-
Χαιρετω τα παιδια. Μπραβο για τη πολυ καλη δουλεια που εχει γινει!
Ελπιζω να με βοηθησετε.Ζητω συγνωμη εκ των προτερων για το μεγαλο post, αλλα θελω να κανω σαφεις τις αποριες μου ετσι ωστε να με βοηθησετε οσο μπορειτε.
Λοιπονννν, σε περιπου 1,5 μηνα θελω να προβω στην αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου, με πλαφον τα 10000€. Θελω να πληροι τα εξης χαρακτηριστικα:
- Κατηγορια B ή C (4 μετρα παρα κατι εως 4 μετρα και κατι).
- Σχετικα γρηγορο/αξιοπρεπων επισοδεων, οχι τοσο για ακραια οδηγηση, οσο για 'οταν θες να προσπερασεις, να μπορεις'.
- Αυστηρα 3θ/5θ.
- Οχι πανω απο 70000-80000 χιλιομετρα και οχι πανω απο 1600 κυβικα. Χρονολογια μετα το 2000.
Να σημειωσω οτι ειμαι 19 ετων, αλλα παρολ αυτα οδηγαω αρκετο/πολυ καιρο, οποτε δεν εχω κανενα προβλημα προσαρμογης.
Συμφωνα με μια αναζητηση που εκανα, βρηκα τα εξης:
Μικρα:
- Opel Corsa (το προηγουμενο): 1.4 / 90PS 125ΝΜ / 0-100:11,5 / μηκος: 3,82 μετρα / καταν: 6 λιτρα.
- Renault Clio (το προηγουμενο): 1.4 / 98PS 127NM / 0-100:10,5 / μηκος: 3,81 μετρα / καταν: 6,7 λιτρα.
- Peugeot 206: 1.6 / 110PS 147NM / 0-100: 9,5 / μηκος: 3,82 μετρα / καταν: 6,8 λιτρα
- Fiat Grande Punto: 1.4 / 95PS 128NM / 0-100: 11,4 / μηκος : 4,03 μετρα / καταν: 6,1 λιτρα.
Μικρομεσαια:
- Fiat Stilo: 1.6 / 103PS 145NM / 0-100: 10,7 / μηκος: 4,2 μετρα / καταν: 7,4 λιτρα.
- Seat Leon (το προηγουμενο): 1.6 / 105PS 148NM / 0-100: 10,9 / μηκος: 4,18 μετρα / καταν: 6,9 λιτρα.
- Ford Focus (το προηγουμενο): 1.6 / 101PS 145NM / 0-100: 11,2 / μηκος: 4,16 μετρα / καταν: 6,9 λιτρα.
- Citroen Xsara (facelift): 1.6 / 110PS 147NM / 0-100: 9,7 (!) / μηκος: 4,18 μετρα / καταν: 6,9 λιτρα.
- Citroen C4 (προ-facelift): 1.6 / 109PS 147NM/ 0-100: 11,9 / μηκος 4,28 μετρα / καταν: 7,1 λιτρα.
Οι τιμες που βρισκει κανεις, με τα κριτηρια που εθεσα ειναι οι εξης:
Μικρα:
- Corsa 4500-10000€ αναλογα παλαιοτητας. (μεσος ορος 7000€).
- Clio 3500-10000€ αναλογως παλαιοτητας. (μεσος ορος 5500€).
- 206 5000-10000€ (μεσος ορος 7500€).
- G.Punto 8500-10000€ (μεσος ορος 9200€).
Μικρομεσαια:
- Stilo 6000-8500€ (ΜΟ: 7000)
- Leon 6000-9000 (ΜΟ: 8000)
- Focus 5000-10000 (MO: 7500)
- Xsara 5000-8000 (ΜΟ: 6500)
- C4 7500-10000 (ΜΟ: 9300)
Εχω ξεχωρισει το Xsara λογω χωρων/εξοπλισμου για την ηλικια του/γρηγοραδας.
Και το C4 λογω πραγματικα ΤΟΝΩΝ εξοπλισμου, νεοτητας. Ειναι ομως το πιο αργο απο τις επιλογες μου.Απο τη μια το Xsara ομως ειναι 'ενα σχεδιαστικα αδιαφορο αυτοκινητο', ενω το C4 απο την αλλη το κοιτας και χαμογελας.
Θα παρακαλουσα να μην αναφερθειτε στη μεταπωλητικη αξια του εκαστοτε αυτοκινητου, καθως δε με ενδιαφερει. Το αυτοκινητο θα αγοραστει με οριζοντα εξαετιας τουλαχιστον.
Θα του γινεται πολλη χρηση, κυριως σε πολη, αλλα θελω να μπορει να μεταφερει και 4 ατομα αξιοπρεπως σε ταξιδια.
Θελω λοιπον ν ακουσω την αποψη σας για το ποιο να προτιμησω και γιατι, ή ποιο να αποφυγω και γιατι.
Πριν τελειωσω το ποστ αυτο, να πω πως αν τυχον σε 1,5 μηνα βρω καποιο KIA Pro_Cee'd (το 3θυρο) σε τιμη κατω απο 10000€, σιγουρα θα το προτιμησω εναντι οοοολων αυτων. Αλλα χλωμοτατο το κοβω καθως δε πουλιουνται μεταχειρισμενα
Ευχαριστω πολυ
-
Χαιρετω τα παιδια. Μπραβο για τη πολυ καλη δουλεια που εχει γινει!
Ελπιζω να με βοηθησετε.Ζητω συγνωμη εκ των προτερων για το μεγαλο post, αλλα θελω να κανω σαφεις τις αποριες μου ετσι ωστε να με βοηθησετε οσο μπορειτε.
Λοιπονννν, σε περιπου 1,5 μηνα θελω να προβω στην αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου, με πλαφον τα 10000€. Θελω να πληροι τα εξης χαρακτηριστικα:
- Κατηγορια B ή C (4 μετρα παρα κατι εως 4 μετρα και κατι).
- Σχετικα γρηγορο/αξιοπρεπων επισοδεων, οχι τοσο για ακραια οδηγηση, οσο για 'οταν θες να προσπερασεις, να μπορεις'.
- Αυστηρα 3θ/5θ.
- Οχι πανω απο 70000-80000 χιλιομετρα και οχι πανω απο 1600 κυβικα. Χρονολογια μετα το 2000.
Να σημειωσω οτι ειμαι 19 ετων, αλλα παρολ αυτα οδηγαω αρκετο/πολυ καιρο, οποτε δεν εχω κανενα προβλημα προσαρμογης.
Συμφωνα με μια αναζητηση που εκανα, βρηκα τα εξης:
Μικρα:
- Opel Corsa (το προηγουμενο): 1.4 / 90PS 125ΝΜ / 0-100:11,5 / μηκος: 3,82 μετρα / καταν: 6 λιτρα.
- Renault Clio (το προηγουμενο): 1.4 / 98PS 127NM / 0-100:10,5 / μηκος: 3,81 μετρα / καταν: 6,7 λιτρα.
- Peugeot 206: 1.6 / 110PS 147NM / 0-100: 9,5 / μηκος: 3,82 μετρα / καταν: 6,8 λιτρα
- Fiat Grande Punto: 1.4 / 95PS 128NM / 0-100: 11,4 / μηκος : 4,03 μετρα / καταν: 6,1 λιτρα.
Μικρομεσαια:
- Fiat Stilo: 1.6 / 103PS 145NM / 0-100: 10,7 / μηκος: 4,2 μετρα / καταν: 7,4 λιτρα.
- Seat Leon (το προηγουμενο): 1.6 / 105PS 148NM / 0-100: 10,9 / μηκος: 4,18 μετρα / καταν: 6,9 λιτρα.
- Ford Focus (το προηγουμενο): 1.6 / 101PS 145NM / 0-100: 11,2 / μηκος: 4,16 μετρα / καταν: 6,9 λιτρα.
- Citroen Xsara (facelift): 1.6 / 110PS 147NM / 0-100: 9,7 (!) / μηκος: 4,18 μετρα / καταν: 6,9 λιτρα.
- Citroen C4 (προ-facelift): 1.6 / 109PS 147NM/ 0-100: 11,9 / μηκος 4,28 μετρα / καταν: 7,1 λιτρα.
Οι τιμες που βρισκει κανεις, με τα κριτηρια που εθεσα ειναι οι εξης:
Μικρα:
- Corsa 4500-10000€ αναλογα παλαιοτητας. (μεσος ορος 7000€).
- Clio 3500-10000€ αναλογως παλαιοτητας. (μεσος ορος 5500€).
- 206 5000-10000€ (μεσος ορος 7500€).
- G.Punto 8500-10000€ (μεσος ορος 9200€).
Μικρομεσαια:
- Stilo 6000-8500€ (ΜΟ: 7000)
- Leon 6000-9000 (ΜΟ: 8000)
- Focus 5000-10000 (MO: 7500)
- Xsara 5000-8000 (ΜΟ: 6500)
- C4 7500-10000 (ΜΟ: 9300)
Εχω ξεχωρισει το Xsara λογω χωρων/εξοπλισμου για την ηλικια του/γρηγοραδας.
Και το C4 λογω πραγματικα ΤΟΝΩΝ εξοπλισμου, νεοτητας. Ειναι ομως το πιο αργο απο τις επιλογες μου.Απο τη μια το Xsara ομως ειναι 'ενα σχεδιαστικα αδιαφορο αυτοκινητο', ενω το C4 απο την αλλη το κοιτας και χαμογελας.
Θα παρακαλουσα να μην αναφερθειτε στη μεταπωλητικη αξια του εκαστοτε αυτοκινητου, καθως δε με ενδιαφερει. Το αυτοκινητο θα αγοραστει με οριζοντα εξαετιας τουλαχιστον.
Θα του γινεται πολλη χρηση, κυριως σε πολη, αλλα θελω να μπορει να μεταφερει και 4 ατομα αξιοπρεπως σε ταξιδια.
Θελω λοιπον ν ακουσω την αποψη σας για το ποιο να προτιμησω και γιατι, ή ποιο να αποφυγω και γιατι.
Πριν τελειωσω το ποστ αυτο, να πω πως αν τυχον σε 1,5 μηνα βρω καποιο KIA Pro_Cee'd (το 3θυρο) σε τιμη κατω απο 10000€, σιγουρα θα το προτιμησω εναντι οοοολων αυτων. Αλλα χλωμοτατο το κοβω καθως δε πουλιουνται μεταχειρισμενα
Ευχαριστω πολυ
-
Χαιρετω τα παιδια. Μπραβο για τη πολυ καλη δουλεια που εχει γινει!
Ελπιζω να με βοηθησετε.Ζητω συγνωμη εκ των προτερων για το μεγαλο post, αλλα θελω να κανω σαφεις τις αποριες μου ετσι ωστε να με βοηθησετε οσο μπορειτε.
Λοιπονννν, σε περιπου 1,5 μηνα θελω να προβω στην αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου, με πλαφον τα 10000€. Θελω να πληροι τα εξης χαρακτηριστικα:
- Κατηγορια B ή C (4 μετρα παρα κατι εως 4 μετρα και κατι).
- Σχετικα γρηγορο/αξιοπρεπων επισοδεων, οχι τοσο για ακραια οδηγηση, οσο για 'οταν θες να προσπερασεις, να μπορεις'.
- Αυστηρα 3θ/5θ.
- Οχι πανω απο 70000-80000 χιλιομετρα και οχι πανω απο 1600 κυβικα. Χρονολογια μετα το 2000.
Να σημειωσω οτι ειμαι 19 ετων, αλλα παρολ αυτα οδηγαω αρκετο/πολυ καιρο, οποτε δεν εχω κανενα προβλημα προσαρμογης.
Συμφωνα με μια αναζητηση που εκανα, βρηκα τα εξης:
Μικρα:
- Opel Corsa (το προηγουμενο): 1.4 / 90PS 125ΝΜ / 0-100:11,5 / μηκος: 3,82 μετρα / καταν: 6 λιτρα.
- Renault Clio (το προηγουμενο): 1.4 / 98PS 127NM / 0-100:10,5 / μηκος: 3,81 μετρα / καταν: 6,7 λιτρα.
- Peugeot 206: 1.6 / 110PS 147NM / 0-100: 9,5 / μηκος: 3,82 μετρα / καταν: 6,8 λιτρα
- Fiat Grande Punto: 1.4 / 95PS 128NM / 0-100: 11,4 / μηκος : 4,03 μετρα / καταν: 6,1 λιτρα.
Μικρομεσαια:
- Fiat Stilo: 1.6 / 103PS 145NM / 0-100: 10,7 / μηκος: 4,2 μετρα / καταν: 7,4 λιτρα.
- Seat Leon (το προηγουμενο): 1.6 / 105PS 148NM / 0-100: 10,9 / μηκος: 4,18 μετρα / καταν: 6,9 λιτρα.
- Ford Focus (το προηγουμενο): 1.6 / 101PS 145NM / 0-100: 11,2 / μηκος: 4,16 μετρα / καταν: 6,9 λιτρα.
- Citroen Xsara (facelift): 1.6 / 110PS 147NM / 0-100: 9,7 (!) / μηκος: 4,18 μετρα / καταν: 6,9 λιτρα.
- Citroen C4 (προ-facelift): 1.6 / 109PS 147NM/ 0-100: 11,9 / μηκος 4,28 μετρα / καταν: 7,1 λιτρα.
Οι τιμες που βρισκει κανεις, με τα κριτηρια που εθεσα ειναι οι εξης:
Μικρα:
- Corsa 4500-10000€ αναλογα παλαιοτητας. (μεσος ορος 7000€).
- Clio 3500-10000€ αναλογως παλαιοτητας. (μεσος ορος 5500€).
- 206 5000-10000€ (μεσος ορος 7500€).
- G.Punto 8500-10000€ (μεσος ορος 9200€).
Μικρομεσαια:
- Stilo 6000-8500€ (ΜΟ: 7000)
- Leon 6000-9000 (ΜΟ: 8000)
- Focus 5000-10000 (MO: 7500)
- Xsara 5000-8000 (ΜΟ: 6500)
- C4 7500-10000 (ΜΟ: 9300)
Εχω ξεχωρισει το Xsara λογω χωρων/εξοπλισμου για την ηλικια του/γρηγοραδας.
Και το C4 λογω πραγματικα ΤΟΝΩΝ εξοπλισμου, νεοτητας. Ειναι ομως το πιο αργο απο τις επιλογες μου.Απο τη μια το Xsara ομως ειναι 'ενα σχεδιαστικα αδιαφορο αυτοκινητο', ενω το C4 απο την αλλη το κοιτας και χαμογελας.
Θα παρακαλουσα να μην αναφερθειτε στη μεταπωλητικη αξια του εκαστοτε αυτοκινητου, καθως δε με ενδιαφερει. Το αυτοκινητο θα αγοραστει με οριζοντα εξαετιας τουλαχιστον.
Θα του γινεται πολλη χρηση, κυριως σε πολη, αλλα θελω να μπορει να μεταφερει και 4 ατομα αξιοπρεπως σε ταξιδια.
Θελω λοιπον ν ακουσω την αποψη σας για το ποιο να προτιμησω και γιατι, ή ποιο να αποφυγω και γιατι.
Πριν τελειωσω το ποστ αυτο, να πω πως αν τυχον σε 1,5 μηνα βρω καποιο KIA Pro_Cee'd (το 3θυρο) σε τιμη κατω απο 10000€, σιγουρα θα το προτιμησω εναντι οοοολων αυτων. Αλλα χλωμοτατο το κοβω καθως δε πουλιουνται μεταχειρισμενα
Ευχαριστω πολυ
-
αυτα τα κια εχουν χαλασει την πιατσα....
-
Το καλο ειναι οτι ειμαι ανοιχτος σε οποιαδηποτε εταιρεια. (και το Pro Cee'd τα εχει ολα και συμφερει, δε συμφωνεις?
)
Δε νομιζω καμια 'γνωστη' εταιρεια να ειναι τοσο τραγικη τωρα πια σε ο,τι αφορα τη ποιοτητα των αυτοκινητων της. Ποσο μαλλον σε εμενα, που εχω συνηθισει στα αυτοκινητα 'της οικογενείας', που ειναι 15φευγα χρονων...
Anyways, περιμενω τις προτασεις σας
-
Το μόνο που μπορώ να πώ, εφόσον το αυτοκίνητο θα το κρατήσεις αρκετά χρόνια είναι να πάρεις αυτό που ΑΡΕΣΕΙ σε εσένα...εμφανισιακά και οδηγικά.
-
θα έπαιρνα focus |||
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
Δε νομιζω καμια 'γνωστη' εταιρεια να ειναι τοσο τραγικη τωρα πια σε ο,τι αφορα τη ποιοτητα των αυτοκινητων της.Για πες καμια 'αγνωστη' εταιρεια
-
China Motors? Tata? Και τα λοιπα...
Αλλα παρακαλω να μη ξεφυγουμε
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
θα έπαιρνα focus ||| -
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
Το καλο ειναι οτι ειμαι ανοιχτος σε οποιαδηποτε εταιρεια. (και το Pro Cee'd τα εχει ολα και συμφερει, δε συμφωνεις?)
ποια ειναι τα ολα??
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
- 206 5000-10000€ (μεσος ορος 7500€).
206 με πόσο;;; Πολύ μου φαίνεται. Έχω 206 1,6 110ps 6ετίας και δεν με κόβω να πιάνω πάνω από 5Κ ευρώ αν το πουλήσω... Πάντως, τα έχει βγάλει τα προβληματάκια του, όχι σοβαρά, αλλά εκνευριστικά (πχ να καεί η παροχή ρεύματος στα φώτα, το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων), ενώ πριν λίγο καιρό η αντιπροσωπεία προσπαθούσε να με πείσει ότι ο πίσω άξονας είναι αναλώσιμος (αντί να αντικαταστήσουν τα ρουλεμάν που λόγω κακής κατασκευής είχαν φαγωθεί θα άλλαζαν όλο τον άξονα... τελικά άλλαξα αλλού τα ρουλεμάν...)
Πάντως με τα κριτήρια που θέτεις σε βλέπω για κανένα Xsara. Μια χαρά αμάξι, ευρύχωρο, αξιόπιστο, το μοτέρ (ίδιο με το δικό μου) δεν παθαίνει τίποτα, καλή (και ενδιαφέρουσα αν ενδιαφέρεσαι ) οδική συμπεριφορά, κοφτερό τιμόνι, καλά φρένα, τι άλλο να πω... Εντάξει παλιό μοντέλο και τίποτα ιδιαίτερο από σχεδίαση...
Το Focus, αν και έχει ΤΗΝ οδική συμπεριφορά ίσως ακόμα και ο 1,6 να είναι κάπως ψόφιος με τόσο μακρύ σαζμάν...Αλλά άμα αρχίσει να στρίβει... Θα ξεχάσεις τα υπόλοιπα...
Πάντως ο 1,6 110ps της PSA από κατανάλωση είναι πολύ οικονομικός, έχει καλή ροπή και δεν σπάει - δεν χαλάει. Από απόκριση στο γκάζι μην περιμένεις πολλά (εάν έχει ηλ. γκάζι), αλλά ας μην είμαστε και πλεονέκτες...
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
China Motors? Tata? Και τα λοιπα...Αλλα παρακαλω να μη ξεφυγουμε
Sorry φιλε μου αλλα για μενα και η Kia 'αγνωστη' ειναι...και μπορω να σου πω και αλλες οπως το θετεις...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Το καλο ειναι οτι ειμαι ανοιχτος σε οποιαδηποτε εταιρεια. (και το Pro Cee'd τα εχει ολα και συμφερει, δε συμφωνεις?
)
ποια ειναι τα ολα??
Δες τον εξοπλισμο ακομα και του 1.4 'βασικου' εδω: http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/pro ... ories.html
Μετα σκεψου οτι κοστιζει αυτη τη στιγμη 12000€ καινουριο και μετα πες μου που τα ειδα...
Αλλα δεν ειναι αυτο το προβλημα- 206 5000-10000€ (μεσος ορος 7500€).
206 με πόσο;;; Πολύ μου φαίνεται. Έχω 206 1,6 110ps 6ετίας και δεν με κόβω να πιάνω πάνω από 5Κ ευρώ αν το πουλήσω... Πάντως, τα έχει βγάλει τα προβληματάκια του, όχι σοβαρά, αλλά εκνευριστικά (πχ να καεί η παροχή ρεύματος στα φώτα, το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων), ενώ πριν λίγο καιρό η αντιπροσωπεία προσπαθούσε να με πείσει ότι ο πίσω άξονας είναι αναλώσιμος (αντί να αντικαταστήσουν τα ρουλεμάν που λόγω κακής κατασκευής είχαν φαγωθεί θα άλλαζαν όλο τον άξονα... τελικά άλλαξα αλλού τα ρουλεμάν...)
Πάντως με τα κριτήρια που θέτεις σε βλέπω για κανένα Xsara. Μια χαρά αμάξι, ευρύχωρο, αξιόπιστο, το μοτέρ (ίδιο με το δικό μου) δεν παθαίνει τίποτα, καλή (και ενδιαφέρουσα αν ενδιαφέρεσαι ) οδική συμπεριφορά, κοφτερό τιμόνι, καλά φρένα, τι άλλο να πω... Εντάξει παλιό μοντέλο και τίποτα ιδιαίτερο από σχεδίαση...
Το Focus, αν και έχει ΤΗΝ οδική συμπεριφορά ίσως ακόμα και ο 1,6 να είναι κάπως ψόφιος με τόσο μακρύ σαζμάν...Αλλά άμα αρχίσει να στρίβει... Θα ξεχάσεις τα υπόλοιπα...
Πάντως ο 1,6 110ps της PSA από κατανάλωση είναι πολύ οικονομικός, έχει καλή ροπή και δεν σπάει - δεν χαλάει. Από απόκριση στο γκάζι μην περιμένεις πολλά (εάν έχει ηλ. γκάζι), αλλά ας μην είμαστε και πλεονέκτες...
Τωρα μαλιστα! Αυτη ειναι απαντηση!
Το θετεις πολυ πολυ σωστα. Οντως κι εμενα μου φανηκαν πολλα τα λεφτα για τα 206, αλλα λογω των κριτηριων που εθεσα ο μεσος ορος ηλικιας ηταν περιπου του 2004, οποτε και ψιλο-δικαιολογουνται.
Σιγουρα με λιγο παζαρεμα-ψαξιμο θα πετυχω και καλυτερες τιμες, αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.Το θεμα ειναι, οτι η C4 ειναι πιο ωραια εμφανισιακα (δε ξερω τι λεει οδηγικα), κι εχει ΤΟΝΟΥΣ εξοπλισμου (cruise control, διζωνικο κλιματισμο, ABS+EBD, ESP, αυτοματους προβολεις-υαλοκαθαριστηρες, ηλεκτρ-θερμ-ηλ αναδιπλ καθρεφτες, 6 ηχεια, 6 αεροσακους... Τι αλλο να ζητησει κανεις?). Ομως ειναι ΑΡ-ΓΟ. Το πιο αργο απο αυτα που εχω ως επιλογες, και πιο αργο απο αυτο που οδηγω τωρα.
Απο την αλλη το Xsara ειναι πιο παλιο και αδιαφορο σχεδιαστικα, ειναι ομως πολυ ζωντανο και οπως λες εχει ενδιαφερουσα οδικη συμπεριφορα. Δεν εχει ομως και τον εξοπλισμο του C4.
Για την οδικη συμπεριφορα του Focus το γνωριζω, ομως δε γνωριζω αν μπορω να κανω κατι για να γινει κι αυτο μελλοντικα λιγουλακι πιο ζωντανο χεχε! Δε γνωριζω τι λεει κι απο πλευρας χωρων και εξοπλισμου...Τα μικρα τα απορριπτουμε απο τωρα? Οπως το Grande Punto... 1.4 T-Jet πολυ δυσκολα θα βρω, ή ξερετε κατι που δε ξερω?
Σε καθε περιπτωση, ευχαριστω
Εdit: @ Απο πανω, οσο αγνωστη κι αν ειναι η ΚΙΑ, δε μπορεις παρα να αναγνωρισεις τα 7 ετη εγγυηση που δινει.
-
4 άτομα αξιοπρεπώς στα ταξίδια, μόνο το GP από την πρώτη κατηγορία που έφτιαξες μπορεί να τα χωρέσει. Αλλά δεν έχει και πολύ γκάζι, και για 6 χρόνια θα σε κουράσει.
Οπότε αυτομάτως πάμε στην άλλη κατηγορία. Focus, Xsara και Leon είναι ήδη παλιά. Το Stilo δεν το θέλεις, η C4 σου φαίνεται αργή...δύσκολο.
Τι θα έκανα εγώ; C4 μπας και άντεχε μερικά χρόνια παραπάνω. Αφού όμως σου φαίνεται αργή, θα πήγαινα στην Xsara λόγω γκαζιού κυρίως.
Για να μην κουράζεται ο
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
........................φ..............οκο...........υ..............ς
@markpsa
Το δικό σου το 206 έχει και κάνα μύριο χιλιόμετρα όμως. Λογικό δεν είναι ένα φρέσκο να ζητάει περισσότερα; -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
4 άτομα αξιοπρεπώς στα ταξίδια, μόνο το GP από την πρώτη κατηγορία που έφτιαξες μπορεί να τα χωρέσει. Αλλά δεν έχει και πολύ γκάζι, και για 6 χρόνια θα σε κουράσει.Οπότε αυτομάτως πάμε στην άλλη κατηγορία. Focus, Xsara και Leon είναι ήδη παλιά. Το Stilo δεν το θέλεις, η C4 σου φαίνεται αργή...δύσκολο.
Τι θα έκανα εγώ; C4 μπας και άντεχε μερικά χρόνια παραπάνω. Αφού όμως σου φαίνεται αργή, θα πήγαινα στην Xsara λόγω γκαζιού κυρίως.
Για να μην κουράζεται ο
........................φ..............οκο...........υ..............ς
@markpsa
Το δικό σου το 206 έχει και κάνα μύριο χιλιόμετρα όμως. Λογικό δεν είναι ένα φρέσκο να ζητάει περισσότερα;Καλα μη φανταστεις οτι θα πηγαινω καθε 2 μηνες μακρινα ταξιδια, αλλα ας πουμε 1 φορα το χρονο θα πηγαινω μακρια, και μερικες ακομα λιγο κοντινοτερα.
Δεν παιζει ρολο τοσο η παλαιοτητα, οσο τα χιλιομετρα. Μπορεις να βρεις σχετικα ευκολα τετοια αυτοκινητα με 60-70 χιλιαδες km. Οποτε οταν εχουν ακομα να κανουν αλλα τοσα (μη σου πω και αρκετα παραπανω), δε νομιζω να τιθεται θεμα παλαιοτητας.
Αλλωστε και τα 2 αυτοκινητα στην οικογενεια εχουν πλεον 210000 το ενα και 270000 το αλλο και δεν εχουν καποιο μηχανικο προβλημα (φτου φτου).
Ολα μεσα ειναι, και το Focus μου αρεσει (πριν το αλλαξουν με το αλλο με τα υπερμεγενθυμενα οπισθια).
Το Stilo γιατι 'δε το θελω'?
Η C4 μου φαινεται αργη? Μονο μου φαινεται? Δεν ειναι? Συγκριτικα με τα υπολοιπα παντα.. -
Και τα 7 χρονια εγγυησης καθοριζουν αν ενα αυτοκινητο ειναι καλο ή κακο? Γιατι ετσι διαχωρισες τις γνωστες απο της αγνωστες, εκτος αν κατι δεν καταλαβα καλα.
Παντως επειδη οπως λες οδηγεις αυτοκινητο 15ετιας καλο θα ηταν να οδηγησεις καποια απο τα αυτοκινητα που παραθετεις εστω και σαν καινουρια, αν προσφεροντε ακομα, για να αποκτησεις μια πιο ολοκληρομενη αποψη για το πιο θα καλυψει εσενα περισσοτερο. Και πιστεψε με υπαρχουν και στις μερες μας πολλα κακα αυτοκινητα απο γνωστες εταιρειες αναλογα με τα κριτηρια που θετει ο καθενας. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
θα έπαιρνα focus |||
-
απο μικρα clio
απο μικρομεσαια xsara -
Και εγω για Xsara θα ελεγα.Το εχω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Τα 6500 που λες μου φαινονται πολλα ομως,το εχω βαλει εδω στις αγγελιες με 4500.Γενικα στις τιμες που δινεις στο πρωτο ποστ,ειναι λιγακι ψηλα ολες...
Μαλλον το συγκεκριμενο ειναι το πιο ζωντανο απ'ολα μιας και ειναι δυσκολο να βρεις μεταχειρισμενο τουρμπο.Σχεδιαστικα συμφωνω οτι ειναι πιο πισω απο τα υπολοιπα,σε θεμα εξοπλισμου εχει μονο τα βασικα σε σχεση με τα σημερινα αυτοκινητα.Πιστευω ομως οτι θα το βρεις στα 5000 πανω κατω,που ειναι τα μισα απο το οριο σου....
Μεταχειρισμενο μικρο-μικρομεσαιο,εως 10000€. Ποιο απ ολα?