Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 246
    • 247
    • 248
    • 249
    • 250
    • 939
    • 940
    • 248 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137688
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sprsk
      sprsk last edited by

      Ένα καρφί και μία βίδα , παρακαλώ .

      3η φορά και τα λινά βγήκαν στο δρόμο .

      #:@#$ !%%$@ και λοιπά ελληνικά ειπώθηκαν .

      **2 κινήσεις - επιλογές **

      1η Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών

      2η Ελαστικά

      στο 1ο ερωτήμα ,

      π.χ.
      http://www.electron.com.gr/tpms_03.html
      http://www.tiremoni.gr/products.asp

      • έχει βάλει κανείς ?
      • αν Ναι ποιό ?
      • πότε ?
      • πόσο ?
      • πού ?

      Στο δεύτερο ,

      Στο 2ο Ερώτημα ,
      Η διάσταση είναι 205/55/16 με δείκτη W
      έχω καταλήξει σε :

      Michelin Pilot Sport 3 PS3
      Nokian Z G2

      Αν αλλάξω διάσταση είναι σωστό ότι πρέπει να πάω σε 225/50/16 :?:

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Έβαλα και εγώ PremioumContact2 αφού διάβασα μέχρι και για ανακόντα, και κάνοντας 6 χλμ. επιστρέφοντας από το συνεργείο μπορώ να γράψω τις εντυπώσεις μου.

        Κασσέτα ον
        Φανταστικό κράτημα, σίγουρο φρένο, αθόρυβα, τέλεια πρόσφυση και στο βρεγμένο (έπεσα σε μια νερολακκούβα), μπλα, μπλα, μπλα
        κασσέτα οφ

        Επι της ουσίας τώρα. Έβαλα 205/60/15 γιατί δεν είχε έτοιμα 195/65/15, τα γεμίσαμε με 30 λίβρες, και το μετάνιωσα ήδη.
        ΚΟ-ΠΑ-ΝΑ-ΝΕ.
        Είναι αισθητή η διαφορά σε σχέση με τα άθλια Ντάνλοπ και Γκουντγίαρ που είχα, και απορώ πως άλλοι βάζουν 17άρες και 18άρες με μια φλούδα λάστιχο γύρω τους και λένε ότι είναι καλά.
        Αυτοκίνητο Ρόβερ 75.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Ο χρήστης dstou έγραψε:

          Επι της ουσίας τώρα. Έβαλα 205/60/15 γιατί δεν είχε έτοιμα 195/65/15, τα γεμίσαμε με 30 λίβρες, και το μετάνιωσα ήδη.
          ΚΟ-ΠΑ-ΝΑ-ΝΕ.
          Είναι αισθητή η διαφορά σε σχέση με τα άθλια Ντάνλοπ και Γκουντγίαρ που είχα, και απορώ πως άλλοι βάζουν 17άρες και 18άρες με μια φλούδα λάστιχο γύρω τους και λένε ότι είναι καλά.
          Αυτοκίνητο Ρόβερ 75.

          Ο κατασκευαστής του αμαξιού τι πίεση ζητάει; Αυτήν βάλε.

          Δεν κατάλαβα τι μετάνιωσες ήδη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Aυτό έψαχνα στο μανουάλι τώρα. Θέλει 30,5 λίβρες μπροστά και 27,5 πίσω σύμφωνα με την μετατροπή από μπαρ.Άμα βγάλω αέρα από πίσω θα δω προκοπή? Χλωμό, μπροστά είναι που ακούγεται περισσότερο. Ανάρτηση και ψαλίδια σχεδόν καινούργια εντωμεταξύ.

            Μετάνιωσα την αλλαγή διάστασης, έπρεπε να περιμένω για 195/65 αλλά έπεσα θύμα κλοπής χτες στο μετρό και ακόμα τρέχω με χαρτιά και δεν προλαβαίνω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Μα δεν έχει διαφορά στο προφιλ η διάσταση που έβαλες, η αλλαγή στο κοπάνημα είναι λόγω διαφορετικού σκελετού. Μου κάνει εντύπωση όμως, εγώ όταν φορούσα τα pr.c.2 δεν είχα τέτοια θέματα, είναι αρκετά μαλακό. Τι ελαστικό φορούσες πριν; Αν βγάλεις αέρα θα μαλακώσει φυσικά, χάνεις σε πρόσφυση όμως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Παλιά είχα κάτι Ντάνλοπ ανάξια λόγου και μια δυάδα Γκουντγίαρ Ιντραγκρίπ μπροστά γιατί είχε σκιστεί το ένα Ντάνλοπ. Μου ακούγονταν καλύτερα.
                Διαφορές ένα 195/65 από ένα 205/60 υπάρχουν, και το ύψος του προφίλ έχει την επίδρασή του.
                Λέω να πάω τώρα με ένα μανόμετρο ακρίβειας που έχω να βάλω 28 πίσω, γιατί αργότερα θα κάνω ταξίδι 150 χλμ., και θα τα δω καλύτερα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Μιλάμε για λιγότερο από 4 χιλιοστά διαφορά στο προφίλ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kwsn_men last edited by

                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                    Έβαλα και εγώ PremioumContact2 αφού διάβασα μέχρι και για ανακόντα, και κάνοντας 6 χλμ. επιστρέφοντας από το συνεργείο μπορώ να γράψω τις εντυπώσεις μου.

                    Κασσέτα ον
                    Φανταστικό κράτημα, σίγουρο φρένο, αθόρυβα, τέλεια πρόσφυση και στο βρεγμένο (έπεσα σε μια νερολακκούβα), μπλα, μπλα, μπλα
                    κασσέτα οφ

                    Επι της ουσίας τώρα. Έβαλα 205/60/15 γιατί δεν είχε έτοιμα 195/65/15, τα γεμίσαμε με 30 λίβρες, και το μετάνιωσα ήδη.
                    ΚΟ-ΠΑ-ΝΑ-ΝΕ.
                    Είναι αισθητή η διαφορά σε σχέση με τα άθλια Ντάνλοπ και Γκουντγίαρ που είχα, και απορώ πως άλλοι βάζουν 17άρες και 18άρες με μια φλούδα λάστιχο γύρω τους και λένε ότι είναι καλά.
                    Αυτοκίνητο Ρόβερ 75.

                    Να μπεις στο δικό μου με τα 30άρια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                      Aυτό έψαχνα στο μανουάλι τώρα. Θέλει 30,5 λίβρες μπροστά και 27,5 πίσω σύμφωνα με την μετατροπή από μπαρ.Άμα βγάλω αέρα από πίσω θα δω προκοπή? Χλωμό, μπροστά είναι που ακούγεται περισσότερο. Ανάρτηση και ψαλίδια σχεδόν καινούργια εντωμεταξύ.

                      Μετάνιωσα την αλλαγή διάστασης, έπρεπε να περιμένω για 195/65 αλλά έπεσα θύμα κλοπής χτες στο μετρό και ακόμα τρέχω με χαρτιά και δεν προλαβαίνω.

                      Μήπως τα προηγούμενα είχαν χαμηλότερες πιέσεις και γι' αυτό νιώθεις διαφορά; Η αλλαγή στο προφίλ είναι όντως απειροελάχιστη και ασήμαντη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        Λοιπόν, μετά απο 13.000 χλμ με τα ένερτζυ ακόμα και σε κακά οδοστρώματα και με αμάξι χωρίς αμορτισέρ έχω να πώ ότι το λάστιχο είναι υπερτίμιο. Στο βρεγμένο είναι μια χαρά, το μόνο θέμα που είχα είναι με υδρολίσθηση αλλά γι αυτό πρέπει κατα κύριο λόγο να φταίνε τα αμορτισέρ.

                        Μάρτυς ο σαρμαδάκος που ξαφνιάστηκε με το κράτημα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                          Λοιπόν, μετά απο 13.000 χλμ με τα ένερτζυ ακόμα και σε κακά οδοστρώματα και με αμάξι χωρίς αμορτισέρ έχω να πώ ότι το λάστιχο είναι υπερτίμιο. Στο βρεγμένο είναι μια χαρά, το μόνο θέμα που είχα είναι με υδρολίσθηση αλλά γι αυτό πρέπει κατα κύριο λόγο να φταίνε τα αμορτισέρ.

                          Μάρτυς ο σαρμαδάκος που ξαφνιάστηκε με το κράτημα

                          έπαθα πλάκα με το ενεργκυ
                          δεν γλίστρησε πουθενά, ακόμα και όταν έκανα γκρέκο γκραντιόζο φρενάρισμα σε δεξιά που κλείνει-με μπόνους νησίδα-και καταλήγει σε στοπ στον κεντρικό δρόμο.
                          ούτε το ένιωσα μαλθακό ή να μην ανταποκρίνεται στις εντολές

                          τρελή υδρολίσθηση σε λιμνάζοντα νερά, απαράδεκτη κατάσταση για φρέσκο λάστιχο, αλλά όντως μάλλον φταίνε τα αμορτισέρ, είναι απλά και τελείως πεθαμένα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            είναι fool proof η εύα, μην αγχώνεσαι

                            ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την επιμονή σου για τα αμορτισέρ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                              ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την επιμονή σου για τα αμορτισέρ

                              μπορεί να φταίει ότι ακουμπούσαν τα λάστιχα στους θόλους στα σαμαράκια

                              (με φουλ φόρτωμα βεβαίως. αλλιώς, κυρία)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Μιλάμε για το τελευταίο Energy?
                                Αν ναι το είχαμε την Laguna 2 που είχαμε.Σε στεγνό το λάστιχο σπέρνει αλλά σε βρεγμένο μάλλον δεν έφταιγαν τα αμορτισέρ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                  τρελή υδρολίσθηση σε λιμνάζοντα νερά,

                                  Παρολο που ηταν στο στοιχειο της;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                    Μιλάμε για το τελευταίο Energy?
                                    Αν ναι το είχαμε την Laguna 2 που είχαμε.Σε στεγνό το λάστιχο σπέρνει αλλά σε βρεγμένο μάλλον δεν έφταιγαν τα αμορτισέρ

                                    Μιλάμε για άλλα οδοστρώματα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestisren last edited by

                                      Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                      Μιλάμε για το τελευταίο Energy?
                                      Αν ναι το είχαμε την Laguna 2 που είχαμε.Σε στεγνό το λάστιχο σπέρνει αλλά σε βρεγμένο μάλλον δεν έφταιγαν τα αμορτισέρ

                                      Μιλάμε για άλλα οδοστρώματα

                                      Εντάξει για το βρεγμένο αλλά στο στεγνό αν πήγαινε καλά στην Αναπαύσεως στα Βριλλήσια που είναι κωλόδρόμος νομίζω ότι σε καλύτερη άσφαλτο θα είναι πολύ καλό

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Για το βρεγμένο λέω. Ντάξει δεν είναι σούπερ στο βρεγμένο αλλά δεν είναι και απαράδεκτα. Απο την άλλη τα αμορτισερ παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του ελαστικου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                          τρελή υδρολίσθηση σε λιμνάζοντα νερά,

                                          Παρολο που ηταν στο στοιχειο της;

                                          Μα είναι σχεδιασμένο να πλανάρει εύκολα στο νερό - planing hull

                                          Μιλάμε για το τελευταίο Energy?
                                          Αν ναι το είχαμε την Laguna 2 που είχαμε.Σε στεγνό το λάστιχο σπέρνει αλλά σε βρεγμένο μάλλον δεν έφταιγαν τα αμορτισέρ

                                          Παλιοταρίφες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rx8_drifter last edited by

                                            Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                            Μιλάμε για το τελευταίο Energy?
                                            Αν ναι το είχαμε την Laguna 2 που είχαμε.Σε στεγνό το λάστιχο σπέρνει αλλά σε βρεγμένο μάλλον δεν έφταιγαν τα αμορτισέρ

                                            Μιλάμε για άλλα οδοστρώματα

                                            τα οδοστρώματα της Νορβηγίας είναι ό,τι κοντινότερο σε ελληνικό έχω πετύχει, οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται και μετά από σερβία σκόπια ελλάδα πάντως.
                                            Αυτό που σχολιάστηκε με την υδρολίσθηση (και όχι με το κράτημα στο βρεγμένο που για μένα είναι μια χαρά) μου κάνει τρομερή εντύπωση για να το αποδώσεις στο λάστιχο, είμαι βέβαιος ότι κύριο φόρτο φέρουν τα αμορτισέρ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 248 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr