-
Πολύ καλό το λινκ, αλλά άκρη δεν μπορώ να βγάλω. Μάλλον ήρθε η ώρα για ύπνο...
-
Βλακεια δικια μου.Για τον κινητηρα μου πρεπει να πληρει τα χαρακτηριστικα WSS M2C929-A της ford.Το μονο λαδι που εχω βρει ειναι το amsoil οπως και το site που ποσταρε ο onyx δεν εχει το λαδι που παιρνει το αμαξι μου.
Το μονο λαδι που εχω βρει που πληρει τη συγκεκριμενη προϋποθεση ειναι αυτο
http://syntheticoil-europe.eu/44-amsoil ... r-oil.html
Και αυτο!
http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... W-30.aspx# (η πλακα ειναι οτι δε μπορω να το βρω Ελλαδα αυτο )Το θεμα ειναι αν θα το βρω στη Πατρα που θα τα αγορασω και αν πρεπει να τα παραγγειλω μεσω Αθηνας ομως...
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
έχω ακούσει για 'βρεγμένα' μπουζί, ισχύει;
Ποιο ακριβως ειναι το προβλημα γραψε. Βαζεις λαδια και σιγα σιγα χανονται?
αυτό προσπαθώ να διαπιστώσω, αν καίγονται ή χάνονται
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
έχω ακούσει για 'βρεγμένα' μπουζί, ισχύει;
Ποιο ακριβως ειναι το προβλημα γραψε. Βαζεις λαδια και σιγα σιγα χανονται?
αυτό προσπαθώ να διαπιστώσω, αν καίγονται ή χάνονται
Dmitspan, γινε πιο σαφης. Στο γιατρο δε ρωταμε 'γιατρε, γιατι πονάω?' σκετο, λεμε ΠΟΥ, ΠΟΤΕ, ΠΟΣΟ ποναμε, και οσες αλλες λεπτομερειες ξερουμε, και τοτε θα μας πει τη γνωμη του.
Αν τρεχει απο καπου, λαδι, χάνονται.
Αν δεν τρεχει απο καπου λαδι, τα καιει.Σε ολα σχεδον τα αυτοκινητα χανεται λιγο λαδι, ειναι φυσιολογικο.
ΠΟΣΟ λαδι λειπει? ΠΟΣΟ γρηγορα λειπει? ΠΩΣ οδηγεις? ΤΙ αυτοκινητο εχεις? Ποσων ετων ειναι? Ποσα χλμ εχει συνολικα? Βαζεις το λαδι που συστηνει ο κατασκευαστης? Εχει γινει καποια δουλεια στη μηχανη προσφατα και μετα αρχισε το πανηγυρι? Κανεις σερβις στην ωρα του? Που το κανεις, σε αντιπροσωπεια ή σε αλλο συνεργειο?Ξεκιναμε απο την υποθεση οτι βαζεις ας πουμε σημερα νεα λαδια και πχ 2 εβδομαδες αργοτερα τσεκαρεις (με τις ιδιες συνθηκες παντα, πχ πρωι με κρυα μηχανη) και λειπουν λιγα. Ξανατσεκαρεις 2 εβδομαδε μετα και παλι λειπουν. Αυτο γινεται? Κατι αλλο?
Για περιεγραψε την κατασταση και τα δεδομενα.
Edit
Για να μη σε κουραζω, του εχεις αλλαξει λιγο τα φωτα...
http://www.clubcuore.gr/forum/viewtopic.php?t=293 σωστα?
Ασε το 5 λεπτα τουλαχιστον η παραπανω ρελαντι, βαλε καποιον να κανει μερικες ξερογκαζιες, δες απο πισω τι βγαζει.
αν το παρκαρεις σε παρκινγκ, βαλε μερικες εφημεριδες απο κατω να δεις αν σταζει απο πουθενα. μπας και δεν εσφιξαν ας πουμε καλα τη βιδα? -
Έχουμε κάποια άποψη για τα λιπαντικά Agip?
Από ότι βλέπω είναι ιστορική εταιρία
http://en.wikipedia.org/wiki/Agip
http://en.wikipedia.org/wiki/Eni
http://www.americanagip.com/
που την χρησιμοποιούσαν παλιά οι μάστορες και τα συνεργεία ,αλλά πλέον δέν θα έχει πλέον φαίνεται κέρδος γνωριμίας και δέ μας το διαφημίζουν επιμελώς.... -
μπορις να τα βρεις σαν eni στην ευρωπη.
πολυ καλο λαδακι, εγω εχω βαλει 2 φορες ενι 10-40 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος, σε σχεση με το αντιστοιχο ελφ 10-40. -
ΕΡΩΤΗΣΗ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ENEOS SUSTINA 5W40 ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ (NISSAN SUNNY 1.6 1992) ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΑΔΙ ΕΙΝΑΙ LONG LIFE ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ;
ΤΟ ΙΞΩΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΠΑΝΤΟΣ 5W-40! ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΦΑΜΙΛΛΟ ΤΟΥ ENEOS SUSTINA; -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
...trident δεν είμαι μηχανικός και δε νομίζω ότι παίζουν ρόλο όλες αυτές οι πληροφοριές γι'αυτό και δε τις έβαλα, και έχω την εντύπωση ότι εικασίες του τύπου το έχω πηδήξει το μηχάνημα κλπ είναι περιττές. Πληροφοριακά οδηγώ οικονομικά με ξεμπουκώματα μία στο τόσο.
Η ερώτηση είναι γιατί λείπουν και όχι πού οφείλεται. Το αμάξι φαίνεται καθαρό από κάτω και δε πιστεύω ότι ένα λάδι 10-40 μπορεί να κάνει ζημιά στον κινητήρα, ειδικά όταν μέχρι πρότινος δεν έχανε σταγόνα και όταν ο κατασκευαστής έχει στο βιβλίο 10-40 στο μεγαλύτερο εύρος αμέσως μετά το 5-30 (ασχέτως αν συνιστά 5-30). Πόσο μάλλον όταν ο μάστορας που το πάω ειδικεύεται σε toyota, και η συγκεκριμένη μηχανή είναι της toyota, είναι αυτή που φοράνε aygo, 107 και δε νομίζω να έκανε του κεφαλιού του.
Το πιο πιθανό-τείνω να πιστεύω-είναι ελάττωμα στη μηχανή, έχω ακούσει και για aygo που είχαν παρόμοιο πρόβλημα. Μέχρι να βγει κάποια άκρη όλα είναι υποθέσεις, γι'αυτό και ζητάω συμβουλές από τους γνώστες για να ξέρω πού να ψαχτώ
-
Από τη στιγμή που δεν είναι λερωμένος ο κινητήρας ή να αφήνει κηλίδες (αν έχεις πάρκινγκ δες το πάτωμα) τότε υποχρεωτικά τα καίει τα λάδια. Τώρα ίσως θες να ξέρεις αν είναι πχ. τσιμουχάκια βαλβίδων ή φθαρμένα πιστόνια. edit ή και κατασκευαστικό ελάττωμα, πχ. στον κύλινδρο.
Ίσως όμως να είναι και απλά φτωχής ποιότητας λάδι. Ένα 'ημισυνθετικό' 40άρι μπορεί να εξατμίζεται πολύ πιο εύκολα από ένα 'συνθετικό' 30άρι και να σου φαίνεται ότι ο κινητήρας καίει λάδι ενώ είναι υγιέστατος. -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
...
trident δεν είμαι μηχανικός και δε νομίζω ότι παίζουν ρόλο όλες αυτές οι πληροφοριές γι'αυτό και δε τις έβαλα, και έχω την εντύπωση ότι εικασίες του τύπου το έχω πηδήξει το μηχάνημα κλπ είναι περιττές. Πληροφοριακά οδηγώ οικονομικά με ξεμπουκώματα μία στο τόσο.
Η ερώτηση είναι γιατί λείπουν και όχι πού οφείλεται. Το αμάξι φαίνεται καθαρό από κάτω και δε πιστεύω ότι ένα λάδι 10-40 μπορεί να κάνει ζημιά στον κινητήρα, ειδικά όταν μέχρι πρότινος δεν έχανε σταγόνα και όταν ο κατασκευαστής έχει στο βιβλίο 10-40 στο μεγαλύτερο εύρος αμέσως μετά το 5-30 (ασχέτως αν συνιστά 5-30). Πόσο μάλλον όταν ο μάστορας που το πάω ειδικεύεται σε toyota, και η συγκεκριμένη μηχανή είναι της toyota, είναι αυτή που φοράνε aygo, 107 και δε νομίζω να έκανε του κεφαλιού του.
Το πιο πιθανό-τείνω να πιστεύω-είναι ελάττωμα στη μηχανή, έχω ακούσει και για aygo που είχαν παρόμοιο πρόβλημα. Μέχρι να βγει κάποια άκρη όλα είναι υποθέσεις, γι'αυτό και ζητάω συμβουλές από τους γνώστες για να ξέρω πού να ψαχτώ
'Η ερωτηση ειναι γιατι λειπουν και οχι που οφειλεται'.
Το οτι λειπουν, ειναι το συμπτωμα, αυτο που σε ενδιαφερει πραγματικα ειναι το που οφειλεται. Αυτο θα σου απαντησει 'γιατι λειπουν'.Αυτο το λεμε 'troubleshooting'.
'Δεν εισαι μηχανικος, και δεν νομιζεις οτι παιζουν ρολο οι πληροφοριες'. Αφου εχεις αποψη, γιατι ρωτας?
Αν πεις οτι ρωτησα, μπορει να σου πει και καποιος μια πιο εμπεριστατωμενη γνωμη. Αν δεν νομιζεις οτι χρειαζεται, δεν πειραζει. -
trident θα παίζουμε με τις λέξεις τώρα; δεν είναι στιγμή
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Από τη στιγμή που δεν είναι λερωμένος ο κινητήρας ή να αφήνει κηλίδες (αν έχεις πάρκινγκ δες το πάτωμα) τότε υποχρεωτικά τα καίει τα λάδια. Τώρα ίσως θες να ξέρεις αν είναι πχ. τσιμουχάκια βαλβίδων ή φθαρμένα πιστόνια. edit ή και κατασκευαστικό ελάττωμα, πχ. στον κύλινδρο.
Ίσως όμως να είναι και απλά φτωχής ποιότητας λάδι. Ένα 'ημισυνθετικό' 40άρι μπορεί να εξατμίζεται πολύ πιο εύκολα από ένα 'συνθετικό' 30άρι και να σου φαίνεται ότι ο κινητήρας καίει λάδι ενώ είναι υγιέστατος.κηλίδες έχω δει κανα δυο φορές αλλά δε ξέρω αν είναι απ'το δικό μου και επίσης φαινόταν καθαρή η περιοχή της βίδας κάρτερ και του φίλτρου στην τελευταία αλλαγή πριν 800χλμ (την Μ. Πέμπτη δηλαδή, κάνω πολλά χλμ )
στην τελευταία αλλαγή μου έβαλε λάδι 5-30 Enos και η αλήθεια είναι ότι ο κινητήρας ακούγεται πιο γλυκά, παρόλα αυτά έκαψε μέσα σε 500χλμ το μισό, πιο γρήγορα απ'ότι τα 10-40. Τώρα που κοιτάω το βιβλιαράκι λέει συνιστώμενα λιπαντικά API SH ή υψηλότερο. Πώς όμως θα αποκλείσω τις πιθανότητες που λες, δλδ τσιμούχες, πιστόνια ή κατασκευαστικό λάθος;
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
trident θα παίζουμε με τις λέξεις τώρα; δεν είναι στιγμήΑπό τη στιγμή που δεν είναι λερωμένος ο κινητήρας ή να αφήνει κηλίδες (αν έχεις πάρκινγκ δες το πάτωμα) τότε υποχρεωτικά τα καίει τα λάδια. Τώρα ίσως θες να ξέρεις αν είναι πχ. τσιμουχάκια βαλβίδων ή φθαρμένα πιστόνια. edit ή και κατασκευαστικό ελάττωμα, πχ. στον κύλινδρο.
Ίσως όμως να είναι και απλά φτωχής ποιότητας λάδι. Ένα 'ημισυνθετικό' 40άρι μπορεί να εξατμίζεται πολύ πιο εύκολα από ένα 'συνθετικό' 30άρι και να σου φαίνεται ότι ο κινητήρας καίει λάδι ενώ είναι υγιέστατος.κηλίδες έχω δει κανα δυο φορές αλλά δε ξέρω αν είναι απ'το δικό μου και επίσης φαινόταν καθαρή η περιοχή της βίδας κάρτερ και του φίλτρου στην τελευταία αλλαγή πριν 800χλμ (την Μ. Πέμπτη δηλαδή, κάνω πολλά χλμ )
στην τελευταία αλλαγή μου έβαλε λάδι 5-30 Enos και η αλήθεια είναι ότι ο κινητήρας ακούγεται πιο γλυκά, παρόλα αυτά έκαψε μέσα σε 500χλμ το μισό, πιο γρήγορα απ'ότι τα 10-40. Τώρα που κοιτάω το βιβλιαράκι λέει συνιστώμενα λιπαντικά API SH ή υψηλότερο. Πώς όμως θα αποκλείσω τις πιθανότητες που λες,** δλδ τσιμούχες**, πιστόνια ή κατασκευαστικό λάθος;
για τσιμουχες θα το αφησεις για ενα βραδυ παρκαρισμενο με ενα χαρτονι απο κατω(λιγο ανορθοδοξο αλλα δουλευει) και θα συμπερανεις.
αν ενοοεις τα τσιμουχακια τοτε στις κρυες εκινησεις(π.χ. το πρωι) μολις το βαλεις μπρος θα βγαλει απο την εξατμιση μπλε καπνο και θα μυριζει λαδιλα..
για το δευτερο,μπορεις να βγαλεις τα μπουζι και να δεις σε τι κατασταση ειναι http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg
αλλιως σε συνεργειο μετρηση συμπιεσης https://www.google.gr/search?q=leakdown ... e&ie=UTF-8 -
Δημητρη οταν λες το μισο? Απο τη βεργα φανταζομαι... Να ξερεις οτι η ενδειξη αυτη ειναι γυρω στο 1 λιτρο αναλογα το αυτοκινητο, δηλαδη εκαψε μισο λιτρο. Το μετρησες ομως και οταν το πηρες?? Ισως να μην το ειχε γεμισει μεχρι πανω στο σερβις...
-
Γιώργο αυτό με το χαρτόνι θα κάνω μάλλον
Για τα καυσαέρια δε μπορώ να πω γιατί φεύγω μόνος, οπότε πρέπει να αγγαρέψω κάποιον.
Αφού τα τσεκάρω αυτά θα περάσω και απ'το συνεργείο να δούμε τα μπουζί, στα 90 τα είχα αλλάξει (τώρα έχω 118)Ευθύμη ναι τη μισή βέργα το γέμισα προχθές οπότε στην επόμενη μέτρηση θα είμαι σίγουρος
επίσης ψάχνοντας για προβλήματα του 1KR-FE είδα αυτό από εδώ http://citytriplets.blogspot.gr/2011/12 ... t-107.html
Piston slap, some cars rattled when cold and the engine has to be replaced.
Piston slap is when the piston has too much play against its cylinder bores. the piston moves too freely in the cylinder instead of tight. You could lose compression in cylinders as well. An indication of piston slap is a decrease in noise as the engine warms up
3 cylinder engine, vibrate a lot and the friction coated piston gets lost the rattle begins to come. -
Ο χρήστης sdd έγραψε:
ΕΡΩΤΗΣΗ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ENEOS SUSTINA 5W40 ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ (NISSAN SUNNY 1.6 1992) ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΑΔΙ ΕΙΝΑΙ LONG LIFE ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ;
ΤΟ ΙΞΩΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΠΑΝΤΟΣ 5W-40! ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΦΑΜΙΛΛΟ ΤΟΥ ENEOS SUSTINA;Η μάρκα που λες είναι πολύ καλή και η σειρά sustina είναι η κορυφαία της. Όμως έχει σημασία όχι μόνο να είναι καλό λάδι αλλά να είναι και το κατάλληλο λάδι, δηλαδή να καλύπτει αυτά που ζητάει το αυτοκίνητο. Πολλοί κατασκευαστές παλιότερα απλά λέγανε κάποια ιξώδη, πιο πρόσφατα όμως οι απαιτήσεις των κινητήρων για να λειτουργήσουν όπως προβλέπεται έχουν αυξηθεί, μερικές φορές κάποιοι κατασκευαστές ζητάνε συγκεκριμένες προδιαγραφές που έχουν ονοματίσει, τις οποίες ονοματίζουν με τη μάρκα και κάποια ονομασία ή αριθμό. Σιγουρέψου ότι είναι κατάλληλο και τότε δώστου καλό λαδάκι να χαρεί.
Πολλοί μπορεί να θεωρήσουν υπερβολή ένα τόσο καλό λάδι σε τόσο παλιό αυτοκίνητο. Μάλιστα κάποιοι μπορεί και να εναντιωθούν με το φόβο ότι οι αυξημένες καθαριστικές ιδιότητες αποκολλήσουν παλιά κατακάθια και βουλώσουν αυλοί... (αυτό αφορά στην περίπτωση που μετά από 20 χρόνια ορυκτέλαιου πας σε συνθετικό) -
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Έχουμε κάποια άποψη για τα λιπαντικά Agip?έχει εξαγοραστεί απ΄την Eni ,οπότε άλλαξε και το όνομα.
Πολύ καλά λαδάκια , έχω ακόμη 6 λίτρα 10W40 από μια κούτα 24 λίτρων.
Το χειμώνα όταν πάω καμιά βόλτα στα βουνά με προβληματίζουν επειδή στο κατέβασμα(κάθοδο) ρίχνουν τη θερμοκρασία του κινητήρα και παγώνω . Σημαίνει οτι περιορίζουν τις τριβές στο ελάχιστο. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Έχουμε κάποια άποψη για τα λιπαντικά Agip?
έχει εξαγοραστεί απ΄την Eni ,οπότε άλλαξε και το όνομα.
Πολύ καλά λαδάκια , έχω ακόμη 6 λίτρα 10W40 από μια κούτα 24 λίτρων.
Το χειμώνα όταν πάω καμιά βόλτα στα βουνά με προβληματίζουν επειδή στο κατέβασμα(κάθοδο) ρίχνουν τη θερμοκρασία του κινητήρα και παγώνω . Σημαίνει οτι περιορίζουν τις τριβές στο ελάχιστο.την επομενη φορα που θα αλλαξεις τα υπερλαδια σου.........αλλαξε και ενα θερμοστατη,ετσι για να μην κρυωνεις στις κατηφορες!!!
-
Με άλλα λαδάκια δεν το κάνει...τόσο έντονα τουλάχιστον.
-
Αυτό είναι πιο πολύ θέμα συστήματος ψύξης, το κάνουν πχ. τα Corsa C με τον twinport κινητήρα και έχουν αλλαχθεί και θερμοστάτες για αυτό το λόγο
Αν το έχεις στο ζεστό στην κατάβαση ενός βουνού, ειδικά αν έχει και πέριξ του 0 εξωτερική, η θερμοκρασία πέφτει μέχρι το τέρμα της βελόνας (νομίζω 70C) πολύ εύκολα και σε λίγα λεπτά και ο αέρας που σου δίνει γίνεται χλιαρός. Με το που πατήσεις γκάζι βέβαια θα αρχίσει να σου δίνει ξανά ζεστό αέρα.
Η καλύτερη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι το πολύ λίγο νερό στο κύκλωμα ψύξης. Το δοχείο υπερχείλισης για παράδειγμα είναι ένα κλάσμα μόνο του δοχείου όσων έχουν Ecotec κινητήρες (ας πούμε 5 φορές μικρότερο) οπότε αυξομειώνεται εύκολα και η θερμοκρασία του συστήματος ψύξης! -
Το υπερλάδι μου μπαίνει υποχρεωτικά σε υπεραυτοκίνητα παρακαλώ.
http://www.superformance.co.uk/a-348/oil.htm
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]