ΔΕν περίμενα ότι σε ένα τόσο απλό θέμα θα υπήρχε τόση μεγάλη διαφορά απόψεων.
Μιλώντας πάντα για το ίδιο αυτοκίνητο,ίδιο οδηγό, ίδιο στυλ οδήγησης και για το ίδιο λάστιχο, θα έχουμε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στην εθνική.
Επειδή στην εθνική θα έχει ναι μεν μεγαλύτερη φθορά στο πέλμα αλλά θα είναι ομοιόμορφη και το κυριότερο το λάστιχο δεν θα έχει χάσει την ιδιότητα του επειδή θα έχει φθαρθεί ομοιόμορφα δουλεύοντας ζεστό.
Αντίθετα στην πόλη, το λάστιχο δεν θα ζεσταίνεται, και δουλεύοντας κρύο δεν θα φθείρεται με αποτέλεσμα να σκληρύνει.
Τι να το κάνω το λάστιχο αν έχει πέλμα και είναι κούτσουρο;!!!
Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Το λάστιχο έχει κατασκευαστεί για να δουλεύει στην σωστή θερμοκρασία και να φθείρεται.Αλλιώς δεν θα υπήρχαν δείκτες ταχύτητας. Όχι για να πιάνει γυαλάδα και να είναι κούτσουρο.
Προσωπικά πιστεύω οτι δεν γίνεται ένα λάστιχο σε πόλη να βγάλει 50.000χλμ. Θα έχει σκληρύνει υπερβολικά. Και όταν λέω πόλη εννοώ μεγάλο αστικό κέντρο. Με τα φανάρια του, μποτιλιαρίσματα κλπ.
Λάστιχο που δεν φθείρετε=δεν δουλεύει=δεν αποδίδει σωστά!