-
Αν και οι περισσότεροι είσαστε με τον diesel, έχει να μας πει κάποιος εντυπώσεις απ' τον 1.2 turbo βενζίνης; Νομίζω κάποιος τον είχε αγοράσει και ήταν ευχαριστημένος. Το θέμα είναι αν έχει αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας του κινητήρα μέχρι στιγμής. Γενικά θεωρείται απροβλημάτιστος ή έχουν υπάρξει προβλήματα; Βέβαια σε μοντέλα τύπου Duster το diesel ταιριάζει καλύτερα αλλά με την πορεία που φαίνεται να προδιαγράφουν στα diesel μπαίνουν σκέψεις και για άλλες επιλογές. Πάντως νομίζω κι ο 1.2 είναι αρκετά ροπάτος.
-
Snowpeak » 04 Σεπ 2017 20:20
- Παιδιά βγάλτε το αυτοκίνητο εκτός δρόμου (οι 4Χ4. Οι 4Χ2 πιο χαλαρά). Εκεί θα δείτε για τι είναι φτιαγμένο και θα εκτιμήσετε το κοντό σασμάν. Δε 'βρίσκει' πουθενά, πάει παντού (βέβαια δεν ξεχνάμε ότι είναι SUV). Η ανάρτηση τα σβήνει όλα. Οι γωνίες 'μπες' 'βγες' δεν υπάρχουν στην κατηγορία (και σε μεγαλύτερες). Αυτό όμως που με φτιάχνει είναι όταν κουμπώνω την πρώτη σε ανηφορικά δύσκολα κομμάτια και πάει μόνο του. Ναι, χωρίς γκάζι σαν να έχει antistall.
- Εγώ κατανάλωση κάτω από 6,7 δεν έχω δει (diesel euro5 και 4Χ4).
- Κρίμα που δεν μπορώ να ανεβάσω φωτό. Δεν ξέρω πώς, μάλλον κάποια ασυμβατότητα με το σύστημα υπάρχει. Αν μπορεί κάποιος ας δώσει οδηγίες.
Έχει κάτι σαν antistall. Πχ αν είσαι σε ανηφόρα με 1000στρ/λ το μοτέρ είναι 'πεθαμένο' όσο γκάζι και να πατάς. Αν αφήσεις το γκάζι θα επιβραδύνει φυσικά κι άλλο. Μόλις όμως οι στροφές πέσουν στο ρελαντί ξαφνικά ο κινητήρας 'ξυπνάει' από μόνος του και νοιώθεις μία δύναμη να σε σπρώχνει ανηφορικά. Μάλλον αλλάζει η χαρτογράφηση γι αυτή την περίπτωση και ο 'εγκέφαλος' ψεκάζει πολύ πετρέλαιο μέσα στους θαλάμους καύσης για να κρατήσει το μοτέρ ζωντανό.
Θα μου πείτε, αφού υπάρχει τρόπος να έχει ροπή ο κινητήρας τόσο χαμηλά γιατί λίγο παραπάνω πχ στις 1000στρ 'πεθαίνει'; Η απάντηση που μπορώ να δώσω έχει να κάνει με τα καυσαέρια. Νομίζω πως χωρίς να δουλεύει το τούρμπο πρέπει να ψεκαστεί μεγάλη ποσότητα πετρελαίου και η καύση δεν θα είναι πλέον εντός Euro 5-6 προδιαγραφών. Ίσως μάλιστα να επιβαρύνεται και το DPF. Οπότε σου λέει ο κατασκευαστής, δεν σου κάνω την χάρη να έχεις ροπή τόσο χαμηλά γιατί απλά δεν θα εγκριθεί το αυτοκίνητο για κυκλοφορία.
Τι καλά να είχε και ένα δεύτερο μικρούλι τούρμπο και να ήταν το μοτέρ ζωντανό από τις 800 στρ/λ! Δεν θα είχε ανάγκη 'αργού', ενώ τώρα κάποιες φορές, σπάνια βέβαια, σου λείπει το αργό.
Πάντως η δύναμη του μοτέρ από τις 1300στρ/λ περίπου και με πρώτη είναι αρκετή ακόμα και για 'ιλιγγιώδη' σκαρφαλώματα. Εκεί που βλέπεις μπροστά σου μόνο το γαλάζιο του ουρανού.
Με το τσιπάκι δε της racechip που του φοράω, η ροπή γίνεται 'τερατώδης' για το βάρος του Duster! Και το κερασάκι είναι πως με στρωτή οδήγηση το dusterάκι γλυτώνει από 0,5 έως 1 λίτρο πετρέλαιο στα 100 χλμ. Το τσιπάκι έχει ήδη αποσβέσει τα λεφτά του. Είναι και αυτή η απόλαυση να πατάς γκάζι με 6η και να το νοιώθεις να φεύγει... Να φεύγει καλύτερα και από 2λιτρο και βάλε ατμοσφαιρικό βενζινης. Μοναδική αίσθηση για τέτοιο αυτοκινητάκι μόλις 1,5 λίτρα!
-
Εγω παντως μετα απο τον επαναπρογραμματισμο που ειχα κανει,μειωση της καταναλωσης δεν ειχα δει.
Φανταζομαι οτι εισαι εκτος εγγυησης,γιατι στην αντιπροσωπεια δεν αρεσουν αυτα τα καλουδια. -
dusterman, πάντως αυτό που λες, ότι δεν ανεβάζει αν είσαι στις 1000, όσο γκάζι κ να πατήσεις, εγώ δεν το ένοιωσα...κ ούτε το αργό εκτιμώ πως θα μου λείψει με τέτοια πρώτη...άποψή μου βέβαια...
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Εγω παντως μετα απο τον επαναπρογραμματισμο που ειχα κανει,μειωση της καταναλωσης δεν ειχα δει.
Φανταζομαι οτι εισαι εκτος εγγυησης,γιατι στην αντιπροσωπεια δεν αρεσουν αυτα τα καλουδια.Κώστα εννοείς στο προηγούμενο αυτοκίνητο?
-
Ναι.αυτο δεν το εχω πειραξει,ειναι πολυ νωρις.Αλλωστε θα ειναι σε φαση ρονταρισματος για αρκετο ακομα διαστημα.
-
Είπα κι εγώ να πω μια καλησπέρα και να βγάλω το καπέλο μου στον φίλο Dusterman....
Πραγματικά περιγραφή καλύτερη και από δοκιμαστή περιοδικού αυτοκινήτου...
Εγώ δυστυχώς ακόμη δεν έχω δοκιμάσει τις εκτός δρόμου δυνατότητες γιατί είμαι σε φάση στρωσίματος, αλλά δεν αργεί ο καιρός, καθώς είμαι ήδη στα 2.600 χλμ. Αυτή την εβδομάδα κάνω δοκιμή αυτονομίας. Μηδένισα δείκτες στο γέμισμα της Πέμπτης και βλέπω τα κουτάκια να κατεβαίνουν. Μέχρι τώρα έχω κάνει 370 χλμ. και έχουν πέσει μόλις δυο κουτάκια στο ταμπλό. Όλα αυτά με κανονικές συνθήκες οδήγησης, απλά δεν ανεβαίνω πάνω από 2.500 στροφές.
Μου φαίνεται κάθε βδομάδα κάτι θα βρίσκω να κάνω ως πείραμα....petros3110 αν επιτρέπεται σε ποια αντιπροσωπεία πήγες για το θέμα του start & stop;;;;
Μου φαίνεται παράξενο που σε τόσα μοντέλα του ομίλου δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί το θέμα παρά μόνο σε εσένα και σε μένα. Εγώ λογικά θα πάω να το κοιτάξω την ερχόμενη εβδομάδα (αυτή δε βολεύει λόγω φόρτου εργασίας).
Για ότι νεότερο θα ενημερώσω!!!!ΥΓ Για το συναγερμό είχε αναφερθεί σε παλαιότερες σελίδες ότι δεν επεμβαίνουν στο ταμπλό καθώς για θέμα παραβίασης τοποθετούνται τα ρανταράκια στο ύψος των μπροστινών θυρών και το immobiliser έχει το ρόλο του αντικλεπτικού. Κάτι τέτοιο θυμάμαι. Δυστυχώς δεν έχω ώρα να ψάχνω πιο πίσω. Ήσουν παρών στην τοποθέτηση;;; Αν έχεις εικόνα σε παρακαλώ μετέφερε εντυπώσεις ή αν σου είπαν κάτι οι μηχανικοί... Ευχαριστώ
-
petros3110 » 05 Σεπ 2017 16:22
dusterman, πάντως αυτό που λες, ότι δεν ανεβάζει αν είσαι στις 1000, όσο γκάζι κ να πατήσεις, εγώ δεν το ένοιωσα...κ ούτε το αργό εκτιμώ πως θα μου λείψει με τέτοια πρώτη...άποψή μου βέβαια...Σε μία καλούτσικη ανηφόρα που θα ξεχαστείς και θα πέσουν οι στροφές θα το νοιώσεις. Σε ισιάδι σίγουρα όχι! Αν πάντως δεν ισχύει αυτό, θα πει πως έχω εγώ κάποιο πρόβλημα ή πως τα καινούρια duster έχουν άλλη κατανομή ροπής εκεί χαμηλά.
Το αργό χρειάζεται για να μπορείς να πηγαίνεις με 3 χλμ/ώρα σε πολύ δύσκολο έδαφος και να μην κοπανάς το αυτοκίνητο.
Δεν υπάρχει θέμα ροπής-τραβήγματος . Τουλάχιστον το δικό μου ανεβαίνει με τετάρτη κλίσεις 20% και με 2000 στρ. σπινιάρει κιόλας στο χώμαΚ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » 05 Σεπ 2017 16:09
Εγω παντως μετα απο τον επαναπρογραμματισμο που ειχα κανει,μειωση της καταναλωσης δεν ειχα δει.
Φανταζομαι οτι εισαι εκτος εγγυησης,γιατι στην αντιπροσωπεια δεν αρεσουν αυτα τα καλουδια.Δεν είναι επαναπρογραμματισμός αλλά 'παράλληλος εγκέφαλος' όπως λέγεται. Ο οποίος αν χρειαστεί σε πέντε λεπτά αφαιρείται και δεν αφήνει πίσω του κανένα ίχνος.
Κι επειδή δεν είμαι στην εγγύηση η ρενώ το είδε και δεν είπε τίποτα. Ίσα ίσα που ο μηχανικός το πήγε μία βόλτα και του άρεσε πολύ απ ότι μου είπε. 'Πολύ καλά έκανες και το έβαλες' ήταν τα λόγια του.Στο θέμα της οικονομίας το ζήτημα είναι τι ζητάς από την παρέμβαση στην χαρτογράφηση ενός αυτοκινήτου. Το racechip είναι ρυθμιζόμενο. Ξεκινάει από μία καλή αύξηση της ροπής χαμηλά και στην μεσαία περιοχή. Πιο ψηλά δεν παρεμβαίνει, ανάλογα βέβαια και την ρύθμιση.
Γενικά τώρα πάω με μία ταχύτητα πάνω απ ότι χωρίς το τσιπ και με λιγότερες στροφές. Κι επειδή οδηγώ χαλαρά καίει λιγότερο. Όταν το πλακώνω καίει όσο έκαιγε και πριν. Το κέρδος είναι ότι τώρα το γουστάρω πολύ περισσότερο. Οι ρεπριζ του δεν παίζονται! Άλλο αυτοκίνητο!Πάντως θα έλεγα κι εγώ όσοι το σκέφτεστε για τσιπ να περιμένετε να κάνει καμιά 10.000 χλμ και μετά. Να ανοίξει πρώτα το μοτέρ.
-
Ο χρήστης Dusterix έγραψε:
Είπα κι εγώ να πω μια καλησπέρα και να βγάλω το καπέλο μου στον φίλο Dusterman....
Πραγματικά περιγραφή καλύτερη και από δοκιμαστή περιοδικού αυτοκινήτου...
Εγώ δυστυχώς ακόμη δεν έχω δοκιμάσει τις εκτός δρόμου δυνατότητες γιατί είμαι σε φάση στρωσίματος, αλλά δεν αργεί ο καιρός, καθώς είμαι ήδη στα 2.600 χλμ. Αυτή την εβδομάδα κάνω δοκιμή αυτονομίας. Μηδένισα δείκτες στο γέμισμα της Πέμπτης και βλέπω τα κουτάκια να κατεβαίνουν. Μέχρι τώρα έχω κάνει 370 χλμ. και έχουν πέσει μόλις δυο κουτάκια στο ταμπλό. Όλα αυτά με κανονικές συνθήκες οδήγησης, απλά δεν ανεβαίνω πάνω από 2.500 στροφές.
Μου φαίνεται κάθε βδομάδα κάτι θα βρίσκω να κάνω ως πείραμα....petros3110 αν επιτρέπεται σε ποια αντιπροσωπεία πήγες για το θέμα του start & stop;;;;
Μου φαίνεται παράξενο που σε τόσα μοντέλα του ομίλου δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί το θέμα παρά μόνο σε εσένα και σε μένα. Εγώ λογικά θα πάω να το κοιτάξω την ερχόμενη εβδομάδα (αυτή δε βολεύει λόγω φόρτου εργασίας).
Για ότι νεότερο θα ενημερώσω!!!!ΥΓ Για το συναγερμό είχε αναφερθεί σε παλαιότερες σελίδες ότι δεν επεμβαίνουν στο ταμπλό καθώς για θέμα παραβίασης τοποθετούνται τα ρανταράκια στο ύψος των μπροστινών θυρών και το immobiliser έχει το ρόλο του αντικλεπτικού. Κάτι τέτοιο θυμάμαι. Δυστυχώς δεν έχω ώρα να ψάχνω πιο πίσω. Ήσουν παρών στην τοποθέτηση;;; Αν έχεις εικόνα σε παρακαλώ μετέφερε εντυπώσεις ή αν σου είπαν κάτι οι μηχανικοί... Ευχαριστώ
Στην τεορεν, στη Μεταμόρφωση, ήμουν παρών, όχι πάνω από το κεφάλι τους βέβαια, η τοποθέτηση έγινε όπως ακριβώς αναφέρεις στο υ.γ. σου, συναγερμός κ τοποθέτηση ήταν όλα δωρο με την αγορά. Σε όποιο αυτοκίνητο είχα μέχρι τώρα με ιμμο έτσι τοποθετούσαν όλοι συναγερμο, το ιμμο μπλόκαρε τον κινητήρα κ ο συναγερμός χτυπούσε(μόνο).
-
Ο χρήστης Dusterman έγραψε:
petros3110 » 05 Σεπ 2017 16:22
dusterman, πάντως αυτό που λες, ότι δεν ανεβάζει αν είσαι στις 1000, όσο γκάζι κ να πατήσεις, εγώ δεν το ένοιωσα...κ ούτε το αργό εκτιμώ πως θα μου λείψει με τέτοια πρώτη...άποψή μου βέβαια...Σε μία καλούτσικη ανηφόρα που θα ξεχαστείς και θα πέσουν οι στροφές θα το νοιώσεις. Σε ισιάδι σίγουρα όχι! Αν πάντως δεν ισχύει αυτό, θα πει πως έχω εγώ κάποιο πρόβλημα ή πως τα καινούρια duster έχουν άλλη κατανομή ροπής εκεί χαμηλά.
Το αργό χρειάζεται για να μπορείς να πηγαίνεις με 3 χλμ/ώρα σε πολύ δύσκολο έδαφος και να μην κοπανάς το αυτοκίνητο.
Δεν υπάρχει θέμα ροπής-τραβήγματος . Τουλάχιστον το δικό μου ανεβαίνει με τετάρτη κλίσεις 20% και με 2000 στρ. σπινιάρει κιόλας στο χώμαΚ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ » 05 Σεπ 2017 16:09
Εγω παντως μετα απο τον επαναπρογραμματισμο που ειχα κανει,μειωση της καταναλωσης δεν ειχα δει.
Φανταζομαι οτι εισαι εκτος εγγυησης,γιατι στην αντιπροσωπεια δεν αρεσουν αυτα τα καλουδια.Δεν είναι επαναπρογραμματισμός αλλά 'παράλληλος εγκέφαλος' όπως λέγεται. Ο οποίος αν χρειαστεί σε πέντε λεπτά αφαιρείται και δεν αφήνει πίσω του κανένα ίχνος.
Κι επειδή δεν είμαι στην εγγύηση η ρενώ το είδε και δεν είπε τίποτα. Ίσα ίσα που ο μηχανικός το πήγε μία βόλτα και του άρεσε πολύ απ ότι μου είπε. 'Πολύ καλά έκανες και το έβαλες' ήταν τα λόγια του.Στο θέμα της οικονομίας το ζήτημα είναι τι ζητάς από την παρέμβαση στην χαρτογράφηση ενός αυτοκινήτου. Το racechip είναι ρυθμιζόμενο. Ξεκινάει από μία καλή αύξηση της ροπής χαμηλά και στην μεσαία περιοχή. Πιο ψηλά δεν παρεμβαίνει, ανάλογα βέβαια και την ρύθμιση.
Γενικά τώρα πάω με μία ταχύτητα πάνω απ ότι χωρίς το τσιπ και με λιγότερες στροφές. Κι επειδή οδηγώ χαλαρά καίει λιγότερο. Όταν το πλακώνω καίει όσο έκαιγε και πριν. Το κέρδος είναι ότι τώρα το γουστάρω πολύ περισσότερο. Οι ρεπριζ του δεν παίζονται! Άλλο αυτοκίνητο!Πάντως θα έλεγα κι εγώ όσοι το σκέφτεστε για τσιπ να περιμένετε να κάνει καμιά 10.000 χλμ και μετά. Να ανοίξει πρώτα το μοτέρ.
επειδή είμαι στο στρώσιμο δεν ήθελα να το πιέσω ιδιαίτερα -το ανέφερα κ παραπάνω- αλλά το πήγα με πρώτη κ έως 1500 στροφές σε ιδιαίτερη εκτός δρόμου ανηφόρα αρκετά δύσβατη μόνο για 4χ4. Όχι ότι άλλα 4χ4 δεν την βγάζουν αλλά η ευκολία που την έβγαλε αυτό ήταν εντυπωσιακή. Τέτοια τρύπα δεν ένοιωσα, ίσως επειδή είχα πρώτη απ την αρχή- αλλά κ πρώτη πως να βάλεις αλλιώς, πάντα σταματάς. Έπαιζα με το γκάζι κ όταν έφτασα 1500 στροφές κ το επέτρεψε και η διαδρομή (περίπου 2χλμ όλα κ όλα) άλλαξα σε δευτέρα. Αυτό που αναφέρεις για τα κοντά, αυτό ακριβώς κάνει η πρώτη μας, πρώτη κ ρελαντι κάτω από 5χλμ/ώρα, χωρίς γκάζι καθόλου κ δεν σβήνει.Σε ποια ρενό το είδαν?
-
Ο χρήστης Dusterman έγραψε:
Δεν είναι επαναπρογραμματισμός αλλά 'παράλληλος εγκέφαλος' όπως λέγεται. Ο οποίος αν χρειαστεί σε πέντε λεπτά αφαιρείται και δεν αφήνει πίσω του κανένα ίχνος.
Κι επειδή δεν είμαι στην εγγύηση η ρενώ το είδε και δεν είπε τίποτα. Ίσα ίσα που ο μηχανικός το πήγε μία βόλτα και του άρεσε πολύ απ ότι μου είπε. 'Πολύ καλά έκανες και το έβαλες' ήταν τα λόγια του.Στο θέμα της οικονομίας το ζήτημα είναι τι ζητάς από την παρέμβαση στην χαρτογράφηση ενός αυτοκινήτου. Το racechip είναι ρυθμιζόμενο. Ξεκινάει από μία καλή αύξηση της ροπής χαμηλά και στην μεσαία περιοχή. Πιο ψηλά δεν παρεμβαίνει, ανάλογα βέβαια και την ρύθμιση.
Γενικά τώρα πάω με μία ταχύτητα πάνω απ ότι χωρίς το τσιπ και με λιγότερες στροφές. Κι επειδή οδηγώ χαλαρά καίει λιγότερο. Όταν το πλακώνω καίει όσο έκαιγε και πριν. Το κέρδος είναι ότι τώρα το γουστάρω πολύ περισσότερο. Οι ρεπριζ του δεν παίζονται! Άλλο αυτοκίνητο!Πάντως θα έλεγα κι εγώ όσοι το σκέφτεστε για τσιπ να περιμένετε να κάνει καμιά 10.000 χλμ και μετά. Να ανοίξει πρώτα το μοτέρ.
Το γνωριζω,πριν τον επαναπρογραμματισμο ειχα βαλει κι εγω εναν παραλληλο εγκεφαλο,μαρκα Blitz και κατι,δεν θυμαμαι καλα,ο οποιος δεν μου αρεσε γιατι δεν ηταν ρυθμισμενος,ειχε μια βιδουλα με την οποια μπορουσες να αυξησεις την ιπποδυναμη κατα βουληση.Εκανε με τα μεταφορικα απο Αγγλια καπου 130 ευρω,αλλα ειναι σωστη η παροιμια που λεει οτι το φθηνο το κρεας,τα σκυλια το τρωνε...
-
https://group.renault.com/en/news/blog- ... -on-trial/
Γαλλία- Μογγολία με το duster.
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Το γνωριζω,πριν τον επαναπρογραμματισμο ειχα βαλει κι εγω εναν παραλληλο εγκεφαλο,μαρκα Blitz και κατι,δεν θυμαμαι καλα,ο οποιος δεν μου αρεσε γιατι δεν ηταν ρυθμισμενος,ειχε μια βιδουλα με την οποια μπορουσες να αυξησεις την ιπποδυναμη κατα βουληση.Εκανε με τα μεταφορικα απο Αγγλια καπου 130 ευρω,αλλα ειναι σωστη η παροιμια που λεει οτι το φθηνο το κρεας,τα σκυλια το τρωνε...Άσχετο με το θέμα, αλλά σχετικό με αυτό εδώ: καλό θα ήταν τέτοια 'πράγματα' να μην βάζετε στα αυτοκίνητά σας, πρώτον γιατί -κρίνοντας από τη τιμή και το ότι το 'ρυθμίζεις' με μια βίδα- φαίνεται/ακούγεται σαν τρομερή παπάτζα (θυμίζοντας τα γνωστά resistors), δεύτερον γιατί είναι πιθανότερο να κάνει περισσότερη ζημιά από ότι -και αν έχει καν- κέρδη, και τρίτον γιατί μπορεί απλά να πετάξετε τα χρήματά σας.
Καλύτερα πάντα να ψάξετε να βρείτε remap ή κάποιο καλό box από γνωστό κατασκευαστή/tuner, παρά τέτοια παρακινδυνευμένα 'κουτάκια'....
-
Συμφωνω απολυτως!
-
Μετά από 2100χλμ με το 4χ4 dci, θα προσπαθήσω να περιγράψω κάποιους ήχους που ακούω κατά την αλλαγή ταχυτήτων που με προβληματίζει και θα ήθελα τη γνώμη σας. Σε αλλαγές ανεβάσματος ταχύτητας και κυρίως από 4η σε 5η με το πάτημα του συμπλέκτη στο τέρμα κατά την απεμπλοκή δηλαδή ακούω ένα γκουπ κινήσω δεν κινήσω το λεβιέ ταχυτήτων.(Βάση σαζμάν ξέσφικτη?). Ο ήχος αυτός ακούγεται έχοντας οπωσδήποτε κλειστό το ράδιο (ησυχία) και συνήθως αν οι αλλαγές πραγματοποιηθούν κάτω από τις 2500 στροφές. Αν οι αλλαγές πραγματοποιηθούν στις 2500 δεν ακούω τίποτα. πιθανόν γιατί ακούγεται περισσότερο ο κινητήρας. Επίσης στην αλλαγή από 2α σε 3η αρκετές φορές ακούγεται ένα κλακκλακ σαν να ακούγεται το ρουλεμαν του συμπλέκτη ή το δίχαλό του, οχι όπως το φαγωμένο ρουλμαν, αλλά τη στιγμή που γίνεται η επαφή με το πλατό.Σημειωτέον πως αν το αμάξι δεν κινείται κ πατήσεις συμπλέκτη(στο ρελαντί) δεν ακούγεται αυτός ο ήχος. Έχει παρατηρηθεί σε άλλους?
-
advrider » 07 Σεπ 2017 10:40
https://group.renault.com/en/news/blog- ... -on-trial/Γαλλία- Μογγολία με το duster.
Mπράβο! Πολύ κολακευτικά σχόλια!....
-
petros3110 » 06 Σεπ 2017 02:00
επειδή είμαι στο στρώσιμο δεν ήθελα να το πιέσω ιδιαίτερα -το ανέφερα κ παραπάνω- αλλά το πήγα με πρώτη κ έως 1500 στροφές σε ιδιαίτερη εκτός δρόμου ανηφόρα αρκετά δύσβατη μόνο για 4χ4. Όχι ότι άλλα 4χ4 δεν την βγάζουν αλλά η ευκολία που την έβγαλε αυτό ήταν εντυπωσιακή. Τέτοια τρύπα δεν ένοιωσα, ίσως επειδή είχα πρώτη απ την αρχή- αλλά κ πρώτη πως να βάλεις αλλιώς, πάντα σταματάς. Έπαιζα με το γκάζι κ όταν έφτασα 1500 στροφές κ το επέτρεψε και η διαδρομή (περίπου 2χλμ όλα κ όλα) άλλαξα σε δευτέρα. Αυτό που αναφέρεις για τα κοντά, αυτό ακριβώς κάνει η πρώτη μας, πρώτη κ ρελαντι κάτω από 5χλμ/ώρα, χωρίς γκάζι καθόλου κ δεν σβήνει.Σε ποια ρενό το είδαν;
Προφανώς σε παρόμοιες ανηφόρες το έχω πάει κι εγώ. Σε ανηφόρες πολύ δύσκολες που ακόμα και με τα πόδια περισότερο σκαρφαλώνεις παρά περπατάς. Όσο κρατούσα τις στροφές πάνω από 1200-1300 το duster είχε περίσσια δύναμη. Αν ξεχνιόμουν και μου έπεφταν οι στροφές παρακάτω, ένοιωθα το μοτέρ να 'πεθαίνει' και αναγκαστικά πατινάριζα. Κανα δύο φορές μου έσβησε κιόλας. Σε τέτοιες κλίσεις δεν δοκίμασα να το αφήσω στο ρελαντί γιατί νομίζω πως θα έσβηνε. Έπειτα οι επανεκκινήσεις σε τέτοιες συνθήκες ταλαιπωρούν την μετάδοση και το λυπόμουν. Αλλά αφού το λες θα το δοκιμάσω.
Τα τελευταία χρόνια λόγω εργασίας μένω στην Σύρο. Το duster το χρησιμοποιώ κυρίως στα συχνά μου ταξίδια στη πατρίδα μου την Θεσσαλονίκη. Στην Ρενώ Σύρου λοιπόν κάνω τα σερβις μου. Αυτό έχει ένα καλό και ένα 'Θεωρητικό' μειονέκτημα. Το καλό είναι ότι έχω πιο προσωπική σχέση με τον μηχανικό, ο οποίος ανέχεται τις παραξενιές μου, και πολλές φορές είμαι πάνω από το κεφάλι του και τα λέμε ενώ δουλεύει. Το θεωρητικό πάντα μειονέκτημα είναι ότι είναι μία μικρή επαρχιακή αντιπροσωπεία ότι και αν σημαίνει αυτό. Βέβαια τις είδαμε και τις κεντρικές αντιπροσωπείες.....
Πάντως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα εκτός από τις τιμές των ανταλλακτικών. Γι αυτό τα ψωνίζω όλα μόνος μου και πάντα πηγαίνω με τα ανταλλακτικά-αναλώσιμα στο χέρι.The Ace » 07 Σεπ 2017 10:44
Άσχετο με το θέμα, αλλά σχετικό με αυτό εδώ: καλό θα ήταν τέτοια 'πράγματα' να μην βάζετε στα αυτοκίνητά σας, πρώτον γιατί -κρίνοντας από τη τιμή και το ότι το 'ρυθμίζεις' με μια βίδα- φαίνεται/ακούγεται σαν τρομερή παπάτζα (θυμίζοντας τα γνωστά resistors), δεύτερον γιατί είναι πιθανότερο να κάνει περισσότερη ζημιά από ότι -και αν έχει καν- κέρδη, και τρίτον γιατί μπορεί απλά να πετάξετε τα χρήματά σας.Καλύτερα πάντα να ψάξετε να βρείτε remap ή κάποιο καλό box από γνωστό κατασκευαστή/tuner, παρά τέτοια παρακινδυνευμένα 'κουτάκια'....
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα! Το racechip δεν είναι 'τέτοιο πράγμα' που περιγράφεις. Πρόκειται για πολύ αξιόπιστη εταιρία στο είδος της και έχω την εντύπωση πως είναι ίσως η καλύτερη αυτή την στιγμή. Εξάλλου δίνουν εγγύηση δύο χρόνων στο μοτέρ. Αυτό φυσικά στις χώρες της κεντρικής Ευρώπης.
Μία ματιά στο σαιτ της νομίζω θα πείσει τον κάθε δικαιολογημένα επιφυλακτικό:
https://www.racechip.com/
Βέβαια δεν παίρνω τοις μετρητοίς τα νούμερα που δημοσιεύουν αλλά σας βεβαιώ πως η αύξηση της ροπής είναι πολύ μεγάλη! Το αυτοκίνητο πραγματικά μεταμορφώνεται!
Ξέρω επίσης πως το Duster δεν είναι 'αγωνιστικό'. Και το σέβομαι! Δεν χρησιμοποιώ τις επιπλέον επιδόσεις για να κινούμαι πιο γρήγορα αλλά για να κινούμαι πιο άνετα και με μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια. Καμιά φορά σε καμιά ανάβαση πχ Δομοκό ή Ελασσόνα-Κατερίνη ή Καστανιά το παρακάνω λιγάκι αλλά αυτά είναι μόλις το 1% των χιλιομέτρων που κάνω.
Από την άλλη ότι κάνω το κάνω απολύτως συνειδητά και ξέρω πως τα γούστα πληρώνονται.ΥΓ
Αυτές τις μέρες περιμένω το καινούριο και ακριβότερο κιτ της racechip που προσφέρει τρία modes λειτουργίας μέσω bluetooth. θα σας ενημερώσω σχετικά... -
Όσο κρατούσα τις στροφές πάνω από 1200-1300 το duster είχε περίσσια δύναμη. Αν ξεχνιόμουν και μου έπεφταν οι στροφές παρακάτω, ένοιωθα το μοτέρ να 'πεθαίνει' και αναγκαστικά πατινάριζα. Κανα δύο φορές μου έσβησε κιόλας. Σε τέτοιες κλίσεις δεν δοκίμασα να το αφήσω στο ρελαντί γιατί νομίζω πως θα έσβηνε. Έπειτα οι επανεκκινήσεις σε τέτοιες συνθήκες ταλαιπωρούν την μετάδοση και το λυπόμουν. Αλλά αφού το λες θα το δοκιμάσω.
δεν είπα να δοκιμάσεις σε τέτοιες κλίσεις ρελαντί...το ανέφερα επειδή είπες ότι δεν σε καλύπτει λόγω έλλειψης αργού...όσο για το ότι πεθαίνει το μοτερ κάτω από τις 1200, τι να πώ, δεν το ένοιωσα, ξεκίνησα με πρώτη στην ανηφόρα κ συνέχισα έχοντας στο νου μου να μην ξεπεράσω τις 1500...ίσως να μην ξεχνιόμουν
τώρα αν βάλεις πρώτη (σε ευθεία) κ μείνεις στο ρελαντί θα δεις ποσο αργά κινείσαι κ δεν σβήνει(αυτό σε παγωμένο χιόνι βοηθάει απίστευτα)
Διάβασες πιο πάνω για τους ήχους που αναφέρω?(βέβαια πάντα κορόιδευα τις ξανθιές που έλεγαν μου κανει νταπ ντουπ γκουπ κ διάφορα, αλλά να τώρα κι εγώ που κάτι πιάνει το αυτί μου που δεν είχα με το προηγούμενο αυτοκίνητο) -
Ο χρήστης petros3110 έγραψε:
Επίσης στην αλλαγή από 2α σε 3η αρκετές φορές ακούγεται ένα κλακκλακ σαν να ακούγεται το ρουλεμαν του συμπλέκτη ή το δίχαλό του.που όμως δεν υπάρχει...βλέπε νισσαν 100Α, νισσαν μικρα...(τρομπακι συμπλέκτη εντος σαζμαν, εμβολο παταει χτενια)
-
Πέτρο το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις το είδα πρόσφατα να αναφέρεται σε ένα ξένο forum όπου ο κάτοχος περιέγραφε τα ίδια με εσένα. Αυτού του βρήκανε στην αντιπροσωπεία χαλαρό το ένα απο τα δύο ιμιαξόνια. Χωρίς όμως να του δώσουν απάντηση για αυτη την διαφορά συναρμογής. Γενικά όσο ψάχνεις ειδικά σε ξένα forum βλέπεις να ξεπηδούν πολλοί δυσαρεστημένοι νέοι αγοραστές. Εγω προσωπικά δεν θεωρώ τους ήχους αυτούς φυσιολογικούς για καινούργιο όχημα, και ούτε και συμφωνώ με αυτούς που λένε είναι φυσιολογικό μωρεεε δεν τρέχει τίποτα. Είπαμε φτηνό αμάξι ναι αλλά να πληρεί τα βασικά. Κατα τ άλλα μην ανχώνεσαι δέστο με την ησυχία σ με το μηχανικό σου και κάποια άκρη θα βρεθεί.
Dacia Duster