-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Τσάντα κάτω από το κάθισμα του οδηγού με εργαλεία (γεωλογικό σφυρί για δείγματα και ένα Σοβιετικό πτυοσκάπανο/τσεκούρι που μ έχει ξελασπώσει πολλές φορές). Δίπλα η ομπρέλα.
Δεν θα έβαζα πότε τίποτα κάτω από το κάθισμα του οδηγού, για λόγους ασφαλείας. Δε θα ήθελα σε κάποιο φρενάρισμα να βρεθεί το πτυοσκάπανο ή μια ομπρέλα στα πεντάλ!
-
Γενικώς έχεις δίκαιο. Αλλά εδώ υπάρχει μια ανόρθωση του δαπέδου και ακριβώς από επάνω η οριζόντια μεταλλική μπάρα της μετακίνησης του καθίσματος. Έτσι δεν χωράει η τσάντα να περάσει αν δεν την τραβήξεις με δύναμη. Είναι και από ύφασμα που δεν γλιστράει. Αντιθέτως το τσίγκινο κουτί μπαίνει και βγαίνει μόνο από πίσω από το κάθισμα, μπροστά 'βρίσκει'.
Με αυτό το φτυάρι έξυσα τον πάγο σε μια αναφορική φουρκέτα προς ένα μοναστήρι στη Λίμνη Πλαστήρα και ανέβηκα με το Matrix, εκεί που είχαν σταματήσει 4x4. Τσακίζω και τα γαϊδουράγκαθα όπου στήνω το τηλεσκόπιο. Το έχω πατήσει σαν γέφυρα σε ένα νεροφάγωμα. Το έχω από το 1990 και αντέχει, ολομεταλλικό, κόστισε λίγες δραχμές, 20, 50, που να θυμηθώ τώρα. Δεν παω πουθενά χωρίς αυτό. Θα το έβαζα από πίσω αλλά έχει και αποτρεπτικό ρόλο. -
Ωραιος ο φιλος kkokkolis, κατευθειαν το εκανε το duster κτημα του..
Ειμαι σιγουρος οτι θα το καταυχαριστηθεις
Οπως ο φιλος iason1907, που πηρε παλι τα βουνα και μας κανει και ζηλευουμε..
Ωραιος ρε iason1907!! -
Να τα πάρετε όλοι να δροσιστειτε!!!
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Γουσταρω οταν βλεπω suv να χρησιμοποιουνται γι αυτο που φτιαχτηκαν...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Γενικα θεμα Dacia βλεπω δεν εχουμε.
Επεσε στα χερια μου ενα Dacia Lodgy! Ρε σεις πως στριβει ετσι αυτο..?!
Το προηγουμενο Espace ειναι απο κατω?Εξέλιξη κλιο 2 πατωματος πολυυυυυυυ τραβηγμενο
Προηγουμενο εσπας. Χμμμ κόντεψες -
Ρε Ορεστη ηταν τεραστιο και το τελειωμα της πισω κολωνας θυμιζει προηγουμενο espace Τι κανει το fluence?
-
offtopic ετοιμαζεται να με πάει (ελπιζω) διακοπες
-
Σήμερα και λίγο πριν αρχίσω τις καλοκαιρινές μου διακοπές το dusteraki βρέθηκε στο εξουσιοδοτημένο για το μεγάλο service των 60000. Κόστος εργασιών και ανταλλακτικών 217 ευρωπουλάκια. Πραγματοποιήθηκαν οι αλλαγές στα προβλεπόμενα αναλώσιμα: Φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, φίλτρο πετρελαίου, φίλτρο καμπίνας, ροδέλα λαδιού, λάδι 5w-30 και καθαριστικό μπαμπρίζ. Το αυτοκίνητο παρέμεινε στον χώρο για 4 ώρες. Εκτός από τα προβλεπόμενα πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση των πίσω ελατηρίων και των υποστηρικτικών τους βίδες κλπ στα πλαίσια πρόσφατης νόρμας ανάκλησης που βγήκε από την Ρενώ. Φυσικά πραγματοποιήθηκαν όλοι οι προληπτικοί έλεγχοι και το αυτοκίνητο είναι οκ.
Θυμίζω πως το όχημα παρόλα τα χλμ που έχει μαζέψει (Λίγο πριν ξεκινήσουν οι εργασίες έγραφε 600383 χλμ και ήδη προστέθηκαν λίγες δεκάδες ακόμη ) εντούτοις είναι ταξινομημένο τον 7ο του 2014. Όλα καλά, σκοπεύω να συνεχίσω να το φορτώνω χλμ και προσεχώς κάποια από αυτά σε λίγο δύσκολα μονοπάτια . Χαίρομαι πραγματικά και ευχαριστιέμαι την αξιοπιστία αυτή που είχα να ζήσω από την εποχή των ΤΟΥΟΤΑ που πέρασαν από τα χέρια μου. Συντονισμοί και λοιπά συμπαραμαρτούντα ακόμη δεν.... -
Άλλαξέ του τα φώτα Σπύρο, απ' ότι φαίνεται δεν μασάει το dusterακι. Καλές διαδρομές.
nickthetrib from tapatalk
-
Ευχαριστώ φίλε! Ειλικρινά εύχομαι από καρδιάς όλοι να είναι ευχαριστημένοι με τις επιλογές τους και πάνω από όλα να θυμόμαστε ότι δεν κάνει το αυτοκίνητο τον καλό οδηγό. Η ασφάλεια και η αξιοπιστία μαζί σε μεγάλο βαθμό είναι και δική μας υπόθεση!
-
Πάντως είναι πολύ καλύτερο από ότι περίμενα. Να δούμε και τη διάρκεια αν και οι δικές σας αναφορές είναι ενθαρρυντικές.
Το πρώτο μου 'προβληματάκι' αναγνωρίσθηκε σήμερα. Ενώ το σύστημα οπισθοπορείας δούλευε κανονικά, τώρα κολλάει στο συνεχόμενο μπιπ εξαρχής. Έχουμε εγγύηση φυσικά και δεν με ανησυχεί αλλά απορώ τι να φταίει. Βρήκα το μεγαφωνάκι να κρέμεται ξεκολλημένο, ίσως αυτό σχετίζεται.
Ο 1.2 έχει γκάζια. Προσπαθώ να μην παρασυρθώ μέχρι να κάνω 1000km αλλά δύο φορές ξεπέρασα τις 3000 κατά λάθος και τινάχθηκα μπροστά με έναν τρόπο που δεν περίμενα. Είναι το Turbo προφανώς. 100-120km/h σε 2000 στροφές είναι αδιανόητες για το ατμοσφαιρικό μου 1600κι. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Σήμερα και λίγο πριν αρχίσω τις καλοκαιρινές μου διακοπές το dusteraki βρέθηκε στο εξουσιοδοτημένο για το μεγάλο service των 60000. Κόστος εργασιών και ανταλλακτικών 217 ευρωπουλάκια. Πραγματοποιήθηκαν οι αλλαγές στα προβλεπόμενα αναλώσιμα: Φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος, φίλτρο πετρελαίου, φίλτρο καμπίνας, ροδέλα λαδιού, λάδι 5w-30 και καθαριστικό μπαμπρίζ. Το αυτοκίνητο παρέμεινε στον χώρο για 4 ώρες. Εκτός από τα προβλεπόμενα πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση των πίσω ελατηρίων και των υποστηρικτικών τους βίδες κλπ στα πλαίσια πρόσφατης νόρμας ανάκλησης που βγήκε από την Ρενώ. Φυσικά πραγματοποιήθηκαν όλοι οι προληπτικοί έλεγχοι και το αυτοκίνητο είναι οκ.
Θυμίζω πως το όχημα παρόλα τα χλμ που έχει μαζέψει (Λίγο πριν ξεκινήσουν οι εργασίες έγραφε 600383 χλμ και ήδη προστέθηκαν λίγες δεκάδες ακόμη ) εντούτοις είναι ταξινομημένο τον 7ο του 2014. Όλα καλά, σκοπεύω να συνεχίσω να το φορτώνω χλμ και προσεχώς κάποια από αυτά σε λίγο δύσκολα μονοπάτια . Χαίρομαι πραγματικά και ευχαριστιέμαι την αξιοπιστία αυτή που είχα να ζήσω από την εποχή των ΤΟΥΟΤΑ που πέρασαν από τα χέρια μου. Συντονισμοί και λοιπά συμπαραμαρτούντα ακόμη δεν....Μια χαρα ολα,αλλα πολλα τα 217€...........
-
+1 παρα πολλα.
-
Δεν είναι και τόσα πολλά.
Περίπου 50€ έχει το φίλτρο πετρελαίου και 60€ τα λάδια αν κρίνω από το δικό μου.
Θα πήραν και περίπου 50€ εργασία αφού είναι αντιπροσωπεία.
Έκτος αντιπροσωπείας ίσως γλυτώσει 30-40€ -
Παρόλο που δεν μου άρεσε το ύψος του ποσού, να σημειώσω πως ένας άνθρωπος τουλάχιστο ή και δύο, ασχολήθηκε (-αν) επί δύο ώρες με το αυτοκίνητο και οι εργατοώρες έχουν κι εκείνες το κόστος τους. Επίσης το ΦΠΑ πλέον καταλαμβάνει το 1/4 της πίτας που λέγεται κόστος. Σίγουρα κέρδος μένει για την αντιπροσωπεία αλλά προκύπτει και για τον πελάτη καθώς για το σύνολο των αναλωσίμων παίρνει και ένα χρόνο ακόμη εγγύηση καλής λειτουργίας. Τέλος να προσθεσω πως αν μοιραστεί το τίμημα στα χιλιόμετρα τότε μιλάμε για πολύ μικρή επιβάρυνση στο κόστος ανά χλμ λειτουργίας. Σίγουρα δεν θα με χάλαγε ένα 50άρι παρακάτω αλλά αυτή είναι η ζωή όταν βρίσκεσαι σε περίοδο εγγύησης με όλα τα καλά που αυτή προσφέρει!
Ανδρέα είδα το κειμενό σου αφού καταχώρησα το δικό μου και όπως αντιλαμβάνομαι συμφωνούμε!
-
το ξέρω ......πληρώνουμε το τίμημα της εγγύησης χρυσό!
-
Όντως φίλε μου! Ετσι είναι... όπως δηλαδή και με την ασφάλεια του αυτοκινήτου που την πληρώνουμε κάθε χρόνο και ευχόμαστε να είναι αχρείαστη.
-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Πάντως είναι πολύ καλύτερο από ότι περίμενα. Να δούμε και τη διάρκεια αν και οι δικές σας αναφορές είναι ενθαρρυντικές.
Το πρώτο μου 'προβληματάκι' αναγνωρίσθηκε σήμερα. Ενώ το σύστημα οπισθοπορείας δούλευε κανονικά, τώρα κολλάει στο συνεχόμενο μπιπ εξαρχής. Έχουμε εγγύηση φυσικά και δεν με ανησυχεί αλλά απορώ τι να φταίει. Βρήκα το μεγαφωνάκι να κρέμεται ξεκολλημένο, ίσως αυτό σχετίζεται.βρε συ τώρα το πρόσεξα. Το ίδιο είχα πάθει κι εγώ. Το αυτοκίνητο έχει πίσω 4 αισθητήρες. Προφανώς ο ένας τουλάχιστο έχει χαλάσει και για αυτό ο συνεχόμενος ήχος. Εύκολα μπορείς να διαπιστώσεις και ποιος είναι. Με σβηστό τον κινητήρα και το κλειδί όμως γυρισμένο στην θέση ενεργοποίησης θα βάλεις την όπισθεν. Θα αρχίσει να τραγουδά. Θα πας στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και θα βάλεις το χέρι σου μπροστά από τον κάθε αισθητήρα. Όταν κάποιος λειτουργεί κανονικά εκτός από το συνεχόμενο μπιπ θα ακούς και το διακεκομμένο ταυτόχρονα. Στον προβληματικό αυτό όμως δεν θα συμβεί. Εγώ όταν το έκανα αποσύνδεσα τη φίσσα του που βρίσκονταν στην εσωτερική πλευρα του πίσω προφυλακτήρα. Ο λόγος που το έκανα ήταν γιατί λόγω φόρτου δεν προλάβαινα να το πάω άμεσα για επισκευή. Όμως για μια εβδομάδα πριν το πάω ακόμη και με τους υπόλοιπους τρεις το συστημα λειτουργούσε μια χαρά.
-
Όπως τα λες, φαίνεται να έχουν χαλάσει οι δύο ακραίοι. Είμαι διακοπές και δεν μπορώ να το πάω πριν τις αρχές Σεπτεμβρίου, λες να τα απομονώσω;
Dacia Duster