την πεταλούδα, με το που αφήνουμε το γκάζι, η πεταλούδα δεν κλείνει 'μπαμ' αλλά πιο ομαλά και γι'αυτό δεν γίνεται τόσο έντονο αυτό το 'κόψιμο' με την 1η (ή και 2η) ταχύτητα κι ας είναι το σασμάν κοντό.

                        Το 'κόψιμο' αυτό το έκανε και το Golf IV που είχα στην κατοχή μου με 1η και κάποιες φορές και με 2α αν άφηνα απότομα το γκάζι (αλλά με 2α ήταν πολύ πιο ανεπαίσθητο το 'κόψιμο').

                        Ελπίζω να βοήθησα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης Marabu έγραψε:
                          μόλις αφήσω το γκάζι το αυτοκίνητο 'κλωτσάεί' και 'φρενάρει' απότομα για μικρό χρονικό διάστημα 1-2 δεύτερα... και μετα κυλάει κανονικά... το φαινόμενο αυτό συνέβαινε εξ αρχής

                          Fuel-cutoff.
                          Αν σε ενοχλεί ΠΟΛΥ αυτή η συμπεριφορά, να δοκιμάζεις τα αμάξια πριν τα αγοράσεις.

                          Κάποιοι κατασκευαστές έχουν ραφινάρει αυτή τη συμπεριφορά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • M
                            marabu last edited by

                            Ευχαριστώ όλους για τις κατατοπιστικές απαντήσεις...
                            Η αλήθεια είναι οτι το εκνευριστικό του θέματος το έχω αντιμετωπίσει είτε αποσυμπλέκονται απο πρώτη πρίν αφήσω γκάζι είτε αφήνοντας γκάζι με δευτέρα. Όσο για την πρώτη σχέση του i10 έχετε δίκιο είναι όντως πολύ κοντή...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dpolal last edited by

                              Ο χρήστης Marabu έγραψε:
                              Όσο για την πρώτη σχέση του i10 έχετε δίκιο είναι όντως πολύ κοντή...

                              Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, ειδικά αν θέλεις να ξεκινήσεις γρήγορα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Μα την Παναγία, διάβασα τον τίτλο και φαντάστηκα 'πώς οδηγάμε όταν έχουμε την πρώτη μας σχέση' και σκέφτηκα ρομαντικά πράγματα, φιλάκια στα φανάρια κλπ. Μετά είδα ότι ήταν στο τεχνικά θέματα και βελτιώσεις και κατάλαβα.

                                Φυσιολογικό πάντως μου φαίνεται, και άλλα αυτοκίνητα το δείχνουν περισσότερο, δεν ξέρω αν στο συγκεκριμένο παίζει και το βολάν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr