-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
LSD έχει βάλει κανείς;Ελπίζω να εννοείς το διαφορικό και όχι το χαπάκι!!!!
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
LSD έχει βάλει κανείς;
Ελπίζω να εννοείς το διαφορικό και όχι το χαπάκι!!!!
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
LSD έχει βάλει κανείς;
Ελπίζω να εννοείς το διαφορικό και όχι το χαπάκι!!!!
Το χαπάκι εννοώ. Τι είναι το διαφορικό;
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
LSD έχει βάλει κανείς;
Ελπίζω να εννοείς το διαφορικό και όχι το χαπάκι!!!!
Το χαπάκι εννοώ. Τι είναι το διαφορικό;
Ευτυχισμένος από τα πολλά χαπάκια?
Υ.Γ. εννοείται κάνω πλάκα
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
LSD έχει βάλει κανείς;
Ελπίζω να εννοείς το διαφορικό και όχι το χαπάκι!!!!
Το χαπάκι εννοώ. Τι είναι το διαφορικό;
Ευτυχισμένος από τα πολλά χαπάκια?
Υ.Γ. εννοείται κάνω πλάκα
Εννοείται πως όλοι πλάκα κάνουμε! Τελικά διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (να το πω στα ελληνικά μην υπάρχουν παρεξηγήσεις χεχε) έχει βάλει κανείς στο Duster;
-
Δεν εχω βαλει διαφορικο περιορισμενης ολισθησεις (LSD ), αλλα το αμαξι εχει απο το εργοστασιο ενα προγραμμα που μπλοκαρει τον ή τους τροχους που εχουν χασει προσφυση.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Δεν εχω βαλει διαφορικο περιορισμενης ολισθησεις (LSD ), αλλα το αμαξι εχει απο το εργοστασιο ενα προγραμμα που μπλοκαρει τον ή τους τροχους που εχουν χασει προσφυση.Το έχω υπόψη μου και σίγουρα βοηθάει αλλά σαν LSD ή μπλοκέ διαφορικό (για πιο hardcore) δεν είναι.
Όχι ότι είναι απαραίτητο κάποιο απ' αυτά (εξαρτάται πού πάει κανείς βέβαια), περισσότερο από περιέργεια ρώτησα.
Πάντως σε βαθύ χιόνι άμα δείτε βιντεάκια το Duster πάει με το πλάι. Εκεί ένα LSD θα βοηθούσε.
-
Κάτι τέτοιο;
Και εδώ έχει διάφορες βελτιώσεις για το Duster
4χ2 http://www.poclain-vehicules.com/fr/nos-fiches-carrossiers/6-dacia/dacia-duster-mr.pdf4χ4 http://www.poclain-vehicules.com/fr/nos-fiches-carrossiers/6-dacia/dacia-duster-4-4-mr.pdf
-
Συμφωνω. Τα LSD/μπλοκε διαφορικα, ειναι ανωτερο απο οποιοδηποτε ηλεκτρονικο προγραμμα που μπλοκαρει τους τροχους. Απλα, προσωπικα θεωρω λαθος την οποιαδηποτε μηχανικη μετατροπη σε ενα αμαξι εκτος και αν συντρεχει σοβαρος λογος.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Απλα, προσωπικα θεωρω λαθος την οποιαδηποτε μηχανικη μετατροπη σε ενα αμαξι εκτος και αν συντρεχει σοβαρος λογος.Couldn't agree more. Πιο πολύ από περιέργεια ρώτησα, όχι ότι θα το έκανα εγώ. Πιθανόν να το δοκίμαζα αν είχε παλιώσει πάααααρα πολύ και δεν άξιζε καν να το πουλήσεις. Ίσως να έκανα κανένα πειραματισμό τότε. Πολλοί όμως γουστάρουν τις μοντίφες και όλο και κάτι πειράζουν (δεν το λέω για κακό, το αντίθετο). Είπα μήπως είχαμε κανένα ανάμεσά μας να μας πει καμιά εμπειρία.
-
Να και η σκάφη. Ευχαριστώ τον φίλο που μας την υπέδειξε.
Επί τη ευκαιρία, το LSD είναι στυποχαρτάκι ('τριπάκι', από το ταξίδι) και όχι χαπάκι.
-
Στο 4κινητο ή σκάφη στο μπροστά μέρος σηκώνεται πιο ψηλά (καθώς το κόντρα πλακέ ειναι στο ίδιο επίπεδο με το άνοιγμα) και ίσως είναι πιο ευπαθές. Παρόλα αυτά δεν έχω παράπονο ως τώρα
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
Στο 4κινητο ή σκάφη στο μπροστά μέρος σηκώνεται πιο ψηλά (καθώς το κόντρα πλακέ ειναι στο ίδιο επίπεδο με το άνοιγμα) και ίσως είναι πιο ευπαθές. Παρόλα αυτά δεν έχω παράπονο ως τώραSent from my Nexus 5X using Tapatalk
Καλύτερα να σηκώνεται πιο ψηλά και να μη φεύγουν τυχόν υγρά που μπορεί να χυθούν (αυτός δεν είναι ο σκοπός της άλλωστε;) παρά να λερωθεί ο χώρος αποσκευών.
-
Για όσους δεν το ξέρουν η επιφάνεια (κοντραπλακε) που έχει το πορτμπαγκάζ βγαίνει και καθαρίζεται πανευκολα. Παράδειγμα με ενα τίναγμα φεύγει όλη η σκόνη..
-
Σε όλα τα Renault ισχύει αυτό
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
[quote='kkokkolis']Να και η σκάφη. Ευχαριστώ τον φίλο που μας την υπέδειξε.
Αυτο που ζηλευω στα 2WD DUSTER ειναι ο χωρος αποσκευων..
δυστυχως τα δικα μας (4WD) λογω της ρεζερβας χανουν πολυ χωρο..
σε αυτο το σημειο θεωρω οτι εχει γινει φτηνη προχειροδουλεια απο την εταιρια,θα μπορουσε ο χωρος κατω απο το κοντρα πλακε να ειναι πιο λειτουργικος..
Για οσους δεν γνωριζουν,στα τετρακινητα ο πατος του χωρου αποσκευων ειναι στην ευθεια της πορτας και κατω απο αυτον υπαρχει μια θηκη απο φενιζολ μπλε για τον τροχο και περιμετρικα καποιες θηκες..
Αν αυτο το αυτοκινητο κατασκευαζοταν στην γερμανια ειμαι σιγουρος οτι θα ειχε 50-60 λιτρα επιπλεον χωρο πισω..
(δειτε π.χ. το tiguan) δεν υπαρχει ουτε εκατοστο χαμενο..
Το duster στην ευρωπη πουλιεται με προαιρετικη την ρεζερβα,μονο στην ελλαδα ειναι στανταρ.εγω πληρωσα 200 ευρω για να την βαλω εξτρα.
Πλεον τα περισσοτερα αυτοκινητα στο εξωτερικο δεν κουβαλανε ρεζερβα,
καταρχην δεν υπαρχουν λακουβες αρα δεν σκιζονται λαστιχα.
υπαρχουν προστιμα για φθαρμενα ελαστικα αρα τα αλλαζεις στην ωρα τους
και στην τελικη αν παθεις λαστιχο σε 15-20 λεπτα εχει ερθει συνεργειο και στο φτιαχνει. -
Ο χρήστης sugar έγραψε:
Αυτο που ζηλευω στα 2WD DUSTER ειναι ο χωρος αποσκευων..
δυστυχως τα δικα μας (4WD) λογω της ρεζερβας χανουν πολυ χωρο..
σε αυτο το σημειο θεωρω οτι εχει γινει φτηνη προχειροδουλεια απο την εταιρια,θα μπορουσε ο χωρος κατω απο το κοντρα πλακε να ειναι πιο λειτουργικος..
Για οσους δεν γνωριζουν,στα τετρακινητα ο πατος του χωρου αποσκευων ειναι στην ευθεια της πορτας και κατω απο αυτον υπαρχει μια θηκη απο φενιζολ μπλε για τον τροχο και περιμετρικα καποιες θηκες..
Αν αυτο το αυτοκινητο κατασκευαζοταν στην γερμανια ειμαι σιγουρος οτι θα ειχε 50-60 λιτρα επιπλεον χωρο πισω..
(δειτε π.χ. το tiguan) δεν υπαρχει ουτε εκατοστο χαμενο..
Το duster στην ευρωπη πουλιεται με προαιρετικη την ρεζερβα,μονο στην ελλαδα ειναι στανταρ.εγω πληρωσα 200 ευρω για να την βαλω εξτρα.
Πλεον τα περισσοτερα αυτοκινητα στο εξωτερικο δεν κουβαλανε ρεζερβα,
καταρχην δεν υπαρχουν λακουβες αρα δεν σκιζονται λαστιχα.
υπαρχουν προστιμα για φθαρμενα ελαστικα αρα τα αλλαζεις στην ωρα τους
και στην τελικη αν παθεις λαστιχο σε 15-20 λεπτα εχει ερθει συνεργειο και στο φτιαχνει.Δύο πράγματα:
1 - Τα 4κίνητα χάνουν χώρο όχι λόγω ρεζέρβας αλλά λόγω τετρακίνησης. Ρεζέρβα έχουν και τα 2WD. Αυτό με μια μικρή επιφύλαξη γιατί έχω δει μόνο το 4WD από κοντά, για τις διαφορές με 2WD έχω διαβάσει από κριτικές. Ας επιβεβαιώσουν/διορθώσουν οι κάτοχοι 2WD.
2 - Η ρεζέρβα φίλε sugar σε τετρακίνητα οχήματα χρειάζεται όχι για το δρόμο αλλά για offroad. Βασικά όχι μόνο χρειάζεται, θεωρείται απαραίτητη (εδώ άλλοι κουβαλάνε και 2η πολλές φορές). Άμα είσαι στα βουνά και τα λαγκάδια ποιο συνεργείο θα έρθει να στο φτιάξει; Όχι σε 20 λεπτά, ούτε την άλλη μέρα δεν πρόκειται να το δεις... Το πεδίο δράσης τους (ορθώς) περιορίζεται σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους άντε και κάνα καλό χωματόδρομο (και γι' αυτό αμφιβάλω). Σίγουρα πάντως δεν πρόκειται να έρθουν στην πλαγιά του βουνού ή όπου αλλού βρεθεί ένα όχημα εκτός δρόμου. Σ' αυτές τις περιπτώσεις η ρεζέρβα (και μάλιστα κανονικού μεγέθους) είναι απαραίτητη.
-
Και εγώ έχω να αλλάξω λάστιχο από το Clio, θα πάνε 15 χρόνια. Express Service.
Και το 2x4 έχει κάποιους χώρους από κάτω που δεν τους αξιοποίησα. Τα έχω όλα στο ελβετικό σακίδιο που φαίνεται στη φωτογραφία, εύκολα προσβάσιμα. Με μια κίνηση το μεταφέρω σε όποιο σημείο εξυπηρετεί για να τακτοποιήσω τα υπόλοιπα πράγματα. Ουδέποτε είχα τόσο μεγάλο χώρο αποσκευών. Νόμιζα πως θα μου λείψει η πολυμορφικότητα του Matrix (τα πίσω καθίσματα σύρονται εμπρός πίσω και ανακλίνονται και αναδιπλώνονται πλήρως) αλλά στο Duster απλά δεν χρειάζεται, υπάρχει άφθονος χώρος. Επίσης δεν χρειάζεται δίχτυ καθώς υπάρχει βάθος, πριν τα έβαζα μέχρι άκρη και το δίχτυ βοηθούσε να μην πέφτουν όταν άνοιγα την πόρτα.
Στην εργονομία όντως δεν έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια, με αποκορύφωμα το χειριστήριο των κατόπτρων. Αν βάζανε πιο βραχύ μοχλό χειρόφρενου θα ήταν καλύτερα τα πράγματα. Αλλά αν αυτές οι λεπτομέρειες μας εξοικονόμησαν κανένα χιλιάρικο, χαλάλι. -
Εν τέλει έχει ρεζέρβα κανονικού μεγέθους και το 2WD;
PS: για όχημα που κινείται μόνο σε άσφαλτο θεωρώ κι εγώ άχρηστη τη ρεζέρβα. Χρόνια έχω ν' αλλάξω λάστιχο αλλά και να τύχει παίρνεις οδική βοήθεια και καθαρίζεις. Σίγουρα δεν αξίζει για τη μία φορά στο τόσο (κι αν) να σου πιάνει χώρο η ρεζέρβα απ' το πορτ παγκάζ, άσε και το επιπλέον βάρος (που δεν είναι πολύ αλλά και πάλι άχρηστο).
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Εν τέλει έχει ρεζέρβα κανονικού μεγέθους και το 2WD;PS: για όχημα που κινείται μόνο σε άσφαλτο θεωρώ κι εγώ άχρηστη τη ρεζέρβα. Χρόνια έχω ν' αλλάξω λάστιχο αλλά και να τύχει παίρνεις οδική βοήθεια και καθαρίζεις. Σίγουρα δεν αξίζει για τη μία φορά στο τόσο (κι αν) να σου πιάνει χώρο η ρεζέρβα απ' το πορτ παγκάζ, άσε και το επιπλέον βάρος (που δεν είναι πολύ αλλά και πάλι άχρηστο).
Έχει ρεζέρβα το δικινητο απλά είναι από κάτω επειδή δεν υπάρχει το διαφορικό γι αυτό έχει μεγαλύτερο αποθηκευτικό.
Όσο για το συνεργείο,αναφερομουνα για την γερμανια επειδή το γνωρίζω από προσωπική εμπειρία.
Ναι,εκει θα έρθει και στο βουνό.. απλά εκεί είναι δύσκολο να βρεις χωματόδρομο
Dacia Duster